Infrastructura rutieră din RomâniaȘtiri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere

 

Topic: Coridorul IV

360 posts, 151286 views
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Coridorul IV Dominatrix

Cu placere. Acelea sunt termenele stipulate initial. Este posibil sa fi aparut unele modificari in timp, mai ales pe Deva - Orastie, din cauza descarcarilor arheologice neprevazute. In alta ordine de idei, o filmare cu stadiul lucrarilor intre Nadlac si Arad pe 7 decembrie:
http://www.youtube.com/watch?v=dkHnIuGvkEA



 


Re: Coridorul IV Dominatrix

Orăştie-Sibiu. Cearta companiei de autostrăzi cu avocaţii lipseşte proprietarii de leul promis pe metru

Ţăranii, victime colaterale ale războaielor de pe autostradă


http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 47516.html

 


Re: Coridorul IV telvanni

Uitandu-ma pe datele postate de Dominatrix, realizez ca daca nu se intampla nimic in urmatoarele 2 luni cu sectorul Dumbrava - Deva atunci marele target al doamnei ministru nu se va atinge.NU VOM CIRCULA PE AUTOSTRADA DE LA SIBIU LA NADLAC IN 2013. Sper sa nu ma dezamageasca, mai ales acum cand o 'admir' pentru ca a luat taurul de coarne.

 


Re: Coridorul IV danielstan

E foarte mare probabilitatea ca doamna Boagiu sa nu mai fie ministru la Transporturi in 2013, asa ca nu vad cum ar putea controla dansa finalizarea autostrazilor incepute anul acesta.
Pentru mine planurile ce depasesc mandatul dansei au valoarea unor desene pe hartie.
Sa speram ca urmatorul ministru nu va modifica planurile.

 


Re: Coridorul IV Dominatrix

Firma Regelui Asfaltului, Dorin Umbrărescu, lăudată de ministrul Boagiu pentru ritmul lucrărilor pe Timișoara-Lugoj

http://www.opiniatimisoarei.ro/liber-la ... 17/12/2011

 


Re: Coridorul IV Dominatrix

Expropriere cu japca în Susani şi Jupani, pe Autostrada Lugoj–Deva

Sute de săteni din localităţile Susani şi Jupani, comuna Traian Vuia, judeţul Timiş, sunt jefuiţi fără scrupule de propriile pământuri de către statul român, în numele tronsonului de autostradă Lugoj-Deva. Oamenii au ajuns la disperare, după ce Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale le-a luat pământurile cu japca, despăgubindu-i cu 0,45 euro pe metru pătrat, dar fără ca ei să îşi dea semnătura. Oamenii au refuzat să primească banii şi vor să dea în judecată compania.

În total, 170 de familii jefuite de statul român

45 de săteni au cerut ajutor Organizaţiei pentru Apărarea Drepturilor Omului din România (OADOR) cu sediul în Timişoara. În total, sunt 170 de familii jefuite pe faţă. „Nu sunt de acord că mi-au luat pământul pe care îl aveam pentru existenţa familiei. Nu ne-a întrebat nimeni dacă suntem de acord sau nu”, s-a plâns Lelica Mitar. „Aveam pământul pentru existenţa familiei. Ni s-a comunicat că, dacă nu suntem mulţumiţi, să deschidem proces. La evaluare nici nu ne-au chemat. Numai ne-au trimis plicurile acasă”, a declarat Ionel Drinovan. Elena Burchescu susţine că adevărata valoare a pământului este de peste 4 euro pe metru pătrat. Şi mai grav este că, în martie 2011, evaluatorii au stabilit 1,5 euro pe metru pătrat, în timp ce valoarea terenurilor din satele din jur a fost stabilită şi la peste 3 euro (Bethausen), pentru ca în faza a doua, în toamnă, oferta să scadă la 0,44 euro pe metru pătrat. „Nu înţelegem cum s-au putut stabili valori cu aşa diferenţe mari între sate cu acelaşi gen de teren, lipite unul de altul. Vă întrebăm, doamnă ministru, de ce trebuie să ne adresăm acum cu 170 de dosare în instanţă, când se poate rezolva din start această nemulţumire a noastră?”, se arată în plângerea oamenilor către Ministerul Transporturilor.

