Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522917 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Pai 1 chiar pare sa fie. Si este cea care se stie de 20 ani. De ce am mai platit SF?
Stiti vorba aceea, consultantul este cel care iti spune ceea ce stiai deja, dar te taxeaza pentru asta...))
Pai 1 chiar pare sa fie. Si este cea care se stie de 20 ani. De ce am mai platit SF?
Stiti vorba aceea, consultantul este cel care iti spune ceea ce stiai deja, dar te taxeaza pentru asta...))
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Sper că se cunoaște că în zona Catedralei e prevăzut pasaj auto subteran...
Sper că se cunoaște că în zona Catedralei e prevăzut pasaj auto subteran...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Cum sa nu, la fel ca la Razoare! Coordonare B.E.T.O.N.!
Cum sa nu, la fel ca la Razoare! Coordonare B.E.T.O.N.!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Nu cred ca are treaba catedrala cu pasajul in zona metroului. Mai degraba coordonarea cu pasajul trebuie facuta in zona unde se termina parcul si incepe str Izvor. Pasajul nu ar trebui sa se construiasca printre cei doi mastodonti, adica pe traseele maro si albastru din schita de mai sus?
Nu cred ca are treaba catedrala cu pasajul in zona metroului. Mai degraba coordonarea cu pasajul trebuie facuta in zona unde se termina parcul si incepe str Izvor. Pasajul nu ar trebui sa se construiasca printre cei doi mastodonti, adica pe traseele maro si albastru din schita de mai sus?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ăsta-i pasajul, ultima variantă. Problema e ca tunelul de metrou să aibă gabaritul necesar să nu se încurce de pasaj...Ca la Sudului / Lujerului.
Ăsta-i pasajul, ultima variantă. Problema e ca tunelul de metrou să aibă gabaritul necesar să nu se încurce de pasaj...Ca la Sudului / Lujerului.
8-21-2019 2-23-06 PM.jpg (346.89 KB; downloaded 2355 times)
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Valentin
Depinde foarte mult de care proiect (executie) se apuca mai intai. Daca M4 este prima probabil o sa-l construiasca cat mai aproape posibil de suprafata, iar pasajul va trece pe sub - sau invers..
Depinde foarte mult de care proiect (executie) se apuca mai intai. Daca M4 este prima probabil o sa-l construiasca cat mai aproape posibil de suprafata, iar pasajul va trece pe sub - sau invers..
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Pasaj sub metrou exclus.
Or face si ei metroul standard, la minus 11m minim. Pentru ca este si subtraversare a M1 si a Dambovitei putin inainte, eu vad o situatie asemanatoare ca la Eroilor, deci chiar o adancime mai mare, vreo -18m.
Si la Razoare s-a lasat loc, chiar daca pasajul nu se face deocamdata. Si la Lujerului, desi nu cred ca sa stia de pasaj atunci. Este usor cand sapi cu scutul/TBM-ul sa te duci la orice adancime. Si,in afara de Antilopa/Pantelimon, care s-a facut la adancime foarte mica, nu cred ca mai este vreun traseu de metrou care sa impiedice construirea unui pasaj.
Later Edit. Am uitat de M5. Clar M4 trebuie sa treaca si PE SUB M5. Pe deasupra este exclus, ca se loveste de M1 si caseta colectoare. Deci adancimea M4 in zona parcului va fi substantiala. Si sunt convins ca autorizatia de constructie va prevedea adancimea necesara la M4 astfel incat sa incapa si pasajul pe viitor. Macar sa se faca pasajul si bulevardul printre mastodonti...
Pasaj sub metrou exclus.
Or face si ei metroul standard, la minus 11m minim. Pentru ca este si subtraversare a M1 si a Dambovitei putin inainte, eu vad o situatie asemanatoare ca la Eroilor, deci chiar o adancime mai mare, vreo -18m.
Si la Razoare s-a lasat loc, chiar daca pasajul nu se face deocamdata. Si la Lujerului, desi nu cred ca sa stia de pasaj atunci. Este usor cand sapi cu scutul/TBM-ul sa te duci la orice adancime. Si,in afara de Antilopa/Pantelimon, care s-a facut la adancime foarte mica, nu cred ca mai este vreun traseu de metrou care sa impiedice construirea unui pasaj.
