Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3303 posts, 543328 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Colegul este dintre cei ce vor sa ajunga de la Parcul Copilului la Unirii, are si el dreptatea lui!
Colegul este dintre cei ce vor sa ajunga de la Parcul Copilului la Unirii, are si el dreptatea lui!
- andrei11
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
ACUM.
Dar daca vor sa prelungeasca M4 pana in Mogosoaia/ Buftea s-ar putea ca la acel moment parcarea sa redevina goala.
La fel si cu minunata statie de tinichea din Berceni. Daca prelungim M2 ulterior pana la/dincolo de Centura, parcarea va deveni semi-inutila. Sau, daca oamenii totusi vor prefera sa mai mearga cativa km doar ca sa-si lase masina in parcarea situata la a doua/ treia statie, se va genera trafic inutil pe/dincolo de Centura.
Lucrurile astea trebuie gandite cu cap, trebuie sa ai o viziune, nu sa importi tot ce exista in vest fara sa analizezi situatia in amanunt.
survola wrote:
Ce au și ăștia, e foarte bine plasată, e la capătul metroului.
ACUM.
Dar daca vor sa prelungeasca M4 pana in Mogosoaia/ Buftea s-ar putea ca la acel moment parcarea sa redevina goala.
La fel si cu minunata statie de tinichea din Berceni. Daca prelungim M2 ulterior pana la/dincolo de Centura, parcarea va deveni semi-inutila. Sau, daca oamenii totusi vor prefera sa mai mearga cativa km doar ca sa-si lase masina in parcarea situata la a doua/ treia statie, se va genera trafic inutil pe/dincolo de Centura.
Lucrurile astea trebuie gandite cu cap, trebuie sa ai o viziune, nu sa importi tot ce exista in vest fara sa analizezi situatia in amanunt.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
TibiV
ACUM inseamna inca minimum 20-30 de ani de aici incolo.
Asa ca trebuie discutata situatia asa cum este ACUM.
Amenzi grele pentru masinile parcate aiurea in zona (de preferat "saltatul" lor) ar umple rapid P&R-ul....
sab wrote:
ACUM.
Dar daca vor sa prelungeasca M4 pana in Mogosoaia/ Buftea s-ar putea ca la acel moment parcarea sa redevina goala.
ACUM inseamna inca minimum 20-30 de ani de aici incolo.
Asa ca trebuie discutata situatia asa cum este ACUM.
Amenzi grele pentru masinile parcate aiurea in zona (de preferat "saltatul" lor) ar umple rapid P&R-ul....
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Da, cat inseamna. 20 ani trec repede...
1. Acum nu este atractiva. Probabil nici cu varianta abonamentului. Nu cred ca cine isi permite sa vina cu masina in Bucuresti statea in 100 lei pe luna, cat l-ar fi costat parcarea. Motivul este comoditatea si confortul masinii personale.
2. Peste 20 ani va deveni inutila.
Nu mai bine aveai o viziune, duceai metroul pana unde considerai ca se justifica si faceai acolo P&R?
Banuiesc ca astia din vest nu au facut cate un P&R pe masura ce magistrala mai inainta cu o statie sau doua.
Uita-te la PS4. Au facut P&R prin distrugerea unui parc la Pta Sudului. Asta inseamna blocaj pe Oltenitei, presupunand ca oamenii ar folosi acea constructie ca P&R.
Da, cat inseamna. 20 ani trec repede...
1. Acum nu este atractiva. Probabil nici cu varianta abonamentului. Nu cred ca cine isi permite sa vina cu masina in Bucuresti statea in 100 lei pe luna, cat l-ar fi costat parcarea. Motivul este comoditatea si confortul masinii personale.
2. Peste 20 ani va deveni inutila.
Nu mai bine aveai o viziune, duceai metroul pana unde considerai ca se justifica si faceai acolo P&R?
Banuiesc ca astia din vest nu au facut cate un P&R pe masura ce magistrala mai inainta cu o statie sau doua.
Uita-te la PS4. Au facut P&R prin distrugerea unui parc la Pta Sudului. Asta inseamna blocaj pe Oltenitei, presupunand ca oamenii ar folosi acea constructie ca P&R.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
M 4 aici se termină, la cimitir. Nu există nicio continuare spre Mogoșoaia, nici nu se justifică ( din toate punctele de vedere ).
