Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 478523 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Sa facem mai întâi M4/6 de la GdN către sud, astfel încât sa fie o linie adevărată și atractiva.
Adică ce spun mereu, hai întâi sa acoperim orașul ș-apoi ne-om duce cu metroul si la un grătar la pădure.
Eu v-am mai spus de câteva ori, nu este suficient sa ai metrou, este foarte important și unde te duce acest metrou. Iar M4/5 nu te duc acum ..decât pana la M1. Aici trebuie căutată cheia neutilizării la capacitate. La fel va fi și la M6, pe lângă proiectarea defectuoasa a traseului și a conexiunilor, care aduc puncte in minus destule.
Atâta vreme cat nu pot ajunge cu metroul unde am nevoie, de ce as lăsa mașina sa iau M6 Nu se va întâmpla așa decât in visele deformate ale celor care au croit aceasta magistrala si s-au gândit ca ca daca faci metrou sub DN1, gata, vor dispărea ca prin farmec mașinile de pe DN1.
Cu asta i-am raspuns si lui Goldmund . Tocmai asta este, ca atata vreme cat nu acoperi in primul rand orasul cu metrou, multi NU au alte posibilitati de a ajunge unde au nevoie, in afara de masina.
Si, iti repet, multi dintre oamenii care vin acum pe DN1 nu stau pe traseul M6. Iar construcția M6 nu ii ajuta cu nimic, deoarece nu exista nicio parcare unde sa lase masina, dincolo de faptul ca M6 nu ii duce nicaieri.
O sa mai aveti o dovada ca omul nu va lasa masina atunci cand se va inaugura P&R de la statia Arghezi pe M2.
Dar ramane intrebarea valida, oare de ce nimeni nu a gandit o parcare pe traseul M6 ?
survola wrote here:
„Întâi linia trebuia continuata catre sud, sa ofere o alternativa si abia apoi către periferie/aeroport.”
Adică cum „întâi”, ce ai vrut să spui aici? Să continue ce spre sud?
Sa facem mai întâi M4/6 de la GdN către sud, astfel încât sa fie o linie adevărată și atractiva.
Adică ce spun mereu, hai întâi sa acoperim orașul ș-apoi ne-om duce cu metroul si la un grătar la pădure.
Eu v-am mai spus de câteva ori, nu este suficient sa ai metrou, este foarte important și unde te duce acest metrou. Iar M4/5 nu te duc acum ..decât pana la M1. Aici trebuie căutată cheia neutilizării la capacitate. La fel va fi și la M6, pe lângă proiectarea defectuoasa a traseului și a conexiunilor, care aduc puncte in minus destule.
Atâta vreme cat nu pot ajunge cu metroul unde am nevoie, de ce as lăsa mașina sa iau M6 Nu se va întâmpla așa decât in visele deformate ale celor care au croit aceasta magistrala si s-au gândit ca ca daca faci metrou sub DN1, gata, vor dispărea ca prin farmec mașinile de pe DN1.
Cu asta i-am raspuns si lui Goldmund . Tocmai asta este, ca atata vreme cat nu acoperi in primul rand orasul cu metrou, multi NU au alte posibilitati de a ajunge unde au nevoie, in afara de masina.
Si, iti repet, multi dintre oamenii care vin acum pe DN1 nu stau pe traseul M6. Iar construcția M6 nu ii ajuta cu nimic, deoarece nu exista nicio parcare unde sa lase masina, dincolo de faptul ca M6 nu ii duce nicaieri.
O sa mai aveti o dovada ca omul nu va lasa masina atunci cand se va inaugura P&R de la statia Arghezi pe M2.
Dar ramane intrebarea valida, oare de ce nimeni nu a gandit o parcare pe traseul M6 ?
Goldmund wrote here:
parcarile P&R sunt goale pentru ca masina prin oras trebuie sa fie un lux avand alte posibilitati sa ajungi acolo!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
În regimul Socio - Comunist maşinile erau privite ca un lux,
a) Preţul - era vreo 70.000 - 80.000 lei o Dacie, acum un an, eu mi-am luat Dacie cu 43.000 lei.
b) Daciile erau vândute prin magazinele IDMS - Întreprinderea de Distribuţie a Materialelor Sportive. Ca nu cumva să se spună explicit că se vând autoturisme către populaţie.
În regimul Socio - Comunist maşinile erau privite ca un lux,
a) Preţul - era vreo 70.000 - 80.000 lei o Dacie, acum un an, eu mi-am luat Dacie cu 43.000 lei.
b) Daciile erau vândute prin magazinele IDMS - Întreprinderea de Distribuţie a Materialelor Sportive. Ca nu cumva să se spună explicit că se vând autoturisme către populaţie.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
Mai putin de 3(trei) minute, fizic nu s-ar putea si ma refer la Eroilor, decat daca fiecare rama va fi dotata si cu 2(doua) trotinete electrice pentru deplasarea de la un post la celalalt a mecanicului/ajutorului!
sab wrote here:
Cu o frecventa execrabila, probabil, a se vedea M5.1.
Mai putin de 3(trei) minute, fizic nu s-ar putea si ma refer la Eroilor, decat daca fiecare rama va fi dotata si cu 2(doua) trotinete electrice pentru deplasarea de la un post la celalalt a mecanicului/ajutorului!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Am văzut de destule ori trotinete cu două persoane pe ele...Una le ajunge pentru 105 metri. Cine cară trotineta înapoi ?
