Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3303 posts, 535488 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ce motiv ar avea sa nu functioneze?
Iar oamenilor e cinstit sa le spui franc adevarul nu sa-i duci cu presul...
Eu sper ca M6 sa functioneze pana la Otopeni, daca se lanseaza anul asta licitatia pentru M6.2 ar insemna doar un an decalaj intre cele doua tronsoane (ba chiar cu sanse de finalizare simultana tinand cont de dificultatile fiecarui tronson).
Ce motiv ar avea sa nu functioneze?
Iar oamenilor e cinstit sa le spui franc adevarul nu sa-i duci cu presul...
Eu sper ca M6 sa functioneze pana la Otopeni, daca se lanseaza anul asta licitatia pentru M6.2 ar insemna doar un an decalaj intre cele doua tronsoane (ba chiar cu sanse de finalizare simultana tinand cont de dificultatile fiecarui tronson).
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
E un prim pas, dar adevărul ăsta e tot unul subiectiv. O altă abordare ar fi una proactivă, în care Metrorex, în loc să alerge după cai verzi pe pereți, admite verde în față că a ratat faza cu Dimetronicul, reziliază cu SIemens și face un contract de semnalizare decent, cu opțiune de extindere ulterioară și la restul magistralei, dacă și când va fi construit.
Ce se face acum e abuz în serviciu, risipa banului public prin nefolosirea unei investiții uriașe - valabil și pentru M5.
Eu cel puțin mi-am format părerea că minim 30 de ani nu mai trebuie investit în metrou, ci făcute tramvaie. Nu avem creier, onestitate și probabil nici organizare și bani suficienți pentru a face metrou civilizat. Aștept evident explozia de contrazicere. Dar nu spun asta cu bucurie.
E un prim pas, dar adevărul ăsta e tot unul subiectiv. O altă abordare ar fi una proactivă, în care Metrorex, în loc să alerge după cai verzi pe pereți, admite verde în față că a ratat faza cu Dimetronicul, reziliază cu SIemens și face un contract de semnalizare decent, cu opțiune de extindere ulterioară și la restul magistralei, dacă și când va fi construit.
Ce se face acum e abuz în serviciu, risipa banului public prin nefolosirea unei investiții uriașe - valabil și pentru M5.
Eu cel puțin mi-am format părerea că minim 30 de ani nu mai trebuie investit în metrou, ci făcute tramvaie. Nu avem creier, onestitate și probabil nici organizare și bani suficienți pentru a face metrou civilizat. Aștept evident explozia de contrazicere. Dar nu spun asta cu bucurie.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Din pacate nu ai cum sa transporti doar cu tramvaiul totul, singura solutie definitiva e numai metroul.
Ghinion!
Din pacate nu ai cum sa transporti doar cu tramvaiul totul, singura solutie definitiva e numai metroul.
Ghinion!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
George are dreptate.
Metroul e soluția ?
Ai curaj să scoți liniile de tramvai de pe Giurgiului / Colentina / Rahova / Pantelimon motivând că metroul e soluția acolo ?
Metroul se dovedește o plapumă / pătură / cearșaf / blablabla prea mare pentru noi.
Se vor construi metrourile pe sub arterele mai sus amintite ? Posibil, dar peste 50...100 de ani. Intervalul de timp e prea îndelungat ca să mai fie o opțiune serioasă.
Soluția reală pentru București este tramviul pe cale proprie și cu prioritate în intersecție.
George are dreptate.
Metroul e soluția ?
Ai curaj să scoți liniile de tramvai de pe Giurgiului / Colentina / Rahova / Pantelimon motivând că metroul e soluția acolo ?
Metroul se dovedește o plapumă / pătură / cearșaf / blablabla prea mare pentru noi.
Se vor construi metrourile pe sub arterele mai sus amintite ? Posibil, dar peste 50...100 de ani. Intervalul de timp e prea îndelungat ca să mai fie o opțiune serioasă.
Soluția reală pentru București este tramviul pe cale proprie și cu prioritate în intersecție.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Cati km de linie de tramvai sunt modernizati ca sa poata primi material rulant nou? Si nu-mi explica mie cum e cu cale proprie si <traficul segregat> ca nu voi v-ati luptat cu morile de vant ca sa promovati nici 41, nici 110km cu banca europeana si nici proiectele de modernizare ulterioare bulevarde+tramvai simultan...
P.S.
Pentru cei <nelamuriti> privind <contrele> cu bunul prieten #andrei11, avem noi doi un <pact> secret, sa ne ridicam reciproc mingea la fileu pentru promovarea <binelui obstesc>, asa ca luati <disputele> noastre cu un dram de sare si piper!
Scopul e unul singur, sa ne clarificam impreuna ideiile si sa distingem ce e bine si ce e rau!
Din pacate nu am totdeauna timpul sau dispozitia pentru a raspunde <provocarii>!
