Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3316 posts, 558376 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
1. Nu este vorba de calatorii din Otopeni, este vorba in primul rand de calatorii din Bucuresti, pentru ei facem metroul
2. Nu este vorba de cat platesti, ci de cat timp pierzi. Poate n-ai timp de pierdut aiurea in retaua de metrou sau la WC-ul de la metrou, respectiv de plimbat cu bagajele daca vii de la aeroport.
3. Cu TBM-ul poti sa subtraversezi cladiri fara sa le pui in pericol, nu asta este problema in sec 21
1. Nu este vorba de calatorii din Otopeni, este vorba in primul rand de calatorii din Bucuresti, pentru ei facem metroul
2. Nu este vorba de cat platesti, ci de cat timp pierzi. Poate n-ai timp de pierdut aiurea in retaua de metrou sau la WC-ul de la metrou, respectiv de plimbat cu bagajele daca vii de la aeroport.
3. Cu TBM-ul poti sa subtraversezi cladiri fara sa le pui in pericol, nu asta este problema in sec 21
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
ByOnu
@George
De acord. Si eu vad corespondenta cu M5 si M1/3. Si fix la exemplul cu corespondentele lungi si intortocheate din Paris ma gandeam.
@George
![Aplauze :applause:](./images/smilies/applause.gif)
![Da :yes:](./images/smilies/yes.gif)
De acord. Si eu vad corespondenta cu M5 si M1/3. Si fix la exemplul cu corespondentele lungi si intortocheate din Paris ma gandeam.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
1. pereții mulati ai M1 sunt la -20m acolo. Si trebuie sa sapi sub o magistrală în funcțiune
2. tocmai am spus, Parcul Izvor este obiectiv inchis, nu se va sapa în parc.
3. As prefera sa nu mai venim cu exemple de la altii. Poate acolo nu a existat altă soluție. Nu cred ca exista la ei o soluție comodă și ei au ales un pasaj de 1km. Sa mergi 1km poate iti ia mai mult decat sa schimbi si mergi aiurea o statie pe M5. Eu nu as folosi aceasta varianta de pasaj lung.
4. Nicio varianta de proiect nu a luat în calcul un pasaj pietonal Hasdeu-Izvor, deci clar nu este o optiune
Ce ma mira este ca in finala s-a calificat un traseu pe la Izvor, care era si mai alambicat decat Schitu Magureanu (varianta 17). Nu a fost ales, deci este o chestie de costuri si preferinte. Nu ca nu s-ar putea. Din moment ce s-a propus, clar se poate. Desi inteleg ca se mai propun si variante "la misto" si chiar ca prima varianta.
1. pereții mulati ai M1 sunt la -20m acolo. Si trebuie sa sapi sub o magistrală în funcțiune
2. tocmai am spus, Parcul Izvor este obiectiv inchis, nu se va sapa în parc.
3. As prefera sa nu mai venim cu exemple de la altii. Poate acolo nu a existat altă soluție. Nu cred ca exista la ei o soluție comodă și ei au ales un pasaj de 1km. Sa mergi 1km poate iti ia mai mult decat sa schimbi si mergi aiurea o statie pe M5. Eu nu as folosi aceasta varianta de pasaj lung.
4. Nicio varianta de proiect nu a luat în calcul un pasaj pietonal Hasdeu-Izvor, deci clar nu este o optiune
Ce ma mira este ca in finala s-a calificat un traseu pe la Izvor, care era si mai alambicat decat Schitu Magureanu (varianta 17). Nu a fost ales, deci este o chestie de costuri si preferinte. Nu ca nu s-ar putea. Din moment ce s-a propus, clar se poate. Desi inteleg ca se mai propun si variante "la misto" si chiar ca prima varianta.
6IpCOVU.jpg (175.29 KB; downloaded 2513 times)
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Nu m-ai înțeles, M 5.2 ar trebui să aibă stații la Eroilor / M 5 - Izvor M 5 - Univesitate.
M 4 stația Izvor M 4 acolo unde am desenat-o.
Stațiile NU au gabarit de construcție numai sub bulevarde, trebuie demolări masive pe Elisabeta / Schitu Măgureanu. Lărgimea bulevardelor nu sunt suficiente pentru gabaritul stațiilor.
Nu m-ai înțeles, M 5.2 ar trebui să aibă stații la Eroilor / M 5 - Izvor M 5 - Univesitate.
