Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate

2301 posts, 677709 views
 
Go to page:  1  ... 159 160 161 162 163 164 165
 
 

📖 Pagination options
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Gabi23

Modificarea a venit la solicitarea publicului călător pentru conexiunea cu 330. Călătorii care stăteau in stație vedeau cum le trece 605 spre Băneasa fără să oprească. Corespondența cu metroul este asigurată prin accesul din proximitatea stației.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Luca M.

Puteau sa le pastreze pe amandoua, mare lucru se pierdeau inca 20 de secunde.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate WT_fan06

Modificarea e foarte bună, exact din motivul scris de @Gabi23. Accesul la metrou mult mai aproape din stația lui 330 și nu mai e nevoie de traversare.

Singurul dezavantaj e pentru cei cu mobilitate redusă, care au nevoie să ocolească toată intersecția pentru a utiliza liftul. Din păcate, nu poate fi ideal pentru toată lumea, iar stație și înainte și după intersecție nu-și are sensul...

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate mirceade

Eee nu-și are sensul. Nu-și are sensul în România poate.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate WT_fan06

Dar în care țări ar avea sens stațiile și înainte și după intersecție și cu argumente, te rog.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate orex

Doua exemple de statii situate inainte si dupa intersectie le putem trece in revista la repezeala:
1. Piata Drumul Taberei si Parc Drumul Taberei aferente liniilor 105 si 168 pe retur;
2. Piata Crangasi, respectiv Calea Crangasi ce deservesc liniile 162 si 163 pe retur.
Totodata, nu se poate pune problema ca statiile ar fi fost extrem de apropiate, intrucat exista, de hat, un precedent arhicunoscut de mai toti. Statiile Foisorul de Foc, aflate pe turul liniei 97 situate la nici 100 de m una de alta.
Deci, daca se cumpănea mai bine, se putea adauga, fara probleme, inc-o statie pe returul liniei 605, si toata lumea era multumita.   :yes:

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Just a User

Să nu uităm de stațiile Splaiul Unirii și Pasaj Nicolae Grigorescu, aferente liniei 243, care sunt la aproximativ 250 de metri distanță între ele și care sunt pustii mai mereu....
L.E: mai sunt și stațiile Marin Dracea și Pipera (spre C.F.R Constanța) la care sunt 253 de metrii distanță între ele

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate alexandru_minciu91

Sau stațiile Papazoglu și Școala Generală Nr. 81 de pe traseul lui 97, care au aproximativ 100 m distanta una de cealaltă.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate orex

In concluzie, exista precedente care ar fi justificat indubitabil existenta celor 2(doua) statii, in pofida faptului ca se situeaza la cca. 100 m, respectiv ca sunt situate inainte si dupa o intersectie.
Poate TPBI va reflecta mai profund la aceste aspecte si va reveni la decizia initiala! :yes:
PS
Chiar daca nu sunt direct afectat de aceasta speta m-am adresat TPBI cu un mesaj in acest sens, invocand, pe langa cele cunoscute de subsemnatul, si celelalte cazuri semnalate de colegii nostri pe aceasta speta. Chiar sunt curios care va fi raspunsul demersului initiat astazi! :think:

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate edi1717

Cand va reveni linia 5, statia nu va reveni la vechiul sau amplasament?

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate orex

Asa ar trebui, conform C.S., asa cum rezulta din vol 1 - ”LT, peroane, LAC alimentare cu energie electrica retea de contact - partea 3”.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate idk_vlad

Zicea la un moment dat primarul general că va fi mutată după curbă.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate WT_fan06

Nu e doar o declarație, ci există și un proiect pentru mutarea stației după curbă, despre care s-a discutat deja în topicul aferent lucrărilor de pe linia 5.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate orex

@idk_vlad
Asa o fi, numai ca, noi, vorbim de proiectul asta, unde NU se regaseste un nou peron, de tramvai, pe bd. Barbu Vacarescu, la confluența cu sos. Stefan cel Mare.
PS
Am mai fost intoxicati cu informatii, in spatiul public, aiurea-n tramvai de unii si de altii.
De pilda legatura subterana intre One Cotroceni Park (fosta fabrica Ventilatorul) si metrou M5 (Academia Militara).  Ai vazut asa ceva? Nici eu!
Proiectul de modernizare linia de tramvai de pe bd. Teodorescu si bd. Doina Cornea, avea si o trecere la nivel cu calea ferata la AFI. Nu-i!
Si, punctul culminant...de unde pleaca si unde opreste trenul metropolitan, invocat de N&D acum 4(patru) ani, ca eu nu stiu?!
:no:
Deci, mai musti la toate chiftelele LUI/LOR ?! ;)

 


Go to page:  1  ... 159 160 161 162 163 164 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430481 posts in 5346 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use