Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2321 posts, 597243 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andreiiul
O prelungire a liniei 202 ar fi o risipa de autobuze (asta daca vrei sa ai o frecventa relativ ok). Mai util ar fi ceva mai scurt.
De ex: Romprim - Salajan (max 3 ture sunt de ajuns) sau Aparatori - Salajan. Sau ceva mai lung pana la Barajul Dunarii.
O prelungire a liniei 202 ar fi o risipa de autobuze (asta daca vrei sa ai o frecventa relativ ok). Mai util ar fi ceva mai scurt.
De ex: Romprim - Salajan (max 3 ture sunt de ajuns) sau Aparatori - Salajan. Sau ceva mai lung pana la Barajul Dunarii.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
Nu mi s-ar părea nicio risipă din moment ce 102 circulă foarte aglomerat inclusiv pe relația Basarabia - Camil Ressu. O dublură a sa ar fi benefică. În plus, după venirea hibridelor, numai lipsă de autobuze nu este la STB...
Nu mi s-ar părea nicio risipă din moment ce 102 circulă foarte aglomerat inclusiv pe relația Basarabia - Camil Ressu. O dublură a sa ar fi benefică. În plus, după venirea hibridelor, numai lipsă de autobuze nu este la STB...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
102 vine plin pentru ca sta inacceptabil de mult blocat pe intreg traseul sau, cu precadere zona Aparatori - Luica . Daca ar veni la interval constant si predictibil nu ar mai fi aglomerat.... Legat de traseu, consider ca ceva local e suficient, nu trebuie sa fie un super traseu, mai ales ca zona deservita nu este una densa. Uitati-va doar la 223 cat de gol circula, are ditamai traseul, doar 4 autobuze, plusul lui fiind legatura cu metroul. Putem vorbi mai detaliat aici.
102 vine plin pentru ca sta inacceptabil de mult blocat pe intreg traseul sau, cu precadere zona Aparatori - Luica . Daca ar veni la interval constant si predictibil nu ar mai fi aglomerat.... Legat de traseu, consider ca ceva local e suficient, nu trebuie sa fie un super traseu, mai ales ca zona deservita nu este una densa. Uitati-va doar la 223 cat de gol circula, are ditamai traseul, doar 4 autobuze, plusul lui fiind legatura cu metroul. Putem vorbi mai detaliat aici.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
Vorbesc inclusiv pe sensul spre sudul orașului. De cele mai multe ori, 102 are un grad mare de ocupare când ajunge la metrou la Titan, iar acolo lucrurile se complică și mai mult până la Piața Titan, unde iar e o stație unde urcă și coboară multă lume. În această privință un 202 Cora - Romprim ar ajuta mult linia 102 pe acest segment.
Vorbesc inclusiv pe sensul spre sudul orașului. De cele mai multe ori, 102 are un grad mare de ocupare când ajunge la metrou la Titan, iar acolo lucrurile se complică și mai mult până la Piața Titan, unde iar e o stație unde urcă și coboară multă lume. În această privință un 202 Cora - Romprim ar ajuta mult linia 102 pe acest segment.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Parerea mea e ca nu este momentul oportun pentru autobuze pe Hatieganu....
In primul rand statiile o sa bulverseze si mai mult traficul, mai ales daca nu or sa fie alveole....
Iar cand coada pe Hatieganu este pana jos, la "patru benzi", ce cadenta va mai fii??
Parerea mea e ca nu este momentul oportun pentru autobuze pe Hatieganu....
In primul rand statiile o sa bulverseze si mai mult traficul, mai ales daca nu or sa fie alveole....
Iar cand coada pe Hatieganu este pana jos, la "patru benzi", ce cadenta va mai fii??
- realistul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
realistul
Referitor la apropierea autobuzelor de bordura. De ce nu se poate și la noi sa avem autobuze care se înclină din perne, pe partea dreapta, foarte aproape de bordura așa cum am văzut de exemplu în Germania.
Referitor la apropierea autobuzelor de bordura. De ce nu se poate și la noi sa avem autobuze care se înclină din perne, pe partea dreapta, foarte aproape de bordura așa cum am văzut de exemplu în Germania.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Despre ce vorbim, dragilor? Blocarea unei strazi de 2 benzi ajunsa peste noapte artea principala? Iar baietii s-au deci sa arunce un autobuz ca prea se circula bine, nu? Nici macar nu ai cum sa il depasesti, ca nu ai pe unde. De ASTA ziceam ca e nevoie de alveole. In general e normal ca un autobuz sa NU incurce circulatia. Corect?
