De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4357 posts, 946700 views
 
Go to page:  1  ... 180 181 182 183 184 185 186  ... 312
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit thor5

Asa se intampla de obicei cand ordinele vin de la centru! Adica de la Guvernul central. Primariile nu au nicio atributie in proiectul dezvoltarii metroului, deoarece "lucrarea" se desfasoara pe bani europeni in majoritate, iar restul vine de la bugetul national. Daca primariile ar interveni chiar si cu un ac, ar fi imediat acuzate ca submineaza fondurile europene.

Asta e vesnica magarie comunista: sa finantezi transportul local de la bugetul national! Ce habar are Ministerul Transporturilor despre planurile de dezvoltare ale Bucurestilor? Asta e Misterul Transporturilor din Romania! De ce, dupa 26 de ani de democratie, suntem la fel de comunisti precum Phenianul! Bucuresti=6 sectoare=7 primari, Phenian=8 sectoare= 9 primari  :lol:  :lol:  :lol: . Vorba cantecului: hai sa dam mana cu mana ... toti prostii impreuna!!!   :D

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit Florinds

Aici inca e bine, se mai sapa sau se mai finiseaza o statie, dar de CNADNR ce zici, sa fie pe minus cu nr. de km anul trecut. La ce salarii au si ce taxe incaseaza.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Florinds

http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/top-10-orase-cu-cel-mai-congestionat-trafic-din-lume-2016-24143.html

Nivelul ridicat de congestionare a traficului reprezintă una dintre cele mai spinoase probleme ale marilor orașe ale lumii, motiv de nemulțumire pentru cetățeni și de bătăi de cap pentru autorități. IMOPEDIA.ro prezintă clasamentul orașelor cu trafic rutier infernal, realizat de compania TomTom, specializată în sisteme de navigație. Analiza a fost efectuată de-a lungul întregului an 2015, în 295 de orașe din întreaga lume.

10 Los Angeles, SUA

   Nivelul de congestionare a traficului: 41%
   Comparativ cu anul trecut: +2%
   Timp pierdut în trafic zilnic, din cauza aglomerației: 43 minute
   Timp pierdut în trafic anual: 164 ore
   Cea mai aglomerată zi din an: vineri, 13 februarie

9 Chengdu, China

   Nivelul de congestionare a traficului: 41%
   Comparativ cu anul trecut: +5%
   Timp pierdut în trafic zilnic, din cauza aglomerației: 46 minute
   Timp pierdut în trafic anual: 176 ore
   Cea mai aglomerată zi din an: joi, 30 aprilie

8 Recife, Brazilia

   Nivelul de congestionare a traficului: 43%
   Comparativ cu anul trecut: -2%
   Timp pierdut în trafic zilnic, din cauza aglomerației: 44 minute
   Timp pierdut în trafic anual: 169 ore
   Cea mai aglomerată zi din an: vineri, 31 iulie

7 Salvador, Brazilia

   Nivelul de congestionare a traficului: 43%
   Comparativ cu anul trecut: -3%
   Timp pierdut în trafic zilnic, din cauza aglomerației: 42 minute
   Timp pierdut în trafic anual: 160 minute
   Cea mai aglomerată zi din an: luni, 8 iunie

6 București, România

   Nivelul de congestionare a traficului: 43%
   Comparativ cu anul trecut: +2%
   Timp pierdut în trafic zilnic, din cauza aglomerației: 51 minute
   Timp pierdut în trafic anual: 196 ore
   Cea mai aglomerată zi din an: vineri, 27 noiembrie

5 Moscova, Rusia

   Nivelul de congestionare a traficului: 44%
   Comparativ cu anul trecut: -6%
   Timp pierdut în trafic zilnic, din cauza aglomerației: 48 minute
   Timp pierdut în trafic anual:   185 ore
   Cea mai aglomerată zi din an: joi, 17 decembrie

4 Rio de Janeiro, Brazilia

   Nivelul de congestionare a traficului: 47%
   Comparativ cu anul trecut: -4%
   Timp pierdut în trafic zilnic, din cauza aglomerației: 43 minute
   Timp pierdut în trafic anual: 165 ore
   Cea mai aglomerată zi din an: joi, 30 aprilie

3 Istanbul, Turcia

   Nivelul de congestionare a traficului: 50%
   Comparativ cu anul trecut: -8%
   Timp pierdut în trafic zilnic, din cauza aglomerației: 47 minute
   Timp pierdut în trafic anual: 178 ore
   Cea mai aglomerată zi din an: vineri, 12 iunie

