Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 471331 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Se încadrează la prostie crasa. Nu iei un astfel de împrumut când nu ai absolut nimic, nici măcar un proiect tehnic. Pentru ca știi foarte bine, măcar din experiența ultimilor 30 ani ca nu este ușor sa lansezi o asemenea lucrare in Romania. Vor trece mulți ani, timp in care vei plăti ca prostul pentru ceva ce nu beneficiezi prea curând.
Nu este de vina japonezul, pe el pot sa îl înțeleg, tine niste bani blocați pe care i-ar putea folosi in alta parte. Vorba aceea, nu e prost cine cere, e prost cine da...
Se încadrează la prostie crasa. Nu iei un astfel de împrumut când nu ai absolut nimic, nici măcar un proiect tehnic. Pentru ca știi foarte bine, măcar din experiența ultimilor 30 ani ca nu este ușor sa lansezi o asemenea lucrare in Romania. Vor trece mulți ani, timp in care vei plăti ca prostul pentru ceva ce nu beneficiezi prea curând.
Nu este de vina japonezul, pe el pot sa îl înțeleg, tine niste bani blocați pe care i-ar putea folosi in alta parte. Vorba aceea, nu e prost cine cere, e prost cine da...
- andrei11
-
Posted:
-
Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Hai să concluzionez eu, ideea e pornită greșit de la început, asta e. Din păcate unii se încăpățânează să nu vadă realitatea.
De la Tokyo la Orașul Otopeni metroul nu (de)servește absolut nimic !
Și ce să vezi, între timp a apărut și automotorul. Asta e, ghinion !
Iar Otopeniul e un aeroport de provincie, prăfuit și cu un număr infim de călători care culmea, nici nu sunt în tranzit.
Dovadă că ne descurcăm foarte bine cu un tren scheletic, niște autobuze oarecare și cu automobile gârlă. Taxiuri, căruțe, microbuze, maxibuze, etc.
subway guru wrote here:
Un proiect porneste de la mult mai putin, de la o idee, vreau ceva de la A la B...
Hai să concluzionez eu, ideea e pornită greșit de la început, asta e. Din păcate unii se încăpățânează să nu vadă realitatea.
De la Tokyo la Orașul Otopeni metroul nu (de)servește absolut nimic !
Și ce să vezi, între timp a apărut și automotorul. Asta e, ghinion !
Iar Otopeniul e un aeroport de provincie, prăfuit și cu un număr infim de călători care culmea, nici nu sunt în tranzit.
Dovadă că ne descurcăm foarte bine cu un tren scheletic, niște autobuze oarecare și cu automobile gârlă. Taxiuri, căruțe, microbuze, maxibuze, etc.
- orex
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Pe aici pe forum s-a facut lobby puternic pentru tren metropolitan pe linia cf de centura.
Cum ii aduci pe centurioni in oras daca opresti metroul la mall???
Asa o lipsa de viziune ca la voi mai rar bibicule!
@sab
Eu mereu ti-am explicat cum se petrec lucrurile in realitate, speram sa apreciezi nu sa incerci sa-mi explici cum se naste un proiect atata vreme cat n-ai mosit macar unul, dar probabil ca asa e la noi, toti viseaza sa vanda castraveti la gradinari.
Pe aici pe forum s-a facut lobby puternic pentru tren metropolitan pe linia cf de centura.
Cum ii aduci pe centurioni in oras daca opresti metroul la mall???
Asa o lipsa de viziune ca la voi mai rar bibicule!
@sab
Eu mereu ti-am explicat cum se petrec lucrurile in realitate, speram sa apreciezi nu sa incerci sa-mi explici cum se naste un proiect atata vreme cat n-ai mosit macar unul, dar probabil ca asa e la noi, toti viseaza sa vanda castraveti la gradinari.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Nimeni nu visează nimic. Ceea ce am spus si te faci ca nu înțelegi este ca împrumutul nu se ia intr-o faza incipienta a proiectului, ci când lucrurile sunt avansate si trebuie sa înceapă lucrările. Dovada ca am dreptate este ca plătim degeaba de ani buni. Cu banii ăștia am fi putut sa facem ceva.
Ce, tu dacă vrei sa-ti faci o casa, te duci la banca și te împrumuți când ti-a venit ideea? Sau după ce ai cumpărat terenul, faci proiectul și obții autorizațiile? Normal ca după ce ai autorizații, ca nu ești prost sa plătești dobândă aiurea.... Dar când trebuie sa plătească statul, nu ne mai interesează ca se irosesc banii.
Nimeni nu visează nimic. Ceea ce am spus si te faci ca nu înțelegi este ca împrumutul nu se ia intr-o faza incipienta a proiectului, ci când lucrurile sunt avansate si trebuie sa înceapă lucrările. Dovada ca am dreptate este ca plătim degeaba de ani buni. Cu banii ăștia am fi putut sa facem ceva.
Ce, tu dacă vrei sa-ti faci o casa, te duci la banca și te împrumuți când ti-a venit ideea? Sau după ce ai cumpărat terenul, faci proiectul și obții autorizațiile? Normal ca după ce ai autorizații, ca nu ești prost sa plătești dobândă aiurea.... Dar când trebuie sa plătească statul, nu ne mai interesează ca se irosesc banii.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Proiectul are terenul, are toate avizele necesare, inclusiv acordul de mediu, are SF detaliat si toate studiile de teren.
Ti se pare normal sa fie sabotat de o persoana ce are alte interese?
Proiectul are terenul, are toate avizele necesare, inclusiv acordul de mediu, are SF detaliat si toate studiile de teren.
