Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2308 posts, 687553 views
📖 Pagination options
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
idk_vlad
Corect, vom vedea exact ce se va întâmpla la momentul potrivit
Corect, vom vedea exact ce se va întâmpla la momentul potrivit
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
PTMZ
Înainte de a face astfel de afirmații lipsite de fundament, vă invit pe amândoi să consultați proiectul tehnic al liniei de tramvai 5. Documentația este postată integral în subforumul dedicat.
Se observă acolo foarte clar că mai multe stații vor fi relocate. Printre ele se numără și stația de la Dinamo pe sensul spre Pipera, de unde rezultă un peron suplimentar față de situația pre-șantier. A se consulta și partea scrisă, și partea desenată.
Înainte de a face astfel de afirmații lipsite de fundament, vă invit pe amândoi să consultați proiectul tehnic al liniei de tramvai 5. Documentația este postată integral în subforumul dedicat.
Se observă acolo foarte clar că mai multe stații vor fi relocate. Printre ele se numără și stația de la Dinamo pe sensul spre Pipera, de unde rezultă un peron suplimentar față de situația pre-șantier. A se consulta și partea scrisă, și partea desenată.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
orex
Ai dreptate, o parte din statii vor fi relocate, pentru ”imbunatatirea conexiunilor de transport”. Ma refer, cel putin la zona pe care o tranzitez, aproape zilnic, Barbu Vacarescu si Lacul Tei ( fila 48/94 aferenta ” Volum 1 – LT, peroane, LAC, alim cu energie electrica retea contact - partea 3.pdf”). Mai rau nu se putea!
Ai dreptate, o parte din statii vor fi relocate, pentru ”imbunatatirea conexiunilor de transport”. Ma refer, cel putin la zona pe care o tranzitez, aproape zilnic, Barbu Vacarescu si Lacul Tei ( fila 48/94 aferenta ” Volum 1 – LT, peroane, LAC, alim cu energie electrica retea contact - partea 3.pdf”). Mai rau nu se putea!
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Cezar210
S-au cam grabit aseara cu scosul placutelor de statie/modificatul lor, unii calatori erau derutati, cel putin in zona Clabucet/Carpati. Inainte de ora 20 disparusera deja placutele de la Carpati si cea de la Clabucet sens centru, iar pe celelalte aparuse 42. Am fost intrebat daca mai circula 24... Oare nu puteau face asta noaptea?
S-au cam grabit aseara cu scosul placutelor de statie/modificatul lor, unii calatori erau derutati, cel putin in zona Clabucet/Carpati. Inainte de ora 20 disparusera deja placutele de la Carpati si cea de la Clabucet sens centru, iar pe celelalte aparuse 42. Am fost intrebat daca mai circula 24... Oare nu puteau face asta noaptea?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
shoppy
Noaptea se plătesc ore suplimentare, deci e mai scump.
Noaptea se plătesc ore suplimentare, deci e mai scump.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
WT_fan06
Bravo operatorului STB S.A., a reușit și de această dată să inducă în eroare călătorii.
PS: instructajul nu spune că șoferii / vatmanii au voie să oprească numai unde este semn de stație? Acum au scos semnele de stație și tot au oprit?
Bravo operatorului STB S.A., a reușit și de această dată să inducă în eroare călătorii.
PS: instructajul nu spune că șoferii / vatmanii au voie să oprească numai unde este semn de stație? Acum au scos semnele de stație și tot au oprit?
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
idk_vlad
La staţia ,,Agricultori", sens Arena Naţională, acum vreo 3-4 luni dispăruse plăcuţa de staţie cu tot cu stâlp şi şoferii tot opreau.
La staţia ,,Agricultori", sens Arena Naţională, acum vreo 3-4 luni dispăruse plăcuţa de staţie cu tot cu stâlp şi şoferii tot opreau.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
WT_fan06
Semne de stații mai tot dispar din varii motive, dar e o diferență atunci când operatorul le scoate și pune alte linii pe plăcuțe, înainte ca măsurile să intre în vigoare. Drept dovadă, lumea nu mai știa ce să creadă, așa cum s-a relatat mai sus.
Deci, recapitulând - nu e bine dacă faci treaba prea devreme, nu e bine dacă faci treaba prea târziu. Treaba trebuie făcută când și cum trebuie, dacă vrem să facem ceva cu simț de răspundere.
