Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 254228 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Pai ei au cele 3 TBM-uri la M5 si DUPA (repet, DUPA - By Onu, intai sa traga tare pe M5, si abia APOI vorbim de M4...) ce sapa ce e de sapat pana la Eroilor le pot muta pe M4, oricum in conditii de cost mult mai avantajoase decat competitorii. Plus ca vor avea deja stabilite relatii contractuale cu subantreprenorii si vor sti pe ce conteaza.
Sper insa sa nu asistam la o disipare pe mai multe fronturi si inclusiv chestia aia cu Domnesti sa astepte pana cand facem metroul spre CENTRU.
Pai ei au cele 3 TBM-uri la M5 si DUPA (repet, DUPA - By Onu, intai sa traga tare pe M5, si abia APOI vorbim de M4...) ce sapa ce e de sapat pana la Eroilor le pot muta pe M4, oricum in conditii de cost mult mai avantajoase decat competitorii. Plus ca vor avea deja stabilite relatii contractuale cu subantreprenorii si vor sti pe ce conteaza.
Sper insa sa nu asistam la o disipare pe mai multe fronturi si inclusiv chestia aia cu Domnesti sa astepte pana cand facem metroul spre CENTRU.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Care DUPA, inteleg ca extensia celebra a M4 incepe acum-acum ("in aceasta vara"). Si cum M5 are deja intarzieri mari, iar spre Eroilor cel de-al 3-lea TMB este "in ceata", nu m-as mira sa se ocupe prioritar de M4, la banii astia.... M5 a asteptat 21 ani si vad ca nu se grabesc, in schimb acest tronson M4a aparut de cca 1 an pe tapet si este tratat ca prioritate maxima.
@Adrian Rosca. Am spus,in estimarea Metrorex cei sub 2 km de M4 costa cat toata M5 pana la Eroilor fara depou, asa ca este un contract super-avantajos, aveau de unde sa scada pretul... Conform ofertelor prezentate de cei 5 ofertanti , costurile de executie variau de la 714,7 milioane lei la 948,9 milioane lei,toate ofertele fiind sub estimarea Metrorex de 953 milioane lei . Insa sa faci oferta cu cca 55 milioane euro mai mica decat doreste beneficiarul sa plateasca, eu cred ca spune multe... Ori este "foamea" mare, ori estimarea de pret era "umflata" rau de tot
S-ar putea insa sa ai dreptate cu TBM-urile, sa fie relocate, desi, daca ne luam dupa termenele M5, nu prea au cum.
Care DUPA, inteleg ca extensia celebra a M4 incepe acum-acum ("in aceasta vara"). Si cum M5 are deja intarzieri mari, iar spre Eroilor cel de-al 3-lea TMB este "in ceata", nu m-as mira sa se ocupe prioritar de M4, la banii astia.... M5 a asteptat 21 ani si vad ca nu se grabesc, in schimb acest tronson M4a aparut de cca 1 an pe tapet si este tratat ca prioritate maxima.
@Adrian Rosca. Am spus,in estimarea Metrorex cei sub 2 km de M4 costa cat toata M5 pana la Eroilor fara depou, asa ca este un contract super-avantajos, aveau de unde sa scada pretul... Conform ofertelor prezentate de cei 5 ofertanti , costurile de executie variau de la 714,7 milioane lei la 948,9 milioane lei,toate ofertele fiind sub estimarea Metrorex de 953 milioane lei . Insa sa faci oferta cu cca 55 milioane euro mai mica decat doreste beneficiarul sa plateasca, eu cred ca spune multe... Ori este "foamea" mare, ori estimarea de pret era "umflata" rau de tot
S-ar putea insa sa ai dreptate cu TBM-urile, sa fie relocate, desi, daca ne luam dupa termenele M5, nu prea au cum.
- survola
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
@sab:
cu toata consideratia, nu incurca merele cu perele, la M4 e TOTUL la cheie, doua statii + depou, la M5 e doar structura de rezistenta (casa la 'rosu')...
