Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 471330 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Problema prelungirii M6 de la T1 la T2 e una singura, lungimea excesiva ce implica si costuri pe masura de constructie si exploatare. E mult mai logica o naveta usoara T1-T2 cu frecventa ridicata in loc de plimbarea unor trenuri grele asa cum se practica in multe aeroporturi faimoase.
Problema prelungirii M6 de la T1 la T2 e una singura, lungimea excesiva ce implica si costuri pe masura de constructie si exploatare. E mult mai logica o naveta usoara T1-T2 cu frecventa ridicata in loc de plimbarea unor trenuri grele asa cum se practica in multe aeroporturi faimoase.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
Patinati aiurea-n tramvai cu extinderea M6 la viitorul terminal al aeroportului HC!
Va dau doua contra exemple existente si care functioneaza stimabililor!
CDGVal
JFKAir Train!
Patinati aiurea-n tramvai cu extinderea M6 la viitorul terminal al aeroportului HC!
Va dau doua contra exemple existente si care functioneaza stimabililor!
CDGVal
JFKAir Train!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Adauga Fiumicino ca sa fie si mai ginta latina…doar doua vagoane Bombardier ce fac incontinuu naveta du-te-vino.
Adauga Fiumicino ca sa fie si mai ginta latina…doar doua vagoane Bombardier ce fac incontinuu naveta du-te-vino.
- orex
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
În final ce propuneți voi ? Că eu n-am înțeles !
Nu că m-ar mai interesa personal, așa, de ambient !
În final ce propuneți voi ? Că eu n-am înțeles !
Nu că m-ar mai interesa personal, așa, de ambient !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Ce nu ai inteles?…ca nici eu nu am inteles ce nu ai inteles…
Ce nu ai inteles?…ca nici eu nu am inteles ce nu ai inteles…
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Eu am înțeles așa. M 6 până aici, la T 1 apoi T 1 / T 2 cu ceva local ( eventul pe șine ) care să aparțină aeroportului. ( Cred că tot subteran dacă e pe șine, că nu prea văd pe unde s-o ia pe la suprafață ). "Ceva" pe post de navetă T 1 / T 2.
Deocamdată stația Străulești nu-și justifică existența din punct de vedere financiar.
Eu am înțeles așa. M 6 până aici, la T 1 apoi T 1 / T 2 cu ceva local ( eventul pe șine ) care să aparțină aeroportului. ( Cred că tot subteran dacă e pe șine, că nu prea văd pe unde s-o ia pe la suprafață ). "Ceva" pe post de navetă T 1 / T 2.
subway guru wrote:
Problema prelungirii M6 de la T1 la T2 e una singura, lungimea excesiva ce implica si costuri pe masura de constructie si exploatare.
Deocamdată stația Străulești nu-și justifică existența din punct de vedere financiar.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
S-o lasam, ”asa cum a picat”, metrou, jos la T1, atunci cand se va edifica! Solutii tehnice pentru parcurgerea distantelor intre T1,T2 , etc. exista deja la aeroporturi cu mult mai mare ”ștaif”, decat Henry Coanda, fara ”metrou greu”!
Te invit, cu subsemnatul, la cele doua locatii pe care le-am mentionat anterior! Sa vezi ce si cum, asta daca obtii viza pentru JFK!
S-o lasam, ”asa cum a picat”, metrou, jos la T1, atunci cand se va edifica! Solutii tehnice pentru parcurgerea distantelor intre T1,T2 , etc. exista deja la aeroporturi cu mult mai mare ”ștaif”, decat Henry Coanda, fara ”metrou greu”!
Te invit, cu subsemnatul, la cele doua locatii pe care le-am mentionat anterior! Sa vezi ce si cum, asta daca obtii viza pentru JFK!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Din puțul gândirii profunde:
Magistrala 6 realizează extinderea reţelei actuale de metrou din staţia 1 Mai până la Aeroportul Internaţional „Henri Coandă” Bucureşti. Noul tronson va permite legarea directă între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni, fără transbordarea călătorilor prin schimbarea peroanelor şi a trenurilor.
sab wrote here:
Magistrala 6: Statul a cheltuit 27 de milioane de euro pentru o linie de metrou pe care nu mai vrea să o facă
https://www.economica.net/magistrala-6-s ... 615.html
Din puțul gândirii profunde:
Magistrala 6 realizează extinderea reţelei actuale de metrou din staţia 1 Mai până la Aeroportul Internaţional „Henri Coandă” Bucureşti. Noul tronson va permite legarea directă între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni, fără transbordarea călătorilor prin schimbarea peroanelor şi a trenurilor.
