Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)

1420 posts, 310121 views
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 102
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Nightwolf

rails wrote:
propun si electrificarea gardului - just in case.



Subscriu la aceasta propunere DEMENTIALA :D :D :D

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Nightwolf

shoppy wrote:
Da Nightwolf, nu am fost atent deoarece pentru mine efectul e acelasi, ai dreptate, nu politia nu vrea, aia de mai sus nu vor, practic traim intr-o tara in care politia este castrata de forurile superioare.


MA BUCUR ca am ajuns la un consens ... problema generala la noi este ca nu suntem atenti la cine genereaza acel efect ... si nu ma iau aici de tine ci de noi romanii in genere ....

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) GAC

Azi am trecut prin zona cu 11. M-a surprins faptul ca pe rampele de tramvai grozavesti am vazut ca au adus cateva minimacarale din acelea pentru sine (din care am vazut si pe hobanat), si au scos sinele. Cand am trecut, o sina esra deja suspendata de acele minimacarale. Ce se intampla oare?
O alta chestie interesanta, pe rampa titulescu se asfalta. Interesant este faptul ca baza rampei titulescu arata ca si cum asfaltul ar fi fost scos, (cu acel utilaj specializat), fiind o astfel de urma, iar rampa arata exact ca atunci cand asfaltul este inlaturat. Oare am vazut eu gresit?

Pe partea cu titulescu, cate arcade pt statie sunt?
Tot in legatura cu statia, cand vin geamurile?

 


  • Sava6115-6315
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Sava6115-6315

Serile trecute am trect pe Cuza si  am vazut titia mai indicatorul de TARGOVISTE  in dreptul strazii Petru Rares :shock: . Acum ii vad sensul, avand in vede indicatorul de pe pod , la coborarea dinspre Titulescu :)

Legat de aceasta "ruta" - sunt convins ca o  sa se faca stanga masiv la Muzeul CFR :evil: La Podul Grant, an vazut destui care  vin dinspre Turda pe langa pod si  traverseaza calea Grivitei pe trecerea de pietoni ca s-o ia spre Gara. Era sa uit: traverseaza  trecerea cu masina!!

Legat  de spatiile verzi, as mai  fi vazut ca solutie realizarea unui parapet de beton pe marginea drumului de 0,5-1m dar cred ca ar fi costat prea mult....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) chevic

Si pe acelasi indicator cu Targoviste zice si Centru la dreapta adica pe Cuza. Pe cati ii vor pacali asta avand in vedere ca drumul cel mai scurt e cu dreapta 50 m mai incolo pe Titulescu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) misterr

GAC wrote:
Azi am trecut prin zona cu 11. M-a surprins faptul ca pe rampele de tramvai grozavesti am vazut ca au adus cateva minimacarale din acelea pentru sine (din care am vazut si pe hobanat), si au scos sinele. Cand am trecut, o sina esra deja suspendata de acele minimacarale. Ce se intampla oare?
Interesant este faptul ca baza rampei titulescu arata ca si cum asfaltul ar fi fost scos, (cu acel utilaj specializat), fiind o astfel de urma, iar rampa arata exact ca atunci cand asfaltul este inlaturat. Oare am vazut eu gresit?

S-o fi descoperit că lipsesc niște acte/aprobări/avize/autorizații, și a început demontarea pasajului, pentru readucerea amplasamentului la starea inițială. Se știe că în asemenea situații dr. Oetker se conformează imediat, fără să comenteze.  :P
Sava6115-6315 wrote:
Legat  de spatiile verzi, as mai  fi vazut ca solutie realizarea unui parapet de beton pe marginea drumului de 0,5-1m dar cred ca ar fi costat prea mult....

De ce nu un gard viu, cu condiția să fie întreținut permanent, să nu "dispară"? Și actualele plase metalice ar putea fi suport pentru niște plante urcătoare, care să le "mascheze".

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Utilizator anonim

GAC wrote:
Azi am trecut prin zona cu 11. M-a surprins faptul ca pe rampele de tramvai grozavesti am vazut ca au adus cateva minimacarale din acelea pentru sine (din care am vazut si pe hobanat), si au scos sinele. Cand am trecut, o sina esra deja suspendata de acele minimacarale. Ce se intampla oare?


