Topic: Discuții diverse
1677 posts, 500314 views
📖 Pagination options
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Da, corect, reteaua veche nu are zigzag, eu o aveam in cap pe aia noua de pe Nitu Vasile care are, uite aici a 5-a si a 6-a poza.
viewtopic.php?f=18&t=329#p5046
Da, corect, reteaua veche nu are zigzag, eu o aveam in cap pe aia noua de pe Nitu Vasile care are, uite aici a 5-a si a 6-a poza.
viewtopic.php?f=18&t=329#p5046
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Cred ca acolo reteaua nu a fost tensionata corespunzator si de aia are acea "burta", fiindca n-ar trebui sa arate in halul ala. Si cu macazul de acolo au fost probleme, la scurt timp de la montarea lui.
Cred ca acolo reteaua nu a fost tensionata corespunzator si de aia are acea "burta", fiindca n-ar trebui sa arate in halul ala. Si cu macazul de acolo au fost probleme, la scurt timp de la montarea lui.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Ar fi buna o poza in lungul bulevardului, sa vedem 4-5 console obisnuite, nu s-au facut poze decat la incrucisari.
Ar fi buna o poza in lungul bulevardului, sa vedem 4-5 console obisnuite, nu s-au facut poze decat la incrucisari.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
In weekend 2 ture sigur, iar in cursul saptamanii probabil 3, maxim 4 (nu stiu exact ca nu ma framanta prea tare linia
)
In weekend 2 ture sigur, iar in cursul saptamanii probabil 3, maxim 4 (nu stiu exact ca nu ma framanta prea tare linia
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
2 ture L-V si in weekend.
lucianho wrote:
Stie cineva cate ture are linia 4 in cursul saptamanii/weekend?
2 ture L-V si in weekend.
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
LArSON
Asta seara am mers cu 282 pe linia 41 si avea o particularitate stranie. Din cand in cand se stingea iluminatul cu neon si se aprindeau niste becuri de culoare galbena, probabil un soi de iluminat de urgenta. Si mai straniu era ca in spatele vagonului acest iluminat secundar era mai performant decat cel cu neoane (erau multe neoane arse sau inexistente)...
Asta seara am mers cu 282 pe linia 41 si avea o particularitate stranie. Din cand in cand se stingea iluminatul cu neon si se aprindeau niste becuri de culoare galbena, probabil un soi de iluminat de urgenta. Si mai straniu era ca in spatele vagonului acest iluminat secundar era mai performant decat cel cu neoane (erau multe neoane arse sau inexistente)...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Ăla este iluminatul de siguranţă. E făcut cu becuri cu incandescenţă, alimentate la tensiunea de 24 V, de la bateria de acumulatori. Se aprinde când nu e curent... deci când e pantograful jos sau se trece pe sub piese de separaţie.
Iniţial, toate vagoanele de Faur aveau iluminatul alimentat de la reţea şi doar aceste becuri de la baterii, astfel că, la trecerea pe sub piese de separaţie se stingeau neoanele şi se aprindeau becurile. La fel era şi la primele V3A-93. Ulterior, s-au făcut modificări (probabil sistem de iluminat alimentat complet de la baterie, cu aprinderea iluminatului de urgenţă doar când pantograful e coborât timp de minim n secunde, pentru a nu se stinge la separatoare) pentru a nu se mai ajunge la situaţii din astea (bine... se întâmplă şi la case mai mari... toate SGP-urile din Viena au ,,problema" asta, la fel şi Ganz-urile nemodernizate din Budapesta).
În ceea ce priveşte becurile, cei de la Alexandria au încă becuri pentru faruri... când nu or să mai aibă, o să dispară şi iluminatul de urgenţă, cum se întâmplă deja la Bucureştii-Noi şi Militari.
LArSON wrote:
Din cand in cand se stingea iluminatul cu neon si se aprindeau niste becuri de culoare galbena, probabil un soi de iluminat de urgenta.
Ăla este iluminatul de siguranţă. E făcut cu becuri cu incandescenţă, alimentate la tensiunea de 24 V, de la bateria de acumulatori. Se aprinde când nu e curent... deci când e pantograful jos sau se trece pe sub piese de separaţie.
Iniţial, toate vagoanele de Faur aveau iluminatul alimentat de la reţea şi doar aceste becuri de la baterii, astfel că, la trecerea pe sub piese de separaţie se stingeau neoanele şi se aprindeau becurile. La fel era şi la primele V3A-93. Ulterior, s-au făcut modificări (probabil sistem de iluminat alimentat complet de la baterie, cu aprinderea iluminatului de urgenţă doar când pantograful e coborât timp de minim n secunde, pentru a nu se stinge la separatoare) pentru a nu se mai ajunge la situaţii din astea (bine... se întâmplă şi la case mai mari... toate SGP-urile din Viena au ,,problema" asta, la fel şi Ganz-urile nemodernizate din Budapesta).
În ceea ce priveşte becurile, cei de la Alexandria au încă becuri pentru faruri... când nu or să mai aibă, o să dispară şi iluminatul de urgenţă, cum se întâmplă deja la Bucureştii-Noi şi Militari.
