Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1355999 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 155 156 157 158 159 160 161  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nokia2110

De ce la intresecţia Şos. Mihai Bravu cu Bd. Ferdinand I nu au fost puse în funcţiune macazele automate, deşi 46 e deviat de ceva timp pe acolo? Le place s-o facă pe sadomasochiştii cu vatmanii de pe 1, 14, 46?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

nokia2110 wrote:
De ce la intresecţia Şos. Mihai Bravu cu Bd. Ferdinand I nu au fost puse în funcţiune macazele automate, deşi 46 e deviat de ceva timp pe acolo? Le place s-o facă pe sadomasochiştii cu vatmanii de pe 1, 14, 46?


Daca macazul este stricat si nu are "cine" sa-l repare ...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Apropo de macazuri defecte, nu stiu daca s-a mai scris insa la intersectia calea Rahovei cu calea Ferentari s-a instalat de circa 2 luni cabina pentru macagiu (mai bine zis macagii, ca sunt 2-3 indivizi tot timpul). Chiar atata indolenta sa fie incat sa nu isi dea seama ca e mai ieftin, per ansamblu, sa repare macazul in loc sa tina niste oameni "blocati", oameni care ar putea sa fie cu adevarat utili la alte lucrari de mentenanta pe liniile de tramvai ?
Aceeasi problema cu macazurile nefunctionale o vad zilnic la intersectiile sos. Progresului cu calea Rahovei si calea 13 Septembrie. De fiecare data cand trece tramvaiul 8 disnpre Progresului spre calea Rahovei se aduna in spatele lui 3-4 tramvaie datorita nefunctionarii macazului - idem la virajul lui 47 dinspre Progresului spre 13 Septembrie. Sunt timpi morti care se adauga la semicursa si timp pierdut pentru calatori datorita indolentei celor de la sectia linii.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Probabil ca mecanismele sunt proaste din nastere, cine stie ce chinezarie au montat, au bifat investitia iar banii au ajunsacolo unde trebuie. Nici la Piata Iancului / Ferdinand / Obor / Colentina la Piata nu mai functioneaza nici un macaz.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB 3mil

alch3mist wrote:
Apropo de macazuri defecte, nu stiu daca s-a mai scris insa la intersectia calea Rahovei cu calea Ferentari s-a instalat de circa 2 luni cabina pentru macagiu (mai bine zis macagii, ca sunt 2-3 indivizi tot timpul).

Acela e macaz cu ,,antecedente" si probabil de asta se prefera factorul uman acolo.

In schimb de ceva timp functioneaza toate macazele automate din intersectia Colentina cu Ziduri Mosi si Turmelor dupa ce in prealabil s-au tinut vreo saptamana de ele cei de la Swietelsky. De asemenea cred ca e prima oara cand functioneaza toate din intersectia de la Lizeanu.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Ma bucur. Inseamna ca informatia mea e depasita. Si circul destul de des pe acolo.  :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

alch3mist wrote:
De asemenea cred ca e prima oara cand functioneaza toate din intersectia de la Lizeanu.

Macaze folosite rar decat pentru acces/retragere din 5 si URAC. Dar macazele de la Eroii Revolutiei pe cand functionale  foarte rar a functionat acesta in ultimul ani si aici nu ma refer la cateva ture care se retrag la depou ci la linile 1 ( ambele ramuri ), 7, 11 si 25.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB argos

Am cautat, dar nu prea am gasit urmatoarea chestiune discutata (sper ca am postat in topicul potrivit).
De ce oare in Bucuresti (si alte orase mari) nu se folosesc butoanele din interiorul autobuzului pentru a comanda oprirea lui in statii?
Am observat ca in alte locuri soferul opreste doar daca:
-exista persoane in statie si minim una dintre persoanele care astepata autobuzul face semn cu mana (exista statii comune pentru mai multe trasee, si calatorii care asteapta fac semn cand observa ca traseul dorit se apropie).
-se apasa pe unul din butoanele din interior. Daca s-a apasat, atunci in partea de sus a autobuzului (deasupra cabinei soferului) se aprinde o lumina rosie langa indicatorul statiei care urmeaza. Astfel pasagerii stiu ca autobuzul va opri acolo (si nu mai apasa toata lumea). Am atasat un exemplu.