Ce spune DRDP Timişoara?

„Stabilirea valorii de despăgubire pentru terenurile supuse exproprierii s-a realizat în baza unui raport de evaluare întocmit de către un evaluator, în conformitate cu prevederile legale. La baza evaluării a stat categoria de folosinţă a terenurilor, valoarea producţiilor obţinute din cultivarea acestora, valoarea de circulaţie a terenurilor în zonă. La această valoare s-au adăugat daune pentru fărâmiţarea parcelei, pentru cheltuielile suplimentare de transport etc.”, am citat din răspunsul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara.

Argumentele nu sunt adevărate

Sătenii susţin că aceste argumente nu sunt adevărate, pentru că taxele notariale sunt la fel în comuna vecină Bethausen, cât şi în Traian Vuia, deci şi valorile terenurilor sunt egale. Preţul de vânzare în zonă este la fel în Bethausen şi în Traian Vuia şi se poate dovedi cu actele încheiate cu firmele de tranzacţii. În zona expropriată, ţăranii nu au vândut terenurile deoarece pământul este cel mai bun pentru cultivat şi aveau nevoie de produse pentru întreţinerea familiilor, aşa cum au făcut şi strămoşii lor. Teodor Raţiu, preşedintele OADOR, a precizat că organizaţia a pus la dispoziţia sătenilor un avocat, pentru a-i ajuta în proces. „Singura posibilitate este ca oamenii nemulţumiţi de preţ să deschidă proces în instanţă”, a spus prof. univ. dr. Anton Trăilescu.

http://www.ziuadevest.ro/actualitate/26 ... jdeva.html

 


Re: Coridorul IV Dominatrix

Filmare noua de la MT pe Nadlac - Arad: http://www.mt.ro/nou/articol.php?id=glf23

 


Re: Coridorul IV telvanni

Filmarile sunt facute de MT (adica pe banii lor)? Sunt chiar curios.
Daca DA, atunci le multumesc si laud initiativa.

 


Re: Coridorul IV George

Se pare ca DA, pentru ca vazusem o stire privind rectificarea bugetara care includea si plata unor zboruri, dar cred ca din banii publici nu ar trebui platit asa ceva, cel putin nu asa des. O data pe trimestru ajunge, cand chiar ar exista un progres de raportat!

 


Re: Coridorul IV Dominatrix

Asfalt contra agriculturii

NĂDLAC. Nădlăcanii întâmpină o nouă problemă cu autostrada: şoseaua le taie accesul la terenurile agricole.

Autostrada Nădlac-Arad, care ar fi trebuit să fie o binecuvântare pentru locuitorii oraşului de pe graniţă, pare să semene acum tot mai mult cu un blestem. Problemele legate de acest tronson de pe coridorul IV paneuropean vin unele după altele, iar cetăţenii Nădlacului au avut tot timpul de suferit. După ce constructorii au intrat, în urmă cu aproximativ două luni, pe terenurile cultivate ale nădlăcanilor, acum cetăţenii oraşului de pe graniţă întâmpină o nouă problemă: autostrada pune piedică agriculturii din zonă. Iar situaţia ne-a fost relatată chiar de către primarul Nădlacului, Vasile Ciceac.

„Într-adevăr, există din nou o problemă cu autostrada. Iar vinovaţii sunt cei care au realizat studiul de fezabilitate. Acum cinci sau şase ani, când acesta a fost întocmit, nu s-a ţinut cont de faptul că agricultorii nu vor avea acces la terenurile arabile. Am discutat cu cei aflaţi în această situaţie şi vom încerca să intervenim pe oriunde se poate pentru a rezolva problema. Cu toate acestea, s-ar putea să fie puţin prea târziu”, ne-a explicat Ciceac. Din informaţiile primite de la nădlăcani, se pare că autostrada taie hotarul oraşului în două părţi: una spre Nădlac, iar cealaltă spre Arad. Pentru cei care au terenurile în partea dinspre Nădlac nu sunt probleme.

