Topic: V3A-93
2015 posts, 693910 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Axel
22.06.2011.
135 pe linia 11 la Afi Palace Cotroceni.
167 pe linia 34 la Ghencea.
330 pe linia 34 la Afi Palace Cotroceni.
22.06.2011.
135 pe linia 11 la Afi Palace Cotroceni.
167 pe linia 34 la Ghencea.
330 pe linia 34 la Afi Palace Cotroceni.
135-11,22.06.2011..JPG (111.54 KB; downloaded 4391 times)
135,11,22.06.2011..JPG (119.59 KB; downloaded 4382 times)
167-34,22.06.2011..JPG (114.26 KB; downloaded 4380 times)
330-34,22.06.2011..JPG (114.02 KB; downloaded 4380 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
124, 271, 330, 239, 215
124, 271, 330, 239, 215
IMG_2046.JPG (326.14 KB; downloaded 4378 times)
IMG_2060.JPG (354.82 KB; downloaded 4353 times)
IMG_2064.JPG (371.64 KB; downloaded 4353 times)
IMG_2069.JPG (369.11 KB; downloaded 4355 times)
IMG_2070.JPG (345.96 KB; downloaded 4353 times)
IMG_2075.JPG (407.32 KB; downloaded 4350 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
112, 104, 330, 312, 167
112, 104, 330, 312, 167
IMG_1690.JPG (388.57 KB; downloaded 4349 times)
IMG_1766.JPG (400.54 KB; downloaded 4350 times)
IMG_1813.JPG (350.99 KB; downloaded 4349 times)
IMG_1954.JPG (409.31 KB; downloaded 4348 times)
IMG_1960.JPG (436.46 KB; downloaded 4371 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
178 intrand in terminalul Ghencea
178 intrand in terminalul Ghencea
178 - 41 - 22.06.2011.JPG (926.59 KB; downloaded 4309 times)
- cristapone
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Axel
27.06.2011.
115 pe linia 36.
310 pe linia 40.
319 pe linia 40.
27.06.2011.
115 pe linia 36.
310 pe linia 40.
319 pe linia 40.
115-36,27.06.2011..JPG (120.79 KB; downloaded 4042 times)
310-40,27.06.2011..JPG (111.3 KB; downloaded 4042 times)
319-40,27.06.2011..JPG (115.08 KB; downloaded 4043 times)
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V3A-93
macheta218
Si cateva mai vechi.
Si cateva mai vechi.
062 pasaj colentina.jpg (218 KB; downloaded 3999 times)
016 calea mosilor.jpg (222.59 KB; downloaded 3992 times)
v3a93 026 sos colentina.jpg (201.3 KB; downloaded 4015 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Axel
28.06.2011.
Salutari vatmanilor de pe linia 36.
115 pe linia 36 la statia Bd.1 Decembrie 1918.
294 pe linia 40 la statia Baia de Arama.
320 pe linia 36 pe Bd.Basarabia.
28.06.2011.
Salutari vatmanilor de pe linia 36.
115 pe linia 36 la statia Bd.1 Decembrie 1918.
294 pe linia 40 la statia Baia de Arama.
320 pe linia 36 pe Bd.Basarabia.
115-36,28.06.2011..JPG (108.96 KB; downloaded 3946 times)
294-40,28.06.2011..JPG (102.99 KB; downloaded 3946 times)
320-36,28.06.2011..JPG (96.1 KB; downloaded 3947 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Astazi a fost prima zi de circulatie pentru vagonul 110, pe liniile de la Dep. Bucurestii Noi. Vagonul a fost trimis pe linia 20, iar de la 1 iulie este titular pe linia 41. Sa vedem daca va trece testul de rezistenta de baza de la Bucurestii Noi .
Astazi a fost prima zi de circulatie pentru vagonul 110, pe liniile de la Dep. Bucurestii Noi. Vagonul a fost trimis pe linia 20, iar de la 1 iulie este titular pe linia 41. Sa vedem daca va trece testul de rezistenta de baza de la Bucurestii Noi .
110 - 20 - 29.06.2011.JPG (563.87 KB; downloaded 3867 times)
110 - 20 - 29.06.2011 (1).JPG (557.01 KB; downloaded 3883 times)
110 - 20 - 29.06.2011 (2).JPG (588.31 KB; downloaded 3867 times)
110 - 20 - 29.06.2011 (3).JPG (601.95 KB; downloaded 3865 times)
110 - 20 - 29.06.2011 (4).JPG (609.99 KB; downloaded 3869 times)
- Cristy
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Cristy
Din ce in ce mai mult se vede cum se distruge linia 41 pri V3A-urizarea acesteia de catre depoul Bc. Noi
Gabi23 wrote:
Astazi a fost prima zi de circulatie pentru vagonul 110, pe liniile de la Dep. Bucurestii Noi. Vagonul a fost trimis pe linia 20, iar de la 1 iulie este titular pe linia 41.