Bagare de seama ca sa nu cadem in greseli...
@sab:
cu toata consideratia, nu incurca merele cu perele, la M4 e TOTUL la cheie, doua statii + depou, la M5 e doar structura de rezistenta (casa la 'rosu')...
Bagare de seama ca sa nu cadem in greseli...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Astaldi va construi metroul spre Străuleşti, pentru 715 milioane lei
http://www.adevarul.ro/financiar/Astald ... 6572.html#
12 iulie 2012, 11:23 | Autor: Cristian Predoi
Metrorex a atribuit unui consorţiu condus de compania italiană Astaldi contractul privind extinderea reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu - Lac Străuleşti, magistrala 4, contractul semnat joi având o valoare de 714,73 milioane lei, fără TVA, transmite Mediafax.
Asocierea reuneşte şi firmele Somet, TIAB şi Uti Construction & Facility Management.
Lucrările vor fi finalizate în termen de 30 luni şi vor fi finanţate de la bugetul de stat, potrivit unui comunicat al Metrorex.
Contractul vizează extinderea reţelei cu două staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti) şi include lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă staţiilor, un depou de metrou şi un terminal multimodal.
Proiectul urmăreşte realizarea unui „sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb“, pentru a stimula renunţarea la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public în comun pentru deplasările intraurbane şi urbane, arată Metrorex.
Astfel, va fi amenajat un nod intermodal în zona Lac Străuleşti, cu o parcare şi o autogară.
„Totodată, Metrorex pregăteşte şi urmează să elaboreze studiul de fezabilitate care vizează extinderea liniei 4 de metrou de la staţia Gara de Nord la staţia Gara Progresu, realizându-se astfel o legătură directă de tip metrou între nord-vestul şi sudul capitalei“, se mai arată în comunicat.
În luna martie Metrorex a anunţat că a primit cinci oferte pentru construcţia tronsonului Parc Bazilescu-Străuleşti, din partea a două companii şi trei consorţii, din România şi străinătate.
Asocierile aufost Somet - Astaldi (Italia) - TIAB - UTI (164,41 milioane euro şi o durată de execuţie de 30 luni), Aktor (Grecia) - Euroconstruct - Arcada (194,18 milioane euro, execuţie de 36 de luni), respectiv Max Boegl România - Max Bogl (Germania) - Delta ACM (204,53 milioane euro, execuţie 20 de luni).
Celelalte două oferte au venit din partea companiilor Hochtief (Germania) - 218,3 milioane euro, cu 42 de luni perioadă de execuţie, şi FCC Construction (Spania) - 210,52 milioane euro şi 30 de luni periodă de execuţie.
Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte, a declarat atunci că lucrările vor începe cel mai probabil în vară.
Compania italiană Astaldi a fost implicată în multe proiecte importante din România, precum construcţia unor tronsoane de autostradă, a Arenei Naţionale şi a Pasajului Basarab, ambele în Bucureşti, urmând să conducă, totodată, consorţiul care va realiza magistrala de metrou Râul Doamnei-Haşdeu.
Astaldi va construi metroul spre Străuleşti, pentru 715 milioane lei
http://www.adevarul.ro/financiar/Astald ... 6572.html#
12 iulie 2012, 11:23 | Autor: Cristian Predoi
Metrorex a atribuit unui consorţiu condus de compania italiană Astaldi contractul privind extinderea reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu - Lac Străuleşti, magistrala 4, contractul semnat joi având o valoare de 714,73 milioane lei, fără TVA, transmite Mediafax.
Asocierea reuneşte şi firmele Somet, TIAB şi Uti Construction & Facility Management.
Lucrările vor fi finalizate în termen de 30 luni şi vor fi finanţate de la bugetul de stat, potrivit unui comunicat al Metrorex.
Contractul vizează extinderea reţelei cu două staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti) şi include lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă staţiilor, un depou de metrou şi un terminal multimodal.