M 4 aici se termină, la cimitir. Nu există nicio continuare spre Mogoșoaia, nici nu se justifică ( din toate punctele de vedere ).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
TibiV
Daca ar incepe rapid sa "salte" masinile parcate aiurea in zona respectiva, P&R se va umple la fel de rapid....
Cat timp indicatoarele "Oprirea/Stionarea Interiza" sunt doar "mobilier urbanl" , NU se va intampla nimic...
Daca ar incepe rapid sa "salte" masinile parcate aiurea in zona respectiva, P&R se va umple la fel de rapid....
Cat timp indicatoarele "Oprirea/Stionarea Interiza" sunt doar "mobilier urbanl" , NU se va intampla nimic...
- strutzzy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
strutzzy
Posesorii unui abonament Metrorex valabil vor beneficia de parcare gratuita la Terminalul Multimodal Straulesti
Metrorex informeaza ca, incepand cu data de 01.03.2020, parcarea de tip Park&Ride de la Terminalul Multimodal Straulesti devine gratuita, in cadrul unui proiect pilot. Acesta consta in acordarea locului de parcare gratuit pentru un interval zilnic de pana la 13 ore, intre orele 06:00-21:00, calatorilor care detin un abonament lunar/anual valabil si doresc sa-si lase autoturismul pentru a putea calatori in Bucuresti cu metroul.
Persoanele care beneficiaza de gratuitatea parcarii, in conditiile mai sus precizate, in cazul in care depasesc intervalul orar 06:00-21:00 sau durata stationarii autoturismului depaseste cele 13 ore (chiar daca se incadreaza in intervalul orar 06:00-21:00), vor trebui sa achite integral pretul de parcare corespunzator stationarii.
Mentionam ca, pe durata derularii proiectului, tariful parcarii va ramane in continuare la 0,5 lei/ora pentru celelalte categorii de persoane, altele decat cele care au un abonament Metrorex lunar/anual valabil.
Scopul derularii proiectului pilot este acela de a identifica modalitati concrete de crestere a gradului de utilizare a parcarii Park&Ride de la Terminalul Multimodal Straulesti, prin introducerea unor noi variante de tarifare. De asemenea, pentru o analiza exacta a oportunitatii proiectului, Metrorex va realiza un sondaj de opinie in legatura cu beneficiile si gradul de satisfactie al calatorilor cu metroul privind modalitatea de exploatare a parcarii de tip Park&Ride.
Terminalul Multimodal Straulesti ofera publicului calator multiple facilitati: acces la transportul cu metroul, la transportul local public de suprafata (STB), parcare de tip Park&Ride si sali de asteptare.
Mentionam ca, Terminalul Multimodal Straulesti are acces direct in statia de metrou Straulesti si este prevazut cu scara rulanta, lift si trotuar mobil.
http://www.metrorex.ro/_read621-1
Separat de asta, stie cineva de ce se circula aseara in sistem pendula cu transfer la Parc Bazilescu? Oare or mai fi progresat cu Dimetronicul si fac teste? Sau testele astea se fac doar noaptea fara calatori?
Posesorii unui abonament Metrorex valabil vor beneficia de parcare gratuita la Terminalul Multimodal Straulesti
Metrorex informeaza ca, incepand cu data de 01.03.2020, parcarea de tip Park&Ride de la Terminalul Multimodal Straulesti devine gratuita, in cadrul unui proiect pilot. Acesta consta in acordarea locului de parcare gratuit pentru un interval zilnic de pana la 13 ore, intre orele 06:00-21:00, calatorilor care detin un abonament lunar/anual valabil si doresc sa-si lase autoturismul pentru a putea calatori in Bucuresti cu metroul.
Persoanele care beneficiaza de gratuitatea parcarii, in conditiile mai sus precizate, in cazul in care depasesc intervalul orar 06:00-21:00 sau durata stationarii autoturismului depaseste cele 13 ore (chiar daca se incadreaza in intervalul orar 06:00-21:00), vor trebui sa achite integral pretul de parcare corespunzator stationarii.
