Topic: V3A-93-CH-PPC
2491 posts, 775312 views
📖 Pagination options
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Cezar210
Asta (cred) că se întâmplă la Imperio, pentru că am văzut de mai multe ori cum la curbe unele capace se deschid, iar după, când vagonul iese din curbă, se închid la loc.
ADK wrote here:
Mai degrabă sunt defecte încuietoarea ori broaștele...
Asta (cred) că se întâmplă la Imperio, pentru că am văzut de mai multe ori cum la curbe unele capace se deschid, iar după, când vagonul iese din curbă, se închid la loc.
- Andrei98
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
shoppy
Știu foarte bine că trebuie să sufle filtrele de când picau în 41 da la noi merge și așa.
Știu foarte bine că trebuie să sufle filtrele de când picau în 41 da la noi merge și așa.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Gabi23
4020 a revenit pe linia 41, „rotindu-se” similar celorlalte vagoane CH/CA-PPC de la Bucureștii Noi:
4020 a revenit pe linia 41, „rotindu-se” similar celorlalte vagoane CH/CA-PPC de la Bucureștii Noi:
4020 - 41 - 23.08.2023.jpg (494.3 KB; downloaded 3617 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Cezar210
A bifat, între timp, și linia 11, acolo unde a fost trimis în data de 20 august.
V3A-93-CH-PPC 4020 - Linia 11 - Piața Danny Huwe - 20 august 2023
A bifat, între timp, și linia 11, acolo unde a fost trimis în data de 20 august.
V3A-93-CH-PPC 4020 - Linia 11 - Piața Danny Huwe - 20 august 2023
20230820_202442_038.jpg (1.6 MB; downloaded 3552 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
1689
Ca “stiu”’e una, dar exista o procedura documentata ? Atita timp cit se stie ca, nimeni nu e responsabil.
Ia sa existe o norma interna si sa vedeti cum toata lumea o sa fuga de raspundere si o sa (incerce sa) o aplice.
Ca daca a aterizat in bratele tale, ori o rezolvi, ori esti responsabil daca se-ntimpla ceva daca nu te ocupi.
Frica pazeste ouale, nu era vorba asa ?
Dar de unde sa astepti o norma interna de exploatare ? De la “atelierele” URAC de unde tramvaiele iesite din RK/modernizare/etc. sint - intii - trimise pe linii marginase, ca sa vada “ce-a iesit” ?!!?
Neee… Nu cred ca vreodata vor produce astfel de norme de exploatare.
Pentru ca - in primul rind - nu sint capabili. Si pentru ca - iarasi in primul rind - pentru ca produsele lor nu sint capabile sa opereze fara erori chiar daca normele sint respectate.
O mina spala pe alta si amindoua te spala de orice responsabilitate.
Atita timp cit URAC si STB se adapa din acelasi portofel si stau sub aceeasi umbrela, nimic nu se va schimba.
shoppy wrote here:
Știu foarte bine că trebuie să sufle filtrele de când picau în 41 da la noi merge și așa.
Ca “stiu”’e una, dar exista o procedura documentata ? Atita timp cit se stie ca, nimeni nu e responsabil.
Ia sa existe o norma interna si sa vedeti cum toata lumea o sa fuga de raspundere si o sa (incerce sa) o aplice.
Ca daca a aterizat in bratele tale, ori o rezolvi, ori esti responsabil daca se-ntimpla ceva daca nu te ocupi.
Frica pazeste ouale, nu era vorba asa ?
Dar de unde sa astepti o norma interna de exploatare ? De la “atelierele” URAC de unde tramvaiele iesite din RK/modernizare/etc. sint - intii - trimise pe linii marginase, ca sa vada “ce-a iesit” ?!!?
Neee… Nu cred ca vreodata vor produce astfel de norme de exploatare.
Pentru ca - in primul rind - nu sint capabili. Si pentru ca - iarasi in primul rind - pentru ca produsele lor nu sint capabile sa opereze fara erori chiar daca normele sint respectate.
O mina spala pe alta si amindoua te spala de orice responsabilitate.
Atita timp cit URAC si STB se adapa din acelasi portofel si stau sub aceeasi umbrela, nimic nu se va schimba.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
shoppy
Da, sa le dea o circulara sa se sufle filtrele cu aer comprimat, sigur o sa primeasca raspuns ca depoul de tramvaie nu are compresor in inventar sau este defact si nu a primit bani sa-l repare, deci s-a rezolvat, nu se poate.
Da, sa le dea o circulara sa se sufle filtrele cu aer comprimat, sigur o sa primeasca raspuns ca depoul de tramvaie nu are compresor in inventar sau este defact si nu a primit bani sa-l repare, deci s-a rezolvat, nu se poate.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Dragos31
In ultima perioada au inceput sa apara din ce in ce mai des si pe linia 7 astfel de tramvaie. In mod evident, firmele nu sunt actualizate cu traseul temporar, fiind afisata ruta pana la Piata Unirii ...
Ca o completare, instalatia de aer conditionat din 4029 functioneaza deficitar, mentinand o temperatura destul de incomoda in interior cu geamurile inchise.