Proiectul urmăreşte realizarea unui „sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb“, pentru a stimula renunţarea la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public în comun pentru deplasările intraurbane şi urbane, arată Metrorex.
Astfel, va fi amenajat un nod intermodal în zona Lac Străuleşti, cu o parcare şi o autogară.
„Totodată, Metrorex pregăteşte şi urmează să elaboreze studiul de fezabilitate care vizează extinderea liniei 4 de metrou de la staţia Gara de Nord la staţia Gara Progresu, realizându-se astfel o legătură directă de tip metrou între nord-vestul şi sudul capitalei“, se mai arată în comunicat.
În luna martie Metrorex a anunţat că a primit cinci oferte pentru construcţia tronsonului Parc Bazilescu-Străuleşti, din partea a două companii şi trei consorţii, din România şi străinătate.
Asocierile aufost Somet - Astaldi (Italia) - TIAB - UTI (164,41 milioane euro şi o durată de execuţie de 30 luni), Aktor (Grecia) - Euroconstruct - Arcada (194,18 milioane euro, execuţie de 36 de luni), respectiv Max Boegl România - Max Bogl (Germania) - Delta ACM (204,53 milioane euro, execuţie 20 de luni).
Celelalte două oferte au venit din partea companiilor Hochtief (Germania) - 218,3 milioane euro, cu 42 de luni perioadă de execuţie, şi FCC Construction (Spania) - 210,52 milioane euro şi 30 de luni periodă de execuţie.
Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte, a declarat atunci că lucrările vor începe cel mai probabil în vară.
Compania italiană Astaldi a fost implicată în multe proiecte importante din România, precum construcţia unor tronsoane de autostradă, a Arenei Naţionale şi a Pasajului Basarab, ambele în Bucureşti, urmând să conducă, totodată, consorţiul care va realiza magistrala de metrou Râul Doamnei-Haşdeu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Contractul pentru execuţia lucrărilor pentru extinderea până în Străuleşti a fost semnat astăzi
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 26592.html
12 iulie 2012, 11:54 | Autor: Adrian Dădârlat
Metrorex a semnat astăzi contractul de execuţie a lucrărilor pentru extensia reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu – Lac Străuleşti.
Lucrările care fac obiectul contractului cuprind atât realizarea elementelor de structură, respectiv construcţii tunele, galerii, staţii, depou de metrou, terminal multimodal, Park&Ride, cât şi instalaţiile aferente în vederea punerii în funcţiune cu călători a noului tronson.
Ofertantul declarat câştigător în cadrul procedurii de licitaţie deschisă organizată de SC Metrorex SA este constituit sub forma unei asocieri având următorii membri: Astaldi S.p.A. – Lider Asociere, SC Somet SA, SC Tiab SA şi SC UTI Construction&Facility Management .A.
Valoarea contractului este de 714.731.097 lei, exclusiv TVA, finanţarea urmând a fi asigurată prin alocaţii de la bugetul de stat.
Durata asumată prin contract pentru execuţia şi finalizarea lucrărilor este de 30 luni.
Contractul care va fi atribuit înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 kilometri), structura aferentă celor două staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park&Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului. “Se urmăreşte realizarea unui sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Străuleşti în ideea de a stimula renunţarea benevolă la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public în comun pentru deplasările intraurbane şi urbane. În acest sens s-a prevăzut amenajarea terenurilor la suprafaţă prin realizarea unui Nod intermodal în Zona Lac Străuleşti – parcare şi autogară (Park & Ride Străuleşti) pentru călătorii din zona periurbană de nord-vest a capitalei.
Zona pentru care se prevede extensia reţelei de metrou este într-o puternică dezvoltare urbanistică, necesităţile de asigurare a transportului public fiind într-o continuă creştere”, afirmă Metrorex.
Pe lângă proiectele care vizează dezvoltarea zonei s-a avut în vedere şi dezvoltarea viitoare a localităţilor limitrofe Bucureştiului din zona de Nord, dintre care cele mai importante fiind Mogoşoaia, Buftea şi Chitila. După cum s-a constatat din statistici, aceste localităţi au cunoscut în ultimii zece ani o dezvoltare accelerată, atât pe plan socio-economic, cât şi din punct de vedere al populaţiei şi al fondului funciar.
