Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 468053 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI 3mil

Daca pastrezi trecerea la nivel, automat cei care traverseaza calea ferata trebuie sa aiba prioritate fata ce cei ce merg pe centura. Daca au cedeaza, cat asteapta ei sa gaseasca vre-un spatiu sa intre pe centura, in acest timp se pot lasa barierele si sa fie surprinsi de tren. Deci pica aceasta solutie, telvanni. Ai vazut ce ,,fluid" se circula in momentul de fata, cand cei de pe centura au cedeaza la fiecare intersectie cu o trecere la nivel.

 


Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

3mil wrote:
automat cei care traverseaza calea ferata trebuie sa aiba prioritate fata ce cei ce merg pe centura

Corect.

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

telvanni wrote:
3mil wrote:
automat cei care traverseaza calea ferata trebuie sa aiba prioritate fata ce cei ce merg pe centura

Corect.

Va salut. Este primul meu post.

Sa presupunem ca locuiesc in prelungirea Ghencea si lucrez in Pipera.
Metrou nu am, deci decid sa iau masina. Incurc (aglomerez) orasul cu prezenta mea sau nu?
Sa presupunem ca suntem de acord ca da, ma decid s-o iau pe centura. Drum dublu ca distanta, imi iau inima in dinti si cred ca o sa compensez prin viteza. Cand sa jung, ma trezesc ca am cedeaza...si a doua zi o iau prin oras.

Ce sa fac? Eu as milita pentru centura drum cu prioritate, argumentand ca bariera e pusa poate nic1 1% din timp, dar cedeaza acela va stanjenii restul de 99% tot traficul scos din bucuresti pentru depalsari ca ale mele, plus tranzitul, care nu cred ca e de neglijat, dat fiind ca stim ce se intampla cand zeci de tiruri au cedeaza, se ajunge de se infund in asfalt, practic vorbind.

 


Re: CENTURA BUCURESTI elloyy

mihai_tomaro wrote:
Sa presupunem ca locuiesc in prelungirea Ghencea si lucrez in Pipera.
Metrou nu am, deci decid sa iau masina. Incurc (aglomerez) orasul cu prezenta mea sau nu?

Salut. eu chiar stau in prelugirea si lucrez in pipera. vin cu bicicleta :) si fac 45-55 min. Cand ma aducea un prieten cu masina, faceam 1:30-2:00h.
But don't mind me :-).
Raspunsul la dilema ta nu sta in schimbarea prioritatilor (centura e DJ, si nu poti sa ii dai prioritate cand intersecteaza DN-uri (7,1,1A,2 etc, nu e cazul la Domnesti). Raspunsul e ceea ce se face deja, dublarea benzilor pe sens, delimitarea sensurilor, interzis la stanga, poduri la iesiri. Deci rabdare... sau ia-ti tzoacla :-).

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

Faza cu bicileta e tare, dar e vb de prietena mea si pt o fata mersul cu bicileta pe distanta asta in Bucurestiu anului 2010 este sinucidere. chiar si pt mine ar fi greu, dat fiind ca mai si ploua si 2-3 luni e si iarna. Tu esti temerar as spune.

Problema se pune ce decizie genereaza mai multa aglomeratie. DJ sau DN, toate sunt in slujba cetateanului si trebuie sa-l ajute sa ajunga la destinatie mai repede. Un viraj la dreapta cu cedeaza, pe o sosea cu 2 benzi pe care chiar si la ore de trafic intens s-ar circula fluent nu cred ca ar produce le fel de multa aglomeratie ca un STOP de la 100 la ora la 0, pentru a evita orice risc ca sa cedezi celor care vor sa intre pe centura. aceeia oricum au viteza de deplaseare redusa, plus ca exista si banda de aceleratie prin care te poti integra din mers in fluxul de masini.
Daca nu exista calea ferata, cum era cu acest cedeaza?
Inca  o data, ai 2 benzi, masina care vine lansata de pe centura e obigata sa reduca, pt ca in caz de accident el va fi vinovat, in schimb daca ar ceda trecerea cei care fac dreapta, s-ar putea strecura pe banda 1 fara a stigherii pe cei pe de banda 2.
parerea mea...care poate sa sufere inbunatari si rectificari, normal :)

 


Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

Ar mai fi o solutie in cazul in care se pastreaza trecerea la nivel cu calea ferata: ca sa nu stricam prioritatea celor de pe centura dar nici cei care traverseaza calea ferata sa nu fie surprinsi sub bariera, singura solutie e ca cei care fac dreapta prin traversarea caii ferate sa aiba o banda separata (a 3-a) si sa functioneze ca o banda de accelerare. Merge?

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: CENTURA BUCURESTI sss

Asa sunt intrarile de pe drumurile perpendiculare in A1 si A2, mie-mi pare ca functioneaza  :D

 


Re: CENTURA BUCURESTI cornel001

la asta m-am gandit si eu ca o posibila solutie, atat pt accelerare cat si pt deccelerare (aia care vor sa faca dreapta spre bucuresti, nu-i uita si pe ei saracii) dar ca si in cazul bretelelor, nu stiu daca au loc pentru ea, ramanand in acest caz sa se ia banda 1 pentru asta, si semnalizata corespunzator (obligatoriu dreapta de pe ea inainte de intersectie, astfel incat cei care intra pe centura nu dau prioritate celor care vin pe ea si nici nu li se da de pe banda 2). insa trebuie bine semnalizata situatia si ramane riscul de accidente.
Cel mai bine este/era sa se asigure loc pt banda suplimentara de decc/acc care eventual sa fie ulterior transformata in urcare/coborare bretele, daca acum n-au mai avut bani pt asta (da ma indoiesc profund ca , crestea mult costul).

