Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1399 posts, 347741 views
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mindmasster

Of da nu e vorba ca nu stii sa conduci , e vorba ca tu mergi regulamentar cu 50 -60 pe banda 1 si vrei sa iesi spre ARC si un bou vine tare cu 80-100 si intra in tine pt ca el vroia sa faca dreapta catre Piata Monreal. Asta era ideea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Tavi

Da, asta se poate intampla si se intampla destul de frecvant atunci cand apar soferi sau soferite cu diverse imbibatii acoolice sau cu permise luate pe la Pitesti sau similar. Si nu neaparat in viitorul pasaj ci oriunde unde ne-am fi asteptat la respectarea ordinii si legilor care au fost construite sa separe civilizatia de maimute.

Problema care se punea aici este de presemnalizare si semnalizare corecta. Aici eu unul nu am emotii.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chevic

Eu cred sincer ca romanii sunt mai buni soferi ca alte natii. Indisciplinati dar cu talent la condus. De altfel pe asta se si bazeaza unul care cu 80 incerca in ultimul moment sa o ia la dreapta, pe abilitatea lui de a conduce si pe masina(cauciuce late, masina puternica, frine brici).

In afara insa romanii sunt mai disciplinati, iar cei ce traiesc de ani buni prin alte parti sufla si in iaurt. Pentru ca acolo daca te prinde cu ceva iti mareste asigurarea de te mananca indiferent de salariu.

Caz concret, cumnatul in Canada. Duminica dimineata, imi arata imprejurimile. Pustiu. Nimeni nici pe trotuar nici pe carosabil. Stand de vorba cu mine nu e atent si se plaseaza la stop pe banda din mijloc in loc de cea din stanga, trebuia sa facem la stanga. Zice, na ca am gresit acum trebuie sa o iau inainte. Zic, de ce, faci stanga de aici, nu pot raspunde. De ce, nu te vede nimeni nu e nici tipenie de om. Nu stii niciodata imi spune, nu pot  sa risc. Si a mers inainte vreo 2 km pana sa poata intoarce. Evident eu as fi facut la stanga de acolo. Pentru ca la noi fac pe interzis o gramada si nu patesc nimic chiar daca e camera in intersectie sau si mai si chiar cand era un echpaj de politie acolo(vorbesc de intersectia Baba Novac, Mihai Bravu la Inframicrobiologie). "If I don't do it somebody else will"

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Romanii sunt buni soferi, da.  :ugeek:  S-a infipt azi o fatuca cu un Focus de Austria sau ceva in genul in ultimul Doblo din coada care astepta la suprafata sa intre in pasajul Unirii... De circ, nu alta. Telefonu' bata-l vina. Pe sensul alalat o ocolea un 381 pe una cu un Golf care mergea cu 20 la ora si cu avariile prin pasaj ca sa... ghici? Vorbeasca la telefon! La Universitate se facea stanga spre Pta Rosetti la un moment dat din 3 benzi.
Azi din 20 de masini care treceau pe Magheru una era busita, mai rau sau mai putin rau. Pe numaratelea. Si cica proteste anti cresterea rca...
Daca s-ar sta acum la pandit handsfree-ul s-ar scoate bugetul pe 2 ani minim.  :twisted:
Soferul bun este ala care foloseste semnalul cand este singur intr-un kilometru patrat, nu schumacherul in devenire care pleaca cu 4000 de rotatii de la semafor din banda cu intermitent dreapta ca sa fie primul la urmatorul semafor la 300 metri departare.
Ar fi hilar sa vezi pe vreunu' cum se plange ca l-a fentat pasajul, jurand-u-se ca el era atent pe unde merge. O sa rad cu posteriorul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului florin

chevic wrote:
Eu cred sincer ca romanii sunt mai buni soferi ca alte natii. Indisciplinati dar cu talent la condus. De altfel pe asta se si bazeaza unul care cu 80 incerca in ultimul moment sa o ia la dreapta, pe abilitatea lui de a conduce si pe masina(cauciuce late, masina puternica, frine brici).


Asta în închipuirea lor poate, am auzit de un sondaj mai vechi în care românii se auto-declarau "cei mai buni șoferi, după nemți"  :!:

În realitate, șoferi mai proști ca românii mai sunt poate doar ăia de prin Rusia, India, Bangladesh. Cum zice și 133 313, șoferul bun nu se vede după manevrele inspirate din raliuri, nu suntem la concurs. Șoferul bun e ăla care respectă regulile de circulație și merge din A în B repede și bine, fără să încurce pe nimeni. Șofatul asta presupune, să ajungi din A în B, doar frustraților din România li se pare o mare artă în care trebuie să-și demonstreze "măiestria" în fiecare clipă.

