Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522828 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
De unde pana unde?
Nu e nici macar cel mai mare din capitala!
Laudarosenie nefondata.
Probabil habar nu au ce capacitate au celelalte depouri si compara doar cu VI.
De unde pana unde?
Nu e nici macar cel mai mare din capitala!
Laudarosenie nefondata.
Probabil habar nu au ce capacitate au celelalte depouri si compara doar cu VI.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Stefan28
Linia 12 folosește cumva la strung de bandaje sau vinciuri?
Linia 12 folosește cumva la strung de bandaje sau vinciuri?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
rosetti61
LInia 12 de spalare, 13 strung de bandaje iar 14-16 de utilaje.
LInia 12 de spalare, 13 strung de bandaje iar 14-16 de utilaje.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Valentin
https://www.economica.net/metrou-gara-de ... 202.html
Metrou Gara de Nord - Gara Progresul: Pasionați de infrastructură, nemulțumiți că traseul ales nu are corespondență cu Magistrala 3 din Militari Mai mulți pasionați de infrastructură sunt nemulțumiți de traseul ales pentru extinderea Magistralei 4 de metrou cu tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul. Principala problemă ridicată de aceștia este că, în varianta comunicată de autorități, noul tronson nu are stație de corespondență cu Magistrala 3 din cartierul Militari.
Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii doar în limita a 500 de caractere, cu două link-uri active către sursă, din care unul în lead. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Pareri?
Mai mulți pasionați de infrastructură sunt nemulțumiți de traseul ales pentru extinderea Magistralei 4 de metrou cu tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul. Principala problemă ridicată de aceștia este că, în varianta comunicată de autorități, noul tronson nu are stație de corespondență cu Magistrala 3 din cartierul Militari.
https://www.economica.net/metrou-gara-de ... 202.html
Metrou Gara de Nord - Gara Progresul: Pasionați de infrastructură, nemulțumiți că traseul ales nu are corespondență cu Magistrala 3 din Militari Mai mulți pasionați de infrastructură sunt nemulțumiți de traseul ales pentru extinderea Magistralei 4 de metrou cu tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul. Principala problemă ridicată de aceștia este că, în varianta comunicată de autorități, noul tronson nu are stație de corespondență cu Magistrala 3 din cartierul Militari.
Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii doar în limita a 500 de caractere, cu două link-uri active către sursă, din care unul în lead. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Pareri?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Din paretea moderatorului:
Dragă colega ( Valentin ).
Cred că glumești și ai deja vreo 2 ani pe acest forum !
Ce păreri să avem, deja părerile au fost expuse și discutate. Vrei să le reluăm numai așa, de amorul artei ?
Din paretea moderatorului:
Dragă colega ( Valentin ).
Cred că glumești și ai deja vreo 2 ani pe acest forum !
Ce păreri să avem, deja părerile au fost expuse și discutate. Vrei să le reluăm numai așa, de amorul artei ?
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Andrei, Valentin doar semnalează că suntem citiți și.. citati ....
Parerea? Fiecare cu a lui, ca la M6...
Andrei, Valentin doar semnalează că suntem citiți și.. citati ....
Parerea? Fiecare cu a lui, ca la M6...
- Valentin
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Valentin
1. Am postat stirea in sine cum ziceam sab, ca cineva, undeva, citeste pe aici si bine ar fi sa gaseasca lucruri corecte.
2. Pareri legat de stire, anume, daca lipsesc anumite aspecte sau daca s-au adaugat lucruri inutile. (subiect de discutie)
1. Am postat stirea in sine cum ziceam sab, ca cineva, undeva, citeste pe aici si bine ar fi sa gaseasca lucruri corecte.
2. Pareri legat de stire, anume, daca lipsesc anumite aspecte sau daca s-au adaugat lucruri inutile. (subiect de discutie)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Aha, toate aspectele au fost discutate și întoarse pe toate părțile în cadrul topicelor M 4 / 6. Dacă au citit au găsit lucruri corecte.
Aha, toate aspectele au fost discutate și întoarse pe toate părțile în cadrul topicelor M 4 / 6. Dacă au citit au găsit lucruri corecte.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Stefan28
De la Băluța citire:
Deci rămâne legatură si la Hașdeu cu M5 și cu M1/M3 la Izvor și cu M2 la Eroii Revoluției?!
De la Băluța citire:
Deci rămâne legatură si la Hașdeu cu M5 și cu M1/M3 la Izvor și cu M2 la Eroii Revoluției?!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Daniel Băluță e beat de dimineață.
Cine a făcut harta n-are de-a face cu metroul, e hartă făcută din burtă !
Daniel Băluță e beat de dimineață.