Se lucreaza la ultima reglare si fixare a liniei de tramvai.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) misterr

Utilizator anonim wrote:
Sina de tramvai vine montata pe o fundatie turnata doar peste zonele unde vedeti ca se pun covoarele amortizoare, practic se va face o armare si cofrare in lung peste care va fi pusa sina de tramvai si se va betona, procesul nu difera cu mult de cel de pe restul tablierelor. Capetele armate si betonate (cele portocalii, se va da jos cofrajul de plastic) au rolul de a tine pe pozitie toata zona betonata.

Pînă la urmă văd că nu se mai scoate. Nu mai e timp?
Utilizator anonim wrote:
Linia de tramvai realizata intr-un sistem nou pentru Romania.

Cum rămîne cu prinderea șinei?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) General_Katana

Eu n-am inteles o chestie in poza IMG_4658.JPG din Reportaj - 06.05.2011. Astia au pus pe "covoarele" de izolatie viitorul sistem de rulare a tramvaielor si-l vor lasa asa ? Adica cum ai turna o bucata de beton armat peste un covor de cauciuc ce se poate misca oricand de la trepidatii.  :?:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) telvanni

Cilindrasii aia mici ancoreaza tot sistemul.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Utilizator anonim

General_Katana wrote:
Eu n-am inteles o chestie in poza IMG_4658.JPG din Reportaj - 06.05.2011. Astia au pus pe "covoarele" de izolatie viitorul sistem de rulare a tramvaielor si-l vor lasa asa ? Adica cum ai turna o bucata de beton armat peste un covor de cauciuc ce se poate misca oricand de la trepidatii.  :?:


Pai sistemul este unic utilizat prima data in Romania. Practic calea de rulare nu "atinge" deloc betonul tablierului podului. Acele capete betonate portocalii au fost si ele invenite intr-un cauciuc special, acelea au rolul de tinere pe pozitie ca toata calea de rulare sa nu o ia din loc.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Goldmund

In sfarsit am ajuns si eu sa vad cele doua reportaje.
Ma bucur cand aud pareri si idei pentru ca totul sa arate cat mai bine, de ex.
-gardul acela util, discret, putea fi si din arbursti ornamentali( in unele tari gardurile sunt de obicei 'verzi')
dar ma bucur de indicatoarele acelea mari(mersi, Utilizator anonim!)expuse 'la inaltime'
-de finisajele de buna calitate(cel putin ce putem vedea din pozele neobositului M.A.)
Daca voi veniti cu astfel de propuneri, voi veti schimba Romania in bine si asta depinde de fiecare  dintre voi.

Abia astept sa vad sticla pe scheletul arcuit...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) misterr

Utilizator anonim wrote:
Acele capete betonate portocalii au fost si ele invenite intr-un cauciuc special, acelea au rolul de tinere pe pozitie ca toata calea de rulare sa nu o ia din loc.

Ancorarea funcționează doar pe orizontală. Pe verticală se poate mișca liber, tocmai datorită acelor cilindri.
Utilizator anonim wrote:
Pai sistemul este unic utilizat prima data in Romania. Practic calea de rulare nu "atinge" deloc betonul tablierului podului.

Și traversele de beton de la metrou sînt așezate pe covorașe de cauciuc, nu sînt puse direct pe betonul din tunel, numai că se montau mult mai repede. De asta întrebam de ce s-a ales o soluție atît de complicată, greoaie, cu costuri mai mari și timp mai lung de execuție, pentru a obține în final același lucru. Iar vagonul de metrou are masă mai mare decît cel de tramvai, plus accelerații/frînări la care se dezvoltă forțe în plan orizontal mult mai mari decît la tramvai (sau forțe centrifuge, dacă nu se înscrie în curbe cu viteza pentru care a fost calculată înclinarea liniei).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Utilizator anonim

Nici la metrou nu se monteaza asa usor, dureaza undeva la 2 saptamani/120m. Iar la Basarab in 3-4 saptamani avem toti 370m cale dubla cat este hobanatul.

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 102
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433529 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use