În schimb, cei care fac agricultură pe partea cealaltă a autostrăzii trebuie să ocolească mai multe de 12 kilometri pentru a avea acces la terenul arabil. Iar accesul este greoi, ţinând cont că utilajele agricole trebuie să circule pe DN 7, până la primul pod care asigură accesul spre terenuri. „Ar fi foarte greu pentru noi, cei care avem terenurile dincolo de autostradă, să trebuiască să ocolim atâta amar de drum până să ajungem la culturi. În plus, şi circulaţia pe DN 7 ar fi îngreunată de utilajele agricole care vor trebui să circule pe aici”, spune unul dintre agricultorii afectaţi de autostradă.

Liste de semnături

Pentru a sensibiliza într-o oarecare măsură autorităţile responsabile cu realizarea autostrăzii, nădlăcanii s-au mobilizat şi adună semnături. Iar cel mai potrivit loc pentru acest demers este chiar piaţa oraşului. De vreo trei săptămâni un grup de iniţiativă al oraşului merge în fiecare zi de joi în piaţă şi, după ce le explică concetăţenilor situaţia creată de construcţia autostrăzii, le solicită semnătura. „Este o idee foarte interesantă şi sperăm să ne ajute în demersul nostru de a solicita Ministerului Transporturilor realizarea unui pasaj rutier destinat agricultorilor”, spune primarul Vasile Ciceac. Acesta ne-a mai informat despre faptul că, până acum, au fost adunate deja 900 de semnături pentru realizarea unui pasaj. „Iar campania de adunare a semnăturilor va mai continua”, a mai declarat primarul.

Autostrada-problemă

Această problemă de pe autostrada Nădlac-Arad nu este singura. Încă din momentul deschiderii şantierului agricultorii nădlăcani au căzut victime în lupta cu şoseaua. În urma unei greşeli de proiectare, autostrada a fost construită pe terenurile agricole însămânţate deja de nădlăcani. Nici ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, şi nici premierul Emil Boc nu au vrut să comenteze situaţia, dar au dat asigurări că problema va fi rezolvată.

http://www.aradon.ro/asfalt-contra-agriculturii/1035310

 


Re: Coridorul IV marius baciu

telvanni wrote:
Filmarile sunt facute de MT (adica pe banii lor)? Sunt chiar curios.
Daca DA, atunci le multumesc si laud initiativa.


Filmarile sunt facute cu ajutorul Aeroclubului Romaniei care este in subordinea MT.

 



Re: Coridorul IV cristi232

Primul tunel de autostrada din Romania, intra in linie dreapta!
Se va rezolva si exproprierea padurii de acolo...

http://www.zf.ro/companii/primul-tunel- ... re-9386746

 


Re: Coridorul IV Dominatrix

Infrastructură. Compania de Autostrăzi a anulat licitaţia pentru 25 de kilometri din Timişoara-Lugoj

Autostrăzile, construite pe principiul „Un tronson da, următorul ba"


Confortul şoferilor pe autostrăzile noi este afectat de inaugurări parţiale, tronsoanele lipsă sau segmente de autostradă care nu leagă nimic. Anul viitor, când va fi inaugurată Autostrada Nădlac-Sibiu, vor lipsi 100 de kilometri.
 
Disputele juridice interminabile între Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) şi constructori, absenţa coordonării între proiectele diferitor tronsoane de autostradă, ignorarea nevoilor de trafic ale şoferilor, deciziile strategice de urgentare a lucrărilor pe anumite segmente, fără nici o legătură cu cererea de transport, micşorează utilitatea noilor autostrăzi pentru şoferi.

De anul viitor se va putea circula pe autostradă între Sibiu şi Nădlac, promitea, cu puţin timp înainte de a părăsi Ministerul Transporturilor, fostul şef al acestuia, Anca Boagiu. Deocamdată, însă, nu se cunosc constructorii a 100 de kilometri din cei 300 de kilometri ai acestei autostrăzi.

Continuarea aici:
http://www.romanialibera.ro/bani-afacer ... op_articol

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435264 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use