Cati km de linie de tramvai sunt modernizati ca sa poata primi material rulant nou? Si nu-mi explica mie cum e cu cale proprie si <traficul segregat> ca nu voi v-ati luptat cu morile de vant ca sa promovati nici 41, nici 110km cu banca europeana si nici proiectele de modernizare ulterioare bulevarde+tramvai simultan...
P.S.
Pentru cei <nelamuriti> privind <contrele> cu bunul prieten #andrei11, avem noi doi un <pact> secret, sa ne ridicam reciproc mingea la fileu pentru promovarea <binelui obstesc>, asa ca luati <disputele> noastre cu un dram de sare si piper!
Scopul e unul singur, sa ne clarificam impreuna ideiile si sa distingem ce e bine si ce e rau!
Din pacate nu am totdeauna timpul sau dispozitia pentru a raspunde <provocarii>!
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Evident, rețeaua de tramvai e într-o stare proastă (deși nu atât de proastă cât s-ar crede, s-a modernizat mult - linia lui 41, Bd. Timișoara si Preciziei, Trafic Greu imi vin in minte numai in partea asta de oraș în care stau eu - dar ideea este cat de mare ar fi ciclul investitional, prin raportare la metrou?
De exemplu, cu o administratie semi-competenta, cat de mult ar dura construirea unei linii de tramvai Prelungirea Ghencea - Ghencea - Trafic Greu (bucată existentă) - Calea 13 Septembrie - Piața Constituției - Piața Unirii - Bd. Unirii - Piața Alba Iulia?
După mine, 1 - 2 ani durată construcție și 2-3 ani până vine materialul rulant nou.
O linie de metrou pe același aliniament ar dura minim 10 ani.
QED - quod erat demonstrandum. Îmi vine greu să cred dar sunt de acord în totalitate cu andrei11.
Evident, rețeaua de tramvai e într-o stare proastă (deși nu atât de proastă cât s-ar crede, s-a modernizat mult - linia lui 41, Bd. Timișoara si Preciziei, Trafic Greu imi vin in minte numai in partea asta de oraș în care stau eu - dar ideea este cat de mare ar fi ciclul investitional, prin raportare la metrou?
De exemplu, cu o administratie semi-competenta, cat de mult ar dura construirea unei linii de tramvai Prelungirea Ghencea - Ghencea - Trafic Greu (bucată existentă) - Calea 13 Septembrie - Piața Constituției - Piața Unirii - Bd. Unirii - Piața Alba Iulia?
După mine, 1 - 2 ani durată construcție și 2-3 ani până vine materialul rulant nou.
O linie de metrou pe același aliniament ar dura minim 10 ani.
QED - quod erat demonstrandum. Îmi vine greu să cred dar sunt de acord în totalitate cu andrei11.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pai alea sunt de pe vremea <base>! (Acum cca 16ani!)
Incearca sa enumeri ceva FINALIZAT de primarii <rosii>!
Nu ca as avea cine stie ce simpatii politico-ideologice...dar astia au fost in mare parte in ultimul deceniu invocat de tine ca <referinta>.
Pai alea sunt de pe vremea <base>! (Acum cca 16ani!)
Incearca sa enumeri ceva FINALIZAT de primarii <rosii>!
Nu ca as avea cine stie ce simpatii politico-ideologice...dar astia au fost in mare parte in ultimul deceniu invocat de tine ca <referinta>.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Păi evident tot ce s-a făcut a făcut Băse, cu consiliul ostil (situația aia de blocaj care l-a propulsat președinte...Năstase un bou), iar multe alte lucruri a făcut Videanu, care, deși are o reputație nemeritată de grobian și șmenar, pentru mine a fost cel mai bun primar din București. Sincer, păi Trafic Greu, șos. Viilor, Olteniței și multe altele le-a făcut Videanu. Să ne amintim asta. Tot el cele 1000 de Citaro, păi nu mai pupăm noi mii de merțane prea degrabă
Oprescu? Nimic. A terminat, de nevoie, pasajul Basarab, într-adevăr, dar transportul în comun a stagnat masiv.
Firea? La început nimic, acum a început niște mișcări cu licitațiile alea (super controversate), cu Otokarurile (niște jafuri, dar jafuri încă noi...), cu separarea de trafic. Există în anturajul ei unii care înțeleg că trebuie propulsat transportul în comun, nu suficient.
Să vedem ce urmează....
Păi evident tot ce s-a făcut a făcut Băse, cu consiliul ostil (situația aia de blocaj care l-a propulsat președinte...Năstase un bou), iar multe alte lucruri a făcut Videanu, care, deși are o reputație nemeritată de grobian și șmenar, pentru mine a fost cel mai bun primar din București. Sincer, păi Trafic Greu, șos. Viilor, Olteniței și multe altele le-a făcut Videanu. Să ne amintim asta. Tot el cele 1000 de Citaro, păi nu mai pupăm noi mii de merțane prea degrabă
Oprescu? Nimic. A terminat, de nevoie, pasajul Basarab, într-adevăr, dar transportul în comun a stagnat masiv.