Ti se pare normal sa fie sabotat de o persoana ce are alte interese?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Guru, știi care e problema mare al acestei linii M 6 ? Distanța între Exaeroportul Băneasa și Orașul Otopeni. Sunt vreo 5 km unde metroul nu se justifică și - mai grav - nici nu se va justifica.
Dacă beneficiile lui M 6 sunt mai mari decât cei aproximativ 5 km de << deșert >> în regulă, dacă nu, avem o problemă.
Nici viitoarea stație << Gara Băneasa >> nu știu cui folosește...
Guru, știi care e problema mare al acestei linii M 6 ? Distanța între Exaeroportul Băneasa și Orașul Otopeni. Sunt vreo 5 km unde metroul nu se justifică și - mai grav - nici nu se va justifica.
Dacă beneficiile lui M 6 sunt mai mari decât cei aproximativ 5 km de << deșert >> în regulă, dacă nu, avem o problemă.
Nici viitoarea stație << Gara Băneasa >> nu știu cui folosește...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Studiul de fezabilitate spune altceva, Gara Baneasa trebuie readusa la statutul de gara normala nu doar de protocol.
Studiul de fezabilitate spune altceva, Gara Baneasa trebuie readusa la statutul de gara normala nu doar de protocol.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Lasa-ma cu studiile de fezabilitate făcute la mișto... Sa reamintesc ce a ieșit pe locul 1 la M4????
Un lucru este clar pentru toți care vor sa vada, M4/6 are mari probleme de rentabilitate. Și un proiect prost de prelungire către sud.
Lasa-ma cu studiile de fezabilitate făcute la mișto... Sa reamintesc ce a ieșit pe locul 1 la M4????
Un lucru este clar pentru toți care vor sa vada, M4/6 are mari probleme de rentabilitate. Și un proiect prost de prelungire către sud.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
BEI s-a opus mereu la M6 pentru simplul motiv ca avea finantarea JICA.
In vremea guvernului Ciolos expertilor BEI-PASSA le-a fost fortata mana de catre MT-ul nostru tehnocrat sa favorizeze caricatura aia de legatura feroviara, normal ca ulterior au refuzat sa reconsidere indiferent de evidente, ar fi insemnat sa se discrediteze si sa linga acolo unde au fost fortati sa scuipe.
Sectiunea M6.1 a fost aprobata de sefii lor de la JASPERS Bruxelles dar si aia pentru a nu se dezice total au facut-o doar cu jumatate de gura.
Cat despre redirectionarea fondurilor JICA imi pare absolut improbabila, singurul lucru cu care au fost de accord japonezii a fost sa dirijeze fondurile in totalitate pentru M6.2.
BEI s-a opus mereu la M6 pentru simplul motiv ca avea finantarea JICA.
In vremea guvernului Ciolos expertilor BEI-PASSA le-a fost fortata mana de catre MT-ul nostru tehnocrat sa favorizeze caricatura aia de legatura feroviara, normal ca ulterior au refuzat sa reconsidere indiferent de evidente, ar fi insemnat sa se discrediteze si sa linga acolo unde au fost fortati sa scuipe.
Sectiunea M6.1 a fost aprobata de sefii lor de la JASPERS Bruxelles dar si aia pentru a nu se dezice total au facut-o doar cu jumatate de gura.
Cat despre redirectionarea fondurilor JICA imi pare absolut improbabila, singurul lucru cu care au fost de accord japonezii a fost sa dirijeze fondurile in totalitate pentru M6.2.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Ce nu vrea nimeni sa spuna e din ce fonduri se va face noul terminal, ca UE nu finanteaza asa ceva…
In rest, daca masluiesti datele poti manipula si promova orice aberatie.
orex wrote here:
E ”freo” 11 ani, dar treaca mearga! Avem de ”spart” bani cu ghiotura!
Asa ca sa mai vezi si septarul de trefla!Experții Băncii Europene de Investiții au analizat, la solicitarea Ministerului Transporturilor, potențialul de dezvoltare al Magistralei M6 de metrou, de la Stația Tokyo (Complex Băneasa) până la Aeroportul Otopeni, iar concluziile sunt dure, conform unui memorandum consultat de HotNews.ro. Rentabilitatea proiectului, așa cum apare el acum în planurile Metrorex, e departe de a fi la un prag acceptabil, doar 0,17% față de 5% cât e pragul normal pentru ca un proiect să fie considerat rentabil.
Ai ce lectura, nu?
Ce nu vrea nimeni sa spuna e din ce fonduri se va face noul terminal, ca UE nu finanteaza asa ceva…
In rest, daca masluiesti datele poti manipula si promova orice aberatie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Guru, te contrazici singur...În afară de discuții ( care mai pot dura și un secol de acum încolo ) pe șantierul lui M 6 nu se mișcă absolut nimic...Nici măcar nu a fost inaugurat în chip festiv...
Guru, te contrazici singur...În afară de discuții ( care mai pot dura și un secol de acum încolo ) pe șantierul lui M 6 nu se mișcă absolut nimic...Nici măcar nu a fost inaugurat în chip festiv...
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Eu, ca și beneficiar aș fi vrut să mă folosesc de metrou...Nici nu mai are importanță pe unde e blocat proiectul. Și alte proiecte, de exemplu tramvaiul Ferentari - Berceni - Balta Albă - Doamna Ghica - Pipera ( Inelul Median ).
Eu, ca și beneficiar aș fi vrut să mă folosesc de metrou...Nici nu mai are importanță pe unde e blocat proiectul. Și alte proiecte, de exemplu tramvaiul Ferentari - Berceni - Balta Albă - Doamna Ghica - Pipera ( Inelul Median ).
📖 Pagination options