Cine a făcut harta n-are de-a face cu metroul, e hartă făcută din burtă !
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Harta mare nu prea are legatura cu harta mica sau incearca sa te induca in eroare ca va fi o super-corespondenta M5-M1-M4 in acea zona. Tipic exemplu de incompetenta la autoritatile publice.
Harta mica este cea corecta, daca stii sa o citesti . Va exista doar legatura cu M5, iar cu M1/3 prin transbordarea aiurea pe M5 o singura statie.
Ar mai exista si varianta de mai jos, in care M5 sa comunice cu M1 la Izvor (poate la asta a visat Baluta), dar tot este o schimbare in plus. Si nu cred ca se va face acea corespondenta pietonala Izvor-Cismigiu, pentru ca nu este simpla deloc.
Stefan28 wrote:
Deci rămâne legatură si la Hașdeu cu M5 și cu M1/M3 la Izvor și cu M2 la Eroii Revoluției?!
Harta mare nu prea are legatura cu harta mica sau incearca sa te induca in eroare ca va fi o super-corespondenta M5-M1-M4 in acea zona. Tipic exemplu de incompetenta la autoritatile publice.
Harta mica este cea corecta, daca stii sa o citesti . Va exista doar legatura cu M5, iar cu M1/3 prin transbordarea aiurea pe M5 o singura statie.
Ar mai exista si varianta de mai jos, in care M5 sa comunice cu M1 la Izvor (poate la asta a visat Baluta), dar tot este o schimbare in plus. Si nu cred ca se va face acea corespondenta pietonala Izvor-Cismigiu, pentru ca nu este simpla deloc.
Screenshot 2020-11-13 124025.jpg (112.48 KB; downloaded 2291 times)
- George
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
George
Eu cred că în funcţie de amplasarea staţiei Haşdeu (2?) de pe M4, în curtea Facultăţii de Drept, pe lateral, sau (cum aş prefera eu) pe lateralul Parcului Izvor, se pot face corespondenţe atât cu M 5, cât şi cu M 1/3.
Citind comentariile repetitive ale câtorva colegi (depou prea mic, distanţe prea mari de mers pe jos etc.), pe care le respect, dar cu care nu sunt de acord, mi se pare că parcă ne-am născut cu linguriţa de argint în gură, nu ne convine nimic din ceea ce implică puţin efort. Totuşi, metroul nu e Trenul Regal.
Eu cred că un pasaj pietonal de la Haşdeu 2 (să zicem lângă facultate) pe sub Dâmboviţa şi apoi pe sub Parcul Izvor, cumva în scenariul semiîngropat din Parcul Eroilor - dar ceva mai ecologic, minimalist, cu sticlă etc. este perfect fezabil. La Paris există o corespondenţă de aproape 1 km între Gare de Nord şi Barbes Rochechouart (omit accentul aici) pe care l-am folosit de mai multe ori şi era full. E foarte ok, mai bine decât să n-ai deloc corespondenţă şi să ieşi la suprafaţă şi să stai la minim 3 semafoare!
A fortiori, dacă Haşdeu 2 e lângă Parcul Izvor, cum ar fi mai normal - deranj mai mic la facultate - atunci corespondenţele cu Izvor, respectiv Haşdeu 1 sunt chiar rezonabile ca distanţă.
Eu cred că în funcţie de amplasarea staţiei Haşdeu (2?) de pe M4, în curtea Facultăţii de Drept, pe lateral, sau (cum aş prefera eu) pe lateralul Parcului Izvor, se pot face corespondenţe atât cu M 5, cât şi cu M 1/3.
Citind comentariile repetitive ale câtorva colegi (depou prea mic, distanţe prea mari de mers pe jos etc.), pe care le respect, dar cu care nu sunt de acord, mi se pare că parcă ne-am născut cu linguriţa de argint în gură, nu ne convine nimic din ceea ce implică puţin efort. Totuşi, metroul nu e Trenul Regal.
Eu cred că un pasaj pietonal de la Haşdeu 2 (să zicem lângă facultate) pe sub Dâmboviţa şi apoi pe sub Parcul Izvor, cumva în scenariul semiîngropat din Parcul Eroilor - dar ceva mai ecologic, minimalist, cu sticlă etc. este perfect fezabil. La Paris există o corespondenţă de aproape 1 km între Gare de Nord şi Barbes Rochechouart (omit accentul aici) pe care l-am folosit de mai multe ori şi era full. E foarte ok, mai bine decât să n-ai deloc corespondenţă şi să ieşi la suprafaţă şi să stai la minim 3 semafoare!
