Topic: Discuții diverse
4068 posts, 1031138 views
📖 Pagination options
- Daniel2000
-
Posted:
Sunday, 31.03.2019, 08:48 -
Re: Discutii diverse
Daniel2000
Sunt unele comune unde maxi taxi nu mai circula deloc, cum ar fi Branesti, Islaz, Sindrilita. De ce ai mai continua sa mergi cu maxi taxi daca ai avea STB unul la 20-30 de minute? Deci faza cu privati amestecati cu STB nu prea mi se pare o idee buna.
Sunt unele comune unde maxi taxi nu mai circula deloc, cum ar fi Branesti, Islaz, Sindrilita. De ce ai mai continua sa mergi cu maxi taxi daca ai avea STB unul la 20-30 de minute? Deci faza cu privati amestecati cu STB nu prea mi se pare o idee buna.
- Costin
-
Posted:
Sunday, 31.03.2019, 09:03 -
Re: Discutii diverse
Costin
Hai sa lasam zvonurile de garaj si sa analizam logic. STB si privati in acelasi timp se poate intampla in doua situatii:
1. Acordul privatilor cu MT (modelul vechi, dinainte de ADTPBI) inca e valabil. Nu stiu daca se poate pe acelasi traseu dar pe tronsoane comune da, se intampla cel putin pe Sos. Giurgiului in prezent. In acest caz vorbim de dube pentru cartofi cu evaziune fiscala. Dar asta e o situatie temporara, licentele la MT nu se mai prelungesc.
2. Se asociaza STB cu niste privati pe un pachet de trasee ADTPBI. Parerea mea e ca e putin probabil, dar legal este posibil. In acest caz vorbim de autobuze moderne cu taxare integrata.
Deci unde e problema?!
Hai sa lasam zvonurile de garaj si sa analizam logic. STB si privati in acelasi timp se poate intampla in doua situatii:
1. Acordul privatilor cu MT (modelul vechi, dinainte de ADTPBI) inca e valabil. Nu stiu daca se poate pe acelasi traseu dar pe tronsoane comune da, se intampla cel putin pe Sos. Giurgiului in prezent. In acest caz vorbim de dube pentru cartofi cu evaziune fiscala. Dar asta e o situatie temporara, licentele la MT nu se mai prelungesc.
2. Se asociaza STB cu niste privati pe un pachet de trasee ADTPBI. Parerea mea e ca e putin probabil, dar legal este posibil. In acest caz vorbim de autobuze moderne cu taxare integrata.
Deci unde e problema?!
- Utilizator anonim
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 07:58 -
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
De azi sunt ceva modificari prin parcul circulant. Calatorii liniei 105 au surpriza noilor autobuze introduse aici. Ce autobaze sunt in 105? Ferentari e sigur ca a intrat cu majoritatea Kent pe care le-a avut pe 137 pana ieri iar Militari a preluat mai multe ture.
De azi sunt ceva modificari prin parcul circulant. Calatorii liniei 105 au surpriza noilor autobuze introduse aici. Ce autobaze sunt in 105? Ferentari e sigur ca a intrat cu majoritatea Kent pe care le-a avut pe 137 pana ieri iar Militari a preluat mai multe ture.
- dany
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 08:07 -
Re: Discutii diverse
dany
Si 243 cred ca are mai multe ture odata cu trecerea la Pipera, erau 3 la Cora si unul pe Pantelimon, clar sunt mai mult de 5 cate erau la Titan
Si 243 cred ca are mai multe ture odata cu trecerea la Pipera, erau 3 la Cora si unul pe Pantelimon, clar sunt mai mult de 5 cate erau la Titan
- V2A
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 10:04 -
Re: Discutii diverse
V2A
În 335 mai este cel puțin un tur de Floreasca. L-am văzut pe 6277. De asemenea, tot în 335, Titanul a trimis astăzi 7 autobuze Mercedes: 4188, 4829, 4834, 4873, 4951, 4952, 4967.