Later Edit. Am uitat de M5. Clar M4 trebuie sa treaca si PE SUB M5. Pe deasupra este exclus, ca se loveste de M1 si caseta colectoare. Deci adancimea M4 in zona parcului va fi substantiala. Si sunt convins ca autorizatia de constructie va prevedea adancimea necesara la M4 astfel incat sa incapa si pasajul pe viitor. Macar sa se faca pasajul si bulevardul printre mastodonti...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Cu ce s-a incurcat???
Poate doar cu caruta cu prosti rasturnata la raspantii?
Cu ce s-a incurcat???
Poate doar cu caruta cu prosti rasturnata la raspantii?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Oricum, avand in vedere "relieful" zonei, cred ca un eventual tunel prin curtea Casei Poporului va pleca aproape de cota zero actuala. Adica nu va fi mai jos de nivelul strazii Izvor. Sa nu uitam ca in zona parcului era un deal care a fost excavat si nivelat, in timp ce in curtea Casei Poporului dealul a ramas.
Cu ramasitele stadionului (acum parcare) s-ar putea sa fie o problema daca sunt in drum, dar pasajul nu ar trebui sa coboare prea mult. Nu stiu cum rezolva intersectia de acolo (adica daca o sa fie un semafor inainte sa intri in pasaj, cum ne place noua sa facem in general pasajele ....), dar sa asteptam proiectul si discutam apoi. De ani buni proiectul stagneaza si nu s-a mai auzit nimic. S-a facut partea sa spunem usoara, acum va fi ceva mai greu.
Oricum, avand in vedere "relieful" zonei, cred ca un eventual tunel prin curtea Casei Poporului va pleca aproape de cota zero actuala. Adica nu va fi mai jos de nivelul strazii Izvor. Sa nu uitam ca in zona parcului era un deal care a fost excavat si nivelat, in timp ce in curtea Casei Poporului dealul a ramas.
Cu ramasitele stadionului (acum parcare) s-ar putea sa fie o problema daca sunt in drum, dar pasajul nu ar trebui sa coboare prea mult. Nu stiu cum rezolva intersectia de acolo (adica daca o sa fie un semafor inainte sa intri in pasaj, cum ne place noua sa facem in general pasajele ....), dar sa asteptam proiectul si discutam apoi. De ani buni proiectul stagneaza si nu s-a mai auzit nimic. S-a facut partea sa spunem usoara, acum va fi ceva mai greu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Dealul pe care se afla casoaia a fost excavat complet si la sfarsit umplut la loc.
Dealul pe care se afla casoaia a fost excavat complet si la sfarsit umplut la loc.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Siemens a mai emis doua facturi in data de 31 iulie, in valoare cumulata de 710 mii lei. Pana acum Siemens a facturat 20,13 milioane lei, inclusiv TVA, din suma de contract de 32,48 milioane fara TVA. Adica mai e mult pana departe.
Recepția la Terminarea Lucărilor a contractului „Sistemul de Siguranță și Automatizarea Traficului” a fost admisă la data de 31.07.2019, în conformitate cu H.G. 51/1996.
Siemens a mai emis doua facturi in data de 31 iulie, in valoare cumulata de 710 mii lei. Pana acum Siemens a facturat 20,13 milioane lei, inclusiv TVA, din suma de contract de 32,48 milioane fara TVA. Adica mai e mult pana departe.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Foreza Beretta s-a mutat dar n-am dibuit unde...
Foreza Beretta s-a mutat dar n-am dibuit unde...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
GPS
În spațiul verde dintre Bd. Tudor Vladimirescu și Strada Cedrilor.
https://www.google.ro/maps/place/Unname ... e9fe59d46a
În spațiul verde dintre Bd. Tudor Vladimirescu și Strada Cedrilor.
https://www.google.ro/maps/place/Unname ... e9fe59d46a
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Confirmat! I-am vazut si eu azi.
Confirmat! I-am vazut si eu azi.
📖 Pagination options