MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5487 posts, 1138445 views
 
Go to page:  1  ... 173 174 175 176 177 178 179  ... 392
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente Robert24

Daca s-ar dori, se pot suplimenta numarul de trenuri pe toate magistralele de maine (hai sa nu fiu rau, de luna viitoare...)!

Avem 44 BM + 24 CAF + 15 IVA (am pus si cele 10 rezerve care Metrorex se lauda ca le poate introduce oricand in circulatie). Deci, 83 de trenuri.
Tot Metrorex spune ca sunt 60 de trenuri in circulatie (21 M2, 19 M1, 13 M3, 4 M4 = 57 + cele 3 rezerve = 60).
Se poate supliementa lejer cu 10 trenuri - 4 pe M2, 4 pe M1 si 2 pe M3.
Dar, este prea multa rea-vointa la Metrorex. :(

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex George

sab wrote:
Aberatii :

Dacă ar ști că Metrorex obișuiește să le trimită câte un tren la 40 de secunde, ar aștepta răbdători. Dar cum în orele de vârf șefii Metrorex își arată nepăsarea și incompetența și trimit trenurile la 5 minute, așteptând ca bucureștenii să stea ca vitele înghesuite în staul, călătorii nu au încredere și încearcă să se îngrămădească în vagoan

40 secunde este imposibil. Iar pe M2 trenurile nu vin la 5 minute . Ce s-a intamplat ieri este un caz de exceptie.


Chiar si ca exceptie e un caz alarmant, faptul ca unora li se face rau din motive de aglomeratie nu e motiv sa opresti totul si sa amplifici exponential aglomeratia...
Sigur, pe M 2 un interval de 2 - 3 min la orele de varf e chiar ok.

 


Re: Accidente / incidente oache81

Frecventa Eroilor-Unirii e un tren la 3 minute si mai repede de atat nu se poate si nu o sa se poata niciodata.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Robert24

Pai nu prea e ok 2-3 minute... Ca asa e azi... Si degeaba.
Ar trebui fix 2 minute de cand pleaca un tren pana vine celalat. Plus 30 secunde stationarea completa - interval la 2min30sec.
Cursa completa cu tot cu rebrusari cu mecanici de ajutor dureaza cam 63 minute. Asta inseamna un necesar de 25-26 trenuri, nu 21 cate sunt in prezent.
Ideal ar fi chiar si mai bine, dar macar asa. Si asta nu e imposibil. Am scris in alt topic ca 4 trenuri pentru M2 se pot gasi de maine!

 


Re: Accidente / incidente Robert24

De ce spui asta?
Sistemul permite trenuri si la 1 minut distanta.
Acum 2 zile am mers de la Unirii la Grozavesti cu un tren care a circulat pana la Eroilor la 1 minut si vreo 30 de secunde in spatele celui de Preciziei.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Si modificat obligatoriu rebrusmentul la Berceni. Cum e acum e aberatia aberatiei. Sau plecat de la ambele peroane, dar iarsi e usor dificil pentru ca Berceni e statie cu peron dreapta. Modificarea rebrusmentului la Berceni se poate face in 48 de ore in mod natural. Nu-ti trebuie nici un artificiu si nici nu au de suferit trenurile in circulatie. Dar iti trebuie si creier, nu numai cap.

 


Re: Accidente / incidente oache81

Pai sistemul poate permite dar din cauza aglomeratiei dureaza peste 1 minut doar urcatul-coboratul calatorilor.
Asa am vazut si eu pe M2 chiar si la 50 de secunde, dar atunci cand este liber, pe sensul opus puhoiului.

 


Re: Accidente / incidente florin

Pe măsură ce crești frecvența trenurilor, scade aglomerația și deci timpul de staționare.  :idea:

 


Re: Accidente / incidente oache81

Cand schimbam la Victoriei venind dinspre Iancului ca sa iau spre Pipera se intampla urmatorul fenomen (probabil si acum e la fel).
De multe ori venea si de la Crangasi metrou fix in acelasi timp sau la max 30 de secunde.
Toti calatorii din ambele se inghesuiau in primul metrou spre Pipera.
Urmatoarele 2 spre Pipera ramaneau cam goale si pe urma ciclul se repeta.
E vorba si de o incarcare neuniforma.
In plus daca o sa vina la Eroilor si calatorii de pe M5 o sa se creeze o si mai mare aglomeratie.
Multi vor prefera sa mearga spre Pipera de la Eroilor folosind M1 pana la Victoriei, desi sunt mai multe statii, pentru ca le va fi lene sa o ia spre Unirii pentru ca au mult de mers prin pasaj, si este si foarte aglomerat pasajul respectiv.
Maine dimineata o sa cronometrez cat sta in statie la Victoriei ca sa coboare si sa urce calatorii.

 


Re: Accidente / incidente mcosmin

Robert24 wrote:
Daca s-ar dori, se pot suplimenta numarul de trenuri pe toate magistralele de maine (hai sa nu fiu rau, de luna viitoare...)!

Avem 44 BM + 24 CAF + 15 IVA (am pus si cele 10 rezerve care Metrorex se lauda ca le poate introduce oricand in circulatie). Deci, 83 de trenuri.
Tot Metrorex spune ca sunt 60 de trenuri in circulatie (21 M2, 19 M1, 13 M3, 4 M4 = 57 + cele 3 rezerve = 60).
Se poate supliementa lejer cu 10 trenuri - 4 pe M2, 4 pe M1 si 2 pe M3.
Dar, este prea multa rea-vointa la Metrorex. :(


23 pe M2 (toate CAF) +1 rezerva.
25 pe M1 (toate BM, seria 21) +1 rezerva.
17 pe M2 (toate BM, seria 2) +1 rezerva.

Eu inca nu inteleg de ce pe M2 inca mai exista BM-uri care pot ti folosite pe alte magistrale.
5IVA pe M4, restul pentru M5.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex GPS

Cu privire la reportajul de pe Digi 24 --> România  furată, Metroul din Bucuresti 18 Oct. 2016 ora 21,00
https://www.youtube.com/watch?v=9BL2fN54xnE
Ma bucur ca le-ați spus de tradiția noastră, orice stație noua o inauguram cu IVA! :D
Oricum mi se pare un lucru bun ca ați putut participa la acest interviu, pentru a le putea spune unele lucruri pe care ei refuza sa le spună!
________________
Editandrei11 : Stimate coleg, v-am modificat postarea, nu mai e nevoie sa postati inca odata reportajul respectiv, se poate da  numai  linkul. ;)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex oache81

CAF - urile nu functioneaza niciodata toate, de aceea pe M 2 mai exista si BM - uri.
In plus, orice afacere e gandita sa fie cat mai rentabila.
De ce sa plateasca mecanici si curent in plus cand ne putem inghesui ca sardelele?
Eu am mers 3 luni cu masina in loc de metrou dar de la 1 octombrie am fost nevoit sa iau metroul pentru ca efectiv nu se mai merita cu masina, faceam dublu ca timp.
Adica majoritatea suntem obligati sa luam metroul indiferent de conditiile de calatorie.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Florinds

Bine spus, Robert, ca si la RATB, cineva are interesul sa fie aglomeratie! Clar nu se doreste un numar mai mare de calatori cu transportul in comun, se doreste trecerea la masini personale. Nu stiu exact cine este beneficiarul care dicteaza aceasta stare de fapt, dar nu sunt multi cei pe care ii banuiesc (sindicatele si directorii care doresc deopotriva o importanta mai mare a serviciului prestat si deci si cresterea salariului, nu este o crestere bazata pe productivitate, ci pe negocieri avand ca baza o putere articial crescuta, producatorii de automobile, bancile, societatile de asigurari, producatorii de combustibil)!
Chiar nu cred ca poate exista atata prostie in Romania, iar coincidenta este prea mare. Au fost atatia cei care s-au perindat la conducerea urbelor, nu se poate ca toti sa actioneze in aceeasi directie.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Va intreceti sa-i luati locul unui anume fost coleg cu numele format doar din cifre?
E pura prostie la mijloc si nimic mai mult.
Metrorex a dat-o-n bara cu CAF-urile si nu au suficiente trenuri pentru toate magistralele acum, iar introducerea unor IVA ar face lucrurile si mai nasoale. Nu-i nici o teorie a conspiratiei aici. Doar pura incompetenta.

 


Go to page:  1  ... 173 174 175 176 177 178 179  ... 392
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2346 forum members have written 426548 posts in 5299 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use