Mentionam ca, pe durata derularii proiectului, tariful parcarii va ramane in continuare la 0,5 lei/ora pentru celelalte categorii de persoane, altele decat cele care au un abonament Metrorex lunar/anual valabil.
Scopul derularii proiectului pilot este acela de a identifica modalitati concrete de crestere a gradului de utilizare a parcarii Park&Ride de la Terminalul Multimodal Straulesti, prin introducerea unor noi variante de tarifare. De asemenea, pentru o analiza exacta a oportunitatii proiectului, Metrorex va realiza un sondaj de opinie in legatura cu beneficiile si gradul de satisfactie al calatorilor cu metroul privind modalitatea de exploatare a parcarii de tip Park&Ride.
Terminalul Multimodal Straulesti ofera publicului calator multiple facilitati: acces la transportul cu metroul, la transportul local public de suprafata (STB), parcare de tip Park&Ride si sali de asteptare.
Mentionam ca, Terminalul Multimodal Straulesti are acces direct in statia de metrou Straulesti si este prevazut cu scara rulanta, lift si trotuar mobil.
http://www.metrorex.ro/_read621-1
Separat de asta, stie cineva de ce se circula aseara in sistem pendula cu transfer la Parc Bazilescu? Oare or mai fi progresat cu Dimetronicul si fac teste? Sau testele astea se fac doar noaptea fara calatori?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Unde sunt sălile de așteptare ?
Informația cu trotuarul mobil e aproape în totalitate falsă, nu cred că sunt 20 m de trotuar mobil din totalul de aproximativ 100 m de la terminal la stație.
_______________
Teste cu Dimetronicul cu siguranță se fac, și asta de vreo 2 ani de zile, dar << nu le iese >> ( am scris special "nu le iese" )
Unde sunt sălile de așteptare ?
Informația cu trotuarul mobil e aproape în totalitate falsă, nu cred că sunt 20 m de trotuar mobil din totalul de aproximativ 100 m de la terminal la stație.
_______________
Teste cu Dimetronicul cu siguranță se fac, și asta de vreo 2 ani de zile, dar << nu le iese >> ( am scris special "nu le iese" )
- strutzzy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
strutzzy
Probabil mai corect era sa spuna sala de asteptare. Oricum, initiativa zic eu ca este buna.
Sunt aici niste poze cu terminalul care includ si planul acestuia si la punctul 7 se observa o sala de asteptare:
viewtopic.php?f=246&t=3787&start=56#p288746
Probabil mai corect era sa spuna sala de asteptare. Oricum, initiativa zic eu ca este buna.
Sunt aici niste poze cu terminalul care includ si planul acestuia si la punctul 7 se observa o sala de asteptare:
viewtopic.php?f=246&t=3787&start=56#p288746
- strutzzy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
strutzzy
Am mers de vineri pana azi in fiecare zi si de fiecare data trenul a mers pe firul corect, iar anunturile despre statiile care urmeaza si partea pe care va fi peronul au fost facute de vocea inregistrata, nu de mecanici. Deci ceva s a schimbat. Oare cum as putea verifica daca au rezolvat-o? Sa merg pana la capat si sa vad daca este folosit macazul de la Straulesti?
Am mers de vineri pana azi in fiecare zi si de fiecare data trenul a mers pe firul corect, iar anunturile despre statiile care urmeaza si partea pe care va fi peronul au fost facute de vocea inregistrata, nu de mecanici. Deci ceva s a schimbat. Oare cum as putea verifica daca au rezolvat-o? Sa merg pana la capat si sa vad daca este folosit macazul de la Straulesti?
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
SniperGuy
Chiar acum sunt eu in metrou si sunt pe "contrasens"
Chiar acum sunt eu in metrou si sunt pe "contrasens"
- strutzzy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
strutzzy
M -ai desumflat. Dupa ce am postat am coborat la Grivita, sa dau o tura pana la Straulesti.
M -ai desumflat. Dupa ce am postat am coborat la Grivita, sa dau o tura pana la Straulesti.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Am prins si eu anunturi acum o luna, dar tot asa am intrat pe contrasens.
Am prins si eu anunturi acum o luna, dar tot asa am intrat pe contrasens.
📖 Pagination options