A fortiori, dacă Haşdeu 2 e lângă Parcul Izvor, cum ar fi mai normal - deranj mai mic la facultate - atunci corespondenţele cu Izvor, respectiv Haşdeu 1 sunt chiar rezonabile ca distanţă.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
1) Hasdeu M4 va fi inainte de pod si de benzinarie. NU va fi in Parcul Izvor. Asta este un lucru clar si batut in cuie. Din motive care imi scapa, inteleg ca Parcul Izvor (desi cu greu il poti numi parc), este "obiectiv militar" si nu poti sapa acolo. Parcul Eroilor am putut sa-l distrugem pentru totdeauna, aici nu avem voie.
2) In aceste conditii, o corespondenta tocmai de acolo pana la Izvor va fi mult prea lunga si cu multe dificultati de executie, ca sa fie atragatoare pentru calator si rentabila sub aspectul costului de executie.
Singura modalitate atractiva era traseul M4 pe la Izvor, unde se putea face o corespondenta scurta si cu M4 si cu M1/3. Nu usor de executat, dar macar atractiva pentru calatori.
1) Hasdeu M4 va fi inainte de pod si de benzinarie. NU va fi in Parcul Izvor. Asta este un lucru clar si batut in cuie. Din motive care imi scapa, inteleg ca Parcul Izvor (desi cu greu il poti numi parc), este "obiectiv militar" si nu poti sapa acolo. Parcul Eroilor am putut sa-l distrugem pentru totdeauna, aici nu avem voie.
2) In aceste conditii, o corespondenta tocmai de acolo pana la Izvor va fi mult prea lunga si cu multe dificultati de executie, ca sa fie atragatoare pentru calator si rentabila sub aspectul costului de executie.
Singura modalitate atractiva era traseul M4 pe la Izvor, unde se putea face o corespondenta scurta si cu M4 si cu M1/3. Nu usor de executat, dar macar atractiva pentru calatori.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Hai s-o lămurim folosind meandrele concretului:
Dacă Ro nu găsește în timp util peștera cu Lampa lui Aladin:
1) Stația Hașdeu M 4(6) nu va fi în curtea facultății, va fi ( aproximativ ) sub str Vasile Pârvan.
2) Nu știu ce tot aveți cu curtea facultății, o vreți virgină ?
3) În curtea facultății va fi organizarea de șantier.
4) Nu va fi niciun pasaj de corespondență pe sub Dâmbovița ( implicit pe sub M 1/3 ) și pe sub Parcul Izvor. Astea sunt ghidușii.
5) Nu înțeleg ce mare scofală este corespondența M 4 / 5 / 1(3). Da, știu, toată lumea din Otopeni va fi obsedată, e de-a dreptul dresată să ajungă în Militari.
6) Tariful e același, chit că nu faci niciun schimb, 1,2,3,sau ai chef să-ți pierzi timpul prin rețeaua de metrou toată ziua. Ai și WC integrat / moka la Victoriei.
_____________
Dacă apucă să vină neomarxiștii la putere și să nu se facă niciun metru din M 4 / Sud - M 5.2 se poate veni cu M 4 pe sub Cobălcescu / Schitu Măgureanu, se dărâmă masiv pe Schitu Măgureanu / Regina Elisabeta și se fac 2 stații / corespondență M 5.2 - M 4 cu legătură cu stația Izvor M 1/3.
Hai s-o lămurim folosind meandrele concretului:
Dacă Ro nu găsește în timp util peștera cu Lampa lui Aladin:
1) Stația Hașdeu M 4(6) nu va fi în curtea facultății, va fi ( aproximativ ) sub str Vasile Pârvan.
2) Nu știu ce tot aveți cu curtea facultății, o vreți virgină ?
3) În curtea facultății va fi organizarea de șantier.
4) Nu va fi niciun pasaj de corespondență pe sub Dâmbovița ( implicit pe sub M 1/3 ) și pe sub Parcul Izvor. Astea sunt ghidușii.
5) Nu înțeleg ce mare scofală este corespondența M 4 / 5 / 1(3). Da, știu, toată lumea din Otopeni va fi obsedată, e de-a dreptul dresată să ajungă în Militari.
6) Tariful e același, chit că nu faci niciun schimb, 1,2,3,sau ai chef să-ți pierzi timpul prin rețeaua de metrou toată ziua. Ai și WC integrat / moka la Victoriei.
_____________
Dacă apucă să vină neomarxiștii la putere și să nu se facă niciun metru din M 4 / Sud - M 5.2 se poate veni cu M 4 pe sub Cobălcescu / Schitu Măgureanu, se dărâmă masiv pe Schitu Măgureanu / Regina Elisabeta și se fac 2 stații / corespondență M 5.2 - M 4 cu legătură cu stația Izvor M 1/3.
📖 Pagination options