Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 478389 views
📖 Pagination options
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
reiny2000
3 4 ani aici VA FI stația TA de metrou."
alexandru101 wrote here:"În
Deci în viitorul apropiat se lansează și licitațiile pentru celelalte lucrări ce nu țin de structură. Pare că se mișcă bine baieții. Credeți că e realizabil proiectul până în 2027?
- subway guru
-
Posted:
-
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
Valentin
Eu am o oarecare rezerva, in special asupra inceputului lotului 1, constructorul turc fiind implicat in 2 loturi de autostrada (A0 sud), loturile fiind (din ultimele date incarcate de CESTRIN) de 71,42% pe un lot si de 58,63% pe celalalt. Cel mai avansat lot (71,42%) trebuia conform contractului terminat luna asta (sau urmatoarea), deci exista o oarecare intarziere pe partea de autostrazi. Personal, eu cred ca pana nu ajung cu loturile la un stadiu avansat de asa natura incat sa ramana doar mici chestii de executat (garduri, marcaje, diverse in afara corpului auostrazii) nu o sa "rupa targu" la inceput, asta in ipoteza in care nu vor apela la diversi subcontractori, ramane de vazut cum spune si guru.
Cel putin teoretic, daca lasam punctele dificile la o parte (ex. conexiunea de la 1 Mai) nu vad ce ar putea sa mearga rau (avand in vedere ca cel putin pentru primul lot avem asigurata finantarea, nu ca pe M5 in epoca Ponta), nu cred ca o sa avem aceleasi relocari de utilitati ca in cartierul D.Taberei, exceptie poate in cazul statiilor 1 Mai, Montreal, Aeroport Baneasa. Evident, exista imprevizibilul, dar sa speram ca nu o sa mai dureze 10 ani plus.
Eu am o oarecare rezerva, in special asupra inceputului lotului 1, constructorul turc fiind implicat in 2 loturi de autostrada (A0 sud), loturile fiind (din ultimele date incarcate de CESTRIN) de 71,42% pe un lot si de 58,63% pe celalalt. Cel mai avansat lot (71,42%) trebuia conform contractului terminat luna asta (sau urmatoarea), deci exista o oarecare intarziere pe partea de autostrazi. Personal, eu cred ca pana nu ajung cu loturile la un stadiu avansat de asa natura incat sa ramana doar mici chestii de executat (garduri, marcaje, diverse in afara corpului auostrazii) nu o sa "rupa targu" la inceput, asta in ipoteza in care nu vor apela la diversi subcontractori, ramane de vazut cum spune si guru.
Cel putin teoretic, daca lasam punctele dificile la o parte (ex. conexiunea de la 1 Mai) nu vad ce ar putea sa mearga rau (avand in vedere ca cel putin pentru primul lot avem asigurata finantarea, nu ca pe M5 in epoca Ponta), nu cred ca o sa avem aceleasi relocari de utilitati ca in cartierul D.Taberei, exceptie poate in cazul statiilor 1 Mai, Montreal, Aeroport Baneasa. Evident, exista imprevizibilul, dar sa speram ca nu o sa mai dureze 10 ani plus.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
punmeister
Si faptul ca Turcii sunt infometati dupa bani, deci ma astept atat Alsim Alarko cat si Gülermak sa se mobilizeze ca sa aiba ce sa factureze.
Si faptul ca Turcii sunt infometati dupa bani, deci ma astept atat Alsim Alarko cat si Gülermak sa se mobilizeze ca sa aiba ce sa factureze.
- survola
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
subway guru
Problema turcilor e ca valoarea lor de piata a scazut de zece ori in ultimii zece ani deci vor avea un acces dificil la credite temporare de lucru…iar la ei acasa economia Turciei e in mare suferinta si nu da semne de insanatosire rapida, Erdogan alearga dupa muste si scheme populiste facile lipsite de efect concret.
Sa speram ca totusi statul roman, UE si banca japoneza vor finanta lucrarle fara sincope semnificative.
Termenul de patru ani imi pare cam optimist, eu as miza pe 5-6!
Ramane de vazut si cat de repede vor aduce TBMurile in timp util si care va fi ordinea de atac.
Sunt proiecte complexe ce nu se rezolva un-doi pocnind din bici!
Esentiala va fi si inlantuirea contractelor pentru a elimina stagnarile inutile, pana la finalizarea completa mai sunt inca minim doua etape esentiale.
Guru e totusi guru, nu vorbeste in van doar ca sa se afle in treaba degeaba!
La capitolul coordonare din pacate Mrex e practic nul….
Problema turcilor e ca valoarea lor de piata a scazut de zece ori in ultimii zece ani deci vor avea un acces dificil la credite temporare de lucru…iar la ei acasa economia Turciei e in mare suferinta si nu da semne de insanatosire rapida, Erdogan alearga dupa muste si scheme populiste facile lipsite de efect concret.
Sa speram ca totusi statul roman, UE si banca japoneza vor finanta lucrarle fara sincope semnificative.
Termenul de patru ani imi pare cam optimist, eu as miza pe 5-6!
Ramane de vazut si cat de repede vor aduce TBMurile in timp util si care va fi ordinea de atac.
Sunt proiecte complexe ce nu se rezolva un-doi pocnind din bici!
Esentiala va fi si inlantuirea contractelor pentru a elimina stagnarile inutile, pana la finalizarea completa mai sunt inca minim doua etape esentiale.
Guru e totusi guru, nu vorbeste in van doar ca sa se afle in treaba degeaba!
La capitolul coordonare din pacate Mrex e practic nul….
