Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
1420 posts, 309630 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
shoppy
Aoleu altul acuma, am explicat mai sus Andrei11, politia romana nu o sa mai puna niciodata camere/radare fixe, e prea multa prostie si coruptie in tara asta pentru asa ceva.
Aoleu altul acuma, am explicat mai sus Andrei11, politia romana nu o sa mai puna niciodata camere/radare fixe, e prea multa prostie si coruptie in tara asta pentru asa ceva.
- General_Katana
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
General_Katana
Dat fiind ca-s nou pe acest forum am si eu o intrebare stupida intr-o tara "normala" : Daca pe viitorul pod basarab se intampla ca ambele benzi pe un sens sa fie blocate din cauza unui accident (doi/mai multi fraieri s-au "pupat" ca asa e moda la romani) si o alta ambulanta care trebuie sa ajunga dinspre Cotroceni(grozavesti) inspre Elias(spate bd. Ion Mihalache) sa zicem, pe unde o va lua,pe sina tramvai ,nefiind si o banda de urgenta pe pod ?
Dat fiind ca-s nou pe acest forum am si eu o intrebare stupida intr-o tara "normala" : Daca pe viitorul pod basarab se intampla ca ambele benzi pe un sens sa fie blocate din cauza unui accident (doi/mai multi fraieri s-au "pupat" ca asa e moda la romani) si o alta ambulanta care trebuie sa ajunga dinspre Cotroceni(grozavesti) inspre Elias(spate bd. Ion Mihalache) sa zicem, pe unde o va lua,pe sina tramvai ,nefiind si o banda de urgenta pe pod ?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Costin
Din pacate, ambulanta ori asteapta la coada, ori coboara la Plevnei si o ia pe la Gara de Nord. Linia de tramvai pe hobanat este separata de trafic, fiind construita intr'un sistem foarte asemanator cu cel din Pasajul Marasesti.
Din pacate, ambulanta ori asteapta la coada, ori coboara la Plevnei si o ia pe la Gara de Nord. Linia de tramvai pe hobanat este separata de trafic, fiind construita intr'un sistem foarte asemanator cu cel din Pasajul Marasesti.
- chevic
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
chevic
imagineaza-ti linia de urgenta asaltata de smecheri. au mers niste imbecili cu jeepanele la podul giulesti pe cale de tramvai neasfaltata, ce ar face daca ar fi asfaltata. nu stiu daca greutatea suplimentara ar afecta podul poate in timp se poate face si linie de urgenta pe linia de tramvai. chestia se putea pune si la linia de metrou usor 41, ar fi fost o buna solutie ca banda de urgenta. vad de ex acum pe mosilor ca masinilea nu prea mai trec pe linia de tramvai, poate incet incet s-or civiliza romanii, mai ramane pe stefan cel mare sa fie la fel, acolo merg ambulantele tot timpul pe linia de tramvai.
imagineaza-ti linia de urgenta asaltata de smecheri. au mers niste imbecili cu jeepanele la podul giulesti pe cale de tramvai neasfaltata, ce ar face daca ar fi asfaltata. nu stiu daca greutatea suplimentara ar afecta podul poate in timp se poate face si linie de urgenta pe linia de tramvai. chestia se putea pune si la linia de metrou usor 41, ar fi fost o buna solutie ca banda de urgenta. vad de ex acum pe mosilor ca masinilea nu prea mai trec pe linia de tramvai, poate incet incet s-or civiliza romanii, mai ramane pe stefan cel mare sa fie la fel, acolo merg ambulantele tot timpul pe linia de tramvai.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
DanCld
In caz ca benzile sunt blocate complet ambulanta poate urca pe contrasens pe cea mai apropiata rampa.
In caz ca benzile sunt blocate complet ambulanta poate urca pe contrasens pe cea mai apropiata rampa.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
shoppy
Se intampla fix ca si cand s-ar intampla maine pe Pasaj Grant, daca se "pupa" unii astfel incat sa blocheze ambele benzi sigur se face imediat carnat si in carnatul ala se gasesc 10 barbati care sa impinga toate epavele de pe banda cea mai putin ocupata pe cealalta si circulatia se reia pe o banda.
edit: Apropo de demontarea schelelor si a macaralei, parca se laudase cosntructorul ca monteaza niste cosmetizari la grinzile orizontale dintre varfurile celor doi piloni, gata?, a si uitat?
Se intampla fix ca si cand s-ar intampla maine pe Pasaj Grant, daca se "pupa" unii astfel incat sa blocheze ambele benzi sigur se face imediat carnat si in carnatul ala se gasesc 10 barbati care sa impinga toate epavele de pe banda cea mai putin ocupata pe cealalta si circulatia se reia pe o banda.
edit: Apropo de demontarea schelelor si a macaralei, parca se laudase cosntructorul ca monteaza niste cosmetizari la grinzile orizontale dintre varfurile celor doi piloni, gata?, a si uitat?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
andrei11
Propun executarea a inca unui hobanat / pod peste Orhideelor / Dambovita cu o singura banda / sens pentru salvari / pompieri & CO in caz ca hobanatul principal este blocat pe un sens din cauza unui eveniment rutier nedorit major.