2 Thailanda

   Nivelul de congestionare a traficului: 57%
   Comparativ cu anul trecut:
   Timp pierdut în trafic zilnic, din cauza aglomerației: 61 minute
   Timp pierdut în trafic anual: 232 ore
   Cea mai aglomerată zi din an: joi, 30 aprilie

1 Mexico City, Mexic

   Nivelul de congestionare a traficului: 59%
   Comparativ cu anul trecut: +4%
   Timp pierdut în trafic zilnic, din cauza aglomerației: 57 minute
   Timp pierdut în trafic anual: 219 ore
   Cea mai aglomerată zi din an: vineri, 4 decembrie

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Favorit ClaudiuL

Inchiderea unei artere de circulatie nu se poate face fara aprobarea primariei. Nu stiu care din cele 2 primarii. Este datoria primariei sa apere interesele cetatenilor. Vazand ca nu se intampla nimic ar fi trebuit sa ridice autorizarea pina la inceperea lucrarilor. Mi-e frica ca nu este singurul caz.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" cris_m

Astazi este Ziua Mondiala a Fotografiei.  :)

Ziua mondială a fotografiei

Celebrând pasiunea pentru fotografie, Ziua mondială a fotografiei este un eveniment internațional, marcat la 19 august de tot mai numeroase comunități.

De-a lungul anilor, tot mai mulți oameni au sprijinit și au încurajat organizarea unei manifestări având în prim-plan fotografia. Astfel în 2009, australianul Korske Ara, un tânăr pasionat de fotografie, a lansat Proiectul Zilei mondiale a fotografiei, care din anul următor a adunat tot mai mulți participanți, galeria de fotografii, găzduită on-line, adunând mii de fotografii ce surprind aspecte incredibile din numeroase locuri ale planetei.

Amator, profesionist sau poate aflat la prima fotografie, această zi este dedicată celor pasionați de fotografie, din orice colț al planetei. Fie că este vorba despre un peisaj, portret sau despre surprinderea unei acțiuni, a unui aspect din viața de zi cu zi, fotografia este mai mult decât o imagine, este o poveste. Site-ul http://www.worldphotoday.com vine în întâmpinarea celor care doresc să marcheze Ziua mondială a fotografiei sugerând organizarea de reuniuni în care cei cu experiență în această artă să ofere celor mai puțin cunoscători date despre tehnicile noi de realizare a fotografiilor, dar și organizarea de excursii și de plimbări pentru a realiza cât mai multe fotografi.

Ziua mondială a fotografiei este o celebrare a capacității de comunicare prin fotografie, capabilă să unească comunitățile la nivel local, dar și global. Într-o lume în care milioane de imagini sunt încărcate în fiecare minut, această zi a determinat mii de oameni să contribuie cu o fotografie la atingerea unui scop simplu: "să împartă lumea lor cu lumea întreagă".

Această zi marchează inventarea de către Louis Jacques Mande Daguerre (1787—1851) și Joseph Nicéphore Niépce (1765-1833) a procedeului de realizare fotografiei prin ''daghereotipie'', în urmă cu 177 de ani. Louis Daguerre împreună cu Joseph Nicéphore Niépce, care se ocupa cu captarea imaginilor din exterior pe un suport solid, au perfecționat sistemul, punând la punct procedeul amintit. Înaintea perfectării acestui procedeu, în 1826, Nicéphore Niépce a captat o fotografie cunoscută sub numele de ''View from the Window at Le Gras'' printr-un proces numit "heliografie", considerată cea mai veche fotografie din lume.

După moartea lui Niépce, Daguerre continuă experimentele împreună cu fiul acestuia, Isidore. Folosește ca agent sensibilizator iodul pus pe o placă de cupru, acoperit cu un strat de argint. Printr-o developare în vapori de mercur se obține o imagine negativă în relief (o matriță). O fotografie realizată de inventator în 1837 prin ''daghereotipie'', a reprezentat un colț din atelierul său. La 9 ianuarie 1839, invenția a fost prezentată Academiei Franceze de Științe și Louis Daguerre a obținut brevetul, fiind considerat părintele fotografiei.

Câteva luni mai târziu, pe 19 august 1839, guvernul francez a cumpărat brevetul și a anunțat invenția ca fiind un cadou "gratuit pentru lume". Procedeul ''daghereotipiei'' a fost folosit după aproximativ 11 ani, în numeroase studiouri din New York, marcând începutul erei moderne în fotografie.