În 335 mai este cel puțin un tur de Floreasca. L-am văzut pe 6277. De asemenea, tot în 335, Titanul a trimis astăzi 7 autobuze Mercedes: 4188, 4829, 4834, 4873, 4951, 4952, 4967.
- Utilizator anonim
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 10:07 -
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Toate turele cu care a fost suplimentat 335 sunt cu Mercedes, nu sunt inca sosite actele Kenturilor noi.
Toate turele cu care a fost suplimentat 335 sunt cu Mercedes, nu sunt inca sosite actele Kenturilor noi.
- SirVlady
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 11:45 -
Re: Discutii diverse
SirVlady
196 are acum ture in Floreasca.
6316 si 6334 sunt prezente pe aceasta linie. De asemenea, pe 282 avem doua masini de Nordului: 4144 si 4180.
196 are acum ture in Floreasca.
6316 si 6334 sunt prezente pe aceasta linie. De asemenea, pe 282 avem doua masini de Nordului: 4144 si 4180.
- adrian buda
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 12:20 -
Re: Discutii diverse
adrian buda
Pe linia 381 astazi este repartizat si 4841. A fost mutat la Obregia sau a preluat Titan ture in 381?
Pe linia 381 astazi este repartizat si 4841. A fost mutat la Obregia sau a preluat Titan ture in 381?
- PTMZ
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 14:22 -
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
PTMZ
@andrei11, lista mea cu privire la pro și contra Otokarelor:
PRO:
- spațiu mare pentru persoane cu dizabilități
- validatoare foarte bune, considerabil depășind UTI
- afișaj interior cu monitoare
- ferestre mari
- norme de poluare Euro 6.
CONTRA:
- motor zgomotos, mai ales la demaraj (excepție C-18)
- finisaje slabe, vezi incidentele din ultima perioadă
- barele superioare sunt poziționate aiurea pe alocuri, când am fost cu 6310 acum vreo 2-3 luni am dat cu capul de bară când m-am ridicat de pe scaun, lucru pe care nu l-am pățit în viața mea la Citaro
- între cele două foi ale ușii, pe interior, se află o bară, exact cum e și la V3A, ceea ce blochează accesul cărucioarelor mai mari
- climatizare groaznică, muream de cald înăuntru, vezi postarea anterioară
- scaunele din spate prea mici, unii oameni nu încap acolo, la C-18 problema e și la cele de lângă articulație.
- au avut numeroase accidente, lucru ce nu prea a pățit Citaro în perioada sa de debut, unele dintre ele putând chiar periclita siguranța călătorilor, precum cel cu țeava spartă
- exact ca la Irisbus, geamurile se deschid cam greu.
- LCD-ul mi se pare cam aiurea poziționat în spate (strict personală opinia)
- ușile se deschid mai greu ca la Citaro - așa era pe 6310, 6312, 6809 și cele două Otokare C-12 cărora nu le mai țin minte numerele de parc.
- bus stop destul de mici
Concluzia: confortul e destul de scăzut, nu mai zic de siguranță, văzând ce s-a întâmplat recent cu ele: călători blocați în autobuz, țeavă spartă și un șuvoi de apă opărită stropește călătorii. Și poate că un om nu vrea să știe de confort, dar am certitudinea că vrea să fie în siguranță în vehiculul în care merge. Și tocmai pe acest criteriu mă bazez când le numesc "dezastre".
@andrei11, lista mea cu privire la pro și contra Otokarelor:
PRO:
- spațiu mare pentru persoane cu dizabilități
- validatoare foarte bune, considerabil depășind UTI
- afișaj interior cu monitoare
- ferestre mari
- norme de poluare Euro 6.
CONTRA:
- motor zgomotos, mai ales la demaraj (excepție C-18)
- finisaje slabe, vezi incidentele din ultima perioadă
- barele superioare sunt poziționate aiurea pe alocuri, când am fost cu 6310 acum vreo 2-3 luni am dat cu capul de bară când m-am ridicat de pe scaun, lucru pe care nu l-am pățit în viața mea la Citaro
- între cele două foi ale ușii, pe interior, se află o bară, exact cum e și la V3A, ceea ce blochează accesul cărucioarelor mai mari
- climatizare groaznică, muream de cald înăuntru, vezi postarea anterioară
- scaunele din spate prea mici, unii oameni nu încap acolo, la C-18 problema e și la cele de lângă articulație.