M 4 stația Izvor M 4 acolo unde am desenat-o.
Stațiile NU au gabarit de construcție numai sub bulevarde, trebuie demolări masive pe Elisabeta / Schitu Măgureanu. Lărgimea bulevardelor nu sunt suficiente pentru gabaritul stațiilor.
Stațiile M 4-5.jpg (354.89 KB; downloaded 2483 times)
2020-11-13_14-29-05.jpg (593.95 KB; downloaded 2486 times)
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Robert24
Ete scartz... Sunt romanii mai cu motz sau?....
Cum crezi ca s-a construit in Viena U3, au demolat ceva pe Mariahilferstrasse?
Exista solutii, hai sa ne uitam si mai la vest sa le vedem!
Ete scartz... Sunt romanii mai cu motz sau?....
Cum crezi ca s-a construit in Viena U3, au demolat ceva pe Mariahilferstrasse?
Exista solutii, hai sa ne uitam si mai la vest sa le vedem!
- sab
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
George
Peretii mulati ai M1 sunt un argument (desi nu de netrecut, vezi M5), asta cu as prefera sa nu ne uitam la altii, nu. Oi prefera tu, eu prefer sa ne uitam si sa ne invatam si sa think outside the box, nu doar sa ramanem in sosul propriilor idei vetuste. Asta ca principiu.
Peretii mulati ai M1 sunt un argument (desi nu de netrecut, vezi M5), asta cu as prefera sa nu ne uitam la altii, nu. Oi prefera tu, eu prefer sa ne uitam si sa ne invatam si sa think outside the box, nu doar sa ramanem in sosul propriilor idei vetuste. Asta ca principiu.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
George, trebuie sa luam cu rezerve ce fac altii, nu tot ce este "afara" este "creme de la creme". Am spus, exista o alta solutie in cazul mentionat de tine cu corespondenta de 1km ? Probabil ca NU, ca doar nu erau nebuni sa faca asa ceva daca exista alternativa. In schimb, noi aici avem alternative.
Revenind la M4, ce solutie am avut pentru peretii mulati la M5 ? Sa se devieze circulatia, sa se faca o groapa in albia Dambovitei si sa se sparga manual PM ai M1 in calea TBM-urilor. Aceasta solutie este posibil sa se aplice si la M4 in momentul subtraversarii M1. Problema este ca in cazul M4, in varianta propusa de tine trebuie sa sapi cu TBM-ul nu mai putin de 3 tuneluri in acea zona , doua pentru liniile M4, unul pentru aceasta corespondenta de cca 600m catre Izvor. Deci trebuie sa bagi un TBM doar pentru corespondenta si sa-l scoti in parc, la statia Izvor, similar liniei de legatura de la Eroilor. Am spus, Parcul Izvor, nu stiu de ce, este "inchis".
Sa spunem ca totusi se rezolva toate impedimentele si se face corespondenta pietonala de 600m Hasdeu-Izvor. Calatorul va avea in acel moment 2 alternative la dispozitie :
1) sa mearga pe jos vreo 600m pe sub parc
2) sa ia M5 pentru o statie si sa faca o schimbare in plus
Cam cat crezi ca iti ia fiecare varianta si, mai ales, ce va prefera din comoditate calatorul ?
Guru are mare dreptate, aceasta corespondenta Hasdeu-Izvor ar aduce prea putine beneficii si mult prea multa bataie de cap. Solutia corecta este , daca nu se poate traseu pe la Izvor, sa se faca traseu pe la Hasdeu, dar cu un ocol pe la Izvor si o statie Izvor 2 paralela cu Izvor 1 sub parc. Apoi fie traseu drept spre Filaret, fie o bucla de intoarcere catre Puisor. Nu inteleg de ce aceasta varianta Hasdeu-->Izvor nu a fost studiata deloc intre multele variante fluturate in SF.
George, trebuie sa luam cu rezerve ce fac altii, nu tot ce este "afara" este "creme de la creme". Am spus, exista o alta solutie in cazul mentionat de tine cu corespondenta de 1km ? Probabil ca NU, ca doar nu erau nebuni sa faca asa ceva daca exista alternativa. In schimb, noi aici avem alternative.