- sab
-
Posted:
-
Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Magistrala 6: Statul a cheltuit 27 de milioane de euro pentru o linie de metrou pe care nu mai vrea să o facă
https://www.economica.net/magistrala-6-s ... 615.html
Da, pentru ca investiția este 1Mai-Otopeni, foarte mulți "neavizați" au înțeles ca trebuie sa schimbi la 1 Mai. Inclusiv din harți, unde M6 are o alta culoare, fata de tronsonul GdN-1Mai. Am auzit, personal, oameni care își puneau aceasta problema uitându-se pe harta dintr-un metrou.
P.S. Eu as fi si mai radical, cred ca nici măcar M6.1 NU se justifica, pe traseul de acum.
Magistrala 6: Statul a cheltuit 27 de milioane de euro pentru o linie de metrou pe care nu mai vrea să o facă
https://www.economica.net/magistrala-6-s ... 615.html
Da, pentru ca investiția este 1Mai-Otopeni, foarte mulți "neavizați" au înțeles ca trebuie sa schimbi la 1 Mai. Inclusiv din harți, unde M6 are o alta culoare, fata de tronsonul GdN-1Mai. Am auzit, personal, oameni care își puneau aceasta problema uitându-se pe harta dintr-un metrou.
Screenshot 2021-10-01 072426.jpg (53.06 KB; downloaded 2081 times)
P.S. Eu as fi si mai radical, cred ca nici măcar M6.1 NU se justifica, pe traseul de acum.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Scriosteanu a anuntat la B1 memorandum de deblocare a M6.2
Scriosteanu a anuntat la B1 memorandum de deblocare a M6.2
- ticker
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ticker
Daca aveati vreo speranta ca Scriosteanu e ce trebuie, avem dovada ca nu. Hai sa ne luam spoiler la rabla cand motorul e pe butuci... Ca am cheltuit aiurea bani pe un proiect nefezabil si NERENTABIL e una; sa ne incapatanam sa ii aruncam in continuare pe o zona fara calatori e o imensa prostie.
Daca aveati vreo speranta ca Scriosteanu e ce trebuie, avem dovada ca nu. Hai sa ne luam spoiler la rabla cand motorul e pe butuci... Ca am cheltuit aiurea bani pe un proiect nefezabil si NERENTABIL e una; sa ne incapatanam sa ii aruncam in continuare pe o zona fara calatori e o imensa prostie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Susțin, M 6.2 ( Mall Popoviciu - aeroportul Otopeni ) este o investiție care NU se justifică.
Susțin, M 6.2 ( Mall Popoviciu - aeroportul Otopeni ) este o investiție care NU se justifică.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Memorandum în Guvern pentru ca Magistrala de metrou M6 să ajungă la Aeroportul Otopeni. Fostul ministru Cătălin Drulă arăta că investiţia nu este rentabilă şi prioritare sunt alte magistrale cu densitate mai mare de populaţie
https://economedia.ro/memorandum-in-guve ... F_lVByUm
Din banii cui, ca de la UE n-ai sa vezi!
PS
Facem ca si cu autostrada Ploiesti-Brasov, un PPP ”mik”?
Memorandum în Guvern pentru ca Magistrala de metrou M6 să ajungă la Aeroportul Otopeni. Fostul ministru Cătălin Drulă arăta că investiţia nu este rentabilă şi prioritare sunt alte magistrale cu densitate mai mare de populaţie
https://economedia.ro/memorandum-in-guve ... F_lVByUm
Din banii cui, ca de la UE n-ai sa vezi!
PS
Facem ca si cu autostrada Ploiesti-Brasov, un PPP ”mik”?
📖 Pagination options