Propun limitarea vitezei pe hobanatul actual la 20 km / h si pastrarea unei distante de siguranta intre autovehicule de 42, 7 metri.
Propun inchiderea alternativa a hobanatului pe un sens de circulatie alternativ din 2 in 2 ore pe zi ca in caz de accident major un sens sa fie liber pentru masinile de interventie.
Mai am si alte propuneri, dar le tin pentru o viitoare carte : 'Idei absurde din Republica Romania' carte care garantez ca va avea succes.
Cine s-a prins de ideea pe care am avut-o in cap, nota 10 la Geografie Politica.
Propun executarea a inca unui hobanat / pod peste Orhideelor / Dambovita cu o singura banda / sens pentru salvari / pompieri & CO in caz ca hobanatul principal este blocat pe un sens din cauza unui eveniment rutier nedorit major.
Propun limitarea vitezei pe hobanatul actual la 20 km / h si pastrarea unei distante de siguranta intre autovehicule de 42, 7 metri.
Propun inchiderea alternativa a hobanatului pe un sens de circulatie alternativ din 2 in 2 ore pe zi ca in caz de accident major un sens sa fie liber pentru masinile de interventie.
Mai am si alte propuneri, dar le tin pentru o viitoare carte : 'Idei absurde din Republica Romania' carte care garantez ca va avea succes.
Cine s-a prins de ideea pe care am avut-o in cap, nota 10 la Geografie Politica.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
In zona de sol a inceput montarea de garduri pentru prevenirea circulatiei dezorganizate a pietonilor si parcarile pe spatiile verzi.
In zona de sol a inceput montarea de garduri pentru prevenirea circulatiei dezorganizate a pietonilor si parcarile pe spatiile verzi.
IMG_4244.JPG (354.37 KB; downloaded 2073 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
shoppy
Aoleu cata monumentul de idiotenie , asa o sa se ajunga sa se ingradeasca toate scuarurile si sensurile giratorii cu gard de santier (sau "temporary fence", ca asa se numeste chestia aia care o instaleaza ei).....
Aoleu cata monumentul de idiotenie , asa o sa se ajunga sa se ingradeasca toate scuarurile si sensurile giratorii cu gard de santier (sau "temporary fence", ca asa se numeste chestia aia care o instaleaza ei).....
- Cata MCMLXXXVII
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Cata MCMLXXXVII
In Romania nu se poate decat asa... cu garduri. Mai avem pana la civilizatie.
shoppy wrote:
Aoleu cata monumentul de idiotenie , asa o sa se ajunga sa se ingradeasca toate scuarurile si sensurile giratorii cu gard de santier (sau "temporary fence", ca asa se numeste chestia aia care o instaleaza ei).....
In Romania nu se poate decat asa... cu garduri. Mai avem pana la civilizatie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Daca nu se pun garduri isi face fiecare alee pe unde vrea pe acolo...
Daca nu se pun garduri isi face fiecare alee pe unde vrea pe acolo...
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
darknight
Foarte bine ca sa pus gard,bravo ,o idee buna
Foarte bine ca sa pus gard,bravo ,o idee buna
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Nightwolf
Se va bloca pasajul prin sisteme speciale de avertizare luminoasa ... am discutat asta acum ceva luni ...
General_Katana wrote:
Dat fiind ca-s nou pe acest forum am si eu o intrebare stupida intr-o tara "normala" : Daca pe viitorul pod basarab se intampla ca ambele benzi pe un sens sa fie blocate din cauza unui accident (doi/mai multi fraieri s-au "pupat" ca asa e moda la romani) si o alta ambulanta care trebuie sa ajunga dinspre Cotroceni(grozavesti) inspre Elias(spate bd. Ion Mihalache) sa zicem, pe unde o va lua,pe sina tramvai ,nefiind si o banda de urgenta pe pod ?
Se va bloca pasajul prin sisteme speciale de avertizare luminoasa ... am discutat asta acum ceva luni ...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Nightwolf
Este INFIORATOR de riscant folosirea sensului opus pe un pasaj, fie el subteran sau supraterna. Iti spun din experienta ... Si ca sa iti exemplific iti dau exemplul urmator: o pitzi blonda intr-un Q7, obisnuita ea sa fie pe sens unic, se trezeste cu ditamai ambulanta sau masina de pompieri in fata ... se panicheaza, trage brusc de volan si ... urmarile ti le poti inchipui. Plus ca nici tu nu te asiguri din dreapta cand urci pe pod, ci doar din stanga
DanCld wrote:
In caz ca benzile sunt blocate complet ambulanta poate urca pe contrasens pe cea mai apropiata rampa.
Este INFIORATOR de riscant folosirea sensului opus pe un pasaj, fie el subteran sau supraterna. Iti spun din experienta ... Si ca sa iti exemplific iti dau exemplul urmator: o pitzi blonda intr-un Q7, obisnuita ea sa fie pe sens unic, se trezeste cu ditamai ambulanta sau masina de pompieri in fata ... se panicheaza, trage brusc de volan si ... urmarile ti le poti inchipui. Plus ca nici tu nu te asiguri din dreapta cand urci pe pod, ci doar din stanga
📖 Pagination options