Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)

289 posts, 100110 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

Stai sa vezi ce bulibaseala iese cand vine M6.1!

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei abc_XC

Recent auzeam o declaratie a directorului de la CFR Infrastructura care se mandrea cu faptul ca a deviat multe trenuri de marfa de pe M800 pe inelul feroviar al Capitalei si acum a scazut coada de la bariera pe Sos. Petricani si pe Sos. Andronache. Un articol complet e disponibil aici: http://www.romania-actualitati.ro/cfr_infrastructura_solutie_pentru_reducerea_aglomeratiei_pe_sos_petricani-133343
Avem o problema, rezolvarea e simpla, e necesar un pasaj rutier, dar primaria nu este in stare sa faca nimic de multi ani iar ministerul investeste bani in lucrari pe inelul feroviar si plimba trenurile pe acolo.  :headbash:
La podul CFR Constanta, aceeasi porcarie, in loc sa se aseze la masa cu PMB si sa gaseasca o solutie, sa faca un proiect si sa imparta costurile ei prefera sa tencuiasca si sa varuiasca peretii pasajului. Nu ne mai facem bine.  :popa:

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

M 6.1 ?  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Peste juma de secol. Doar că până atunci va fi WW 3 și iar se vor reîmpărți sferele de influență...50 de ani cu rușii, 50 de ani cu americanii. Cine urmează ? Mi se pare mie sau iar rușii ?   :bere:
În actuala orânduire socială este practic imposibil să se mai gândească un proiect de anvergură unitar...
Luați de aici, dar stați jos să nu amețiți...
Barajul de la Porţile de Fier.
Execuția proiectului româno-iugoslav a început în 1964. În 1972 barajul a fost deschis, împreună cu două centrale hidroelectrice. Pentru a permite navigația au fost realizate ecluze, câte una pe fiecare mal.
_________________
Opt ani a durat construcția barajului / a hidrocentralelor. Și în paralel se mai construiau și alte obiective în România. Țara nu stătea pe loc.
Iar noi vorbim acum de M 6.1 ?  Vedem ce se întâmplă cu M 5.1. Comentăm ? Eu cred că nu e cazul...
Hai să mai adaug, hobanatul de la Ciurel, nu mai vorbesc de penetrație, cât durează să reabilităm Grantul, să  facem un amărât de acces la Parcul Moghioroș M 5.1 etc, etc. Noroc că socialiștii au construit podurile de peste Dunărere Fetești - Cernavodă, fără ele nu vedeați voi autostradă între București și Constanța în vecii vecilor. Mă uit numai la autostrada până la Brașov ca să văd cât durează investițiile în România capitalistă.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Adrian Rosca

Solutia pe termen lung este reabilitarea si dublarea completa a centurii feroviare de nord si desfiintarea portiunii M800 care taie orasul in doua.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei George

Majoritatea orașelor germane sunt tăiate în două chiar prin centru de traseele feroviare care duc (de regulă pe ramblee înalte și multe poduri pe sub care trec toate axele de comunicație din oraș) prin însuși centru orașului, la Hauptbahnhof - gara centrală. Nu are niciun rost să fie mutată M 800, soluția este să existe poduri și pasaje decente, iar ăsta despre care vorbim în acest topic este net subdimensionat, din păcate, ceea ce nu se rezolvă prin cosmetizarea actuală.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

Avem acolo o situatie cum nu se poate mai grea, doua intersectii in V varf la varf, cu ramuri egale ca trafic, unite de o gatuitura fix sub podul cu sapte linii de tren...

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei ByOnu

Adrian Rosca wrote:
Solutia pe termen lung este reabilitarea si dublarea completa a centurii feroviare de nord si desfiintarea portiunii M800 care taie orasul in doua.


De acord cu prima parte.

Nu sunt de acord insa cu desfiintarea unui traseu numai bun pentru convertit in RER/S-Bahn/Overground. Nope. :no:

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei TibiV

Aici sunt de acord in totalitate cu ”sefu”... (ByOnu)  ;)

”Solutia pe termen lung este reabilitarea si dublarea completa a centurii feroviare de nord...”
Da, asta da, pentru ca marfarele (lente) care nu au nici dorinta, nici obligatia, de a ajunge la peronul X din GdN, sa poata ocoli cat mai mult din complexul feroviar Bucuresti, si sa incurce cat mai putin traficul (presupus rapid) al trenurilor de calatori....

”...si desfiintarea portiunii M800 care taie orasul in doua.”
Aici categoric NU.
M800 trebuie sa aduca calatorii cat mai repede in gara principala a orasului (GdN, in cazul nostru) de unde pot porni pe alte magistrale....
Propunerea asta mi se pare echivalenta cu cea de a demola actuala GdN si de a o muta undeva in Chitila... De ce nu Mogosoaia, Buftea sau (mai bine) Ploiesti?!....

Centura feroviara si M800 (pe traseele de acum) sunt (sau ar trebui sa fie) complementare.
Centura - pentru marfare lente, fara ”apetit” pentru peroane si alte mofturi cerute de calatori...
M800 - pentru calatorii care vor sa ajunga repede la destinatie, altfel  vor alege solutia rutiera (de la autoturisme personale la autocare)....

Evident, exista solutia ”de compromis”, mult discutata pe forum: ”Gara Centrala”, cu linii subterane care (sub)traverseaza orasul...
Dar sa fie imi fie cu iertare, asta este un vis frumos, cred ca este ca in Apus de soare...
”Gara Centrala n-a fost a strămoşilor mei, n-a fost a mea şi nu e a voastră, ci a urmaşilor voştri şi a urmaşilor urmaşilor voştri în veacul vecilor...!”

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

Comuniștii au realizat în partea de nord a capitalei - completând rețeaua existență în 1947 - toate legăturile posibile din toate direcțiile către toate direcțiile. Este păcat că nu se folosesc la capacitate toate posibilitățiile, am informații că la unele din ele chiar s-a renunțat...
___________________
Notă :
Unele discuții off topic vor fi mutate unde le sunt locul.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Adrian Rosca

Am constatat ieri ca in afara de cei doi stalpi de capat care au fost camasuiti pana sus, la restul camasuiala s-a oprit cam la un metru sub nivelul grinzii.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Utilizator anonim

Da, a amortit lucrarea din pacate aici, niste poze de acum doua zile, restul pe site mai tarziu.

20200423_103534.jpg (196.61 KB; downloaded 3313 times)


20200423_103633.jpg (163.79 KB; downloaded 3314 times)

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Ahaa, au demontat liniile de manevra ale Grivita si au mutat manevra pe linia Grivita - Baneasa, am o presimtire ca asa va ramane situatia multa vreme de acum incolo.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Utilizator anonim

Au avansat la suprafata, ba chiar azi lucrau.

20200428_122300.jpg (185.46 KB; downloaded 3050 times)


20200507_115518.jpg (176.99 KB; downloaded 3049 times)

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

Intarzieri
https://clubferoviar.ro/reabilitarea-po ... in-august/

Constructorul a emis o prenotificare de forță majoră din cauza epidemiei de COVID, existând chiar posibilitatea opririi lucrărilor dacă situația o va cere. Dacă nu, podul va fi gata la 1 august.

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use