Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2321 posts, 596719 views
📖 Pagination options
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Alaturi de @TibiV, multumesc colegilor care au avut rabdare timp de 10 ani cu proiectul asta....
Trebuie sa recunosc calitatea reportajelor lui @TibiV, pe care nu am ajuns sa o egalez..
Alaturi de @TibiV, multumesc colegilor care au avut rabdare timp de 10 ani cu proiectul asta....
Trebuie sa recunosc calitatea reportajelor lui @TibiV, pe care nu am ajuns sa o egalez..
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Sincer, de atate reportaje ale lui @TibiV, mi-e imposibil sa nu ma gandesc la el de cate ori trec pe acolo. Si-s ganduri bune Asadar
Sincer, de atate reportaje ale lui @TibiV, mi-e imposibil sa nu ma gandesc la el de cate ori trec pe acolo. Si-s ganduri bune Asadar
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
M-am plimbat si eu ieri pe acolo, pe sensul dinspre Vitan-Barzesti pana la Pallady si apoi m-am intors pe Splai. Cateva impresii:
- foarte aglomerat pe sensul spre Vitan-Barzesti, era o coada foarte lunga la semafor dinspre Hatieganu. Ma gandesc ca in timpul saptamanii e horror.
- pe Hatieganu sunt foarte multi copaci destul de batrani, ma gandesc ca la etapa de largire o sa sara ecologistii/usebistii trei metri in sus cand o sa vina vorba de defrisare, vezi si cazul Ikea de pe Theodor Pallady.
- intrarea de pe Hatieganu pe pasaj e cam sicanata, puteau sa o marcheze mai bine.
- pamantul de pe mijlocul pasajului a fost nivelat in graba si sunt zone de asfalt langa bordura centrala cu pamant necuratat.
- timpii de semaforizare de pe N. Grigorescu sunt aiurea, se sta la stop o gramada fara niciun motiv.
- intre Prevederii si intersectia cu Camil Ressu / Pallady mai sut marcaje temporare si zone de asfalt necorespunzatoare. Parca si tronsonul asta face parte din proiect, sau ma insel?
- bordurile roz si spatiul verde de pe malul Dambovitei din zona pasajului (intre Lukoil si punctul asta: https://goo.gl/maps/WabKFqXp3xu2XxXW8) sunt lipsa la apel. Betonel ar putea sa faca un mic efort si sa le finalizeze. Pe partea cealalta a raului au pus parapet de protectie, aici insa nu exista nimic, asa ca pe langa aspect, e si o problema de siguranta.
M-am plimbat si eu ieri pe acolo, pe sensul dinspre Vitan-Barzesti pana la Pallady si apoi m-am intors pe Splai. Cateva impresii:
- foarte aglomerat pe sensul spre Vitan-Barzesti, era o coada foarte lunga la semafor dinspre Hatieganu. Ma gandesc ca in timpul saptamanii e horror.
- pe Hatieganu sunt foarte multi copaci destul de batrani, ma gandesc ca la etapa de largire o sa sara ecologistii/usebistii trei metri in sus cand o sa vina vorba de defrisare, vezi si cazul Ikea de pe Theodor Pallady.
- intrarea de pe Hatieganu pe pasaj e cam sicanata, puteau sa o marcheze mai bine.
- pamantul de pe mijlocul pasajului a fost nivelat in graba si sunt zone de asfalt langa bordura centrala cu pamant necuratat.
- timpii de semaforizare de pe N. Grigorescu sunt aiurea, se sta la stop o gramada fara niciun motiv.
- intre Prevederii si intersectia cu Camil Ressu / Pallady mai sut marcaje temporare si zone de asfalt necorespunzatoare. Parca si tronsonul asta face parte din proiect, sau ma insel?
- bordurile roz si spatiul verde de pe malul Dambovitei din zona pasajului (intre Lukoil si punctul asta: https://goo.gl/maps/WabKFqXp3xu2XxXW8) sunt lipsa la apel. Betonel ar putea sa faca un mic efort si sa le finalizeze. Pe partea cealalta a raului au pus parapet de protectie, aici insa nu exista nimic, asa ca pe langa aspect, e si o problema de siguranta.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Dacă nu umblă la timpii semaforului de la Vitan Bârzești o să fie jale.
Dacă nu umblă la timpii semaforului de la Vitan Bârzești o să fie jale.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
URANUS
Este jale la ore de varf. Am prins coada si de la mijlocul pasajului pana la Vitan-Barzesti. Si totusi este destul de "lung" verdele din intersecție dar se pare ca nu e suficient.
Semaforizarea de pe Grigorescu chiar e aiurea rau (idem Berzei-Buzesti). Daca vrei sa faci stanga de la mine de pe Marului spre Splai la un verde trec maxim 3 masini, a treia fortand clar trecerea.
Este jale la ore de varf. Am prins coada si de la mijlocul pasajului pana la Vitan-Barzesti. Si totusi este destul de "lung" verdele din intersecție dar se pare ca nu e suficient.
Semaforizarea de pe Grigorescu chiar e aiurea rau (idem Berzei-Buzesti). Daca vrei sa faci stanga de la mine de pe Marului spre Splai la un verde trec maxim 3 masini, a treia fortand clar trecerea.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Pamantul de pe rampa Hatieganu a fost nivelat de masinile care intorc vazand coada. La ora de varf faci lejer doua ore intre pod si Oltenitei.
