Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)

1021 posts, 318628 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 73
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) SprinterXP

Vedeta liniei 35 la Gara Basarab
3003 - 35 - 13.05.2011 (1024x768).jpg (460.89 KB; downloaded 2415 times)
3003 - 35 - 13.05.2011 (3) (1024x768).jpg (505.63 KB; downloaded 2401 times)

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Gabi23

3010 la Gara Basarab

3010 - 35 - 14.05.2011 (1).JPG (646.47 KB; downloaded 2339 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

3006 la Apaca...

DSC05815.JPG (392.32 KB; downloaded 2251 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Utilizator anonim

3004 si 3009 la Apaca

DSC05819.JPG (425.34 KB; downloaded 2158 times)


DSC05820.JPG (411.85 KB; downloaded 2159 times)

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Gabi23

3008 pe Bd. Timisoara

3008 - 35 - 19.05.2011.JPG (583.25 KB; downloaded 2089 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dr2005

Iată şi cum arată #3003 pe la ora 11, oră la care 25 este plin până la refuz, 8 aproape la fel, iar 11 circulă cu toate scaunele ocupate şi vreo 10 - 15 oameni în picioare!

De ce se încăpăţânează să irosească atâta capacitate de transport pe 35?! Până şi în 47le cu care am mers o jumătate de oră mai târziu erau vreo 15 oameni, deci de vreo 3 ori mai mulţi decât în 35!!!
IMG_8489.jpg (595.64 KB; downloaded 2040 times)


Tot din #3003 aflăm şi ce calitate trebuie să aibă nisipul din nisipare  :P
IMG_8487.jpg (462.27 KB; downloaded 2041 times)

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Gabi23

Si eu pot sa iti spun ca 3008 cu care am mers ieri (vezi poza de mai sus) era incarcat destul de consistent la ora 12  :roll:. Deci data viitoare o sa pozez Bucur pe 35 si interiorul destul de incarcat  :evil:.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) fider

Pentru ca tot ne-am amuzat de 35, hai sa privim problema si in bine si in rau, luand drept exemplu varful teoretic de cerere dinspre ora 17-18:30 in zi de lucru.

Aspecte pozitive:
- la frecventa extraordinar de "buna" de succedare la linia 105, intr-adevar linia 35 are o minima cerere intre Basarab si Bd. Timisoara, ba chiar de bine ce vine 11 sunt destui calatori care iau 35 daca vine si schimba cu 25 sau 8 la Bd. Timisoara pentru a continua calatoria.

Aspecte negative:
- statiile tampite Calea Giulesti si Calea Plevnei ingramadite la nici 100 metri distanta cand era suficienta doar statia Calea Giulesti. Nu mai zic de imbecilitatea tipica RATB care trebuia sa mentina "traditia" unde, de fapt, nu conteaza. In viziunea lor daca erau doua statii inainte de modernizare, doua statii raman si acum chit ca e inutila cea de la Plevnei.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dr2005

Apropo de #3003... a trecut la ora 11:30 prin staţia Bd. Iuliu Maniu, spre Basarab. A venit înapoi la ora 12:10... să se calculeze cât a stat la capăt.

105 circulă la 8 - 12 minute, iar 35 la 10 - 14 min. Dealtfel, 105 ar putea dispărea lejer... nu deserveşte nimic, dar cineva de sus nu iubeşte troleibuzele. Dacă 93 şi 71 ar circula la acelaşi interval de succedare, nu ar mai fi nevoie de 105, iar pentru bucata cealaltă există 97. Mai rămâne problema tronsonului Clăbucet - Piaţa Presei, care se poate rezolva ori cu mai multe tramvaie pe 42 (imposibil, prietenii ştiu de ce), ori cu mutarea lui 300 la Presei (prin Clăbucet/Puţul lui Crăciun şi Expoziţiei), că oricum încurcă traficul în capătul de la Clăbucet, ocupând 2 benzi din 3 ale bulevardului.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) fider

