Topic: EP/V3A (1976-200x)
241 posts, 106836 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tramvaie EP/V3A(ex)
1689
Dupa cum arata “6”-le de la sfirsit, probabil e vorba de o renumerotare...
Dupa cum arata “6”-le de la sfirsit, probabil e vorba de o renumerotare...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tramvaie EP/V3A(ex)
Tom
Cel puțin până prin 1993 sau 1994, cât au mai fost EP-uri majoritare pe linia 41. Până prin anul 1991, linia 41 avea vagoane EP de la Bucureștii Noi, apoi a avut de la Bonaparte (Victoria).
După 1991, Bucureștii Noi nu a mai avut tramvaie cu două remorci, cu excepția a două trenuri (6130+6327+6330 și 6133+6333+6357). Au fost așa până în 1992, când rămas doar cu o remorcă. Au circulat cu două remorci pe linia 45.
La momentul apariției tramvaielor roz (V3A-Faur), deși încă mai existau EP/V3A de la Bonaparte pe linia 41, nu mai era niciunul cu două remorci.
Cel puțin până prin 1993 sau 1994, cât au mai fost EP-uri majoritare pe linia 41. Până prin anul 1991, linia 41 avea vagoane EP de la Bucureștii Noi, apoi a avut de la Bonaparte (Victoria).
După 1991, Bucureștii Noi nu a mai avut tramvaie cu două remorci, cu excepția a două trenuri (6130+6327+6330 și 6133+6333+6357). Au fost așa până în 1992, când rămas doar cu o remorcă. Au circulat cu două remorci pe linia 45.
La momentul apariției tramvaielor roz (V3A-Faur), deși încă mai existau EP/V3A de la Bonaparte pe linia 41, nu mai era niciunul cu două remorci.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
STB - statistici, rapoarte, documente
Andrei Andraș
Fotografii din ianuarie 2019:
Gabi23 wrote:6068 și 6270 au ajuns la Crișcior, fiind cumpărate de SC Calea Ferată Îngustă SRL.
La licitația din 12 septembrie 2018, au reușit să vândă spre reciclare cele 5 remorci și EP-ul #6068.
Fotografii din ianuarie 2019:
Foto: Максимов А., via transphoto.org
1.jpg (490.26 KB; downloaded 3596 times)
Foto: Максимов А., via transphoto.org
0.jpg (450.98 KB; downloaded 3596 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaie EP/V3A(ex)
ADK
Sunt curios ce vor să facă cu ele. 6270 trebuia să fi rămas în București pentru restaurare, ca să-l completeze pe 6001...
De autobuze se știe dacă au ajuns prin locuri de genul (să nu fie tăiate)? Saviemul 332 (nu sunt foarte sigur) am înțeles că-i prin Teleorman, dar bine, asta din 2004...
Sunt curios ce vor să facă cu ele. 6270 trebuia să fi rămas în București pentru restaurare, ca să-l completeze pe 6001...
De autobuze se știe dacă au ajuns prin locuri de genul (să nu fie tăiate)? Saviemul 332 (nu sunt foarte sigur) am înțeles că-i prin Teleorman, dar bine, asta din 2004...
- messe
-
Posted:
-
Re: Tramvaie EP/V3A(ex)
messe
Ce poate sa le faca? Autogenul si apoi, vorba poetului: sub glie taica si sub cruce, din pacate.
Ce poate sa le faca? Autogenul si apoi, vorba poetului: sub glie taica si sub cruce, din pacate.
- ADK
-
Posted:
-
Re: STB - statistici, rapoarte, documente
ADK
Respectivii administrează mocănițele sau se ocupă de rematuri?
Andrei Andraș wrote:
...fiind cumpărate de SC Calea Ferată Îngustă SRL.
Respectivii administrează mocănițele sau se ocupă de rematuri?
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Tramvaie EP/V3A(ex)
Andrei Andraș
Administrează liniile de mocăniță:
Brad - Crișcior; Abrud - Câmpeni; Moldovița - Argel; Covasna - Comandău.
Site-ul companiei: http://www.cfi.ro/
Administrează liniile de mocăniță:
Site-ul companiei: http://www.cfi.ro/
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaie EP/V3A(ex)
shoppy
Daca vrei sa-l tai il cari pana in cel mai propiat REMAT, nu cateva sute de km. pe bunele drumuri ale patriei.
Daca vrei sa-l tai il cari pana in cel mai propiat REMAT, nu cateva sute de km. pe bunele drumuri ale patriei.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Tramvaie EP/V3A(ex)
Andrei Andraș
Am aflat ce se întâmplă cu vagoanele cumpărate de la RATB: se transformă în vagoane pentru mocăniță.
Am aflat ce se întâmplă cu vagoanele cumpărate de la RATB: se transformă în vagoane pentru mocăniță.
Foto: Georg Hocevar, via Tramclub
0.jpg (124.2 KB; downloaded 2967 times)
Foto: Georg Hocevar, via Tramclub
1.jpg (195.32 KB; downloaded 2967 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie EP/V3A(ex)
ByOnu
Nu cred ca este vorba despre EP V3A, ci despre cele 4 remorci Rath cumparate la pachet cu acel cuplu EP. Cuplul EP s-ar putea sa fie inca neatins.
Nu cred ca este vorba despre EP V3A, ci despre cele 4 remorci Rath cumparate la pachet cu acel cuplu EP. Cuplul EP s-ar putea sa fie inca neatins.
- ADK
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Tramvaie EP/V3A(ex)
Andrei Andraș
ByOnu wrote:Atunci nu văd de ce nu ar fi comentat cu o fotografie c-un Rathgeber. Eu forma acoperișului o văd identică cu cea de EP.
Nu cred ca este vorba despre EP V3A
0.png (262.23 KB; downloaded 2946 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaie EP/V3A(ex)
ByOnu
Chiar cred ca este o confuzie si ca 1. doar remorcile de Rath sunt transformate intr-o prima etapa. 2. Cuplul EP e inca neatins.
Daca iti permite timpul, cere mai multe detalii pe grup acolo. Si eu sunt curios.
Chiar cred ca este o confuzie si ca 1. doar remorcile de Rath sunt transformate intr-o prima etapa. 2. Cuplul EP e inca neatins.
Daca iti permite timpul, cere mai multe detalii pe grup acolo. Si eu sunt curios.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaie EP/V3A(ex)
ADK
Ca fapt-divers, tot la Criscior, a ajuns și un superb vagon T4R din Ostrava (Republica Cehă).
Ca fapt-divers, tot la Criscior, a ajuns și un superb vagon T4R din Ostrava (Republica Cehă).
Autor: Sabin Deprodio
241212648_10159688551381385_4032284219467857407_n.jpg (154.13 KB; downloaded 2904 times)
📖 Pagination options