- alexandru101
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
alexandru101
Am și eu o întrebare:
M6 se oprește practic la 1 Mai, și de acolo trebuie să schimbi pe M4 până la gară? Sau te va duce direct la gara de nord?
Eu înteleg de aici că M6 nu este chiar o magistrală propriu-zisă, ci mai degrabă o extensie a M4. Pe harta Metrorex linia apare "Gara de Nord - Aeroportul Henri Coandă Otopeni", deci te duce direct la gară fară să mai schimbi la 1 Mai?
Am și eu o întrebare:
M6 se oprește practic la 1 Mai, și de acolo trebuie să schimbi pe M4 până la gară? Sau te va duce direct la gara de nord?
Ionel Scrioșteanu susține însă că linia dinspre Aeroport nu se va opri la Gară, ci va continua până la noua stație Piața Progresul, tocmai în cartierul Berceni: „Practic vom avea o axă nord-sud care va deservi M6, legătură cu M4, deci nu se opresc călătorii la Gara de Nord”.
Este vorba despre prelungirea actualei Magistrale M4, care pornește de la Străulești și se oprește deocamdată la Gara de Nord. Prelungirea despre care vorbește secretarul de stat apare și în PNRR. Mai exact, este vorba de cele șase stații ale lotului Gara de Nord – Gara Filaret. Până la Progresul va mai exista un lot, format din alte șapte stații. Prelungirea M4 și metroul de la Cluj-Napoca sunt singurele proiecte de infrastructură feroviară subterană prevăzute în PNRR, ceea ce înseamnă că au în mare parte o finanțare sigură.
Eu înteleg de aici că M6 nu este chiar o magistrală propriu-zisă, ci mai degrabă o extensie a M4. Pe harta Metrorex linia apare "Gara de Nord - Aeroportul Henri Coandă Otopeni", deci te duce direct la gară fară să mai schimbi la 1 Mai?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
sab
Nu s-a pus niciodată problema sa schimbi la 1Mai. M6 va avea capăt la Gara de Nord, asta pana la prelungirea M4. Apoi va merge in tandem cu M4 pana la Gara Progresu.
Nu s-a pus niciodată problema sa schimbi la 1Mai. M6 va avea capăt la Gara de Nord, asta pana la prelungirea M4. Apoi va merge in tandem cu M4 pana la Gara Progresu.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
sorin.niculescu_
Exact, @sab . Asta mi-au răspuns și mie cei de la Metrorex printr-un email.
Exact, @sab . Asta mi-au răspuns și mie cei de la Metrorex printr-un email.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
satanistu
Gara de nord - Otopeni o sa fie ceva de genul Eroilor - Preciziei.
La Basarab/Grivita/1 Mai vei astepta ori metroul de Otopeni ori cel de Straulesti...
Sa te tii cat de greu o sa vina metrourile pe cele doua ramuri, ceva gen cat de greu vin acum metrourile pe ramurile necomune adica tot ce inseamna M3+M1 inafara de Eroilor, Izvor, Piata Unirii, Timpuri Noi, Mihai Bravu, Dristor, Nicolae Grigorescu.
O stupizenie parerea mea. Perfect era sa se faca Piata Victoriei 3 - Arcul de Triumf - Piata Presei - etc.
Gara de nord - Otopeni o sa fie ceva de genul Eroilor - Preciziei.
La Basarab/Grivita/1 Mai vei astepta ori metroul de Otopeni ori cel de Straulesti...
Sa te tii cat de greu o sa vina metrourile pe cele doua ramuri, ceva gen cat de greu vin acum metrourile pe ramurile necomune adica tot ce inseamna M3+M1 inafara de Eroilor, Izvor, Piata Unirii, Timpuri Noi, Mihai Bravu, Dristor, Nicolae Grigorescu.
O stupizenie parerea mea. Perfect era sa se faca Piata Victoriei 3 - Arcul de Triumf - Piata Presei - etc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
subway guru
Cand emiti judecati din astea ar trebui sa le si argumentezi…
Cand emiti judecati din astea ar trebui sa le si argumentezi…
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
sab
Perfect, însă, din păcate, complexul de stații de la Victoriei nu are capacitatea sa preia traficul de pe încă o magistrala.
Cat despre cat de greu or sa vina metrourile, daca se va întâmpla va fi doar din cauza lipsei de calatori, atât pe M4 cat si pe M6.
satanistu wrote here:
Perfect era sa se faca Piata Victoriei 3 - Arcul de Triumf - Piata Presei - etc.
Perfect, însă, din păcate, complexul de stații de la Victoriei nu are capacitatea sa preia traficul de pe încă o magistrala.
Cat despre cat de greu or sa vina metrourile, daca se va întâmpla va fi doar din cauza lipsei de calatori, atât pe M4 cat si pe M6.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
punmeister
In orice caz atat M4 cat si M6 vor fi pe signaling CBTC cu interval minimum de 90sec pe tronsonul comun si 3 minute in afara sa. Deci nu o sa fie ca pe M1+3.
In orice caz atat M4 cat si M6 vor fi pe signaling CBTC cu interval minimum de 90sec pe tronsonul comun si 3 minute in afara sa. Deci nu o sa fie ca pe M1+3.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții până la începerea lucrărilor
sab
Nu stiu cat este acum intervalul minim pe M1+M3, insa pe M4/M6 o sa fie nevoie de 90 sec/3 min ever...Realitatea bate filmul.
Nu stiu cat este acum intervalul minim pe M1+M3, insa pe M4/M6 o sa fie nevoie de 90 sec/3 min ever...Realitatea bate filmul.
📖 Pagination options