Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1393080 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
Valea Ialomitei va fi un fel de Ciurel 2, deci subteran. Cat priveste depoul "mare" pentru M5 in forma finala Drumul Taberei - Pantelimon, cred ca nici Mama Omida nu stie raspunsul deocamdata...
Valea Ialomitei va fi un fel de Ciurel 2, deci subteran. Cat priveste depoul "mare" pentru M5 in forma finala Drumul Taberei - Pantelimon, cred ca nici Mama Omida nu stie raspunsul deocamdata...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Nu stiu ce capacitate are Depoul Pantelimon, mai ales ca el a fost gandit pentru ramura mica a inelarei. Insa in toate hartile depoul "mare" al M5 pare sa fie la Pantelimon. Plus minidepoul Valea Ialomitei.. Alt depou serios nu apare. chiar si in varianta Ghencea.
Posibil ca depoul Pantelimon sa fi fost modificat fata de planul initial.
Nu stiu ce capacitate are Depoul Pantelimon, mai ales ca el a fost gandit pentru ramura mica a inelarei. Insa in toate hartile depoul "mare" al M5 pare sa fie la Pantelimon. Plus minidepoul Valea Ialomitei.. Alt depou serios nu apare. chiar si in varianta Ghencea.
Posibil ca depoul Pantelimon sa fi fost modificat fata de planul initial.
- dorel
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
dorel
Nu este obligatoriu noaptea, sa retraga toate trenurile in depou. Nu raman pe strada ca la RATB. Daca fac dormitoare pentru mecanici prin statii e in regula. Depourile vor fi folosite doar cand intra ramele in revizie.
Nu este obligatoriu noaptea, sa retraga toate trenurile in depou. Nu raman pe strada ca la RATB. Daca fac dormitoare pentru mecanici prin statii e in regula. Depourile vor fi folosite doar cand intra ramele in revizie.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
GAC
In primul rand intreb daca mai este valabila afirmatia?
Daca va fi ca statia Romancierilor sa fie o statie precum Eroilor, atunci nu vad de ce nu s-ar repeta aceasta figura si in partea cealalta a orasului: de exemplu statia Mosilor sa fie o statie de despartire: O ramura a M5 sa mearga la Pantelimon si cealalta in Baicului, mai ales ca dincolo de Gara Obor mai sunt blocuri, iar saracii locuitori de acolo, nu prea au variante rapide de iesire spre centru. Mai mult, Cartierul Pantelimon are pe fiecare parte a bulevardului 2-3 randuri de blocuri, fara prea multa profunzime, pe cand Drumul Taberei e mult mai compact, are blocuri si in profunzime.
Utilizator anonim:
Trenurile vor circula pe aceasta magistrala in 2 directii, 1 tren va merge catre Valea Ialomitei iar celalalt spre Ghencea, astfel in zona ultimelor statii numarul de trenuri va fi mai redus si se va dubla dupa Romancierilor.
In primul rand intreb daca mai este valabila afirmatia?
Daca va fi ca statia Romancierilor sa fie o statie precum Eroilor, atunci nu vad de ce nu s-ar repeta aceasta figura si in partea cealalta a orasului: de exemplu statia Mosilor sa fie o statie de despartire: O ramura a M5 sa mearga la Pantelimon si cealalta in Baicului, mai ales ca dincolo de Gara Obor mai sunt blocuri, iar saracii locuitori de acolo, nu prea au variante rapide de iesire spre centru. Mai mult, Cartierul Pantelimon are pe fiecare parte a bulevardului 2-3 randuri de blocuri, fara prea multa profunzime, pe cand Drumul Taberei e mult mai compact, are blocuri si in profunzime.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Statia Romancierilor NU va fi ca statia Eroilor iar dupa deschiderea intregii magistrale din dr. Taberei - Ghencea - Universitate statia Valea Ialomitei isi va inchide portile. Numai ca acest lucru se va intampla peste foarte mult timp. Evident, repet - dar numai ca sa fiu bine si corect inteles - mai stie cineva de ce statia Crangasi are 3 linii In curand se fac 25 de ani de la deschiderea statiei Crangasi
Eventual o sa fie un tren naveta Romancierilor - Valea Ialomitei si cam atat. Ceva ce se intampla acum intre Republica si Antilopa. Si nu cred ca are depasire de capacitate traseul respectiv, chit ca sunt numai 3 trenuri / ora.
