Topic: V3A-93M-EPC
349 posts, 160365 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Nenea_titi
Tot facelift ul ăla sinistru... Măcar de lăsau semnalizatoarele lângă far. Sunt conștient că noile faruri sunt mai bune, se vede la calitatea iluminării. Dar integrarea în design dă senzația de aruncat cu furca...
Tot facelift ul ăla sinistru... Măcar de lăsau semnalizatoarele lângă far. Sunt conștient că noile faruri sunt mai bune, se vede la calitatea iluminării. Dar integrarea în design dă senzația de aruncat cu furca...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
punmeister
Deci sa inteleg ca i-au scos transponderul si statia radio de pe bord?
Deci sa inteleg ca i-au scos transponderul si statia radio de pe bord?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
ADK
Probabil și le-a luat vechiul titular, care trecuse pe... 137 la momentul retragerii lui 014 acum mulți ani.
Probabil și le-a luat vechiul titular, care trecuse pe... 137 la momentul retragerii lui 014 acum mulți ani.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
3mil
Din punctul meu de vedere butonul de patina trebuia sa fie lângă cel de clopot. Când ești pe frânare, în același timp să poți să îl și claxonezi pe berbecul care îți iese în față... Hiba a 90% dintre V3A-urile reostatice...
Din punctul meu de vedere butonul de patina trebuia sa fie lângă cel de clopot. Când ești pe frânare, în același timp să poți să îl și claxonezi pe berbecul care îți iese în față... Hiba a 90% dintre V3A-urile reostatice...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
1689
Arata atit de ... URAC...
Podeaua lipita si resturile de adeziv ramase asa, cutiile care protejeaza aerotermele boite in dorul lelii, pina undeva la citiva centimetri deasupra podelei, strimbe si ciobite, butoane, comutatoare si intrerupatoare de care s-a gasit - si unde nu s-a mai potrivit, lasam gauri ca merge si asa, caroseria ajustata din chit si spaclu - de nu gasesti o linie dreapta sau doua paralele.
In afara culorii, arata exact cum aratau vehiculele dupa RK in a doua jumatate a anilor '80 - cea mai sinistra perioada...
Marea cirpeala.
As vrea sa vad o data o factura de astfel de RK, daca o PPC-izare sare la 400.000...
Arata atit de ... URAC...
Podeaua lipita si resturile de adeziv ramase asa, cutiile care protejeaza aerotermele boite in dorul lelii, pina undeva la citiva centimetri deasupra podelei, strimbe si ciobite, butoane, comutatoare si intrerupatoare de care s-a gasit - si unde nu s-a mai potrivit, lasam gauri ca merge si asa, caroseria ajustata din chit si spaclu - de nu gasesti o linie dreapta sau doua paralele.
In afara culorii, arata exact cum aratau vehiculele dupa RK in a doua jumatate a anilor '80 - cea mai sinistra perioada...
Marea cirpeala.
As vrea sa vad o data o factura de astfel de RK, daca o PPC-izare sare la 400.000...
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
macheta218
014, Sos. Pantelimon, vedere de la înălțime.
014, Sos. Pantelimon, vedere de la înălțime.
DSCN2806.JPG (271.24 KB; downloaded 5140 times)
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Nicu24
Eu nu înțeleg mintea creata a celor de la Depoul Titan sa trimită tramvaiul asta abia ieșit de la URAC pe linia 14 cu liniile alea îngrozitoare de pe Basarabia ...după ce că nu avem tramvaie ne batem joc de astea ieșite de la RK.
Ce avea dacă-l lăsau pe 27 așa cum a fost în prima zi ? Nu pot sa înțeleg manevrele astea de depou...
Eu nu înțeleg mintea creata a celor de la Depoul Titan sa trimită tramvaiul asta abia ieșit de la URAC pe linia 14 cu liniile alea îngrozitoare de pe Basarabia ...după ce că nu avem tramvaie ne batem joc de astea ieșite de la RK.
Ce avea dacă-l lăsau pe 27 așa cum a fost în prima zi ? Nu pot sa înțeleg manevrele astea de depou...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
WT_fan06
Nici cu 27 nu mi-e rușine, a reușit să rablagească PPC-urile cu succes.
Nici cu 27 nu mi-e rușine, a reușit să rablagească PPC-urile cu succes.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
shoppy
Probabil ca dupa mintea lor le protejeaza pe alea deja rablagite ca sa tina cat mai multe in circulatie.