Sursa: Agerpres

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit shoppy

Odata ce ai platit toate avizele, ai AC si PV de predare amplasament, atunci gata, este al tau pana cand expira actele si trebuie sa predai amplasamentul la forma initiala, nu poate sa vina primaria pe parcurs si sa concluzioneze ca tu cam freci tiparu si sa ti le anuleze; vine la sfarsitul autorizatiei si iti ia alti bani daca nu poti preda amplasamentul sau vrei prelungirea autorizatiei.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit thor5

shoppy wrote:
Odata ce ai platit toate avizele, ai AC si PV de predare amplasament, atunci gata, este al tau pana cand expira actele si trebuie sa predai amplasamentul la forma initiala, nu poate sa vina primaria pe parcurs si sa concluzioneze ca tu cam freci tiparu si sa ti le anuleze; vine la sfarsitul autorizatiei si iti ia alti bani daca nu poti preda amplasamentul sau vrei prelungirea autorizatiei.

Adevar grait-ai!

Cum zic americanii: No pain, no gain! La romani doare mai mult pentru ca se saboteaza singuri in stil comunist. Inca asteapta ordine si indrumari de la "primul tovaras"/guvern in loc sa hotarasca pe plan local de ce au nevoie. Nici nu au cum sa se hotarasca cu 7 primari/7 consilii locale pe cap. O adevarata hidra Bucurestiul asta!! Dupa ce tai un cap, mai apar alte 3. :o

 


Re: Discutii - Lucrari statia Favorit thor5

Florinds wrote:
Aici inca e bine, se mai sapa sau se mai finiseaza o statie, dar de CNADNR ce zici, sa fie pe minus cu nr. de km anul trecut. La ce salarii au si ce taxe incaseaza.

Ce sa (mai) zic ??  :(  Poate ar trebui sa facem autostrazi subterane, poate le terminam mai repede. Spaniolii cu cartitele macar sunt oameni seriosi. Nici nu ar mai trebui sa asteptam atata dupa niste nenorocite de avize, aprobari, autorizatii, expropieri, relocari, devieri, demolari etc, etc. Pentru km in minus, Ceausescu lua toata conducerea, o baga la 'subminarea economiei nationale' si ii caza permanent la Canal (Dunare-M.Neagra) sau in Delta Dunarii (la Periprava). Kafka si E.Ionesco par niste bieti amatori fata de absurditatea CNADNR. Functionari microscopici cu remuneratii macrosocopice. Ai  :twisted: gandaci de balegar !!

 


Re: Metrou File de Poveste TibiV

subway guru wrote:
La vremea aceea lumea chiar mergea cu trenul
:popa:

Pai da... Ca nu aveau alte variante...
Plateai masina azi, o primeai peste 5 ani...
Si daca in weekend vroiai la tara/gratar/ iarba verde sau la mama/matusa/sora bolnava, te uitai intai la numar si te intrebai "saptamana asta este cu sau fara sot ?!..."
Asta doar dupa ce te convingeai ca ti-ai primit ratia de 10 litri...
Frati-tu sau fi'tu, fara carnet, avea voie sa impinga masina (la coada de la PECO pentru aia 10 litri) doar de langa masina, din exterior, mana de pe volan bagata pe geam, caci daca se aseza pe scaun (pentru masina impinsa 5 metri!) se alegea cu dosar penal "conducere fara permis"...

Mishto "socialismul"....  :x

Scuze de off-topic, dar lumea a uitat...
Sau cei care au trait nu mai sunt...

Puteti sterge mesajul...
Macar m-am mai racorit... :(

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Nu-i bai Tibi, au mai ramas ceva elefanti albi in rezervatie, vii, intregi si cu memoria intacta, n-au fugit chiar toti in cele strainatati si astia iarta orice dar nu uita nimic!...ca doar au memorie...de elefanti!
Si cand or ajunge la cimitirul elefantilor tot nu-i bai, memoria colectiva ramane, elefanteii cresc vigurosi si vin din urma!!!...si au o trompa mama-mama...buleftronica!!!
:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Sa te fereasca Dzeu sa inceapa astia mici si galagiosi sa 'dea pe goarna'!!!
:bere:
P.S.
La cate autostrazi avem...lipsa, ar fi trebuit ca CFR-ul sa prospere...nu-i asa???
:roll:  :roll:  :!:

 


Re: Metrou File de Poveste TibiV

Pai metroul sa plateasca daca se atinge de "monumente istorice"  sau "artefacte" arheologice... :lol:
Distrugerea "vestigiilor"... costa !  :geek:

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Si pentru 'vestigiile' ce au perioada de viata 'expirata' dar care nu au fost 'renuvelate' la timp, de ce ar trebui ca CINEVA sa plateasca (adicatelea CINEVA= voi toti)??? Ca doar nu le duce nimeni la muzeul de istorie municipala ci doar la groapa de gunoi ca moloaze (si mai trebuie sa si plateasca CINEVA pentru operatia asta)...
:twisted:
Bre cetateni, voi sunteti bucuresteni care gandesc cu cerebelul din dotare sau bizoni klingonieni care gandesc cu copitele???...ca mie nu-mi e prea clar...
:mrgreen:
Nu va suparati pe mine ca pun lucrurile asa de 'abrupt'...dar cineva tot trebuie sa o faca o data si o data...
:bere:

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" misterr

Controverse...


Inaugurarea celui mai lung tunel din lume. "Arta" cretina pentru "desteptii" puternici ai Europei! Pacat de ei si VAI de noi!

Liderii europeni, inclusiv cancelarul german Angela Merkel, președintele francez François Hollande, premierul italian Matteo Renzi, premierul din Liechtenstein Adrian Hasler și cancelarul austriac Christian Kern au participat la inaugurarea celui mai lung tunel din lume, care parcurge o distanță de 57 km sub Alpii Elvețieni.
Evenimentul istoric a fost umbrit de ceremonia de deschidere, care a conținut elemente satanice și explicit sexuale.

Publicația creștină TruNews a prezentat prima știrea (link-ul trimite la un articol care conține un videoclip cu comentarii, istoricul proiectului tunelului și lista completă a liderilor politici participanți), și numeroase bloguri precum Vigilant Citizen au comentat de atunci spectacolul tulburător, care a costat 8,8 milioane de franci elvețieni (8 milioane de euro).

Spectacolul extravagant, desfășurat parțial în interior pentru demnitari și parțial afară, a inclus apariția și adorarea diavolului de către personaje sumar îmbrăcate, care s-au prosternat în repetate rânduri în fața lui. Personajul satanic cu cap de țap apare cu urlete oripilante și se aud țipete în sistemul audio. Personajul demonic simulează acte sexuale cu mai mulți dansatori bărbați și femei, dintre care mulți au un aspect androgin.
Pe un ecran mare, fața personajului satanic este afișată în mod clar demonic și un cerc de ochi care privește în afară generează o senzație stranie.
Prima călătorie a trenurilor prin tunel și ceremonia au marcat încheierea a 17 ani de lucrări, cu un cost de 12 miliarde franci elvețieni (11 miliarde de euro).

Intrebarile majore care se pun sunt: ce cauta presedinti de stat si oficialitati la inaugurarea unui simplu tunel, ce legatura are acest ritual satanic cu acest tunel si care este scopul si semnificatia acestui ritual straniu satanic la care au trebuit sa participe presedinti de stat?










 


Re: Metrou File de Poveste TibiV

subway guru wrote:
Si pentru 'vestigiile' ce au perioada de viata 'expirata' dar care nu au fost 'renuvelate' la timp, de ce ar trebui ca CINEVA sa plateasca (adicatelea CINEVA= voi toti)???

Pai exact asta am spus si eu... Dar mai putin "abrubt".
subway guru wrote:
voi sunteti bucuresteni care gandesc cu cerebelul din dotare sau bizoni klingonieni care gandesc cu copitele???...ca mie nu-mi e prea clar...

Reciteste mesajul meu precedent si spune daca ti se pare ca folosesc "copitele" in alta zona decat cea a membrelor inferioare .
Iar ne consideri idioti si handicapati pe toti ?

Sa stii ca indiferent "cine plateste" o  chestie publica (ca plateste metroul, Apa Nova, guvernul Romaniei, Electrica sau Distrigaz... si lista este deschisa) pana la urma tot noi platim. Pentru ca toate institutiile de mai sus isi iau banii dintr-o singura sursa: "noi".
Indiferent care SC sau RA a platit catre alta pentru inlocuirea conductelor, factura ajunge in cele din urma in buzunarul meu.
Da, este foarte bine ca s-a inlocuit conducta,
Si "noi" am platit-o. Ca plata s-a facut scarpindu-te cu stanga la urchea dreapa, asta este altceva.

Imi cer scuze ca te-am "re-deranjat" cu observatia despre cat de cretini ne crezi pe toti...

 


Go to page:  1  ... 180 181 182 183 184 185 186  ... 312
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2346 forum members have written 426508 posts in 5299 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use