Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 331906 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Chev Celios
Vai o explozie la 10 la ora vai doamne. Chiar aseara am facut o explozie la 80 la ora pe dreapta fata pe Andronache. Scurt si la obiesct fara panica am tras masina pe dreapta si am schimbat roata. Asta mi-sa intamplat dupa un drum de 650 de km si vro 10 ore de condus. Meseria pe care o am ma obliga sa stiu sa controlez astfel de momente. Eu unul sunt pentru o marire a limitei de viteza pe anumite zone. Cine nu se descurca si nu le are cu condusu sa o stea pieton frate.
Vai o explozie la 10 la ora vai doamne. Chiar aseara am facut o explozie la 80 la ora pe dreapta fata pe Andronache. Scurt si la obiesct fara panica am tras masina pe dreapta si am schimbat roata. Asta mi-sa intamplat dupa un drum de 650 de km si vro 10 ore de condus. Meseria pe care o am ma obliga sa stiu sa controlez astfel de momente. Eu unul sunt pentru o marire a limitei de viteza pe anumite zone. Cine nu se descurca si nu le are cu condusu sa o stea pieton frate.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Regulile sunt ca sa fie respectate. Daca tu le incalci, sa fii sanatos. Daca te si lauzi cu asta, sugerand ca ceilalti care le respecta sunt prosti, atunci mai bine taci. Si asa esti offtopic.
Regulile sunt ca sa fie respectate. Daca tu le incalci, sa fii sanatos. Daca te si lauzi cu asta, sugerand ca ceilalti care le respecta sunt prosti, atunci mai bine taci. Si asa esti offtopic.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Poti sa mergi cu cu 100 la ora pe unde vrei, dar daca a dislocat raba un capac de canal tot cu 100 la ora si-l iei in plin... Asa-i la oras.
Asta apropo de pasajul Presei ca tare sunt curios ce fac cu colectarea apei de ploaie.
Am oroare de capacele astea noi, am intalnit doua sparte in juma' in Voluntari si pe Sisesti anul trecut.
Poti sa mergi cu cu 100 la ora pe unde vrei, dar daca a dislocat raba un capac de canal tot cu 100 la ora si-l iei in plin... Asa-i la oras.
Asta apropo de pasajul Presei ca tare sunt curios ce fac cu colectarea apei de ploaie.
Am oroare de capacele astea noi, am intalnit doua sparte in juma' in Voluntari si pe Sisesti anul trecut.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ultimul off topic.
<< Chiar aseara am facut o explozie la 80 la ora pe dreapta fata pe Andronache. Scurt si la obiesct fara panica am tras masina pe dreapta si am schimbat roata.>>
Una la mana, iti place sa mergi cu 80 pe Andronache.
Doi la mana,habar nu ai ce e aia o explozie de cauciuc, asta din descrierea facuta de tine.
Daca vrei sa continui discutia, propun un alt drum. OK ?
Ultimul off topic.
<< Chiar aseara am facut o explozie la 80 la ora pe dreapta fata pe Andronache. Scurt si la obiesct fara panica am tras masina pe dreapta si am schimbat roata.>>
Una la mana, iti place sa mergi cu 80 pe Andronache.
Doi la mana,habar nu ai ce e aia o explozie de cauciuc, asta din descrierea facuta de tine.
Daca vrei sa continui discutia, propun un alt drum. OK ?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Costin
Discutia de mai sus poate continua aici doar daca nu mai ajungeti la trolling inutil. Pentru referinta, mesajele lui Chev Celios reprezinta acel trolling inutil la care fac referire.
Discutia de mai sus poate continua aici doar daca nu mai ajungeti la trolling inutil. Pentru referinta, mesajele lui Chev Celios reprezinta acel trolling inutil la care fac referire.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Gabi23
Pe Calea Giulești, ”fraierii” stau și așteaptă, iar smecherii depășesc pe contra sens!
Pe Calea Giulești, ”fraierii” stau și așteaptă, iar smecherii depășesc pe contra sens!
Tramvaiul, fraierii si smecherii - 19.01.2015.JPG (124.17 KB; downloaded 2756 times)
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Tavi
Pentru ca suntem un popor de oameni harnici si inventivi ... mai ales partea a II-a ...
Pentru ca suntem un popor de oameni harnici si inventivi ... mai ales partea a II-a ...
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
georgica2704
Pe Oltenitei de la Lunca Barzesti spre P.Sudului depasirea tramvaiului pe partea stanga e sport national .
Pe Oltenitei de la Lunca Barzesti spre P.Sudului depasirea tramvaiului pe partea stanga e sport national .
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Florinds
Asa putine cate sunt echipajele de politie, chiar nu pot lua masuri mai drastice?...
A doua oara nu cred ca se mai incumeta cei care au patit-o.
Altfel: am vazut echipajele de circulatie care tineau pe loc tramvaiul 41, se facuse un trenulet de cate 3 pe sens la plaza romania si cred ca nu trecea ponta pe acolo.
Edit Admin: Te rog, pe viitor mai multă atenție la scrierea mesajelor!!!
Asa putine cate sunt echipajele de politie, chiar nu pot lua masuri mai drastice?...
A doua oara nu cred ca se mai incumeta cei care au patit-o.
Altfel: am vazut echipajele de circulatie care tineau pe loc tramvaiul 41, se facuse un trenulet de cate 3 pe sens la plaza romania si cred ca nu trecea ponta pe acolo.