Semne de stații mai tot dispar din varii motive, dar e o diferență atunci când operatorul le scoate și pune alte linii pe plăcuțe, înainte ca măsurile să intre în vigoare. Drept dovadă, lumea nu mai știa ce să creadă, așa cum s-a relatat mai sus.
Deci, recapitulând - nu e bine dacă faci treaba prea devreme, nu e bine dacă faci treaba prea târziu. Treaba trebuie făcută când și cum trebuie, dacă vrem să facem ceva cu simț de răspundere.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
ByOnu
Conform sindicatului, la URAC se lucreaza la noi containere pentru capetele de linii.
Conform sindicatului, la URAC se lucreaza la noi containere pentru capetele de linii.
Screenshot_20240919_082658_YouTube.jpg (651.97 KB; downloaded 1075 times)
Screenshot_20240919_082730_YouTube.jpg (636.24 KB; downloaded 1075 times)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
andreiiul
In afara culorii, ce are acest container, probabil productie proprie, in plus fata de containerele care se pot cumpara/inchiria?
In afara culorii, ce are acest container, probabil productie proprie, in plus fata de containerele care se pot cumpara/inchiria?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
shoppy
Sunt unicat si produse pe genunchi, deci pot sa coste chiar si dublu fata de un container din catalog, si nu au punctele clasice de manipulare ca la containerele clasice, deci se vor manipula heirupist si cu tot felul de improvizatii cu foarte probabile avarii care vor justificat si mai multi bani.
Vazand ca specialistii de acolo nu mai pot sa produca nici macar un tramvai cu tehnologie de acum cel putin 20 de ani, productia de cotete pare potrivita pentru competentele lor.
Sunt unicat si produse pe genunchi, deci pot sa coste chiar si dublu fata de un container din catalog, si nu au punctele clasice de manipulare ca la containerele clasice, deci se vor manipula heirupist si cu tot felul de improvizatii cu foarte probabile avarii care vor justificat si mai multi bani.
Vazand ca specialistii de acolo nu mai pot sa produca nici macar un tramvai cu tehnologie de acum cel putin 20 de ani, productia de cotete pare potrivita pentru competentele lor.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
rosetti61
Punctele de manipulare e posibil sa existe sub forma de urechi de prindere pe acoperis; n-au mai fost plasate pe coronament din cauza de estetica, sa nu semene a container industrial.
Punctele de manipulare e posibil sa existe sub forma de urechi de prindere pe acoperis; n-au mai fost plasate pe coronament din cauza de estetica, sa nu semene a container industrial.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
shoppy
Aha, deci de aceea tot ce face STB este scump da prost, toate sunt in primul rand opere de arta stradala si deabia dupaia chestii utile.
Containerele industriale nu pot fi manevrate doar de catre macarale, ci, aplicabil aici, si de motostivuitoare cu spreader sau furci, remorci cu brate care incarca/descarca singure containerul si masini platforma cu vinciuri care din nou se incarca/descarca singure, la noi asta s-a pierdut din cauza viziunii artistice, asa ca nu poate fi manipulat decat instaland macaraua, si daca ciupesti vreun colt sau margine, pentru ca nu este intarit ca la containerul industrial, imediat o sa-l indoi.
Sunt curios sa vad cum o sa ancoreze prostia aceea pe trailer la transport, o sa injure soferul viziunea artistica "nu seamana cu un container" de n-o s-o spele toata apa din Dambovita.
Aia de folosesc containere pe santiere pentru orice de la magazii pana la cladiri temporare de birouri, vorba ceea, nu sunt prosti degeaba.
Aha, deci de aceea tot ce face STB este scump da prost, toate sunt in primul rand opere de arta stradala si deabia dupaia chestii utile.
Containerele industriale nu pot fi manevrate doar de catre macarale, ci, aplicabil aici, si de motostivuitoare cu spreader sau furci, remorci cu brate care incarca/descarca singure containerul si masini platforma cu vinciuri care din nou se incarca/descarca singure, la noi asta s-a pierdut din cauza viziunii artistice, asa ca nu poate fi manipulat decat instaland macaraua, si daca ciupesti vreun colt sau margine, pentru ca nu este intarit ca la containerul industrial, imediat o sa-l indoi.
Sunt curios sa vad cum o sa ancoreze prostia aceea pe trailer la transport, o sa injure soferul viziunea artistica "nu seamana cu un container" de n-o s-o spele toata apa din Dambovita.
Aia de folosesc containere pe santiere pentru orice de la magazii pana la cladiri temporare de birouri, vorba ceea, nu sunt prosti degeaba.
- Saint666
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination