Topic: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
258 posts, 38884 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
subway guru
Fiecare gen de handicap are rezolvari specifice.
Daca avem doua statii foste statii de tramvai nu de metrou nu inseamna ca restul nu trebuie accesibilizate.
Tot orasul trebuie accesibilizat si in special transportul public.
Daca stam cu mainile in san si doar ne vaicarim fara sa facem nimic problemele nu se vor rezolva niciodata, doar se vor inrautati.
Propovaduirea inactiunii si mentalitatea defetista mioritica ne-au facut mereu cel mai mare rau ca natie…
Fiecare gen de handicap are rezolvari specifice.
Daca avem doua statii foste statii de tramvai nu de metrou nu inseamna ca restul nu trebuie accesibilizate.
Tot orasul trebuie accesibilizat si in special transportul public.
Daca stam cu mainile in san si doar ne vaicarim fara sa facem nimic problemele nu se vor rezolva niciodata, doar se vor inrautati.
Propovaduirea inactiunii si mentalitatea defetista mioritica ne-au facut mereu cel mai mare rau ca natie…
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
Utilizator anonim 2
Eroilor. Dorel loveste din nou:
Eroilor. Dorel loveste din nou:
Clipboard01.jpg (192.05 KB; downloaded 1508 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
subway guru
Lipsa de instruire si de supraveghere tehnica pe timp de noapte…
Lipsa de instruire si de supraveghere tehnica pe timp de noapte…
- sab
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
sab
Au ciobit/ spart plăcile și au mascat prostia cu chit. Sper ca bumbii sa reziste cu aceasta improvizație, oricum nu prea mai contează la ritmul in care se desprind marcajele... Sa vedem ce mentenanță avem la ele, ca cele de pe la trecerile de pietoni au cam dispărut.
Au ciobit/ spart plăcile și au mascat prostia cu chit. Sper ca bumbii sa reziste cu aceasta improvizație, oricum nu prea mai contează la ritmul in care se desprind marcajele... Sa vedem ce mentenanță avem la ele, ca cele de pe la trecerile de pietoni au cam dispărut.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
WT_fan06
Cum se mutilează stațiile de metrou din cauza incompetenței...
Cum se mutilează stațiile de metrou din cauza incompetenței...
- Serban Robert
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
Serban Robert
Și în această seară lucrau Doreii tot la Eroilor și tot aceleași cârpeli.
Și în această seară lucrau Doreii tot la Eroilor și tot aceleași cârpeli.
- 1.cremsnit
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
1.cremsnit
@sab iti sugerez sa nu mai folosesti persoana intai plural proiectand pe mine chestii ireale. Eu nu-mi dau cu parerea, ci parafrazez ceea ce atatea ONG-uri care se ocupa cu apararea drepturilor persoanelor dezavantajate spun de ani de zile deja. Daca doresti, iti pot furniza surse. Multumesc
@sab iti sugerez sa nu mai folosesti persoana intai plural proiectand pe mine chestii ireale. Eu nu-mi dau cu parerea, ci parafrazez ceea ce atatea ONG-uri care se ocupa cu apararea drepturilor persoanelor dezavantajate spun de ani de zile deja. Daca doresti, iti pot furniza surse. Multumesc
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
ByOnu
@sab, scuze ca intreb, dar ...tu cunosti personal nevazatori? Pentru ca eu ..da, si se descurca singuri in Bucuresti. Nu e usor, dar de undeva trebuie inceput. Orbi vor tot fi, de ce sa acceptam sa fie condamnati toti la izolare ca pe un dat?
De ce te-ai opune atat de tare unui proiect de accesibilizare care oricum este pe fonduri UE? Primariile de sector arunca bani buni din bugetul local pe PALMIERI si nu te vad asa aprins.
......prioritati, nu?!
@sab, scuze ca intreb, dar ...tu cunosti personal nevazatori? Pentru ca eu ..da, si se descurca singuri in Bucuresti. Nu e usor, dar de undeva trebuie inceput. Orbi vor tot fi, de ce sa acceptam sa fie condamnati toti la izolare ca pe un dat?
De ce te-ai opune atat de tare unui proiect de accesibilizare care oricum este pe fonduri UE? Primariile de sector arunca bani buni din bugetul local pe PALMIERI si nu te vad asa aprins.
......prioritati, nu?!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
subway guru
Eu presupun ca sunt placi care clampane si nu sunt bine fixate de substrat, astea sunt cele mai susceptibile sa crape Daca bagi rotopercutanta in ele.
Ar mai fi si calitatea si uzura burghielor o cauza.
Daca vezi ca a crapat la prima gaura ce rost are sa continui tot asa?
Eu presupun ca sunt placi care clampane si nu sunt bine fixate de substrat, astea sunt cele mai susceptibile sa crape Daca bagi rotopercutanta in ele.
Ar mai fi si calitatea si uzura burghielor o cauza.
Daca vezi ca a crapat la prima gaura ce rost are sa continui tot asa?
- sab
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
sab
1. Nu ma opun categoric decât modului in care este făcută.
2. Despre utilitate...am niște dubii. Când o sa observ ca marcajele de la metrou vor fi folosite efectiv de persoane nevăzătoare, atunci voi considera este o lucrare intr-adevar utila. Pana atunci consider că este o lucrare facuta "ca trebuie făcută".
3. Vad ca la Politehnica rămâne asa, doar la capete. Deci ori lucrarea putea fi făcută asa în toate statiile, minim invaziv, ori este valabil ce am spus la pct2, este făcută ca să fie făcută.
1. Nu ma opun categoric decât modului in care este făcută.
2. Despre utilitate...am niște dubii. Când o sa observ ca marcajele de la metrou vor fi folosite efectiv de persoane nevăzătoare, atunci voi considera este o lucrare intr-adevar utila. Pana atunci consider că este o lucrare facuta "ca trebuie făcută".
3. Vad ca la Politehnica rămâne asa, doar la capete. Deci ori lucrarea putea fi făcută asa în toate statiile, minim invaziv, ori este valabil ce am spus la pct2, este făcută ca să fie făcută.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
WT_fan06
2. Despre utilitate... cum știi că e utilă sau inutilă o lucrare care PERMITE mobilitatea? O lucrare care este "ENABLING" pentru o categorie de oameni "disabled". În acel lucru constă utilitatea.
E ca și cum ai spune că ai dubii că poți fi pieton după ce un primar a făcut primul trotuar, deplasările făcându-se exclusiv cu mașina. Fix aceeași discuție ca la pistele de biciclete: utilitatea se observă DUPĂ ce ai terminat de pus la punct o rețea de piste, nu după ce ai marcat cu vopsea un trotuar.
Acum câțiva ani încă existau pe forum dezbateri despre utilitatea vehiculelor LF: sunt o necesitate sau un moft? Bine că lucrurile au evoluat între timp, astfel că aceste dotări sunt standard și obligatorii în prezent. Pentru nevăzători, din păcate, mai durează... dar nu mult!
2. Despre utilitate... cum știi că e utilă sau inutilă o lucrare care PERMITE mobilitatea? O lucrare care este "ENABLING" pentru o categorie de oameni "disabled". În acel lucru constă utilitatea.
E ca și cum ai spune că ai dubii că poți fi pieton după ce un primar a făcut primul trotuar, deplasările făcându-se exclusiv cu mașina. Fix aceeași discuție ca la pistele de biciclete: utilitatea se observă DUPĂ ce ai terminat de pus la punct o rețea de piste, nu după ce ai marcat cu vopsea un trotuar.
Acum câțiva ani încă existau pe forum dezbateri despre utilitatea vehiculelor LF: sunt o necesitate sau un moft? Bine că lucrurile au evoluat între timp, astfel că aceste dotări sunt standard și obligatorii în prezent. Pentru nevăzători, din păcate, mai durează... dar nu mult!
- sab
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
sab
Am spus ... personal am niște dubii acum ca lucrarea va fi intr-adevăr utilizata, sper ca am voie sa am dubii ..
Utilitatea se dovedește în practica (adică dacă cineva se folosește de lucrare), nu in teorie. Rămâne ca timpul sa dovedească utilitatea, teoria este frumoasa, dar asa a fost și la persoanele cu deficiente locomotorii, ca nu pot sa circule cu metroul. Acum pot și nu circula. Însa ințeleg ca nu pot sa iasă din casa, ca sunt trotuarele ocupate, altfel ar lua metroul.