Din ce in ce mai mult se vede cum se distruge linia 41 pri V3A-urizarea acesteia de catre depoul Bc. Noi
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dr2005
Nu, linia 41 s-a distrus prin vagoanele de Faur cu roţi pătrate (deh, cei de la Alexandria se încăpăţânează să ţină solenoizii activi) de la Dep. Alexandria. V3A-93-uri erau şi înainte, acest #110 n-are nimic important diferit faţă de V3A-93-urile cu faruri rotunde (poate doar scaunele... că există şi V3A-93 ,,modernizate" pentru 41 care au federe).
În schimb, de când a intrat Depoul Alexandria pe 41, s-a ales praful şi de intervalele de circulaţie şi de reţea... şi s-a mai şi supraturat linia (deh, trebuie neapărat băgate PPC-uri, ce dacă unele - gen #131 - stau de peste 1 an la gard şi circulă #282, #284, #198 - cel puţin astea erau ieri şi azi + V3A-93 #328, că #280 e picat şi stă, probabil, alături de #345 care a venit direct defect din RK).
Nu, linia 41 s-a distrus prin vagoanele de Faur cu roţi pătrate (deh, cei de la Alexandria se încăpăţânează să ţină solenoizii activi) de la Dep. Alexandria. V3A-93-uri erau şi înainte, acest #110 n-are nimic important diferit faţă de V3A-93-urile cu faruri rotunde (poate doar scaunele... că există şi V3A-93 ,,modernizate" pentru 41 care au federe).
În schimb, de când a intrat Depoul Alexandria pe 41, s-a ales praful şi de intervalele de circulaţie şi de reţea... şi s-a mai şi supraturat linia (deh, trebuie neapărat băgate PPC-uri, ce dacă unele - gen #131 - stau de peste 1 an la gard şi circulă #282, #284, #198 - cel puţin astea erau ieri şi azi + V3A-93 #328, că #280 e picat şi stă, probabil, alături de #345 care a venit direct defect din RK).
- Axel
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Axel
A fost 328 in 41 ieri ?
Dr2005 wrote:
Nu, linia 41 s-a distrus prin vagoanele de Faur cu roţi pătrate (deh, cei de la Alexandria se încăpăţânează să ţină solenoizii activi) de la Dep. Alexandria. V3A-93-uri erau şi înainte, acest #110 n-are nimic important diferit faţă de V3A-93-urile cu faruri rotunde (poate doar scaunele... că există şi V3A-93 ,,modernizate" pentru 41 care au federe).
În schimb, de când a intrat Depoul Alexandria pe 41, s-a ales praful şi de intervalele de circulaţie şi de reţea... şi s-a mai şi supraturat linia (deh, trebuie neapărat băgate PPC-uri, ce dacă unele - gen #131 - stau de peste 1 an la gard şi circulă #282, #284, #198 - cel puţin astea erau ieri şi azi + V3A-93 #328, că #280 e picat şi stă, probabil, alături de #345 care a venit direct defect din RK).
A fost 328 in 41 ieri ?
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93
3mil
Nu veneau cu garantie 1 an sau nu stiu cat dupa RK sau aia e doar pe hartie?
Dr2005 wrote:
#280 e picat şi stă, probabil, alături de #345 care a venit direct defect din RK
Nu veneau cu garantie 1 an sau nu stiu cat dupa RK sau aia e doar pe hartie?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dr2005
Scuze, #324, după 3 nopţi de scris la licenţa am ajuns să confund #324 cu #328 şi rigidităţile arcurilor din suspensia primară şi secundară a vagonului 10-90 (boghiuri Y32R) pe care le-am calculat şi ales cu cele teoretice determinate de Joly.
Axel wrote:
A fost 328 in 41 ieri ?
Scuze, #324, după 3 nopţi de scris la licenţa am ajuns să confund #324 cu #328 şi rigidităţile arcurilor din suspensia primară şi secundară a vagonului 10-90 (boghiuri Y32R) pe care le-am calculat şi ales cu cele teoretice determinate de Joly.
📖 Pagination options