Putin pe langa subiect, legat de linia 105. Cu surprindere se poate descoperi ca mai ales dimineata, in zi de lucru, linia 105 pastreaza o buna parte din calatorii urcati la Grozavesti sau de la Bd. Iuliu Maniu catre Grivita pana dincolo de statia Stoica Ludescu si Bd. Banu Manta, punctul terminus pentru ei fiind probabil la Clabucet sau spre Chibrit. Nu e chiar asa de simpla problema cu desfiintarea lui 105 iar despre inlocuire... Incearca sa te gandesti doar cat timp pierde 71 si 93 la semaforul de la Witting, in aglomeratia teribila de pe Sos. Cotroceni si partial aglomeratia dinspre Politehnica. Trebuie sa ai multa rabdare sa mergi cu 71 sau 93 pe traseul asta cand 105 pierde ceva timp doar in padurea de semafoare de la Plevnei - Giulesti si poate inca o data la Grozavesti sau Politehnica. In plus 71 si 93 nu ajung la Grozavesti si nici nu vor ajunge prea curand iar 35 nu circula pe Calea Grivitei. Nu zic ca linia 105 are un traseu grozav sau bine gandit, dar tinde pe alocuri sa asigure legaturi directe care ar fi deservite oribil cu transbordari (mai ales transbordarea tampita Gara de Nord - Calea Grivitei) cu tot ocolul pe langa Gara de Nord si dublarea traseului troleibuzelor pe Calea Grivitei.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) autob368

Si in plus linia 105 este un traseu traditional si este foarte vechi. Consider ca este foarte bun asa cum e acum si trebuie sa va ganditi ca daca ar disparea 105 si pentru a ajunge la PPL trebuie schimbate 2-3 mijloace de transport inseamna prea multe bilete... atata timp cat RATB nu adopta un sistem de tarifare pe ora de calatorie chiar nu e avantajos  :!:
Si apropo, pentru cartierul Drumul Taberei, cele mai vechi linii de autobuze sunt 105 si 368 (aparute prin 1971-1972) iar ca troleibuze este linia 90 (pe traseul actual din 197x-1980)

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Dominatrix

autob368 wrote:
ca troleibuze este linia 90 (pe traseul actual din 197x-1980)
In nici un caz 90. Poate 93. Troleibuzul 90 pe traseul Valea Ialomitei - Stadionul National 23 August este o creatie a anilor 1986-1987, desi a circulat o perioada scurta pe traseul Verdi - Universitate - intersectia Drumul Taberei/str. Compasului cativa ani in anii '60 pana prin 1967-1968. Traseul traditional al liniei 90 era CET Vest Militari - Universitate - str. Verdi (cartierul Tei). Dupa desfiintarea retelei pe Bd. Emil Bodnaras (Timisoara de azi) in vara anului 1986 capatul a fost mutat la Valea Ialomitei, iar cel estic la Stadionul National, dupa desfiintarea retelei din Tei, tot in 1986 dar pe la sfarsitul anului. Linia 93 in schimb a circulat neintrerupt in Drumul Taberei pe un traseu aproape identic cu cel actual cam de prin 1967-1968, cu capat initial la intersectia Drumul Taberei/Compasului, pe vremea cand soseaua buna se cam termina pe la Moghioros/Sergiu Celibidache. Ulterior a fost prelungit la Valea Ialomitei. Scuze de off-topic.

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) Der Hofmeister

23.05.2011

Bucur 1 in actiune pe linia 35: 3003, 3006, 3008, 3009, 3011

3003 - 35 - 23.05.2011.jpg (224.24 KB; downloaded 2595 times)

3006 - 35 - 23.05.2011.jpg (239.4 KB; downloaded 2594 times)

3008 - 35 - 23.05.2011.jpg (243.09 KB; downloaded 2594 times)

3009 - 35 - 23.05.2011.jpg (237.08 KB; downloaded 2594 times)

3011 - 35 - 23.05.2011.jpg (247.28 KB; downloaded 2595 times)

 


Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) shoppy

Deja ii bate un boghiu lui 3003...

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 73
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2341 forum members have written 426242 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use