Firea? La început nimic, acum a început niște mișcări cu licitațiile alea (super controversate), cu Otokarurile (niște jafuri, dar jafuri încă noi...), cu separarea de trafic. Există în anturajul ei unii care înțeleg că trebuie propulsat transportul în comun, nu suficient.
Să vedem ce urmează....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Operescu a finalizat Basarabul nu de drag ci ca sa poata spune ca totusi a facut o <suspandata!> chiar daca nu era cea promisa...
Apoi a pornit niste linii in zona de est (chiar daca unele extrem de discutabile, cu unic scop de a impusca paraua chioara, aia gaurita la mijloc) dar si la alea s-a impotmolit si inecat la mal iar <duamna> nu le-a mai urnit din loc si nici nu a mai initiat altele, a fost mai simplu cu <kenturile bleu>...
Pana acum n-am auzit din nicio parte a orizonturilor politice cine stie ce intentii constructiv-grandioase de viitor...ci doar acuze ca de vina sunt doar amarastenii locali ori provinciali ca si-au luat rable non-euro second hand pentru ca nu s-au scarpinat destul in buzunare!...dar lasa ca o sa vada ei cat de negru e dreaqul!
P.S.
Viilor l-am inaugurat cu Base fix in primele zile de prezidentiat. Oltenitei e tot din programul BEI. Bordureanu e cu Iancu de Hunedoara-Stefan cel Mare-Mihai Bravu plus Mosilor-Colentina. La Sf. Gheorghe a fost pe dos, terminat de Videanu, inaugurat de Oprescu...
La Firea contabilizam Pasaj Sudului, tot asa, inceput de predecesorul...in rest nimic, nici terminat, nici inaugurat, nici initiat...se va lauda probabil cu Grantul.
Dar hai sa o lasam si pe maine ca am dat-o in off-topic rau de tot.
Operescu a finalizat Basarabul nu de drag ci ca sa poata spune ca totusi a facut o <suspandata!> chiar daca nu era cea promisa...
Apoi a pornit niste linii in zona de est (chiar daca unele extrem de discutabile, cu unic scop de a impusca paraua chioara, aia gaurita la mijloc) dar si la alea s-a impotmolit si inecat la mal iar <duamna> nu le-a mai urnit din loc si nici nu a mai initiat altele, a fost mai simplu cu <kenturile bleu>...
Pana acum n-am auzit din nicio parte a orizonturilor politice cine stie ce intentii constructiv-grandioase de viitor...ci doar acuze ca de vina sunt doar amarastenii locali ori provinciali ca si-au luat rable non-euro second hand pentru ca nu s-au scarpinat destul in buzunare!...dar lasa ca o sa vada ei cat de negru e dreaqul!
P.S.
Viilor l-am inaugurat cu Base fix in primele zile de prezidentiat. Oltenitei e tot din programul BEI. Bordureanu e cu Iancu de Hunedoara-Stefan cel Mare-Mihai Bravu plus Mosilor-Colentina. La Sf. Gheorghe a fost pe dos, terminat de Videanu, inaugurat de Oprescu...
La Firea contabilizam Pasaj Sudului, tot asa, inceput de predecesorul...in rest nimic, nici terminat, nici inaugurat, nici initiat...se va lauda probabil cu Grantul.
Dar hai sa o lasam si pe maine ca am dat-o in off-topic rau de tot.
- George
-
Posted:
-
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
O neclaritate mai am si eu... in acest moment depoul de la Straulesti se poate folosi pentru gararea ramelor IVA?
O neclaritate mai am si eu... in acest moment depoul de la Straulesti se poate folosi pentru gararea ramelor IVA?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Am impresia că macazele depoului NU pot fi folosite decât cu acționare manuală pentru că Dimetronicul încă nu e operațional. Deocamdată IVE - le sunt garate la Ciurel și în parcarea de la GdN 1.
Am impresia că macazele depoului NU pot fi folosite decât cu acționare manuală pentru că Dimetronicul încă nu e operațional. Deocamdată IVE - le sunt garate la Ciurel și în parcarea de la GdN 1.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Astazi sarbatorim 3 ani de la semnarea contractului cu Siemens. La Multi Ani, bravo Metrorex!
Astazi sarbatorim 3 ani de la semnarea contractului cu Siemens. La Multi Ani, bravo Metrorex!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pentru garare poti folosi orice depou/remiza indiferent de modelul de rama.
@Adi Rosca
Nu conteaza marimea <firmei> daca de proiect se ocupa niste <clovni> condusi de <maimutzoi>!
Pentru garare poti folosi orice depou/remiza indiferent de modelul de rama.
@Adi Rosca
Nu conteaza marimea <firmei> daca de proiect se ocupa niste <clovni> condusi de <maimutzoi>!
📖 Pagination options