Am văzut de destule ori trotinete cu două persoane pe ele...Una le ajunge pentru 105 metri. Cine cară trotineta înapoi ?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
RAMA, nu margarina, sa fie dotata cu 2 trotinete pliabile, pentru uz intern, cum e Duster Urban! Limita maxima admisa e...200kg, cuplurile arondate pe M5.1, se incadreaza, deseori, la categoria ”supergrea”
RAMA, nu margarina, sa fie dotata cu 2 trotinete pliabile, pentru uz intern, cum e Duster Urban! Limita maxima admisa e...200kg, cuplurile arondate pe M5.1, se incadreaza, deseori, la categoria ”supergrea”
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
^ Desigur ai dorit să subliniezi rebrusmentul metrourilor la terminalul ( care va fi abandonat ) T 1 de la Aeroportul Otopeni.
________________________
Notă de subsol: Ai pomenit de margarină, ştii cumva Caltaboşii cum se obţin ?
^ Desigur ai dorit să subliniezi rebrusmentul metrourilor la terminalul ( care va fi abandonat ) T 1 de la Aeroportul Otopeni.
________________________
Notă de subsol: Ai pomenit de margarină, ştii cumva Caltaboşii cum se obţin ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Acel rebrusment e esential si pentru o eventuala naveta pe viitor intre cele doua terminale.
Acel rebrusment e esential si pentru o eventuala naveta pe viitor intre cele doua terminale.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Mi-am dat seama, am vrut să fiu "rău". Oricum eşti conştient că mai devreme de 2035 - 2040 nu poate fi vorba de M 6.2 la Otopeni.
Mi-am dat seama, am vrut să fiu "rău". Oricum eşti conştient că mai devreme de 2035 - 2040 nu poate fi vorba de M 6.2 la Otopeni.
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Ca să fie M6.2 operabil ( Tokyo - Otopeni ) trebuie să fie operabil M 6.1 ( 1 Mai - Tokyo ). Cu regret ţin să te informez că la ora actuală nu s-au apucat efectiv de lucru nici de M 6.1
M 6.1 vreo 10 ani, hai 8. ( 2022 - 2030 )
M 6.2 tot vreo 10, hai tot 8.
Crezi că am scris la plesneală 2040 ?
Dacă stau să mă gândesc eu aş paria pentru 2050
Ca să fie M6.2 operabil ( Tokyo - Otopeni ) trebuie să fie operabil M 6.1 ( 1 Mai - Tokyo ). Cu regret ţin să te informez că la ora actuală nu s-au apucat efectiv de lucru nici de M 6.1
M 6.1 vreo 10 ani, hai 8. ( 2022 - 2030 )
M 6.2 tot vreo 10, hai tot 8.
Crezi că am scris la plesneală 2040 ?
Dacă stau să mă gândesc eu aş paria pentru 2050
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Da, ai scris la plezneala dar nu vrei sa recunosti!
Ai presupus doar ca vom merge din rau in mai rau…
Da, ai scris la plezneala dar nu vrei sa recunosti!
Ai presupus doar ca vom merge din rau in mai rau…
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
punmeister
La M6.1 daca vor iesi castigatori FCC cu Gulermak ma astept la lucruri foarte bune, experienta Gulermak la Varsovia plus know-howul al FCC de la M4 si M5 imi da multa incredere.
La M6.2 insa... sa vedem lista de candidati prima data.
La M6.1 daca vor iesi castigatori FCC cu Gulermak ma astept la lucruri foarte bune, experienta Gulermak la Varsovia plus know-howul al FCC de la M4 si M5 imi da multa incredere.
La M6.2 insa... sa vedem lista de candidati prima data.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Bine, parcă nu v-aţi ars până acum de un milion de ori ! Chiar credeţi că vor fi bani pe înteaga durată a desfăşurării proiectului ? Chiar vreţi exemple ? Mă limitez la Bucureşti, promit !
Hai "lăsaţi-mă" (am pus ghilimele de rigoare) cu optimismul ăsta debordant !
Un singur exemplu. De când a început construcţia lui M 5.1 ? Habar n-am, de mult. Nu se ştia oare că ne trebuie şi metrouri pentru linia din Drumul Taberei ? Vedeţi cum v-am prins cu un contraexemplu ? Şi voi speraţi ca M 6.1 / M 6.2 să meargă << şnur >>. Pariază cineva de aici ?
Nu, nu am scris la plezneală. Avansează şi tu un termen şi susţine-l cu argumente ştiinţifice.
Bine, parcă nu v-aţi ars până acum de un milion de ori ! Chiar credeţi că vor fi bani pe înteaga durată a desfăşurării proiectului ? Chiar vreţi exemple ? Mă limitez la Bucureşti, promit !
Hai "lăsaţi-mă" (am pus ghilimele de rigoare) cu optimismul ăsta debordant !
Un singur exemplu. De când a început construcţia lui M 5.1 ? Habar n-am, de mult. Nu se ştia oare că ne trebuie şi metrouri pentru linia din Drumul Taberei ? Vedeţi cum v-am prins cu un contraexemplu ? Şi voi speraţi ca M 6.1 / M 6.2 să meargă << şnur >>. Pariază cineva de aici ?
subway guru wrote here:
Da, ai scris la plezneala dar nu vrei sa recunosti!
Nu, nu am scris la plezneală. Avansează şi tu un termen şi susţine-l cu argumente ştiinţifice.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Argumentul științific este...ca avem finantare. De la bugetul de stat.
Argumentul științific este...ca avem finantare. De la bugetul de stat.
📖 Pagination options