Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
306 posts, 48450 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
- Zetterberg
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Zetterberg
Scurtă întrebare către cei mai bine informați decât mine - luni (12.02.2024) directorul general al STB a fost la Gândul și a anunțat "în premieră" că lucrările pe linia 5 încep lunea viitoare (19.02.2024), că ele ar trebui să dureze cel mult până la sfârșitul acestui an (?!) și că la sfârșitul acestor lucrări traseul liniei 5 va fi deservit de tramvaie noi Imperio de 36m. Ținând cont că în proiectare sunt prevăzute unele refugii care au maxim 30m și astfel sunt mai scurte decât un tramvai Imperio, cum ar fi cel de la Rossini și nu numai, are cineva cumva în plan să le prelungească sau vor rămâne la lungimea lor din proiectare, adică de altfel și cea pe care o au în prezent?
Scurtă întrebare către cei mai bine informați decât mine - luni (12.02.2024) directorul general al STB a fost la Gândul și a anunțat "în premieră" că lucrările pe linia 5 încep lunea viitoare (19.02.2024), că ele ar trebui să dureze cel mult până la sfârșitul acestui an (?!) și că la sfârșitul acestor lucrări traseul liniei 5 va fi deservit de tramvaie noi Imperio de 36m. Ținând cont că în proiectare sunt prevăzute unele refugii care au maxim 30m și astfel sunt mai scurte decât un tramvai Imperio, cum ar fi cel de la Rossini și nu numai, are cineva cumva în plan să le prelungească sau vor rămâne la lungimea lor din proiectare, adică de altfel și cea pe care o au în prezent?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Nu ar fi nici pe departe primul personaj care declara tampenii si nu sufera nici o consecinta.
Nu ar fi nici pe departe primul personaj care declara tampenii si nu sufera nici o consecinta.
- Pui de Zmeu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Pui de Zmeu
Pe langa faptul ca ar fi acele refugii prea scurte, tot ramane o bucata de aprox 800 de metri de sina OR, pe Armand Calinescu si Vasile Lascar, unde circulatia cu Imperio e exclusa!
Pe langa faptul ca ar fi acele refugii prea scurte, tot ramane o bucata de aprox 800 de metri de sina OR, pe Armand Calinescu si Vasile Lascar, unde circulatia cu Imperio e exclusa!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
De ce crezi ca respectiva portiune va ramane asa? Cel mai probabil va incepe si aia anul acesta.
De ce crezi ca respectiva portiune va ramane asa? Cel mai probabil va incepe si aia anul acesta.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ANTENA
Segmentul acela este parte din lotul 5
”Reabilitare sistem rutier pe arterele Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului”, lungime traseu 1,800 km
Ar trebui sa avem receptionat partial Paleologu - Piata Geneni pentru a visa la Imperio pe linia 5
Segmentul acela este parte din lotul 5
”Reabilitare sistem rutier pe arterele Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului”, lungime traseu 1,800 km
Ar trebui sa avem receptionat partial Paleologu - Piata Geneni pentru a visa la Imperio pe linia 5
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
O clarificare privind structura forumurilor: initiativa din 2022 de modernizare a tururor liniilor de tramvai este urmarita aici: https://forum.metrouusor.com/ViewForum?forumId=542 insa, avand in vedere ca tronsoanele licitate sunt impartite arbitrar si pot crea confuzii, noi am decis sa impartim forumul in subforumuri pentru fiecare linie afectata. Desi ingreuneaza urmarirea progresului unui lot unitar licitat, pentru cei ce cunosc detaliile licitatiei, macar usureaza urmarirea progresului lucrarilor pentru oricine cunoaste liniile de tramvai din Bucuresti. Am considerat ca a doua categorie de audienta este mai numeroasa.
Linia 5 este caz special pentru ca portiuni ale acesteia au fost modernizate inca din 2010, si exista planuri, stiri si discutii inca de atunci ce se refera la tronsonul ce va fi modernizat abia anul asta. Din acest motiv, am ales ca linia 5 sa ramana in propriul subforum, cum a fost de aproape 14 ani, pentru a pastra istoricul modernizarii liniei intact, iar discutiile sa ramana coerente.
In forumul "mare" (cu toate liniile) exista si subforum pentru linia 5, insa acela contine doar scurtaturi catre locatia originala.
E putin cam complicat, impartirea arbitrara in loturi a primariei si dorinta noastra de a pastra intacta istoria modernizarii intregii linii 5 ne-au condus in acest punct. Sper sa fie ceva mai clar acum. Orocum, probabil periodic o sa revin cu o clarificare de genul acesta atunci cand pare ca este necesara.
Pentru a-ti raspunde direct la intrebare, tronsonul la care faci referire este aferent liniei 16 conform impartirii noastre, si ii poti urmari progresul in subforumul dedicat (https://forum.metrouusor.com/ViewForum?forumId=581) din forumul "mare" (cu toate liniile).