Eu am stat cuminte, din pura curiozitate si lipsa de alta activitate, la coada, legal. De pe varful podului si pana strada Hatieganu, portiunea recent asfaltata (unde incepe 1 banda pe sens), am facut 50 minute, in conditiile in care undeva la un sfert din masini ba intorceau peste pod (da, urcau bordura si batatoreau pamantu), ba intrau pe "linia de tramvai" si mergeau pana jos unde coteau brusc peste contrasens pana pe breteaua de pe langa pasaj, ba intrau pe breteaua din dreapta (cum vii dinspre Splai spre Hatieganu), unde dadeau cu spatele toata breteaua. Acolo mi s-a terminat rabdarea si am intors, ocolind pe la centura.
Pamantul de pe rampa Hatieganu a fost nivelat de masinile care intorc vazand coada. La ora de varf faci lejer doua ore intre pod si Oltenitei.
Eu am stat cuminte, din pura curiozitate si lipsa de alta activitate, la coada, legal. De pe varful podului si pana strada Hatieganu, portiunea recent asfaltata (unde incepe 1 banda pe sens), am facut 50 minute, in conditiile in care undeva la un sfert din masini ba intorceau peste pod (da, urcau bordura si batatoreau pamantu), ba intrau pe "linia de tramvai" si mergeau pana jos unde coteau brusc peste contrasens pana pe breteaua de pe langa pasaj, ba intrau pe breteaua din dreapta (cum vii dinspre Splai spre Hatieganu), unde dadeau cu spatele toata breteaua. Acolo mi s-a terminat rabdarea si am intors, ocolind pe la centura.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Acum inteleg de ce nu au pus gazon. Nasol.
Acum inteleg de ce nu au pus gazon. Nasol.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Problema majora e ca din 2 benzi pasaj si 2 lateral ajungi intr-una singura. Aici e o gatuire de toata frumusetea. Mai pui semaforizarea aiurea, faptul ca noul pasaj a devenit alternativa la Vitan-Birzesti... et voila!
Problema majora e ca din 2 benzi pasaj si 2 lateral ajungi intr-una singura. Aici e o gatuire de toata frumusetea. Mai pui semaforizarea aiurea, faptul ca noul pasaj a devenit alternativa la Vitan-Birzesti... et voila!
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Daca nu ar fi fost gatuirea generata de lucrarile RADET de pe Splai, la pod Vitan-Barzesti, s-ar mai fi impartit traficul....
Dar, coada si acolo, coada si aici....n-ai pe unde sa mergi....
Tre sa caut alte alternative..
Daca nu ar fi fost gatuirea generata de lucrarile RADET de pe Splai, la pod Vitan-Barzesti, s-ar mai fi impartit traficul....
Dar, coada si acolo, coada si aici....n-ai pe unde sa mergi....
Tre sa caut alte alternative..
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Logica spune ca la Vitan directia prioritara este Hatieganu acum, nu Vitan Barzesti. Timpii de semaforizre, cel putin coroborat cu intersectia de la Oltenitei, nu reflecta asta. Plus coada (vizibila de la pod) catre Vitan, plus faptul ca pe vremuri se mergea relativ OK pe Hatieganu (cu 30 la ora, dar se mergea). Pun poze cu brazda? Iote poze cu brazda brazdata de masini. Imi pare rau ca nu am pozat bordura -- nu cred ca exista 30cm fara urme de cauciuc de unde incepe bordura joasa pe rampa de coborare si pana unde se termina spatiul median.
Logica spune ca la Vitan directia prioritara este Hatieganu acum, nu Vitan Barzesti. Timpii de semaforizre, cel putin coroborat cu intersectia de la Oltenitei, nu reflecta asta. Plus coada (vizibila de la pod) catre Vitan, plus faptul ca pe vremuri se mergea relativ OK pe Hatieganu (cu 30 la ora, dar se mergea). Pun poze cu brazda? Iote poze cu brazda brazdata de masini. Imi pare rau ca nu am pozat bordura -- nu cred ca exista 30cm fara urme de cauciuc de unde incepe bordura joasa pe rampa de coborare si pana unde se termina spatiul median.
- serbanandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
serbanandrei
Orice minune tine 3 zile. Oare credea cineva ca nu se va ajunge la asa ceva ? Oare ce rost are pamantul pe mijloc ,atata timp cat pe acolo se intoarce ? Pe soferul roman nu il poti educa decat cu forta.
Orice minune tine 3 zile. Oare credea cineva ca nu se va ajunge la asa ceva ? Oare ce rost are pamantul pe mijloc ,atata timp cat pe acolo se intoarce ? Pe soferul roman nu il poti educa decat cu forta.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
^Borduri mai inalte?
Se pare ca la int. Hatieganu cu Vitan-Barzesti, pe Hatieganu au "ingropat" o bucla inductiva, dar cam aproape de intersectie....
Am vazut din viteza, nu garantez ca asta este....
Si, da, Hatieganu - Vitan-Barzesti este directie majoritara.... desi are doar o banda.
^Borduri mai inalte?
Se pare ca la int. Hatieganu cu Vitan-Barzesti, pe Hatieganu au "ingropat" o bucla inductiva, dar cam aproape de intersectie....
Am vazut din viteza, nu garantez ca asta este....
Si, da, Hatieganu - Vitan-Barzesti este directie majoritara.... desi are doar o banda.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)
•
Choose destination