4029 - Linia 7 - Soseaua Oltenitei - 30 August 2023
4029 - Linia 7 - CFR Progresul - 30 August 2023
In ultima perioada au inceput sa apara din ce in ce mai des si pe linia 7 astfel de tramvaie. In mod evident, firmele nu sunt actualizate cu traseul temporar, fiind afisata ruta pana la Piata Unirii ...
Ca o completare, instalatia de aer conditionat din 4029 functioneaza deficitar, mentinand o temperatura destul de incomoda in interior cu geamurile inchise.
4029 - Linia 7 - Soseaua Oltenitei - 30 August 2023
4029 - Linia 7 - CFR Progresul - 30 August 2023
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
PTMZ
Legat de instalația de AC și afișaj, pot spera aceste constatări au fost înaintate către TPBI și, suplimentar, către STB?
Legat de instalația de AC și afișaj, pot spera aceste constatări au fost înaintate către TPBI și, suplimentar, către STB?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
cris_m
Si daca le intaintezi e fix degeaba. Nu sunt bani, nu sunt piese, nu se vrea, pe scurt "NU".
Si daca le intaintezi e fix degeaba. Nu sunt bani, nu sunt piese, nu se vrea, pe scurt "NU".
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Dragos31
Nu am reclamat nici la STB si nici la TPBI. Din experiente trecute, toate deficientele semnalate in reclamatii se remediaza ... pe hartie ...
Caz concret, vara trecuta am reclamat multe autobuze Citaro Euro 3 cu instalatiile de aer conditionat chinezesti nefunctionale. In aceeasi zi in care primeam raspunsul in care eram informat ca instalatiile au fost reparate, am mers si am verificat pe teren. Instalatiile erau, evident, nefunctionale (convins cu ochii mei, am incercat personal sa o pornesc la unul din autobuze). Pe scurt, pierdere inutila de timp.
Nu am reclamat nici la STB si nici la TPBI. Din experiente trecute, toate deficientele semnalate in reclamatii se remediaza ... pe hartie ...
Caz concret, vara trecuta am reclamat multe autobuze Citaro Euro 3 cu instalatiile de aer conditionat chinezesti nefunctionale. In aceeasi zi in care primeam raspunsul in care eram informat ca instalatiile au fost reparate, am mers si am verificat pe teren. Instalatiile erau, evident, nefunctionale (convins cu ochii mei, am incercat personal sa o pornesc la unul din autobuze). Pe scurt, pierdere inutila de timp.
- 1689
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
shoppy
Daca masina nu mai este in garantie degeaba se fac sesizari, pana la urma STB nu a promis nimanui AC, nici macar pe anumite rute, ce oti vrea sa faca cu masina cu AC defect?, sa nu iasa la traseu?, pai si ce facem cu tramvaiele si troleibuzele fara AC?
Nepromitand AC STB poate da orice raspuns vrea ca nu isi incalca vreo promisiune, daca face cineva scandal mai tare pana la urma o sa i se spuna ca sa fie multumit ca vine masina si circula, ca nu scrie nicaieri ca se ofera AC vara si caldura iarna.
Daca masina nu mai este in garantie degeaba se fac sesizari, pana la urma STB nu a promis nimanui AC, nici macar pe anumite rute, ce oti vrea sa faca cu masina cu AC defect?, sa nu iasa la traseu?, pai si ce facem cu tramvaiele si troleibuzele fara AC?
Nepromitand AC STB poate da orice raspuns vrea ca nu isi incalca vreo promisiune, daca face cineva scandal mai tare pana la urma o sa i se spuna ca sa fie multumit ca vine masina si circula, ca nu scrie nicaieri ca se ofera AC vara si caldura iarna.
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
1689
Te poti referi la faptul c-au fost dotate cu unitati de AC…?
… care ar trebui sa fie functionale, ca d-aia au fot instalate, nu ?
Si, poate, fortata ATPBI sa impuna un parc minim dotat cu AC functional …?
Si asta bazat pe raportarile unitatilor din subordine - cite vehicule au AC (pe hirtie) etc… Daca, pe hirtie, ai un parc dotat cu AC de x%, atunci trebuie sa fie functional minim x-y%. Nu e, penalizare - sau ii fortezi sa retraga din circulatie vehiculele care nu sint conforme, si atunci ii penalizezi pentru ca nu asigura parc circulant.
Da. E un razboi al nervilor, dar daca nu e inceput, sigur va fi pierdut.
Te poti referi la faptul c-au fost dotate cu unitati de AC…?
… care ar trebui sa fie functionale, ca d-aia au fot instalate, nu ?
Si, poate, fortata ATPBI sa impuna un parc minim dotat cu AC functional …?
Si asta bazat pe raportarile unitatilor din subordine - cite vehicule au AC (pe hirtie) etc… Daca, pe hirtie, ai un parc dotat cu AC de x%, atunci trebuie sa fie functional minim x-y%. Nu e, penalizare - sau ii fortezi sa retraga din circulatie vehiculele care nu sint conforme, si atunci ii penalizezi pentru ca nu asigura parc circulant.
Da. E un razboi al nervilor, dar daca nu e inceput, sigur va fi pierdut.
📖 Pagination options