Edit Admin: Te rog, pe viitor mai multă atenție la scrierea mesajelor!!!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
1) Trebuie legiferata posibilitatea filmarii / trimis filmuletul / poza direct pe e mailul posesorului auto / circa financiara, si daca nu are e mail la circa financiara amenda, CNP - ul posesorului, se descopera usor daca este incadrat cu contract legal de munca, sanctiune, blablabla, sa vezi ca in jumatate de an nu mai misca nimeni in front.
Nu tine nici cu formula << N-am condus eu >> , n-ai decât sa-l dai in judecata pe cel caruia i-ai incredintat masina, blablabla, sa vezi ce repede se disciplineaza baietii si fetele.
2) In ceea ce priveste tramvaiul 41 are sigur o logica aceasta "tinere pe loc", poate "mai incolo" cu 400 metri era un blocaj generalizat si cu aceasta ocazie se evita strangerea tramvaielor intr-un singur loc.
Nu sunt de acord cu parerea capolitia incurca mai mult circulatia, ar trebui sa aveti o viziune de asamblu - din elihopter - a circulatiei in zona in care s-a produs ambuteiajul ca sa va faceti o parere asupra masurilor care se iau. Am mai facut odata teoria ambuteiajului si am fost luat in râs de unii dintre voi.
1) Trebuie legiferata posibilitatea filmarii / trimis filmuletul / poza direct pe e mailul posesorului auto / circa financiara, si daca nu are e mail la circa financiara amenda, CNP - ul posesorului, se descopera usor daca este incadrat cu contract legal de munca, sanctiune, blablabla, sa vezi ca in jumatate de an nu mai misca nimeni in front.
Nu tine nici cu formula << N-am condus eu >> , n-ai decât sa-l dai in judecata pe cel caruia i-ai incredintat masina, blablabla, sa vezi ce repede se disciplineaza baietii si fetele.
2) In ceea ce priveste tramvaiul 41 are sigur o logica aceasta "tinere pe loc", poate "mai incolo" cu 400 metri era un blocaj generalizat si cu aceasta ocazie se evita strangerea tramvaielor intr-un singur loc.
Nu sunt de acord cu parerea capolitia incurca mai mult circulatia, ar trebui sa aveti o viziune de asamblu - din elihopter - a circulatiei in zona in care s-a produs ambuteiajul ca sa va faceti o parere asupra masurilor care se iau. Am mai facut odata teoria ambuteiajului si am fost luat in râs de unii dintre voi.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Florinds
Nu stiu ce sa zic... transportul in comun trebuie sa aiba prioritate, cu atat mai mult tramvaiul 41, care vine la doua minute si in care calatorii au incredere.
Daca oamenii din 41 intrarzie la munca, isi iau apoi masina personala, urmeaza si mai multe masini in trafic, din nou tramvaiul se va bloca si astfel se creeaza un cerc vicios.
Nu stiu ce sa zic... transportul in comun trebuie sa aiba prioritate, cu atat mai mult tramvaiul 41, care vine la doua minute si in care calatorii au incredere.
Daca oamenii din 41 intrarzie la munca, isi iau apoi masina personala, urmeaza si mai multe masini in trafic, din nou tramvaiul se va bloca si astfel se creeaza un cerc vicios.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Tu ai inteles ce am spus eu ?
De unde stii ca "mai incolo" nu era blocaj total ? Si daca politia ar fi dat drumul la tramvaie aici, dincolo s-ar fi oprit. Iar dincolo poate erau inca 4 - 5 tramvaie blocate.
Tu ai inteles ce am spus eu ?
De unde stii ca "mai incolo" nu era blocaj total ? Si daca politia ar fi dat drumul la tramvaie aici, dincolo s-ar fi oprit. Iar dincolo poate erau inca 4 - 5 tramvaie blocate.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Florinds
E logic ce spui, dar pastrand exemplul, la Lujerului sunt mai des echipaje de politie decat la Plaza si intr-un minut s-ar elibera pentru celelalte.
In 5 minute se strang trei tramvaie si sute de oameni in statii.
41 nu face fata fluxului la ore de varf chiar venind la 2 minute, deci nu vad de ce sa se stranga ciorchine din cauza politiei.
Mai multe tramvaie pe traseu nu permit semafoarele si traficul, asa ca solutia este doar sa nu existe timpi morti...
E logic ce spui, dar pastrand exemplul, la Lujerului sunt mai des echipaje de politie decat la Plaza si intr-un minut s-ar elibera pentru celelalte.
In 5 minute se strang trei tramvaie si sute de oameni in statii.
41 nu face fata fluxului la ore de varf chiar venind la 2 minute, deci nu vad de ce sa se stranga ciorchine din cauza politiei.
Mai multe tramvaie pe traseu nu permit semafoarele si traficul, asa ca solutia este doar sa nu existe timpi morti...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Nightwolf
Nu ... Iohanis ....
Florinds wrote:
Asa putine cate sunt echipajele de politie, chiar nu pot lua masuri mai drastice?...
A doua oara nu cred ca se mai incumeta cei care au patit-o.
Altfel: am vazut echipajele de circulatie care tineau pe loc tramvaiul 41, se facuse un trenulet de cate 3 pe sens la plaza romania si cred ca nu trecea ponta pe acolo.
Edit Admin: Te rog, pe viitor mai multă atenție la scrierea mesajelor!!!
Nu ... Iohanis ....
📖 Pagination options