Proiectul a avut în vedere faptul că DN 1A reprezinta o importantă cale de penetratie în Bucureşti, considerându-se necesar să se realizeze o parcare pentru cei care doresc să-şi continue călătoria spre oraş cu metroul (conceptul Park&Ride).
În aceeaşi incintă va fi amenajat şi terminalul intermodal pentru autobuze şi microbuze (autogară) destinat călătorilor care vor să utilizeze mijloacele de transport în comun orăşenesc – RATB si Metrou.
Prin modul în care a fost conceput proiectul este prevăzută posibilitatea extensiei liniei respective cu alte staţii spre zona de nord-vest, înspre localităţile Mogoşoaia şi Buftea.
Totodată Metrorex pregăteşte şi urmează să elaboreze studiul de fezabilitate care vizează extinderea liniei 4 de metrou de la staţia Gara de Nord la staţia Gara Progresu, realizându-se astfel o legătură directă de tip metrou între nord-vestul şi sudul capitalei.
Contractul pentru execuţia lucrărilor pentru extinderea până în Străuleşti a fost semnat astăzi
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 26592.html
12 iulie 2012, 11:54 | Autor: Adrian Dădârlat
Metrorex a semnat astăzi contractul de execuţie a lucrărilor pentru extensia reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu – Lac Străuleşti.
Lucrările care fac obiectul contractului cuprind atât realizarea elementelor de structură, respectiv construcţii tunele, galerii, staţii, depou de metrou, terminal multimodal, Park&Ride, cât şi instalaţiile aferente în vederea punerii în funcţiune cu călători a noului tronson.
Ofertantul declarat câştigător în cadrul procedurii de licitaţie deschisă organizată de SC Metrorex SA este constituit sub forma unei asocieri având următorii membri: Astaldi S.p.A. – Lider Asociere, SC Somet SA, SC Tiab SA şi SC UTI Construction&Facility Management .A.
Valoarea contractului este de 714.731.097 lei, exclusiv TVA, finanţarea urmând a fi asigurată prin alocaţii de la bugetul de stat.
Durata asumată prin contract pentru execuţia şi finalizarea lucrărilor este de 30 luni.
Contractul care va fi atribuit înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 kilometri), structura aferentă celor două staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park&Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului. “Se urmăreşte realizarea unui sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Străuleşti în ideea de a stimula renunţarea benevolă la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public în comun pentru deplasările intraurbane şi urbane. În acest sens s-a prevăzut amenajarea terenurilor la suprafaţă prin realizarea unui Nod intermodal în Zona Lac Străuleşti – parcare şi autogară (Park & Ride Străuleşti) pentru călătorii din zona periurbană de nord-vest a capitalei.
Zona pentru care se prevede extensia reţelei de metrou este într-o puternică dezvoltare urbanistică, necesităţile de asigurare a transportului public fiind într-o continuă creştere”, afirmă Metrorex.
Pe lângă proiectele care vizează dezvoltarea zonei s-a avut în vedere şi dezvoltarea viitoare a localităţilor limitrofe Bucureştiului din zona de Nord, dintre care cele mai importante fiind Mogoşoaia, Buftea şi Chitila. După cum s-a constatat din statistici, aceste localităţi au cunoscut în ultimii zece ani o dezvoltare accelerată, atât pe plan socio-economic, cât şi din punct de vedere al populaţiei şi al fondului funciar.
Proiectul a avut în vedere faptul că DN 1A reprezinta o importantă cale de penetratie în Bucureşti, considerându-se necesar să se realizeze o parcare pentru cei care doresc să-şi continue călătoria spre oraş cu metroul (conceptul Park&Ride).
În aceeaşi incintă va fi amenajat şi terminalul intermodal pentru autobuze şi microbuze (autogară) destinat călătorilor care vor să utilizeze mijloacele de transport în comun orăşenesc – RATB si Metrou.
Prin modul în care a fost conceput proiectul este prevăzută posibilitatea extensiei liniei respective cu alte staţii spre zona de nord-vest, înspre localităţile Mogoşoaia şi Buftea.
Totodată Metrorex pregăteşte şi urmează să elaboreze studiul de fezabilitate care vizează extinderea liniei 4 de metrou de la staţia Gara de Nord la staţia Gara Progresu, realizându-se astfel o legătură directă de tip metrou între nord-vestul şi sudul capitalei.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Multumesc pentru precizare. Oricum era mare suma initiala pe care Metrorex era dispus sa o plateasca. Avand in vedere ca aceasta suma s-a redus cu cca 25% (aproape 55 mil euro), acum parca "mai vii de acasa".
Sa speram ca beneficiile vor fi pe masura banilor investiti.
subway guru wrote:
la M4 e TOTUL la cheie, doua statii + depou, la M5 e doar structura de rezistenta (casa la 'rosu')...
Multumesc pentru precizare. Oricum era mare suma initiala pe care Metrorex era dispus sa o plateasca. Avand in vedere ca aceasta suma s-a redus cu cca 25% (aproape 55 mil euro), acum parca "mai vii de acasa".
Sa speram ca beneficiile vor fi pe masura banilor investiti.
- subway guru
-
Posted:
-
- Slasher1985
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Speram sa fie cat mai curand...dar mai e ceva 'paper work' de facut pana atunci...(trebuie respectate toate 'procedurile', altfel riscam sa fie 'neconstitutional'!... )
Doamne Ajuta! si sa fie intr-un ceas bun!
Cu Dumnezeu, inainte!
Speram sa fie cat mai curand...dar mai e ceva 'paper work' de facut pana atunci...(trebuie respectate toate 'procedurile', altfel riscam sa fie 'neconstitutional'!... )
Doamne Ajuta! si sa fie intr-un ceas bun!
Cu Dumnezeu, inainte!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Metrorex face studiul de fezabilitate pentru linia de metrou Gara de Nord-Gara Progresu cu bani elveţieni
http://www.zf.ro/zf-news/metrorex-face- ... ni-9869737
astăzi, 16:20 Autor: Andreea Neferu
Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice din Elveţia a aprobat la finalul săptămânii trecute proiectul de realizare a studiului de prefezabilitate şi fezabilitate pentru linia de metrou Gara de Nord-Gara Progresu, cu o valoare totală de 10 milioane de franci elveţieni (8,3 milioane de euro). Din această sumă, constribuţia părţii elveţiene va fi de circa 8,5 milioane de franci elveţieni (7 milioane de euro).
“O dată cu elaborarea documentaţiilor tehnico-economice necesare promovării acestui proiect, Metrorex trece la o nouă etapă în procesul de dezvoltare a reţelei de metrou şi anume acela de extindere a liniei 4, pe tronsonul Gara de Nord-Gara Progresu”, a declarat Gheorghe Udrişte, directorul general al Metrorex. Odată cu finalizarea acestui tronson şi conectarea cu linia de legătură a metroului cu Aeroportul Otopeni, Capitala ar urma să dispună de o diametrală de metrou pe axa nord-sud cu o lungime de circa 33 de kilometri şi 28 de staţii cu puncte intermodale de transport la conexiunile cu aeroporturile Otopeni şi Băneasa, precum şi la cele patru gări de cale ferată, Băneasa, Basarab, Gara de Nord şi Gara Progresu.
Contribuţia elveţiană pentru metroul bucureştean face parte din acordul cadru încheiat între Consiliul Federal Elveţian şi guvernul de la Bucureşti privind implementarea unui program de cooperare elveţiano-român pentru reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.