Despre ce vorbim, dragilor? Blocarea unei strazi de 2 benzi ajunsa peste noapte artea principala? Iar baietii s-au deci sa arunce un autobuz ca prea se circula bine, nu? Nici macar nu ai cum sa il depasesti, ca nu ai pe unde. De ASTA ziceam ca e nevoie de alveole. In general e normal ca un autobuz sa NU incurce circulatia. Corect?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
E discutabil daca autobuzul incurca traficul, eu zic ca e invers, traficul incurca autobuzul. Insa, aici ne pierdem in nuante, la urma urmei problema nu e autobuzul, ci lipsa unei strazi decente. Daca este infiintat un autobuz, macar sa mai convinga pe cativa sa isi lase masina acasa... caci la urma urmei asta si e scopul autobuzului. Insa la cozile care sunt acum, ar fi, intr-adevar, degeaba.
Absolut toate autobuzele din Bucuresti au functionalitatea asta in prezent.
E discutabil daca autobuzul incurca traficul, eu zic ca e invers, traficul incurca autobuzul. Insa, aici ne pierdem in nuante, la urma urmei problema nu e autobuzul, ci lipsa unei strazi decente. Daca este infiintat un autobuz, macar sa mai convinga pe cativa sa isi lase masina acasa... caci la urma urmei asta si e scopul autobuzului. Insa la cozile care sunt acum, ar fi, intr-adevar, degeaba.
realistul wrote:
De ce nu se poate și la noi sa avem autobuze care se înclină din perne, pe partea dreapta, foarte aproape de bordura așa cum am văzut de exemplu în Germania.
Absolut toate autobuzele din Bucuresti au functionalitatea asta in prezent.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rosetti61
Poate fi o linie Zetarilor - Cora (au dovedit ca sunt experti in linii mamut sau scurt-local ) sa dea peste nas liniei de maxitaxi care urma acelasi traseu? Ceva care sa mearga Berceni - Pipera ?
Poate fi o linie Zetarilor - Cora (au dovedit ca sunt experti in linii mamut sau scurt-local ) sa dea peste nas liniei de maxitaxi care urma acelasi traseu? Ceva care sa mearga Berceni - Pipera ?
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andreiiul
Trecand peste eventualul traeseu in momentul de fata o statie pe Hatiganu ar fi destul de inaccesibila calatorilor datorita lipsei de trotuar. Strada a fost asfaltata direct peste beton si diferenta de nivel dintre asfalt si pamantul de pe margine este de min 5 cm. La care se adauga si garda la sol a autobuzului. Si cum la noi autobuzele nu prea se inclina vom ajunge in situatii in care calatorii de vor chinui sa urce/coboare. Iar aceste situatii vor duce la stationarea prelungita a autobuzului in statie.
Trecand peste eventualul traeseu in momentul de fata o statie pe Hatiganu ar fi destul de inaccesibila calatorilor datorita lipsei de trotuar. Strada a fost asfaltata direct peste beton si diferenta de nivel dintre asfalt si pamantul de pe margine este de min 5 cm. La care se adauga si garda la sol a autobuzului. Si cum la noi autobuzele nu prea se inclina vom ajunge in situatii in care calatorii de vor chinui sa urce/coboare. Iar aceste situatii vor duce la stationarea prelungita a autobuzului in statie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
realistul wrote:Ba avem, dar nu stim sa le folosim....
Referitor la apropierea autobuzelor de bordura. De ce nu se poate și la noi sa avem autobuze care se înclină din perne, pe partea dreapta, foarte aproape de bordura așa cum am văzut de exemplu în Germania.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Bogdan Ciorascu
Sincer l-as lasa pe 202 sa intoarca sub pod! Asta ca masura temporara pana se rezolva mai departe infrastructura rutiera spre Oltenitei.
Sincer l-as lasa pe 202 sa intoarca sub pod! Asta ca masura temporara pana se rezolva mai departe infrastructura rutiera spre Oltenitei.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
URANUS
Nu stiu de ce, dar am un feeling ca in urmatorii 4 ani nici macar nu se va incepe etapa a doua a proiectului. Idem si Strapungerea Ciurel - A1 si largirea Metalurgiei. Baluta nu mai are majoritate in consiliu, iar daca un proiect necesita tăierea si a unui singur copac...va fi mai greu. L-am auzit recent pe primarul de la sectorul 2 care spunea ca Dimitrie Pompeiu nu se va lărgi, va ramane fix cum e in prezent dar va fi cu sens unic. A zis ca orice largire inseamna trafic suplimentar si ca nu se poate largi pentru ca sunt copaci de taiat. Poate are dreptate.
Nu stiu de ce, dar am un feeling ca in urmatorii 4 ani nici macar nu se va incepe etapa a doua a proiectului. Idem si Strapungerea Ciurel - A1 si largirea Metalurgiei. Baluta nu mai are majoritate in consiliu, iar daca un proiect necesita tăierea si a unui singur copac...va fi mai greu. L-am auzit recent pe primarul de la sectorul 2 care spunea ca Dimitrie Pompeiu nu se va lărgi, va ramane fix cum e in prezent dar va fi cu sens unic. A zis ca orice largire inseamna trafic suplimentar si ca nu se poate largi pentru ca sunt copaci de taiat. Poate are dreptate.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)
•
Choose destination