Revenind la M4, ce solutie am avut pentru peretii mulati la M5 ? Sa se devieze circulatia, sa se faca o groapa in albia Dambovitei si sa se sparga manual PM ai M1 in calea TBM-urilor. Aceasta solutie este posibil sa se aplice si la M4 in momentul subtraversarii M1. Problema este ca in cazul M4, in varianta propusa de tine trebuie sa sapi cu TBM-ul nu mai putin de 3 tuneluri in acea zona , doua pentru liniile M4, unul pentru aceasta corespondenta de cca 600m catre Izvor. Deci trebuie sa bagi un TBM doar pentru corespondenta si sa-l scoti in parc, la statia Izvor, similar liniei de legatura de la Eroilor. Am spus, Parcul Izvor, nu stiu de ce, este "inchis".
Sa spunem ca totusi se rezolva toate impedimentele si se face corespondenta pietonala de 600m Hasdeu-Izvor. Calatorul va avea in acel moment 2 alternative la dispozitie :
1) sa mearga pe jos vreo 600m pe sub parc
2) sa ia M5 pentru o statie si sa faca o schimbare in plus
Cam cat crezi ca iti ia fiecare varianta si, mai ales, ce va prefera din comoditate calatorul ?
Guru are mare dreptate, aceasta corespondenta Hasdeu-Izvor ar aduce prea putine beneficii si mult prea multa bataie de cap. Solutia corecta este , daca nu se poate traseu pe la Izvor, sa se faca traseu pe la Hasdeu, dar cu un ocol pe la Izvor si o statie Izvor 2 paralela cu Izvor 1 sub parc. Apoi fie traseu drept spre Filaret, fie o bucla de intoarcere catre Puisor. Nu inteleg de ce aceasta varianta Hasdeu-->Izvor nu a fost studiata deloc intre multele variante fluturate in SF.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Robert 24, nici la vest, nici la est ( Moskwa ), ne putem uita fix în curtea noastră, la Basarab / M 4 / linia spre GdN 2. Poza de acolo este.
Rămân la părerea că demolatul este mai ieftin decât cu TBM - urile de 9 metri
Robert 24, nici la vest, nici la est ( Moskwa ), ne putem uita fix în curtea noastră, la Basarab / M 4 / linia spre GdN 2. Poza de acolo este.
Rămân la părerea că demolatul este mai ieftin decât cu TBM - urile de 9 metri
R 1.jpg (172.45 KB; downloaded 2316 times)
- George
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
George
Sab: Multumesc pt explicatii, dar daca Parcul Izvor e inchis, nimeni n-o sa ne lase sa facem Izvor 2 acolo, nu? Sau e doar o parte inchisa si alta nu? Banuiesc ca are Ceasca ceva dedesubt....iar daca nu, e canalul colector la care se lucreaza de zor si acum, in zona aleilor centrale care taie parcul pe centru, acolo se tot mesterea de zor in ultimele luni....
Sab: Multumesc pt explicatii, dar daca Parcul Izvor e inchis, nimeni n-o sa ne lase sa facem Izvor 2 acolo, nu? Sau e doar o parte inchisa si alta nu? Banuiesc ca are Ceasca ceva dedesubt....iar daca nu, e canalul colector la care se lucreaza de zor si acum, in zona aleilor centrale care taie parcul pe centru, acolo se tot mesterea de zor in ultimele luni....
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Mama lor de țevi ! Dacă eram pe vremea lui Ceașcă deviau ai noștri Dunărea dacă era cazul. Îi făceau traseu prin Baia Mare / Suceava. Începe să-mi fie silă de văicăreala asta. ( Plânsete ), a tras nenea Traian ( n 18.09.53 - mort 9.08. 117 ) o țeavă nu știu unde, n-o mai mutăm în veci de acolo
________________
Da, mai mult ca sigur pe sub parcul Izvor sunt niște țevi și ne-am blocat până la Apocalipsă.
Mama lor de țevi ! Dacă eram pe vremea lui Ceașcă deviau ai noștri Dunărea dacă era cazul. Îi făceau traseu prin Baia Mare / Suceava. Începe să-mi fie silă de văicăreala asta. ( Plânsete ), a tras nenea Traian ( n 18.09.53 - mort 9.08. 117 ) o țeavă nu știu unde, n-o mai mutăm în veci de acolo
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
________________
Da, mai mult ca sigur pe sub parcul Izvor sunt niște țevi și ne-am blocat până la Apocalipsă.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Eu asa inteleg, ca nu avem voie sa ne atingem DELOC de parc. Nu stiu daca este adevarat sau este doar o fumigena. Oricum mi se pare penibil, dupa ce am distrus un parc mai vechi si mai frumos (parcul Eroilor), sa nu ai voie sa sapi pe un teren care seamana mai mult cu un teren viran decat cu un parc amenajat.