Probabil ca dupa mintea lor le protejeaza pe alea deja rablagite ca sa tina cat mai multe in circulatie.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Victor92
Am incercat sa folosesc aplicatia STB astazi in zona Foisorul de Foc.
Am vrut sa ma conving daca urmatorul tramvai era 014 pe linia 14.
Asa a fost, doar ca dupa cateva minute tramvaiul nu aparea - desi era in zona.
A durat cam 2-3 minute de la ora estimata, iar in clipa in care a trecut prin fata mea, avea avariile puse si mirosea a fum.
De cand ziceati ca circula acest tramvai din nou ? Parca avea RK ...
Am incercat sa folosesc aplicatia STB astazi in zona Foisorul de Foc.
Am vrut sa ma conving daca urmatorul tramvai era 014 pe linia 14.
Asa a fost, doar ca dupa cateva minute tramvaiul nu aparea - desi era in zona.
A durat cam 2-3 minute de la ora estimata, iar in clipa in care a trecut prin fata mea, avea avariile puse si mirosea a fum.
De cand ziceati ca circula acest tramvai din nou ? Parca avea RK ...
014 - 14 - 03.04.2019 (2).JPG (420.41 KB; downloaded 4768 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Nenea_titi
Le-a cășunat pe Tatre, că sunt vechi, peste 40 ani, etc. 014 are maxim 20 ani. Și deja...văd că se dezmembrează. A trecut pe lângă mine la Unirii zilele trecute...cred că dacă era un EP V3A nu făcea atâta gălăgie.
Reparații la URAC...așa bine le fac...Tatrele se rup deoarece le repară URAC. Aceste Epc erau mai de Doamne ajută... A băgat URAC nasul...și deja se rupe. Bucur LF...Vai de el săracu...Abia merge...apoi trece la gard..." că e prototipuri și nu e piese și când e piese nu e compatibile cu linia capitalei . Măcar CA-PPC văd că merg...or fi/n-or fi bune...dar deși sunt iubitor și dornic să văd ceva românesc, 100%, nu prea am ce. Am mai zis, sunt naționalist, am Dacia Logan, am electrocasnice Arctic...știu că nu mai sunt 100% românești dar nici Philips nu mai e olandez.... Dar totuși sunt produse de calitate și făcute prin alianțe cu producători de renume. URAC nu e de renume. E un atelier de sudat table și fiare. Am făcut practică acolo în 1998...și atunci era o întoarcere în timp. Dar atunci, de bine de rău nu erau atâtea tramvaie defecte, și ce ieșea din URAC dura măcar 3 ani. Pe atunci, dacă venea vreun tramvai defect sau autobuz sau troleibuz abia ieșit, se lăsa cu scandaluri și cu pedepse. Acum? A plătit cineva pentru 3381? Nema. Ce iese din URAC pică și la poarta de ieșire...Și atunci erau niște cataclisme, catacombe, de tramvaie. Cei de vârsta mea și mai mari țin minte EP V3A, V3A, V2A, erau și Tatre, etc. Liniile erau niște catastrofe, dar cu toate astea, funcționau. Pe vremea lui Ceaușescu mergeau... Cum necum mergeau, erau la traseu... Azi trase cu grămada pe dreapta... Alte țări extind tramvaiul... Noi batjocori și ce avem... Metrou... Lasă-mă nene... Am experiențele Grivița - Străulești, Drumul Taberei... Mai vrem? Scuze, dar oricât aș vrea să merg cu STB... Nu pot. Tramvaiele se dezmembrează, troleibuzele pică, autobuzele pică și ele...ce servicii sunt astea? Păi cred că îmi iau bicicletă și merg așa.
Le-a cășunat pe Tatre, că sunt vechi, peste 40 ani, etc. 014 are maxim 20 ani. Și deja...văd că se dezmembrează. A trecut pe lângă mine la Unirii zilele trecute...cred că dacă era un EP V3A nu făcea atâta gălăgie.
Reparații la URAC...așa bine le fac...Tatrele se rup deoarece le repară URAC. Aceste Epc erau mai de Doamne ajută... A băgat URAC nasul...și deja se rupe. Bucur LF...Vai de el săracu...Abia merge...apoi trece la gard..." că e prototipuri și nu e piese și când e piese nu e compatibile cu linia capitalei . Măcar CA-PPC văd că merg...or fi/n-or fi bune...dar deși sunt iubitor și dornic să văd ceva românesc, 100%, nu prea am ce. Am mai zis, sunt naționalist, am Dacia Logan, am electrocasnice Arctic...știu că nu mai sunt 100% românești dar nici Philips nu mai e olandez.... Dar totuși sunt produse de calitate și făcute prin alianțe cu producători de renume. URAC nu e de renume. E un atelier de sudat table și fiare. Am făcut practică acolo în 1998...și atunci era o întoarcere în timp. Dar atunci, de bine de rău nu erau atâtea tramvaie defecte, și ce ieșea din URAC dura măcar 3 ani. Pe atunci, dacă venea vreun tramvai defect sau autobuz sau troleibuz abia ieșit, se lăsa cu scandaluri și cu pedepse. Acum? A plătit cineva pentru 3381? Nema. Ce iese din URAC pică și la poarta de ieșire...Și atunci erau niște cataclisme, catacombe, de tramvaie. Cei de vârsta mea și mai mari țin minte EP V3A, V3A, V2A, erau și Tatre, etc. Liniile erau niște catastrofe, dar cu toate astea, funcționau. Pe vremea lui Ceaușescu mergeau... Cum necum mergeau, erau la traseu... Azi trase cu grămada pe dreapta... Alte țări extind tramvaiul... Noi batjocori și ce avem... Metrou... Lasă-mă nene... Am experiențele Grivița - Străulești, Drumul Taberei... Mai vrem? Scuze, dar oricât aș vrea să merg cu STB... Nu pot. Tramvaiele se dezmembrează, troleibuzele pică, autobuzele pică și ele...ce servicii sunt astea? Păi cred că îmi iau bicicletă și merg așa.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
drbm
Ca recapitulare: din întreaga serie funcționează 014, 293 și 352. Am călătorit cu ultimul și am rămas surprins că, deși nu a "văzut" URAC-ul, boghiurile lui fac mult mai puțin zgomot decât ale lui 014.
Ținând seama și de "succesul" Rk-ului Tatrei 3381, tare îmi trece prin minte că boghiurile sunt luate la pilă, revopsite și..... cam atât.
Ca recapitulare: din întreaga serie funcționează 014, 293 și 352. Am călătorit cu ultimul și am rămas surprins că, deși nu a "văzut" URAC-ul, boghiurile lui fac mult mai puțin zgomot decât ale lui 014.
Ținând seama și de "succesul" Rk-ului Tatrei 3381, tare îmi trece prin minte că boghiurile sunt luate la pilă, revopsite și..... cam atât.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
andrei11
Asta este o gândire păguboasă... << Bagă nene lemne pe foc, boierul plătește >>
Nenea_titi wrote:
Pe vremea lui Ceaușescu mergeau... Cum necum mergeau, erau la traseu...
Asta este o gândire păguboasă... << Bagă nene lemne pe foc, boierul plătește >>
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Nenea_titi
Hodorogite cum erau mergeau. E adevărat că trebuie să evoluăm. Pe atunci circulau dacii legate cu sârmă. Dar trebuie să evoluăm și din păcate nu văd mare evoluție mare...că mașinile noi, românul tot cu sârmă le leagă, iar tramvaiele mai rău stau pe dreapta și mai hodorogite sunt.Ce dacă sunt noi. Atunci se făceau eforturi să se țină parcul funcțional. Acum, se strică, trece pentru vecie la gard. Și ruginește, se descompune, apoi se dă o vopsea și e ca nou... Se scoate la traseu... Apoi face accident sau scoate fum sau trece la gard tramvai nou ieșit...Asta nu e păgubos și periculos?
Hodorogite cum erau mergeau. E adevărat că trebuie să evoluăm. Pe atunci circulau dacii legate cu sârmă. Dar trebuie să evoluăm și din păcate nu văd mare evoluție mare...că mașinile noi, românul tot cu sârmă le leagă, iar tramvaiele mai rău stau pe dreapta și mai hodorogite sunt.Ce dacă sunt noi. Atunci se făceau eforturi să se țină parcul funcțional. Acum, se strică, trece pentru vecie la gard. Și ruginește, se descompune, apoi se dă o vopsea și e ca nou... Se scoate la traseu... Apoi face accident sau scoate fum sau trece la gard tramvai nou ieșit...Asta nu e păgubos și periculos?
📖 Pagination options