Topic: Accidente / incidente
5288 posts, 1548640 views
📖 Pagination options
- ov1d1u
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ov1d1u
Dar nu au două pantografe? Ori dacă nu e curent nu le poate ridica (ceea ce ar fi absurd)?
shoppy wrote:
I-o fi luat un cretin fata, l-a fortat sa tranteasca frana si s-a oprit fix pe zona nealimentata, se intampla frecvent.
Dar nu au două pantografe? Ori dacă nu e curent nu le poate ridica (ceea ce ar fi absurd)?
-
- icee
-
Posted:
-
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Din partea moderatorului :
# ov1d1u fara absolut nici o suparare, câţi ani ai ?
Din partea moderatorului :
# ov1d1u fara absolut nici o suparare, câţi ani ai ?
- ov1d1u
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ov1d1u
27, mersi de întrebare. Chiar aveam impresia că tramvaiele au câte un pantograf la fiecare din capete, nu știu de ce. De asta am și întrebat căci mi se părea ciudat argumentul cu "a rămas pe izolație" din cauza asta.
27, mersi de întrebare. Chiar aveam impresia că tramvaiele au câte un pantograf la fiecare din capete, nu știu de ce. De asta am și întrebat căci mi se părea ciudat argumentul cu "a rămas pe izolație" din cauza asta.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
Locomotivele au doua pantografe...
Ca nu stii niciodata in ce directie pornesc....
Locomotivele au doua pantografe...
Ca nu stii niciodata in ce directie pornesc....
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Florinds
Avea Doru Antonesi o gluma pentru masinile militiei: masina avea botul la fel ca si spatele, ca sa nu se vada in ce directie ruleaza.
)) [din Enigma lui Quetzalcoatl]
Avea Doru Antonesi o gluma pentru masinile militiei: masina avea botul la fel ca si spatele, ca sa nu se vada in ce directie ruleaza.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- ov1d1u
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ov1d1u
Așa e, ai dreptate. Acum știu și de ce aveam impresia că tramvaiele au două pantografe, cele mai vechi cu posturi de conducere pe ambele părți (gen V2A-2S) aveau așa.
TibiV wrote:
Locomotivele au doua pantografe...
Ca nu stii niciodata in ce directie pornesc....
Așa e, ai dreptate. Acum știu și de ce aveam impresia că tramvaiele au două pantografe, cele mai vechi cu posturi de conducere pe ambele părți (gen V2A-2S) aveau așa.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Piata Mihail Kogălniceanu, aproximativ ora 17,40 ( 30 Martie 2017 ). Fara incidente, partea din captator căzută nu a atins nici o masina din trafic. Poza facuta la 3 - 4 minute dupa rupere. Partea din captator cazuta a fost asezata acolo de sofer.
Piata Mihail Kogălniceanu, aproximativ ora 17,40 ( 30 Martie 2017 ). Fara incidente, partea din captator căzută nu a atins nici o masina din trafic. Poza facuta la 3 - 4 minute dupa rupere. Partea din captator cazuta a fost asezata acolo de sofer.
3-30-2017 8-41-06 PM.jpg (236.09 KB; downloaded 3292 times)
3-30-2017 8-48-00 PM.jpg (184.49 KB; downloaded 3288 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
barbuandrei
Nu este primul incident de acest gen intamplat. Acea bara numita in termeni soferesti 'Ștanga' se poate rupe in momentul trecerii peste un macaz , datorita unei defectiuni.
Nu este primul incident de acest gen intamplat. Acea bara numita in termeni soferesti 'Ștanga' se poate rupe in momentul trecerii peste un macaz , datorita unei defectiuni.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Păi chiar e macaz acolo. Intâmplarea a fost sa fiu chiar la fata locului, ca si pieton.
Păi chiar e macaz acolo. Intâmplarea a fost sa fiu chiar la fata locului, ca si pieton.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
barbuandrei
Este macazul ce desparte sensurile de mers catre V.Parvan si Opera. Din pozele puse de tine , se vede si un alt troleibuz in fata lui 5382 ce a facut dreapta. Cel mai probabil soferul ce a facut dreapta a intrat prea tare 'pe macaz' , defectand macazul . Mie mi s-a intamplat acelasi episod in urma cu cativa ani la macazul de la Vasile Milea cu Drumul Taberei.
Este macazul ce desparte sensurile de mers catre V.Parvan si Opera. Din pozele puse de tine , se vede si un alt troleibuz in fata lui 5382 ce a facut dreapta. Cel mai probabil soferul ce a facut dreapta a intrat prea tare 'pe macaz' , defectand macazul . Mie mi s-a intamplat acelasi episod in urma cu cativa ani la macazul de la Vasile Milea cu Drumul Taberei.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
zapacitu
Imi poate explica cineva si mie (asa mai ca pentru oameni simplii) cum se intampla acest incident? Captatorul stanga vrea sa o ia la dreapta iar cel drept la stanga, sau cum? Multam!
Imi poate explica cineva si mie (asa mai ca pentru oameni simplii) cum se intampla acest incident? Captatorul stanga vrea sa o ia la dreapta iar cel drept la stanga, sau cum? Multam!
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
barbuandrei
Ca sa intelegi mai usor, totul pleaca de la defectiunea macazului aparuta cand un alt troleibuz a lovit foarte tare acel macaz. In momentul in care vine alt troleibuz , captatorul lui ramane prins in macaz . Atunci troleibuzul continuandu-si drumul inainte , acea teava lunga iese din arcuri si cade. Este un eveniment ce se intampla foarte rar , in cele mai multe cazuri cad 'betele' de pe fir.
Ca sa intelegi mai usor, totul pleaca de la defectiunea macazului aparuta cand un alt troleibuz a lovit foarte tare acel macaz. In momentul in care vine alt troleibuz , captatorul lui ramane prins in macaz . Atunci troleibuzul continuandu-si drumul inainte , acea teava lunga iese din arcuri si cade. Este un eveniment ce se intampla foarte rar , in cele mai multe cazuri cad 'betele' de pe fir.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination