Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Siguranța rutieră

680 posts, 224225 views
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Atenuatorul este foarte bun, nu inteleg ce tot dezbateti, mai ales ca viteza in oras e 50km/h, cine da mai tare si ajunge la acrobatii, o face pe barba lui.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Sper că au şi bugetat un consum de 2-3 atenuatoare pe lună...
Şi că le-au şi cumpărat, pentru că nu e cazul să laşi colţul ăla  fără protecție între un bizon si altul...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Bogdan MD

chevic wrote:
Bogdan MD wrote:
E cam dezamagitor marele atenuator de impact... Probabil ca rezista la un impact direct, frontal, dar observ o mare hiba la el: nu este continuu cu peretii parajului!! Adica daca ai ghinionul sa iti derapeze masina exact cum intri pe rampa Expozitiei si nu intri frontal in atenuator, ci in lateralul lui (oare sta pe loc sau il impingi il alti soferi?), si mai si aluneci spre coltul peretelui mulat, atunci iti cam iei adio de la cateva organe (daca ai noroc, nu e niciunul vital). Nu inteleg de ce nu l-au facut mai gros?
Si a doua mare nemultumire a mea, de ce nu sunt separate fizic bretelele? Practic, ai timp berechet sa te razgandesti si sa tai liniile continue ca sa o iei pe dincolo. SIngurul lucru care te obliga sa mentii directia aleasa e fix cel care te omoara daca esti meltean la volan...  :roll:


Nici chiar asa. Daca il lovesti din lateral ? Dar daca derapezi si lovesti frontal peretii pasajului in orcice alt loc, nu e acelasi lucru ? Poate trebuia mai lat dar e bine si asa.

Spui sa fie separate liniile ? Si acolo unde incepe separatia ce facem punem inca un atenuator ?


Nu e deloc acelasi lucru. Tocmai prin faptul ca separatorul e mai ingust decat zidul, a lovi pe lateral atenuatorul ala inseamna sa glisezi spre coltul zidului, in care te vei opri brusc, ciupindu-l cu coltul masinii si vei muri. Trebuia sa aiba aceeasi latime. Cat despre separarea benzilor, ma refeream la stalpisori din-aia cum sunt montati pe benzile unice. Adica nu mori daca intri in ei, dar nici nu-ti convine sa-ti faci praf masina fiindca te-ai razgandit in ultima clipa, ca sofer "profesionist".  Se intelege de data asta?

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Domne' orice faci acolo nu e bine, ca daca vine unu' la ora 1 dimineata cu 200 la ora de la Miorita moare si cu 10 atenuatoare in serie. Pe principiul asta sa punem atenuatoare si in capul de pasaj, sa nu se infiga in zid un ciumpalac. Situatia este perfect similara. Daca nu iei parapetul la intrare nu ai de ce sa iei nici bifurcatia. Repet apelul, cine nu se simte in stare sa stea intr-o banda sa circule pe sus (ca benzile nu diaspar) sau sa se faca pasager. Prea mult deranj pentru "conducatorii problema".
P.S. Ca sa lovesti atenuatorul pe lateral este necesara o traiectorie foarte interesanta, care mie mi se pare cam imposibila.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

In Romania vei gasi profesionisti in traiectorii inprevizibile... :)
Nu ai vazut stirea cu melteanul ala care a intrat nu stiu cum intr-un giratoriu si a ajuns intr-un TIR ? SUS in TIR, intr-o rana, agatat cumva de prelata de toata lumnea se crucea cum de ramane agatat acolo si nu cade ?....

PS
Semnatura ta mi se pare geniala...
Poate mai adaugi le ea cand mai apar confuzii...  :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chevic

@Bogdan MD

Nu stiu daca ai remarcat dar la bifurcatie profilul e rotund. Adica ai toate sansele sa ricosezi. Ceea ce nu e bine pentru ca ii implici sigur pe cei ce au ghinionul sa fie pe acolo. Nu exista sistem care sa fie perfect, nu exista 2 masini care sa aiba acelasi comportament la impact. Ca sa nu mai vorbim de starea tehnica.

Doamne fereste sa dea totusi vreunul in atenuator. Chestiile astea nu stu pe stoc. Trece timp sa pui altul plus costurile.

Cat priveste separatorul de care vorbesti nu cred ca are sanse, esti intre doi pereti, viteza iti creaza efectul de tunel, este greu sa nu calci macar din gresala linia, adica sa lovesti separatorul,

Cred ca cel mai bine este sa se aplice legea lui Om explicata mai sus.

P.S.
Si putin off topic. Mai avem pe undeva prin tara atenuator d'asta sa vedem ca s-a intamplat pana acum ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Eu cred ca atenuatorul nu e marca proprie, probabil ca a fost incercat in "n" cazuri pana acum.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Cum am mai zis, in oras viteza de circulatie e limitata la 50(viitoare 40 in pasaj dupa prima buseala), daca tu vii cu 100, franezi, derapezi, si ajungi sa lovesti ceva perpendicular pe la 80 atunci aia, e pe barba ta, ti-ai revocat dreptul de a face teorii ca de ce nu era asa si pe dincolo. Altfel ar insemna sa nu mai fie stalpi si copaci in tot orasul, sau sa fie glisiera w la toate bordurile, ca poate vine unu cu 100, derapeaza, loveste bordura perpendicular, se rastoarna, dupa care se face acordeon in jurul unui stalp sau copac.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului nicul

Buna ziua tuturor,
fiind nou pe forum, va rog sa fiti toleranti, nu ingaduitori.
Opiniile mele vor fi dure, cat mai aproape de ceea ce ar trebui facut.
Pentru inceput, cred ca intersectiile, ca cele din Piata PL trebuie sa fie aerisite si nu aglomerate cu stalpi, camere, reclame, boduri, insule, etc. Dupa ce va fi inaugurat pasajul, masinile se vor roti aiurea pe muzica semafoarelor pe de-asupra. Dar ce va fi sus va fi, acum pasajul. Realizarea buna spre fb, conceptul insa, inedit, autentic romanesc, adica... atrage numai critici si provoaca anxietate din cauza lipsei securitatii traficului, fapt ce a adus discutii contradictorii. Dar acum nu se mai poate face nimic. Asa ca o chestie. Daca sesizati pericole in pasaj la infigerea iminenta a bizonilor in atenuator, probabil ca veti alege traseul pe sus. Si atunci la ce foloseste pasajul? La fel ca la Prisma, pentru stanga se opreste traficul pe dn1, iar pasajul sta nefolosit.
Pacat ca unele idei valoroase nu sunt vanate de cei ce fac, decid si cheltuie banii tarii, mare pacat. Nu uitati, totul pentru securitatea traficului, de aici se porneste. Cat despre cozi... acestea se vor forma peste tot acolo unde fluxul nu este prelucrat cum trebuie de intersectii. Pana acum nu am vazut nicio intersectie desteapta, asa ca din punctul meu de vedere, la valorile de trafic urban de azi se opun la propriu intersectiile semaforizate ca altadata, iar lucrarile noi de infrastructura sunt inutilre si supradimensionate, de o grandoare tipica...

 


Re: Siguranta rutiera andrei11

nicul wrote:
Pentru inceput, cred ca intersectiile, ca cele din Piata PL trebuie sa fie aerisite si nu aglomerate cu stalpi, camere, reclame, boduri, insule, etc.

Intersectia de la PPL este foarte aerisita.
Nu inteleg ce legatura are intersectia cu stalpii ( care dintre ei ? ), camerele ( presupun ca nu de hotel ) reclamele. Poate detaliezi ca pe cuvânt de onoare nu ma prind.
Acum putina teorie cu bordurile si insulele.
In principiu, adica cu siguranta, insulele materializate prin borduri au rolul de a ghida conducatorul autovehiculului pe traseul optim pentru a patrunde, a circula prin si a degaja intersectia pe o traiectorie optima si sigura conform cu necesitatile respectivului. In lipsa insulelor s-ar circula haotic si in lipsa bordurilor soferii indisciplinati nu vor respecta insulele.
Corect pana aici ?

nicul wrote:
Dupa ce va fi inaugurat pasajul, masinile se vor roti aiurea pe muzica semafoarelor pe de-asupra.

Afirmatie fara acoperire, singurul lucru de remarcat estelicenta poetica care mi-a placut cu muzica semafoarelor, in rest o afirmatie demna deCosul de gunoi, pentrru ca denumirea oficiala de Recycle Bin mie nu-mi place.


nicul wrote:
Dar ce va fi sus va fi, acum pasajul. Realizarea buna spre fb, conceptul insa, inedit, autentic romanesc, adica... atrage numai critici si provoaca anxietate din cauza lipsei securitatii traficului, fapt ce a adus discutii contradictorii.

Iar o afirmatie facuta "sa impresioneze" ( pe cine ? ).
Ca si celalalte pasaje bucurestene ( supra / subpamantene ) pasajul PPL este un pasaj urban, cu limitare de viteza. Cine se va infige in pereti o face pe barba lui. Tot aveti impresia ca viteza in pasaj e de 130 km / h, de unde acest lucru ? Eu as instala  si 2 - 3 radare fixe inauntru.



nicul wrote:
Daca sesizati pericole in pasaj la infigerea iminenta a bizonilor in atenuator, probabil ca veti alege traseul pe sus.

Faci parte cumva din 2 categorii de soferi, si anume :
- Soferii de duminica ?
- Domnisoarele blonde sau baietii cu ochi seducatori ?
Eu pe astia nici nu i-as lasa sa conduca. Parere proprie.


nicul wrote:
Si atunci la ce foloseste pasajul?

Evident pentru soferii normali la cap care stiu sa conduca.

 
nicul wrote:
La fel ca la Prisma, pentru stanga se opreste traficul pe dn1, iar pasajul sta nefolosit.

La Prisma se poate face la stanga ? De fapt intebarea este daca mai e deschisa Prisma ?

 
nicul wrote:
Cat despre cozi... acestea se vor forma peste tot acolo unde fluxul nu este prelucrat cum trebuie de intersectii.

Cozile se formeaza acolo unde nu se indeplinesc mai multe conditii. Nu stiu cata teorie cunosti, o sa-ti spun eu numai doua : ( si nu sunt luate de pe Google ) :
a) Ce intra este mai mare cat se poate prelucra si
b) Trebuie respectata conditia ca drumurile secundare care converg in intersectie - respectiv primele 2 masini de la semafor  sa aiba un timp rezonabil de asteptare  ( la semafor ).
Mai sunt si alte conditii, te las sa le descoperi.

nicul wrote:
Pana acum nu am vazut nicio intersectie desteapta,

Eu spun ca Podul  Grant e o intersectie desteapta.

nicul wrote:
asa ca din punctul meu de vedere, la valorile de trafic urban de azi se opun la propriu intersectiile semaforizate ca altadata,

Sunt de parere ca urgent sa pui mana pe un creion / o foaie de hartie, faci o schita de mana cum vezi tu ca ar fi trebuit optimizata intersectia de la PPL, o scanezi si o pui pe forum. Vezi sa aiba dimensiunea 800 / 600. Daca nu,  vorbim ca sa ne aflam in treaba. Repet, nu desene elaborate, schita de mâna, scanata si pus desenul pe forum.
Te astept cu schita si dupa aceea mai vorbim.

nicul wrote:
...iar lucrarile noi de infrastructura sunt inutile si supradimensionate, de o grandoare tipica...

N-am inteles incotro bati, detaliaza.

 


Re: Siguranta rutiera nicul

Ok...
Deci ati citit tot si ma bucur. DOMNILOR. Multumesc pentru redirectionare.
NU SUNT SOFER DE 7 si va rog nu sariti la gat si ganditi. TOTI dorim sa circulam in siguranta. Asta inseamna in primul rand soferi civilizati. Marea greseala pe care o facem cu totii, acum fara exceptie este ca suntem ziguri ca ne putem civiliza unii pe altii. Fundamental gresit. Ci ilizatia va veni atun i cand vom sti sa o apucam. Acum nu stim pentru ca inca ne uitam la unii care fac pe desteptii si ne pierdem vremea. Explicit. Civilizarea zoferilor pentru ca de ei este vorba adica de noi, va veni adica va incepe, atunci cand vor fi gandite cel putin10 lucruri, deci.
1.Infrastructura predictibila -si se poate face la noi tocmai prim modificarea cel putin a intersectiilor, vezi stalpi, reclame , camere de supraveghere, borduri si mai ales insule si desenarea trasei ideale explicit pentru fiecare sens si directie
2. Semaforizare peste tot acolo unde este posibil pentru stanga, inainte, in aceasta orDine, pe fondul dreapta intermitent
3.marcarea drumului cu linii continue, intermitente si toate cele necesare, cumulat cu semne de  ir ulatie asa  um ezte in carti
4. Urmarirea realizarii fluxului auto si nu asa cum este acum adica grupuri de masini care circula din semafor in semafor
5.Scoala de soferi. Detalii mai tarziu
6. Politia. Etica, actiunea, eficienta, increderea, proceduri, reluate si redefinite.
7. Infrastructura. Aici e aici. Sunt multe de spus dar ma opresc asupra aspectului receptiei lucrarilor, macar calitatea sa fie cat de cat. Aici s-a vorbit mult, foarte mult la Pasajul Basarab mi ales despre calitatea de prelucrare... lipsa alimentarilor si mai ales a evacuarilor
8.Transportul in comun de suprFata care se  hinuie prin trafic. Tramvaie care nu pot razbi prin intersectii, autobuze care nu pot opri in statii etc
9. Lipsa conceptiei unitare privind plantarea stalpilor(semafor, iluminat, sustineri si mai pot da 100 exemple dar ma opresc) inclusiv panourile de indrumare, nume strazi, totul haotic, neunitar
10. Si apoi mai vorbim de civilizatie.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Mircea G

andrei11 wrote:
La Prisma se poate face la stanga ? De fapt intebarea este daca mai e deschisa Prisma ?

Prisma i-a ramas numele indiferent ce se va face acolo , iar pasajul ala ramine pe veci . Este singurul si primul facut cu initiativa privata ...
Acolo , se poate evita facut stinga din directia Bucuresti spre Corbeanca , se poate trece prin pasaj , fara sa intersectezi traficul de pe DN ...si este valabil si pt Corbeanca spre Tincabesti ...
prisma.jpg (70.84 KB; downloaded 3541 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

shoppy wrote:
Atenuatorul este foarte bun, nu inteleg ce tot dezbateti, mai ales ca viteza in oras e 50km/h, cine da mai tare si ajunge la acrobatii, o face pe barba lui.


+++++!!!

 


Re: Constructie Pasaj Baneasa (2007 - 2009) survola

Accident foarte urât astăzi dimineață la intrarea pe sensul spre centru (ora 10). Trei persoane foarte grav rănite.
Pasajul blocat, resuscitare, descarcerări etc. Doamne ferește!
Le postez pentru luare-aminte, adresată  amatorilor de viteză urbană.
Serviciile de Smurd și descarcerare au venit repede ,sper că în timp util (cel mai important).



by survola, on Flickr



by survola, on Flickr



by survola, on Flickr



by survola, on Flickr



by survola, on Flickr

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 433797 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use