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
LArSON
Probabil asta e si justificarea pentru care farurile V3A-urilor sunt mai slabe decat niste lumini de pozitie...Efectiv tramvaiele nu se vad noaptea decat de la max.100 de metri...( mai ales ca nici afisajele la marea majoritate din ele nu sunt iluminate corespunzator).
Pot sa spun si ca toate becurile din sistemul de iluminat alternativ in 282 erau functionale, ceea ce nu e valabil si pt neoane.
Dr2005 wrote:
În ceea ce priveşte becurile, cei de la Alexandria au încă becuri pentru faruri... când nu or să mai aibă, o să dispară şi iluminatul de urgenţă, cum se întâmplă deja la Bucureştii-Noi şi Militari.
Probabil asta e si justificarea pentru care farurile V3A-urilor sunt mai slabe decat niste lumini de pozitie...Efectiv tramvaiele nu se vad noaptea decat de la max.100 de metri...( mai ales ca nici afisajele la marea majoritate din ele nu sunt iluminate corespunzator).
Pot sa spun si ca toate becurile din sistemul de iluminat alternativ in 282 erau functionale, ceea ce nu e valabil si pt neoane.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
mastocitu
Salutare Am auzit din surse sigure ca linia 5 revine pe vechiul traseu de luni.
Salutare Am auzit din surse sigure ca linia 5 revine pe vechiul traseu de luni.
-
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
sloppy
Marian ,din cate am inteles bucla de la Gara de Nord unde intorceau ultima data tramvaiele 24 si 45 va fi desfiintata(szc daca gresesc) ,Atunci de ce inainte de intersectia Polizu cu Buzesti in pozele de azi (14.01.2011) este vorba de poza (IMG_9957.JPG)apare un macaz care nu are unde sa duca inafara de gara sau poate la Banu Manta(dar nu cred ca la Banu Manta pentru ca la urcarea pe pasaj nu apare nici un macaz care sa faca stanga pe Bd.Alexandru Ioan Cuza )ai vro informatie in legatura cu asta? mrs .
Marian ,din cate am inteles bucla de la Gara de Nord unde intorceau ultima data tramvaiele 24 si 45 va fi desfiintata(szc daca gresesc) ,Atunci de ce inainte de intersectia Polizu cu Buzesti in pozele de azi (14.01.2011) este vorba de poza (IMG_9957.JPG)apare un macaz care nu are unde sa duca inafara de gara sau poate la Banu Manta(dar nu cred ca la Banu Manta pentru ca la urcarea pe pasaj nu apare nici un macaz care sa faca stanga pe Bd.Alexandru Ioan Cuza )ai vro informatie in legatura cu asta? mrs .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Pana la urma PUZul a fost modificat la fel si proiectul iar bucla de la Nord ramane.
Pana la urma PUZul a fost modificat la fel si proiectul iar bucla de la Nord ramane.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
mastocitu
Am o intrebare am cautat in forum dar nu am gasit(forumul e mare......) are cineva vreun studiu facut care sa arate de cateva tramvaie ar avea nevoie Bucurestiul? Ma refer la modul realistic nu la ce ne-am dori adica.Stiu ca intrebarea poate crea suparari dar eu ma intrebam daca cineva a facut o estimare de bun simt de cate tramvaie este nevoie pentru populatia bucurestiului pentru un transport fluent in acest moment . M-ai am o intrebare am citit prin niste locuri ca pretul pentru un tramvai nou adus din vest depaseste 2 milioane euro. Este corect?
Am o intrebare am cautat in forum dar nu am gasit(forumul e mare......) are cineva vreun studiu facut care sa arate de cateva tramvaie ar avea nevoie Bucurestiul? Ma refer la modul realistic nu la ce ne-am dori adica.Stiu ca intrebarea poate crea suparari dar eu ma intrebam daca cineva a facut o estimare de bun simt de cate tramvaie este nevoie pentru populatia bucurestiului pentru un transport fluent in acest moment . M-ai am o intrebare am citit prin niste locuri ca pretul pentru un tramvai nou adus din vest depaseste 2 milioane euro. Este corect?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
In momentul asta orasul pe langa ce este existent mai are nevoie de ~100 vagoane, daca e sa eliminam Tatrele mai adaugam ~50 vagoane.
In momentul asta orasul pe langa ce este existent mai are nevoie de ~100 vagoane, daca e sa eliminam Tatrele mai adaugam ~50 vagoane.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Asta e o estimare a ta. Nu s-a făcut niciun studiu care să arate de câte tramvaie ar fi nevoie.
Ca fapt divers, studiul privind necesarul de tramvaie într-un oraş e temă de casă la management în facultatea de transporturi.
Utilizator anonim wrote:
In momentul asta orasul pe langa ce este existent mai are nevoie de ~100 vagoane, daca e sa eliminam Tatrele mai adaugam ~50 vagoane.
Asta e o estimare a ta. Nu s-a făcut niciun studiu care să arate de câte tramvaie ar fi nevoie.
Ca fapt divers, studiul privind necesarul de tramvaie într-un oraş e temă de casă la management în facultatea de transporturi.
📖 Pagination options