Ceea ce insa voiam sa spun este ca, daca se trece peste orice impediment legat de parc si avem voie sa sapam acolo, solutia optima este sa treaca M4 pe acolo, nu sa facem un pasaj pietonal lung care nu ajuta pe nimeni si care nu va fi folosit. Nu ca se poate sapa sub parc in varianta de statie si nu se poate sapa in varianta de pasaj pietonal, doar ca o statie Izvor 2 este o solutie infinit mai buna decat un pasaj pietonal lung de 600m. Chiar intre Hasdeu si Izvor 2 ar fi o interstatie de cca 600m,ceea ce este ok dupa noile standarde.
Insa inteleg ca este mai simplu asa, sa se mearga drept de la Hasdeu , fara ocol prin fata Casei Poporului, care ar mai revitaliza si zona aceea. Repet, se poate reveni la traseul actual si dupa un ocol prin fata Casei Poporului. De ce la M6 putem sa facem un ocol aiurea pe la Romexpo doar ca sa avem corespondenta cu 41 si pentru o corespondenta necesara atat pentru M3, dar si pentru M1 ( chiar daca mai exista si la Basarab) nu se poate.
Oricum subiectul este inchis, traseul ales, vedem ce iese dupa constructie. Mai trist era daca se alegea varianta calificata pe primul loc, care nu avea legatura nici cu M2, dar inteleg ca a fost propusa la misto.
Eu asa inteleg, ca nu avem voie sa ne atingem DELOC de parc. Nu stiu daca este adevarat sau este doar o fumigena. Oricum mi se pare penibil, dupa ce am distrus un parc mai vechi si mai frumos (parcul Eroilor), sa nu ai voie sa sapi pe un teren care seamana mai mult cu un teren viran decat cu un parc amenajat.
Ceea ce insa voiam sa spun este ca, daca se trece peste orice impediment legat de parc si avem voie sa sapam acolo, solutia optima este sa treaca M4 pe acolo, nu sa facem un pasaj pietonal lung care nu ajuta pe nimeni si care nu va fi folosit. Nu ca se poate sapa sub parc in varianta de statie si nu se poate sapa in varianta de pasaj pietonal, doar ca o statie Izvor 2 este o solutie infinit mai buna decat un pasaj pietonal lung de 600m. Chiar intre Hasdeu si Izvor 2 ar fi o interstatie de cca 600m,ceea ce este ok dupa noile standarde.
Insa inteleg ca este mai simplu asa, sa se mearga drept de la Hasdeu , fara ocol prin fata Casei Poporului, care ar mai revitaliza si zona aceea. Repet, se poate reveni la traseul actual si dupa un ocol prin fata Casei Poporului. De ce la M6 putem sa facem un ocol aiurea pe la Romexpo doar ca sa avem corespondenta cu 41 si pentru o corespondenta necesara atat pentru M3, dar si pentru M1 ( chiar daca mai exista si la Basarab) nu se poate.
Oricum subiectul este inchis, traseul ales, vedem ce iese dupa constructie. Mai trist era daca se alegea varianta calificata pe primul loc, care nu avea legatura nici cu M2, dar inteleg ca a fost propusa la misto.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Evident că nu se va face nimic rațional.
Analizele SWOT s-au falisificat, se falsifică și se vor falsifica cât timp va exista omenirea !
Socialiștii retrograzi erau mici copii față de Capitaliștii progresiști în falisificarea analizei SWOT !
___________________
Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat cu circulația auto dacă nu " se tăia " B-dul Unirii de către regimul Ceaușescu !
Evident că nu se va face nimic rațional.
Analizele SWOT s-au falisificat, se falsifică și se vor falsifica cât timp va exista omenirea !
Socialiștii retrograzi erau mici copii față de Capitaliștii progresiști în falisificarea analizei SWOT !
___________________
Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat cu circulația auto dacă nu " se tăia " B-dul Unirii de către regimul Ceaușescu !
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
???
De cand sunteti doar voi posesorii calificati de ratiune?
???
De cand sunteti doar voi posesorii calificati de ratiune?
📖 Pagination options