Aștept răspunsul pentru Politehnica, ca să revenim la meandrele concretului. Este corect cum s-a făcut acolo?
@ByOnu Bineinteles ca este revoltător ce a făcut Negoiță la Unirii (si în tot S3 cu arborii plantați unul lângă altul și borduri peste borduri doar sa cheltuiască banii), dar sunt convins ca legea își va spune cuvântul la un anumit moment si acolo. Momentan trebuie sa aducă trotuarele la starea inițială.
Am spus ... personal am niște dubii acum ca lucrarea va fi intr-adevăr utilizata, sper ca am voie sa am dubii ..
Utilitatea se dovedește în practica (adică dacă cineva se folosește de lucrare), nu in teorie. Rămâne ca timpul sa dovedească utilitatea, teoria este frumoasa, dar asa a fost și la persoanele cu deficiente locomotorii, ca nu pot sa circule cu metroul. Acum pot și nu circula. Însa ințeleg ca nu pot sa iasă din casa, ca sunt trotuarele ocupate, altfel ar lua metroul.
Aștept răspunsul pentru Politehnica, ca să revenim la meandrele concretului. Este corect cum s-a făcut acolo?
@ByOnu Bineinteles ca este revoltător ce a făcut Negoiță la Unirii (si în tot S3 cu arborii plantați unul lângă altul și borduri peste borduri doar sa cheltuiască banii), dar sunt convins ca legea își va spune cuvântul la un anumit moment si acolo. Momentan trebuie sa aducă trotuarele la starea inițială.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
subway guru
Daca matale ai dubii ne cam doare fix in pix.
La Politehnica probabil ca nu au vrut sa se atinga de acei fosilizati rarisimi in lume.
Daca matale ai dubii ne cam doare fix in pix.
La Politehnica probabil ca nu au vrut sa se atinga de acei fosilizati rarisimi in lume.
- sab
-
Posted:
-
Re: Adaptarea stațiilor la nevoile nevăzătorilor
sab
Înțeleg perfect de ce nu au facut decât atât la Politehnica. Întrebarea este daca :
1.este o lucrare corecta pentru un nevazator
2. Dacă DA, de ce nu s-a făcut asa peste tot, de parca nevăzătorii străbat statia de la un capăt la altul cu tot felul de "trasee".
Repet, utilitatea se vede dacă cineva se folosește de lucrare și câți din potențialii calatori o folosesc. Nu ce ne imaginam noi. Dacă nu o folosesc, sunt bani aruncați pe bune intentii. Și , atâta timp cât s-au luat bani pe proiect, nu cred ca părerea ta este chiar impartiala. O sa aperi proiectul, cum le-ai aparat și pe altele, chiar daca s-a dovedit ca nu sunt neparat cele mai bune.
Sper ca măcar aici proiectul a prevazut acest risc, de spargere a gresiei, daca a fost un proiect bine făcut.
P.S. Te rog sa-ti păstrezi exprimarea în limite decente și "pixul" pentru altceva.
Înțeleg perfect de ce nu au facut decât atât la Politehnica. Întrebarea este daca :
1.este o lucrare corecta pentru un nevazator
2. Dacă DA, de ce nu s-a făcut asa peste tot, de parca nevăzătorii străbat statia de la un capăt la altul cu tot felul de "trasee".
Repet, utilitatea se vede dacă cineva se folosește de lucrare și câți din potențialii calatori o folosesc. Nu ce ne imaginam noi. Dacă nu o folosesc, sunt bani aruncați pe bune intentii. Și , atâta timp cât s-au luat bani pe proiect, nu cred ca părerea ta este chiar impartiala. O sa aperi proiectul, cum le-ai aparat și pe altele, chiar daca s-a dovedit ca nu sunt neparat cele mai bune.
Sper ca măcar aici proiectul a prevazut acest risc, de spargere a gresiei, daca a fost un proiect bine făcut.
P.S. Te rog sa-ti păstrezi exprimarea în limite decente și "pixul" pentru altceva.
📖 Pagination options