De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4357 posts, 946701 views
 
Go to page:  1  ... 182 183 184 185 186 187 188  ... 312
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Goldmund wrote:
Asta presupun ca o cunosti bine:
Multi calatori de pe M2 se vaita ca trenurile nu se succed destul de des in rush hour


Atunci explica-le ca rebrusamentele lui M2 nu permit un interval mai mic decat ce se ofera acum.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex zapacitu

andrei11 wrote:
Goldmund wrote:
Multi calatori de pe M2 se vaita ca trenurile nu se succed destul de des in rush hour

Pe bune ? Vreau sa-l vad si eu la fata pe unul din astia "multi calatori".


Nu inteleg de ce nu esti de acord cu afirmatia lui. Are perfecta dreptate. Orele de program 9-18 omoara pur si simplu statia Pipera; si asta nu numai din cauza ca e cu peron dreapta, ci din cauza ca are o singura intrare/iesire, fie ea una mare. Ai o mare oarecum compacta de corporatisti care ar vrea sa urce in metrou. Aglomeratie pe peron, aglomeratie in metrou. Niciunul din respectivii nu are chef sa astepte, pentru ca nici urmatorul metrou (venit la 1 sau 2 minute dupa actualul) nu va fi mai gol. E drept ca la intervale de succesiune "iese unu, intra celalalt" ar fi mai aerisite, dar nu pentru mult timp. Oricum in urmatorii ani va creste cu 30-40% numarul de birouri din Pipera. Sa vezi atunci.

Ma mir ca plangerea nu este "de ce nu baga metrouri goale la orele de varf, si pun numai din astea pline!".

S-ar putea face trasee circulare pe unde sa intoarca metroul? Gen niste "bucle" cu raza de 200m la ambele capete. Au loc sa faca o astfel de lucrare daca ii apuca nebunia? Edit: Loc au (cred; vezi poza), sponsor nu au.
bucla piupera.jpg (254.22 KB; downloaded 1987 times)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Asta nu e vina metrorexului. Mai mult de atat nu se poate. Vina apartine in principal municipalitatii care a dat autorizatii de constructie acolo fara cap si fara sa faca nici cele mai mici verificari.
Si bineinteles, firmele ar putea sa isi puna programe de lucru mai intecalate, gen 10-19 sau 8-17.
Asta ca sa nu mai spun ca 90% din angajati ar putea lucra de acasa. Dar deh, mentalitatea Romanului se schimba greu.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Florinds

Daca ar ajuta si RATB-ul, ar fi altceva. Daca ar avea autobuze ca si cel prezentat de Robert, ar merge chiar si directorii cu el. S-ar face de ras daca nu ar valida, nu?
Sunt capitale in care tramvaiele pleaca la 30 secunde. Astfel ar fi si traficul mai aerisit.
Nu trebuie sa plece la 30 secunde, nu trebuie nici macar o data pe minut. La 2-3 minute ar fi OK cred, pentru ca in general IT-istii sau corporatistii au program mai flexibil si nu se nimeresc toti odata, daca stau la munca pana noaptea.
Dar sa nu mai visam, sa mergem inapoi la mamaliguta noastra, la tramvaiul 5 cu program de avion sau cursa interjudeteana si la metroul nostru, ca singura alternativa pentru zeci de mii de oameni.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" abc_XC

Problema majora consta in faptul ca in zona Aurel Vlaicu si Pipera se poate ajunge in conditii decente doar cu autoturismul sau cu metroul.
Tramvaiele 16 si 36 vin rar si au un traseu care nu avantajeaza calatorul. Oare exista calatori care merg cu tramvaiul 16 de la Pipera pana la Unirii? Nu cred, desi sunt convins ca la Unirii sunt destui calatori care coboara si iau tramvaiul 32 sau alte mijloace de transport de suprafata. Identic si pentru tramvaiul 5.Daca s-ar reabilita reteaua si ar fi o frecventa de 6-7 minute, lucrurile ar putea sta altfel.
Tramvaiul 36 ar fi util daca ar avea un traseu care sa mearga prin Str. Doamna Ghica, ar asigura legatura cu 21 pe Sos Colentina, cu Pantelimonul(cine merge in Pipera nu ar mai ajunge la statia de metrou Iancului si ar evita si schimbul de la Piata Victoriei, valabil si pentru Colentina cu statia Obor). Si ar putea continua pe Chisinau, Nicolae Grigorescu, pana la Faur Poarta 4 eventual (cel mai apropiat terminal). Un traseu de 10 km care ar concura cu linia 41. Daca ar exista asa ceva, metroul evident s-ar decongestiona. Si s-ar conecta si toate axele majore de transport din N-E orasului. Dar asta e doar o poveste frumoasa.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Florinds