Pe de altă parte, sper să fie bine semnalizată zona respectivă și mai ales să existe o zonă "pregătită" pentru impact. Ceva gen Formula 1 chiar. Și lăsați prostiile cu "selecție naturală", gândiți-vă că cineva poate avea accident dintr-o greșeală a altcuiva sau chiar a lui, un șofer model altfel. Treaba statului și a PMB în cazul ăsta e să anticipeze și să diminueze efectele unei greșeli. A unui puști de bani gata cu mașină puternică sau poate un profesor obosit cu 3 copii acasă.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chevic

Cred ca cel mai bun lucru in cazul asta ar fi marcajul cu denivelari ca sa te avertizeze ca nu mergi pe unde trebuie. Poate un separator de benzi pana la bifurcatie care ar face imposibila inscrierea la dreapta de ultim moment.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

mindmasster wrote:
Of da nu e vorba ca nu stii sa conduci , e vorba ca tu mergi regulamentar cu 50 -60 pe banda 1 si vrei sa iesi spre ARC si un bou vine tare cu 80-100...

Off, de 100 de ori repet, radar fix, poza, ajunge amenda la proprietar inainte sa iasa el din pasaj.
Nu se vrea, ca daca s-ar vrea am rezolva in primele 2 luni bugetul pe un an. Dupa aceea sa vezi cum circua baietii & fetitele cu  50 ca nu stii daca esti treaz sau visezi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Subscriu. In plus, cu noile reglementari la amenzi, s-ar diminua numarul de permise din Bucuresti si Ilfov cu vreo 30%. Si pe urma sa vezi ce nu mai face nimeni "manevre artistice".

Edit admin: Daca raspunzi la mesajul anterior, nu trebuie sa il citezi!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

in mod normal nu ar trebui sa fie probleme,mai periculos mi se pare la intrare in pasaj la Baneasa unde cei din banda de mijloc isi "amintesc" fix cu 5 metri inainte de pasaj ca vor sa o ia pe deasupra,acolo ar fi fost ideal sa fie 2 benzi pentru mers pe deasupra(cumva facut si legat de breteaua aia de la Selgros).In zona aia odata la 2 sapt se mai troznesc cativa.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Chev Celios

andrei11 wrote:
mindmasster wrote:
Of da nu e vorba ca nu stii sa conduci , e vorba ca tu mergi regulamentar cu 50 -60 pe banda 1 si vrei sa iesi spre ARC si un bou vine tare cu 80-100...

Off, de 100 de ori repet, radar fix, poza, ajunge amenda la proprietar inainte sa iasa el din pasaj.
Nu se vrea, ca daca s-ar vrea am rezolva in primele 2 luni bugetul pe un an. Dupa aceea sa vezi cum circua baietii & fetitele cu  50 ca nu stii daca esti treaz sau visezi.



Auzi eu unu nu sunt de acord cu tineaici cu o singura chestie. De ce limita sa fie de 50. totusi de ce fac un pasaj  nu ca sa pot sa trec repede de o intersectie?? O limita de 70-80 ar fi foarte normala, si aici ar fi bine si pentru Basarab. Am mers in conditi de maxima siguranta si cu 120 pe basarab si nu a fost nici o problema. O limita de 70-80 ar fi perfecta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

In oras - limita e de 50 - asa, la limita, 59 sau pe anumite portiuni 60, la limita 69. Ti-as putea înşira 1 milion de motive de ce limita in oras este de 50 / 60, dar n-am s-o fac.
Pasajul se face ca sa treci mai repede de o intersectie pentru ca nu ai semafor in pasaj, de aia se trece mai repede, pasajul e nu ca sa confunzi tu pasajul cu autostrada,pentru ca pasajul urban nu are nici benzile late ca pentru autostrada si nici razele de curbura proiectate ca pentru o autostrada.
Te-ai simtit in siguranta pe pasajul Basarab cu 120 pe ora ? Iti spun eu acum, din scaun, habar nu ai cum sa rezolvi o rupere de fuzeta pe pasajul Basarab la 120 pe ora, nu  mai spun de lucruri mai banale, o explozie de cauciuc. Ce usor e sa mergi cu 120 fara sa ai vreo problema tehnica majora. Afla ca eu am facut explozie in Bucuresti pe dreapta fata, am agatat un ciob de sticla de sticla de bere, noroc ca eram intre blocuri cu 10 km / h. Explozie, nu pana, taietura de 5,5 cm, pe lateral.
In alta ordine de idei, e o tamponare banala in pasaj care in 0,2 secunde se transforma in ceva urat, se blocheaza ambele benzi de circulatie. Vii tu cu 70 - 80 - 100 in spatele lor, sa vedem cum rezolvi "mica" problema. E interesant de aflat, te rog detaliaza. Deci mergeti voi frumos toti cu 80 pe ora, o mica greseala in fata ta, se tamponeaza 2, se blocheaza ambele benzi. Unde te duci ? E valabil si pentru Basarab la 120 pe ora.
Sunt in continuare pentru cat mai multe radare fixe in cat mai multe locuri si amenda data prin e mail. Tot e la moda acum sa aiba fiecare internet pe telefon.

 




  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Din pacate continui offtopicul cu inca un post dar nu rezist.
https://www.youtube.com/watch?v=vMmOD0vPK1Q
https://www.youtube.com/watch?v=kGjO3mbUPXc
:twisted:
Sfatul meu: Pana pe 6 ianuarie nu iesiti in trafic pe patru roti. Va stricati sarbatorile.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2465 forum members have written 438224 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use