- au avut numeroase accidente, lucru ce nu prea a pățit Citaro în perioada sa de debut, unele dintre ele putând chiar periclita siguranța călătorilor, precum cel cu țeava spartă
- exact ca la Irisbus, geamurile se deschid cam greu.
- LCD-ul mi se pare cam aiurea poziționat în spate (strict personală opinia)
- ușile se deschid mai greu ca la Citaro - așa era pe 6310, 6312, 6809 și cele două Otokare C-12 cărora nu le mai țin minte numerele de parc.
- bus stop destul de mici
Concluzia: confortul e destul de scăzut, nu mai zic de siguranță, văzând ce s-a întâmplat recent cu ele: călători blocați în autobuz, țeavă spartă și un șuvoi de apă opărită stropește călătorii. Și poate că un om nu vrea să știe de confort, dar am certitudinea că vrea să fie în siguranță în vehiculul în care merge. Și tocmai pe acest criteriu mă bazez când le numesc "dezastre".
- dany
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 14:32 -
Re: Discutii diverse
dany
A fost dus in Berceni si de acolo cred ca a fost luat de Obregia, de aici si aparitia lui 4235 in Berceni. Pe langa 4841 ar mai fi un euro 4 care a luat drumul Berceniului dar nu ii stiu nr de parc. Oricum odata cu venirea tuturor Kenturilor euro 4 de la Titan se pare ca vor migra catre Giurgiului
A fost dus in Berceni si de acolo cred ca a fost luat de Obregia, de aici si aparitia lui 4235 in Berceni. Pe langa 4841 ar mai fi un euro 4 care a luat drumul Berceniului dar nu ii stiu nr de parc. Oricum odata cu venirea tuturor Kenturilor euro 4 de la Titan se pare ca vor migra catre Giurgiului
- Daniel2000
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 17:32 -
Re: Discutii diverse
Daniel2000
Te asigur ca masinile alea erau pe 182, 282 are ture doar de la Floreasca.
SirVlady wrote:
196 are acum ture in Floreasca.
6316 si 6334 sunt prezente pe aceasta linie. De asemenea, pe 282 avem doua masini de Nordului: 4144 si 4180.
Te asigur ca masinile alea erau pe 182, 282 are ture doar de la Floreasca.
- SirVlady
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 19:01 -
Re: Discutii diverse
SirVlady
Aplicatia STB a confirmat ca sunt 4144 si 4180 pe 282.
Si pe mine m-a mirat prezenta lor, fiind masini de Nordului. Ce-i drept, cred ca au fost tur mic, ca dupa ora 14 nu le-am mai vazut.
Aplicatia STB a confirmat ca sunt 4144 si 4180 pe 282.
Si pe mine m-a mirat prezenta lor, fiind masini de Nordului. Ce-i drept, cred ca au fost tur mic, ca dupa ora 14 nu le-am mai vazut.
- Gabi23
-
Posted:
Monday, 01.04.2019, 19:52 -
- Daniel2000
-
Posted:
Tuesday, 02.04.2019, 04:34 -
Re: Discutii diverse
Daniel2000
Ai dreptate, am gresit eu. Nordului a preluat 2 ture din 282. Adineauri l am vazut pe 4305 pe 282.
SirVlady wrote:
Aplicatia STB a confirmat ca sunt 4144 si 4180 pe 282.
Si pe mine m-a mirat prezenta lor, fiind masini de Nordului. Ce-i drept, cred ca au fost tur mic, ca dupa ora 14 nu le-am mai vazut.
Ai dreptate, am gresit eu. Nordului a preluat 2 ture din 282. Adineauri l am vazut pe 4305 pe 282.
📖 Pagination options