Pentru ca tu te gandesti la ceea ce avem in situatia de fata, dar nu este nimic batut in cuie pentru totdeauna, se pot crea linii noi de tramvai sau autobuz.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Florinds

Pentru Andrei11
IMG_1857resize.jpg (152.35 KB; downloaded 2154 times)

 



Re: Clubul "Flacara Rosiatica" cris_m

Cum nu prea am avut acces prea tare la forum zilele astea, simt și eu nevoia să intervin despre acest incident. Am ales să o fac aici, pentru că acolo era deja prea mult off-topic.

ByOnu wrote:
Prieteni, eu am filmat si pozat in Paris fara nicio problema! Si nu uitai ca Parisul chiar a avut atacuri teroriste! La noi care este explicatia? Rusinea de halul in care au ajuns sa arate statiile.


Chestia asta cu fotografiatul interzis e o reminescență ce ar trebui eliminată. Să fim serioși, teroriștii adevărați nu vin să facă poze pentru un atac. Se duc pe teren să cunoască zona, își fac planuri, exersează etc. Și dacă e să se întâmple ceva, Doamne ferește, se întâmplă oricum :popa: ... sunt inventivi, agili și determinați. Eu sunt de părere că oricum, din punct de vedere al terorismului, țărișoara noastră este destul de ferită, nefiind prioritară pentru ei. Efectul de teroare (căci la asta se rezumă fenomenul) asupra populației este mai mare într-o țară mare precum Franța, Germania, Anglia, nicidecum într-una mică sau mijlocie. Puțin i-ar interesa pe nemți sau francezi dacă ar fi atacată o țară mică.  :roll:

În cazul Metrorex, sunt convins că nu vor să permită fotografiatul pentru a nu-și taia craca de sub picioare. Puțini sunt cei care chiar dau importanță condițiilor de transport din subteran, și spun asta din proprie experiență. Călătorul obișnuit vrea să ajungă din A in B, confortabil și repede, fără să stea să se uite (ca noi pasionații) la jegul din stații, la cerșetorii care au reapărut, la faptul că nu s-au făcut modernizări semnificative de la ultima scumpire etc. Dacă ar liberaliza fotografiatul la metrou, ar începe lumea să se revolte pe Facebook, nu să stea să vadă status-ul lui X, poza de profil a lui Y sau ce a mai share-uit Z  :mrgreen:


BodoMinea wrote:
Am filmat și eu în Paris, Atena, Praga și Bruxelles, înainte și după să fiu înregistrat pe acest forum, singurul oraș unde am fost criticat pentru asta fiind ultimul dar nu cel din urmă de pe listă: București, unde paza din stația respectivă m-a văzut ca primă amenințare națională.

Exact ca la CFR, de multe ori e aparent ok să filmezi până nu-i prinzi făcând ceva nepermis (vorbit la telefon, jucând candy crush, oprit între semnale de bloc și alte prostii după caz).

În niciun caz nu încurajez comportamentul uploader-ului, dar nici pasionații care surprind un tren la intrarea în stație nu cred că merită astfel de tratamente... N-a cerut nimeni să pozăm spații tehnice sau de importanță strategică.


Deși am umblat prin alte țări, nu am făcut poze/filme pe acolo, nefiind înregistrat încă pe forum, deci din punctul ăsta de vedere nu știu cum e. Însă știu că dacă m-aș plimba doar cu aparatul de gât (cu capacul pus pe obiectiv și închis) deja aș fi luat la întrebări. Uite legat de CFR, chiar ieri când veneam cu trenul IR1538 de la Cluj, nu am avut nici o problemă cu pozatul din ultimul vagon (și am stat vreo 30 de minute), până la Blaj, unde am oprit și am făcut un drum dus-întors până în vagonul meu. Pe drum, m-am întâlnit cu nașul, care mi-a atras extrem de insistent atenția că dacă mai defilez așa (cu aparatul foto de gât, închis) prin tren și fac poze în văzul camerelor de supraveghere (vagoane seria 21-76), mă dă jos. Mi-a invocat ca motive că vezi Doamne nu e permis fotografiatul în tren (nu am văzut nicăieri scris/afișat acest lucru) și că-mi trebuie aprobare pentru fotografiat, la ce   :twisted:  nu știu... Am mai „recidivat” discret pe un geam din tren, retras de privirile lui și a „groaznicelor” camere de supraveghere, dar știind că e destul de plin de zel (l-am văzut de când m-am urcat), am renunțat, neavând chef de ceartă cu nenorocitul... Aici chiar nu înțeleg ce l-a deranjat, că doar nu l-am pozat când stătea cu colegul la clasa I. Și nu văd care ar fi problema cu pozatul liniilor de tren aflate în modernizare. Ce, să înțeleg că și alea sunt obiectiv nu știu cum național și că dacă le pozezi ești considerat terorist?!  :roll: Mai bine îmi atrăgea atenția că stau în vagonul greșit (4, în loc de 2), ca să nu mai fiu nevoit după 3/4 din drum să mă ridic cu toate catrafusele că venise „proprietarul” locului cu ciurda de copchii... (mutarea oricum mi-a priit că vagonul 4 se umpluse, 2-ul fiind aproape gol :) ).


Ce am vrut să subliniez este că faza cu fotograiatul a devenit ușor-ușor o isterie națională, care nu ar trebui permisă. Nu mai poate omul să facă o poză pe stradă la un autobuz/troleu/tramvai sau din/la un tren fără să fie mustrat verbal sau fără să i se arunce priviri suspicioase? * Ce naiba, în curând nu o să se mai poată face poze fără aprobarea Primăriei, Poliției, ISU, SRI, de frică ca nu cumva în obiectivul aparatului să fie ascunsă vreo armă?! Unde mai ajungem oameni buni atunci?  :popa:

Cu asta închei cu ce aveam de spus legat de subiectul fotografiatului, mă duc să pregătesc pozele pentru topicul dedicat Clujului.  ;)

______________________________
*de asta mi-am făcut cărți de vizită pentru cârcotași  8-)

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" punmeister

cris_m wrote:
(...)Călătorul obișnuit vrea să ajungă din A in B, confortabil și repede, fără să stea să se uite (ca noi pasionații) la jegul din stații, la cerșetorii care au reapărut, la faptul că nu s-au făcut modernizări semnificative de la ultima scumpire etc.(...)

Gen clienta fidela a Metrorexului de la Aviatorilor*  :twisted: (Cersetoarea aia cu un copil de 2-3 ani care sta pe treptele de la iesirea catre Bd. Aviatorilor), care disparea dupa ce o param la paznici, in final s-a luat de mine ca ma vazut ultima data, but still, it was worth it!  :mrgreen:  :twisted:  

*Luna asta am facut un internship la o firma de IT in zona la Aviatorilor pe parte de Web Design (si SEO), in cazul in care se intreaba cineva de ce mergeam zilnic cu metroul luna asta desi e vacanta...  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Goldmund wrote:
S-ar putea face trasee circulare pe unde sa intoarca metroul? Gen niste "bucle" cu raza de 200m la ambele capete. Au loc sa faca o astfel de lucrare daca ii apuca nebunia? Edit: Loc au (cred; vezi poza), sponsor nu au.


De ce ai vrea sa faci asa ceva? Pe langa faptul ca nu castigi decat vreo 10 secunde in plus, tot trebuie sa stai sa rebursezi trenul si sa resetezi softul pentru urmatorul treseu, iar resetarea asta dureaza si ea vreo 30 de secunde in total. Deci tot nu iesi deloc mai bine.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" GPS

Câteva poze din zona Stana de Vale:
image.jpeg (1.07 MB; downloaded 2028 times)
image.jpeg (1.24 MB; downloaded 2054 times)
image.jpeg (1.62 MB; downloaded 2026 times)
image.jpeg (917.13 KB; downloaded 2026 times)
image.jpeg (1.84 MB; downloaded 2029 times)
image.jpeg (1.26 MB; downloaded 2027 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" GPS

Zona Padis:
image.jpeg (968.83 KB; downloaded 2025 times)
image.jpeg (498.86 KB; downloaded 2027 times)
image.jpeg (754.12 KB; downloaded 2025 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" GPS

Oradea:
image.jpeg (1.76 MB; downloaded 2024 times)
image.jpeg (1.04 MB; downloaded 2025 times)

 


Go to page:  1  ... 182 183 184 185 186 187 188  ... 312
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2346 forum members have written 426509 posts in 5299 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use