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

Bun venit aici, @mihai_tomaro

1-Centura nu are regim de autostrada nici dupa ce se termina de construit pasajele si dupa ce se termina largirea asta pe patru benzi..Cineva a scris ca va fi un bulevard mai mare si ca pe orice bulevard ambuteiajele si alte neplaceri nu vor fi excluse.Bun, atunci ne intrebam de ce se mai numeste Centura... :oops:
2-langa Centura nu este loc pentru bretele suplimentare, mai ales ca terenurile in imediata apropiere in zona sunt ocupate de cladiri(!),sau de Centura CF, sau de speculanti care cer pe terenurile lor cat se cere in mijlocul orasului Tokyo - acolo preturile sunt f.f.mari :shock: (mai bine ar fi construit-o sub forma de Autostrada Suspendata- :roll: )

 


Re: CENTURA BUCURESTI marius baciu

Ma tot enerveaza comparatia asta cu perifericul din Paris.Nu au nicio legatura daca se vroia asa ceva se facea,ala este o sosea expres asta este o sosea normala cu 2 benzi.
Nu uitati ca perifericul a fost gandit asa,astfel incat trece pe deasupra ubei zone comerciale si a unui cimitir,si pe dedesubtul stadionului Parc de Princes si a unui lac.Toate comparatiile astea imi par la un moment dat paguboase pentru ca nu se preteaza un lucru pentru doua situatii diferite.Am mai spus-o daca vrem sa ne simtim bine hai sa ne comparam cu Atena,orasul cocoaselor

 


Re: CENTURA BUCURESTI Techno

Am trecut pe la podul de la Chitila si se lucra. Nu am reusit sa fac poze ca, din fericire, se mergea destul de bine (era si mai spre pranz) dar puneau material pe pod, cred ca destul de curand il pot betona/asfalta. Ce mi se pare in urma sau ca mai au de lucru e la bretele.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Grigore

elloyy wrote:
Raspunsul la dilema ta nu sta in schimbarea prioritatilor (centura e DJ, si nu poti sa ii dai prioritate cand intersecteaza DN-uri (7,1,1A,2 etc, nu e cazul la Domnesti)


Centura Bucurestiului este DN si are indicativul "CB" in loc de numere cum au celelente DN-uri. CB vine evident de la "Centura Bucuresti" si este in administrarea CNADNR, care desfasoara si lucrarile reabilitarea si largire a centurii. Daca centura ar fi fost DJ, ar fi fost administrata de Consiliul Judetean Ilfov.

Prioritatea drumurilor care ies din Bucuresti peste bariere nu este o prioritate de rang superior, pentru ca toate sunt intersectii de DN-uri: DNCB cu DN1, DN7 etc. Prioritatea vine din legea circulatiei (si din logica), care impune acordarea de prioritate vehiculelor care traverseaza calea ferata, care, apropo, are rang de magistrala. Adica, teoretic, pe Centura Feroviara Bucuresti viteza de circulatie a trenurilor poate fi 120 km/h. Ca la ora actuala mare parte din centua feroviara este inchisa traficului, e alta poveste. Dar chiar si pentru alea 1% cazuri cand chiar se inchide bariera de pe centura, nu-si poate asuma nimeni responsabilitatea ca pe calea ferata sa ramana o masina blocata intre bariere, pentru ca a acordat prioritate vehiculelor de pe centura.

SIngura solutie viabila este denivelarea intersectiilor intre centura si drumurile care ies din Bucuresti, odata cu desfiintarea barierelor. Numai ca asta costa si dureaza. Pana atunci nu prea sunt alternative.

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

cum sa ramai blocat intre bariere!? esti nebun sa te bagi intre bariere cand vezi ca dupa bariera e full?
e ca si cum ai bloca interectia desi asta e hasurata, atunci cand vezi ca dupa ea e full. asta tine de bun simt si de logica.

*da, daca trebuie sa opresti pe calea ferata exact ca sa cedezi, atunci e nasol intradevar. asteptam de la cei in masura solutia salvatoare.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Grigore

Gandeste-te la nivel practic. Sa presupunem ca centura are prioritatea si eu ies din Bucuresti. Cetura rutiera este imediat dupa bariera peste calea ferata. Ce fac eu? Am de ales sa ma opresc INAINTE de bariera si sa astept acolo pana vad ca am loc sa trec peste centura rutiera. Asta inseamna sa ma opresc cu vreo 5-10m inainte de coltul intersectiei si sa ma asigur, de la distanta asta, ca pot trece calea ferata fara sa se puna bariera si ca pot traversa si centura de 2 / 4 benzi fara sa-i incomodez pe cei care merg pe centura. Adica o sa stau sa asept cat pana la o asemenea ferastra de trafic? 1 ora? 2 ore? Deci asa ceva nu s-ar intampla niciodata in practica.

In practica oamenii ar avansa la maxim intersectie chiar daca ar sta integral sau doar cu jumatate de masina pe calea ferata. Iar daca standardele europene s-ar respecta si in Romania, la 50" dupa eventuala inchidere a barierei ar sosi trenul cu 120 km/h. 50" sunt extrem de putin ca sa pot muta masina de pe calea ferata, daca se inchide bariera si in fata am o intersectie blocata, in care nici n-am prioritate. Rezultatul ar fi tragic.

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2325 forum members have written 424948 posts in 5285 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use