O clarificare privind structura forumurilor: initiativa din 2022 de modernizare a tururor liniilor de tramvai este urmarita aici: https://forum.metrouusor.com/ViewForum?forumId=542 insa, avand in vedere ca tronsoanele licitate sunt impartite arbitrar si pot crea confuzii, noi am decis sa impartim forumul in subforumuri pentru fiecare linie afectata. Desi ingreuneaza urmarirea progresului unui lot unitar licitat, pentru cei ce cunosc detaliile licitatiei, macar usureaza urmarirea progresului lucrarilor pentru oricine cunoaste liniile de tramvai din Bucuresti. Am considerat ca a doua categorie de audienta este mai numeroasa.
Linia 5 este caz special pentru ca portiuni ale acesteia au fost modernizate inca din 2010, si exista planuri, stiri si discutii inca de atunci ce se refera la tronsonul ce va fi modernizat abia anul asta. Din acest motiv, am ales ca linia 5 sa ramana in propriul subforum, cum a fost de aproape 14 ani, pentru a pastra istoricul modernizarii liniei intact, iar discutiile sa ramana coerente.
In forumul "mare" (cu toate liniile) exista si subforum pentru linia 5, insa acela contine doar scurtaturi catre locatia originala.
E putin cam complicat, impartirea arbitrara in loturi a primariei si dorinta noastra de a pastra intacta istoria modernizarii intregii linii 5 ne-au condus in acest punct. Sper sa fie ceva mai clar acum. Orocum, probabil periodic o sa revin cu o clarificare de genul acesta atunci cand pare ca este necesara.
Pui de Zmeu wrote here:
Pe langa faptul ca ar fi acele refugii prea scurte, tot ramane o bucata de aprox 800 de metri de sina OR, pe Armand Calinescu si Vasile Lascar, unde circulatia cu Imperio e exclusa!
Pentru a-ti raspunde direct la intrebare, tronsonul la care faci referire este aferent liniei 16 conform impartirii noastre, si ii poti urmari progresul in subforumul dedicat (https://forum.metrouusor.com/ViewForum?forumId=581) din forumul "mare" (cu toate liniile).
- Pui de Zmeu
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Te referi la refugiile facute de STB in regie proprie?
Alea trebuie reconstruite, n-au facilitati de accesibilitate, n-au infrastructura electrica subterana, samd.
Au fost doar un experiment scump din bugetul primariei.
Pui de Zmeu wrote here:
Pe langa faptul ca ar fi acele refugii prea scurte...
Te referi la refugiile facute de STB in regie proprie?
Alea trebuie reconstruite, n-au facilitati de accesibilitate, n-au infrastructura electrica subterana, samd.
Au fost doar un experiment scump din bugetul primariei.
- Zetterberg
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Zetterberg
@ByOnu Dacă te uiți pe documentația tehnică îți vei da seama despre ce vorbeam. Nici un refugiu, reconstruit sau nu, nu se va prelungi peste 30m dacă firma constructorului se ține de proiectare. Problema vizează fix cinci refugii - Rossini cu sensul spre Aeroport Băneasa, Măguricea pe ambele sensuri și Pasaj Băneasa pe ambele sensuri.
Zetterberg wrote here:
Ținând cont că în proiectare sunt prevăzute unele refugii care au maxim 30m și astfel sunt mai scurte decât un tramvai Imperio, cum ar fi cel de la Rossini și nu numai [...]
@ByOnu Dacă te uiți pe documentația tehnică îți vei da seama despre ce vorbeam. Nici un refugiu, reconstruit sau nu, nu se va prelungi peste 30m dacă firma constructorului se ține de proiectare. Problema vizează fix cinci refugii - Rossini cu sensul spre Aeroport Băneasa, Măguricea pe ambele sensuri și Pasaj Băneasa pe ambele sensuri.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Proiectul este pe FIDIC Galben, deci poate suferi modificari pe parcurs.
Proiectul este pe FIDIC Galben, deci poate suferi modificari pe parcurs.
- ByOnu
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Ce poate sa fie corectata pe parcurs, fie de STB fie de cine a contractat Mari Vila pentru PT.
Ce poate sa fie corectata pe parcurs, fie de STB fie de cine a contractat Mari Vila pentru PT.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
@ByOnu
Lucrarile la peroanele de pe linia 41 crezi ca se pot incadra la categoria exemplar? Nu cumva autoritatea locala, prin TCMB, le-a lasat de izbeliste (nefinalizate intu totul), potrivit dictonului ”las-o ba ca merge asa”?
@ByOnu
Lucrarile la peroanele de pe linia 41 crezi ca se pot incadra la categoria exemplar? Nu cumva autoritatea locala, prin TCMB, le-a lasat de izbeliste (nefinalizate intu totul), potrivit dictonului ”las-o ba ca merge asa”?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)
•
Choose destination