Metrorex face studiul de fezabilitate pentru linia de metrou Gara de Nord-Gara Progresu cu bani elveţieni
http://www.zf.ro/zf-news/metrorex-face- ... ni-9869737
astăzi, 16:20 Autor: Andreea Neferu
Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice din Elveţia a aprobat la finalul săptămânii trecute proiectul de realizare a studiului de prefezabilitate şi fezabilitate pentru linia de metrou Gara de Nord-Gara Progresu, cu o valoare totală de 10 milioane de franci elveţieni (8,3 milioane de euro). Din această sumă, constribuţia părţii elveţiene va fi de circa 8,5 milioane de franci elveţieni (7 milioane de euro).
“O dată cu elaborarea documentaţiilor tehnico-economice necesare promovării acestui proiect, Metrorex trece la o nouă etapă în procesul de dezvoltare a reţelei de metrou şi anume acela de extindere a liniei 4, pe tronsonul Gara de Nord-Gara Progresu”, a declarat Gheorghe Udrişte, directorul general al Metrorex. Odată cu finalizarea acestui tronson şi conectarea cu linia de legătură a metroului cu Aeroportul Otopeni, Capitala ar urma să dispună de o diametrală de metrou pe axa nord-sud cu o lungime de circa 33 de kilometri şi 28 de staţii cu puncte intermodale de transport la conexiunile cu aeroporturile Otopeni şi Băneasa, precum şi la cele patru gări de cale ferată, Băneasa, Basarab, Gara de Nord şi Gara Progresu.
Contribuţia elveţiană pentru metroul bucureştean face parte din acordul cadru încheiat între Consiliul Federal Elveţian şi guvernul de la Bucureşti privind implementarea unui program de cooperare elveţiano-român pentru reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
survola
Frumos din partea elvețiană că se implică în dezvoltarea unui stat al UE.
Frumos din partea elvețiană că se implică în dezvoltarea unui stat al UE.
- ionutmar
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ionutmar
da, frumos, dar oare de ce... care sa fie interesul lor. Poate nu mai au unde sa depoziteze banii?
da, frumos, dar oare de ce... care sa fie interesul lor. Poate nu mai au unde sa depoziteze banii?
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
O veste buna, cu asta trebuia sa continue dupa parerea mea, nu cu M6 si cu prelungirea la Straulesti... Mai construim si noi prin centrul orasului, nu in balarii.
Eu vreau sa stiu un singur lucru, nu cine si de ce ia "cascavalul", ci daca vom avea corespondenta cu M1/M3 sau nu. Daca nu, valoarea proiectului scade mult....
Pacat ca nici macar jumatate din aceasta distanta nu justifica metrou. Cand dl Udriste va vedea trenuri oprind la Gara Progresu sau la Gara Baneasa sa ne spuna si noua ce puncte intermodale vrea acolo...
Nu mai spun de aeroportul Baneasa, care isi traieste ultimele zile...
O veste buna, cu asta trebuia sa continue dupa parerea mea, nu cu M6 si cu prelungirea la Straulesti... Mai construim si noi prin centrul orasului, nu in balarii.
Eu vreau sa stiu un singur lucru, nu cine si de ce ia "cascavalul", ci daca vom avea corespondenta cu M1/M3 sau nu. Daca nu, valoarea proiectului scade mult....
. Odată cu finalizarea acestui tronson şi conectarea cu linia de legătură a metroului cu Aeroportul Otopeni, Capitala ar urma să dispună de o diametrală de metrou pe axa nord-sud cu o lungime de circa 33 de kilometri şi 28 de staţii cu puncte intermodale de transport la conexiunile cu aeroporturile Otopeni şi Băneasa, precum şi la cele patru gări de cale ferată, Băneasa, Basarab, Gara de Nord şi Gara Progresu.
Pacat ca nici macar jumatate din aceasta distanta nu justifica metrou. Cand dl Udriste va vedea trenuri oprind la Gara Progresu sau la Gara Baneasa sa ne spuna si noua ce puncte intermodale vrea acolo...
Nu mai spun de aeroportul Baneasa, care isi traieste ultimele zile...
📖 Pagination options