Statia Romancierilor NU va fi ca statia Eroilor iar dupa deschiderea intregii magistrale din dr. Taberei - Ghencea - Universitate statia Valea Ialomitei isi va inchide portile. Numai ca acest lucru se va intampla peste foarte mult timp. Evident, repet - dar numai ca sa fiu bine si corect inteles - mai stie cineva de ce statia Crangasi are 3 linii In curand se fac 25 de ani de la deschiderea statiei Crangasi
Eventual o sa fie un tren naveta Romancierilor - Valea Ialomitei si cam atat. Ceva ce se intampla acum intre Republica si Antilopa. Si nu cred ca are depasire de capacitate traseul respectiv, chit ca sunt numai 3 trenuri / ora.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Gabi23
Offtopic:
In ce zi/luna/an, mai exact s-a inaugurat statia "Crangasi"? Eu din cate stiam a fost inaugurata in anul 1984, deci teoretic anul aceasta s-ar face 27 de ani.
andrei11 wrote:
.... Evident, repet - dar numai ca sa fiu bine si corect inteles - mai stie cineva de ce statia Crangasi are 3 linii In curand se fac 25 de ani de la deschiderea statiei Crangasi
Offtopic:
In ce zi/luna/an, mai exact s-a inaugurat statia "Crangasi"? Eu din cate stiam a fost inaugurata in anul 1984, deci teoretic anul aceasta s-ar face 27 de ani.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
-statia a fost gandita in perspectiva ca nod intre M1 si viitoare linie "inelara" de sud-vest.
-datorita prezentei ramificatiei spre Militari in statia Eroilor, in configuratia actuala intervalul de succedare este injumatatit pe relatiile Eroilor - Preciziei, respectiv Eroilor - Dristor 2 fata de tronsonul Eroilor - N. Grigorescu (-Republica inainte de deschiderea racordului spre Catelu). Configuratia statiei Crangasi a fost gandita in asa fel incat sa se permita in teorie un interval de succedare mai bun intre Crangasi si capatul din Pantelimon (dupa schimbarea proiectului, Dristor 2 in loc de Pantelimon) fata de restul tronsonului Crangasi-Eroilor. Din cate cunosc, niciodata acest lucru nu a fost pus in practica.
GAC wrote:Nu exista nici un plan serios de "bifurcare" a liniei M5 spre Baicului. Iar faptul ca si acolo sunt blocuri de locuit nu inseamna mare lucru. Toata lumea vrea metrou in fata portii, dar metroul e al naibii de scump de construit si de exploatat (comparativ cu alte moduri de transport) si de aceea se construieste pe axele principale de transport ale orasului (e "BACKBONE"), unde cererea e suficient de mare incat sa nu poata fi satisfacuta de alte mijloace de transport. Nu e cazul cartierului Baicului.
Daca va fi ca statia Romancierilor sa fie o statie precum Eroilor, atunci nu vad de ce nu s-ar repeta aceasta figura si in partea cealalta a orasului: de exemplu statia Mosilor sa fie o statie de despartire: O ramura a M5 sa mearga la Pantelimon si cealalta in Baicului, mai ales ca dincolo de Gara Obor mai sunt blocuri, iar saracii locuitori de acolo, nu prea au variante rapide de iesire spre centru.
andrei11 wrote:Din cate cunosc, din 2 motive:
Evident, repet - dar numai ca sa fiu bine si corect inteles - mai stie cineva de ce statia Crangasi are 3 linii
-statia a fost gandita in perspectiva ca nod intre M1 si viitoare linie "inelara" de sud-vest.
-datorita prezentei ramificatiei spre Militari in statia Eroilor, in configuratia actuala intervalul de succedare este injumatatit pe relatiile Eroilor - Preciziei, respectiv Eroilor - Dristor 2 fata de tronsonul Eroilor - N. Grigorescu (-Republica inainte de deschiderea racordului spre Catelu). Configuratia statiei Crangasi a fost gandita in asa fel incat sa se permita in teorie un interval de succedare mai bun intre Crangasi si capatul din Pantelimon (dupa schimbarea proiectului, Dristor 2 in loc de Pantelimon) fata de restul tronsonului Crangasi-Eroilor. Din cate cunosc, niciodata acest lucru nu a fost pus in practica.
Gabi23 wrote:Statia Crangasi a fost inaugurata pe 22 decembrie 1984, deci intr-adevar anul acesta se implinesc 27 de ani de la deschiderea ei.
Offtopic:
In ce zi/luna/an, mai exact s-a inaugurat statia "Crangasi"? Eu din cate stiam a fost inaugurata in anul 1984, deci teoretic anul aceasta s-ar face 27 de ani.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Poti sa detaliezi putin, te rog ? Si pana la urma de ce fosta M3 nu a mai ajuns in Pantelimon ?