In fine, ati inteles ideea.
Eu vad avantaje majore prin asta: s-ar micsora durata calatoriei, s-ar face ceva economie de carburant (la un oras precum Bucurestiul nu e deloc neglijabil)
Anunt_statie.jpg (65.39 KB; downloaded 1730 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB 3mil

A fost o tentativa de folosire a butonului STOP la traseele de noapte. Aparusera si niste afise lipite in autobuze prin care calatorii erau indemnati sa foloseasca aceste butoane cand vor sa coboare.

 


Re: Stiri, noutati, perspective aztec

Nu stiu unde sa postez aici.. insa pana la urma poate fi o perspectiva buna.
Pana azi eram foarte dezamagit de stilul RATB, mai adica de cum circula soferii cu autobuzele.
Indiferent daca bulevardul e liber sau aglomerat, stilul lor este acelasi.. cateodata ducandu-te la exasperare vazand ca daca alergi pe langa un autobuz ai sanse sa il intreci, chiar daca nu este trafic aglomerat.
Ieri am crezut ca este o exceptie, si ca soferul ce m-a adus la servici se grabea pt ca statuse mai mult la capat si avea "timp de scos".
Azi, plecand de acasa la aceasi ora ca si ieri, am prins fix acelasi sofer.
Nu e o exceptie, asa conduce el.  Adica bine si repede. Fara franari bruste , dar accelerari mai rapide, fara sa se chinuie sa prinda rosul la semaforul care e verde... :D  stiti la ce ma refer. Am ajuns in 20 min pe un traseu ce il fac "babele" de alti soferi in 27-35 min.
Deci tot respectul pt soferul de ieri si azi. Linia368 orele pranzului. Nu dau ora exacta sau numar de parc, ca poate sunt si invidiosi... :D
Daca toti ar merge asa, atunci ar fi o alternativa reala a transportului personal.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

Victor92 wrote:
In urma cu 20 de minute, cei de la Interventii RATB curatau linia de la Piata Virgiliu si in curba pe unde o va lua 42- ul  :D .

46 ramane la Banu Manta sau il duce la Gara de Nord via Piata Victoriei ?Deja se stie 24 la V. Parvan, 42 la Basarab si 45 la Gara , deasemenea nu este clar daca va fii 35 sau revine 12 (desfintat 25 ).

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Orice se poate inca schimba.
Sa asteptam deschiderea si comunicatul oficial!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

georgica2704 wrote:
46 ramane la Banu Manta sau il duce la Gara de Nord via Piata Victoriei ?Deja se stie 24 la V. Parvan, 42 la Basarab si 45 la Gara , deasemenea nu este clar daca va fii 35 sau revine 12 (desfintat 25 ).


Si acum imi aduc aminte de pataniile vatmanilor de pe linia 34 cand aceasta circula pe Dr Felix ( parca prin 2008 , sau 2009 :?: - inca nu se terminasera lucrarile intre Obor si Calea Vitan ). Atunci 34 circula intre Gara de Nord si Obor prin Piata Victoriei - Dr Felix - Stefan cel Mare. Se intampla destul de des ca un bizon sa parcheze in gabaritul liniei, iar vatmanii priveau neputinciosi , asteptand sa vina politia si proprietarul... Nu stiu daca se ridicau masini atunci, in sectorul 1. Dupa deschiderea buclei de la Banu Manta, tramvaiele care veneau de la depoul Victoria pentru a intra pe liniile de pe Ion Mihalache aveau iar de suferit tot din  cauza parcangiilor de ocazie. Se mai gasea cate unu...  
Tinand cont de istoric, mi-e greu sa cred ca vor lasa Dr Felix fara linii. Zona sufera grav din cauza lipsei locurilor de parcare, iar firme sunt o  gramada...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB 3mil

Parerea mea este ca ar trebui lasata o linie sa intoarca si la Banu Manta care sa tina linia neocupata de masini pentru a avea aceasta bucla activa la nevoie (vre-un incident, ceva). Linia 42 ar fi potrivita, ca tot rolul asta il are si pe Bd. Expozitiei.  :lol:

 


Go to page:  1  ... 155 156 157 158 159 160 161  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422615 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use