Statia Mosilor de pe M5 ar trebui sa arate precum Eroilor, adica sa exista o sub/supratraversare in apropiere pentru despartirea celor 2 ramuri. Cam greu de facut acolo, nu prea este spatiu, mai ales daca tinem cont ca tot acolo trebuie sa existe si o linie de legatura M5-M7. Din ce pare insa, Romancierilor nu va arata ca Eroilor, adica va avea 3 linii, dar cea de-a treia nu pare sa fie activa, nu are peron.
Dominatrix wrote:
Configuratia statiei Crangasi a fost gandita in asa fel incat sa se permita in teorie un interval de succedare mai bun intre Crangasi si capatul din Pantelimon (dupa schimbarea proiectului, Dristor 2 in loc de Pantelimon) fata de restul tronsonului Crangasi-Eroilor. Din cate cunosc, niciodata acest lucru nu a fost pus in practica.
Poti sa detaliezi putin, te rog ? Si pana la urma de ce fosta M3 nu a mai ajuns in Pantelimon ?
GAC wrote:
Daca va fi ca statia Romancierilor sa fie o statie precum Eroilor, atunci nu vad de ce nu s-ar repeta aceasta figura si in partea cealalta a orasului: de exemplu statia Mosilor sa fie o statie de despartire: O ramura a M5 sa mearga la Pantelimon si cealalta in Baicului, mai ales ca dincolo de Gara Obor mai sunt blocuri, iar saracii locuitori de acolo, nu prea au variante rapide de iesire spre centru.
Statia Mosilor de pe M5 ar trebui sa arate precum Eroilor, adica sa exista o sub/supratraversare in apropiere pentru despartirea celor 2 ramuri. Cam greu de facut acolo, nu prea este spatiu, mai ales daca tinem cont ca tot acolo trebuie sa existe si o linie de legatura M5-M7. Din ce pare insa, Romancierilor nu va arata ca Eroilor, adica va avea 3 linii, dar cea de-a treia nu pare sa fie activa, nu are peron.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Linia a 3-a de la Romancierilor va arata cum arata cele 2 linii de remiza de la Eroilor - din spatele peroanelor sau cum arata linia a 3-a de la Unirii 1 ( asadar nu stiu daca are corespondenta cu linia curenta in ambele capete ale statiilor ).
Dominatrix, te inseli cu privire la plecarile de la GdN - in viziunea anilor ' 80. Raspunsul aici.
Linia a 3-a de la Romancierilor va arata cum arata cele 2 linii de remiza de la Eroilor - din spatele peroanelor sau cum arata linia a 3-a de la Unirii 1 ( asadar nu stiu daca are corespondenta cu linia curenta in ambele capete ale statiilor ).
Dominatrix, te inseli cu privire la plecarile de la GdN - in viziunea anilor ' 80. Raspunsul aici.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Cred ca mai degraba Romacierilor seamana cu Brancoveanu/Unirii1 (cu mentiunea ca la Unirii1 nu trebuia sa ramana obturata linia la celalalt capat asa cum este acum) decat cu Eroilor. Remiza nu pare sa comunice decat in capatul dinspre Valea Ialomitei. Ceea ce se vede clar aici este ca nu va avea scari de acces, deci nu va fi destinata publicului calator.
In acest caz sunt tare curios ce plan de circulatie se va adopta pe cele doua ramuri ale M5.
Cred ca mai degraba Romacierilor seamana cu Brancoveanu/Unirii1 (cu mentiunea ca la Unirii1 nu trebuia sa ramana obturata linia la celalalt capat asa cum este acum) decat cu Eroilor. Remiza nu pare sa comunice decat in capatul dinspre Valea Ialomitei. Ceea ce se vede clar aici este ca nu va avea scari de acces, deci nu va fi destinata publicului calator.
In acest caz sunt tare curios ce plan de circulatie se va adopta pe cele doua ramuri ale M5.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
GAC
Azi am trecut pe la razoare si m-am gandit la cum va arata noua configuratie dupa ce se va face pasajul si statia de metrou. Apropo, s-a aflat cand incep efectiv lucrarile?
Una peste alta, inceperea lucrarilor la acest proiect cu siguranta va fi un motiv de bucurie pentru cei din Ghencea, intrucat pe timpul lucrarilor la pasaj/metrou, nu cred ca vor mai circula tramvaie pe la Razoare, cel putin vreo 2 ani, si implicit, atat 11 cat si 25 vor intoarce la Ghencea. Pe partea cealalta, 34 va veni de pe Basarab si va intoarce la Dep Militari, iar spre Giulesti probabil va circula din nou 44 care in cazul unor eventuale/sigure intarzieri la Diametrala, va intoarce la Basarab (sa speram ca va avea un interval de succedare mai bun decat acum.)
Azi am trecut pe la razoare si m-am gandit la cum va arata noua configuratie dupa ce se va face pasajul si statia de metrou. Apropo, s-a aflat cand incep efectiv lucrarile?
Una peste alta, inceperea lucrarilor la acest proiect cu siguranta va fi un motiv de bucurie pentru cei din Ghencea, intrucat pe timpul lucrarilor la pasaj/metrou, nu cred ca vor mai circula tramvaie pe la Razoare, cel putin vreo 2 ani, si implicit, atat 11 cat si 25 vor intoarce la Ghencea. Pe partea cealalta, 34 va veni de pe Basarab si va intoarce la Dep Militari, iar spre Giulesti probabil va circula din nou 44 care in cazul unor eventuale/sigure intarzieri la Diametrala, va intoarce la Basarab (sa speram ca va avea un interval de succedare mai bun decat acum.)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
rosetti61
Si va fi un motiv de "bucurie" si pentru cei din cartier, cu modificarile traseelor de suprafata, asta in cazul in care lucrarile nu vor afecta decat un sens de circulatie, mutandu-se traficul pe celalalt sens (si implicit reteaua de troleibuz, asa cum a fost in vecinatatea statiei Gorjului pe timpul lucrarilor). POate vedem instalata retea de troleu in continuare pe strada Sibiu (daca lucrarile de la Orizont/Razoare vor impiedica circulatia), troleibuzele putand circula deviat prin Vasile Milea - Cotroceni - Eroii Sanitari. Mai prost o sa stea 96. Dar inca nu se stiu exact modificarile de linii - multi inclina ca lucrarile la M5 vor afecta drastic liniile de troleibuz din cartier. Daca tot vor statii dese statia Favorit poate fi amplasata in zona complexului, cu un capat aproape de Dr Taberei 34, urmatoarea fiind la Parc (asa in loc de trei - Parc, DT 34, Favorit, vor fi doua - Parc si Favorit) Romancierilor, samd Valea Ialomitei/Raul Doamnei, iar spre centru, Orizont, Academia Militara-Eroilor si mai departe ce-o fi. dar sa bage excavatorul, cum au inceput peste noapte la pasajul Mihai Bravu.
Si va fi un motiv de "bucurie" si pentru cei din cartier, cu modificarile traseelor de suprafata, asta in cazul in care lucrarile nu vor afecta decat un sens de circulatie, mutandu-se traficul pe celalalt sens (si implicit reteaua de troleibuz, asa cum a fost in vecinatatea statiei Gorjului pe timpul lucrarilor). POate vedem instalata retea de troleu in continuare pe strada Sibiu (daca lucrarile de la Orizont/Razoare vor impiedica circulatia), troleibuzele putand circula deviat prin Vasile Milea - Cotroceni - Eroii Sanitari. Mai prost o sa stea 96. Dar inca nu se stiu exact modificarile de linii - multi inclina ca lucrarile la M5 vor afecta drastic liniile de troleibuz din cartier. Daca tot vor statii dese statia Favorit poate fi amplasata in zona complexului, cu un capat aproape de Dr Taberei 34, urmatoarea fiind la Parc (asa in loc de trei - Parc, DT 34, Favorit, vor fi doua - Parc si Favorit) Romancierilor, samd Valea Ialomitei/Raul Doamnei, iar spre centru, Orizont, Academia Militara-Eroilor si mai departe ce-o fi. dar sa bage excavatorul, cum au inceput peste noapte la pasajul Mihai Bravu.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
Stie totusi cineva daca lucrarile pe Eroilor - Dr. Taberei (deci nu Romancierilor - Valea Ialomitei) au fost deja adjudecate? De cine? Nu sunt contestatii?
Si chiar exista un calendar veritabil de incepere a lucrarilor?
Subway Guru, esti in direct
Nu te supara pe mine, sunt curios/nerabdator (astept lectia de "rabdare inginereasca" )
Stie totusi cineva daca lucrarile pe Eroilor - Dr. Taberei (deci nu Romancierilor - Valea Ialomitei) au fost deja adjudecate? De cine? Nu sunt contestatii?
Si chiar exista un calendar veritabil de incepere a lucrarilor?
Subway Guru, esti in direct
Nu te supara pe mine, sunt curios/nerabdator (astept lectia de "rabdare inginereasca" )
📖 Pagination options