Topic: Discuții diverse
4068 posts, 1027020 views
📖 Pagination options
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
Da, dar ce te faci cu ANAP care doreste sa elimine acordurile cadru din piata de achizitii? Stiu cazuri concrete de achizitii respinse de ei doar din simplul motiv ca doresc eliminarea acordurilor cadru
Da, dar ce te faci cu ANAP care doreste sa elimine acordurile cadru din piata de achizitii? Stiu cazuri concrete de achizitii respinse de ei doar din simplul motiv ca doresc eliminarea acordurilor cadru
- Albert
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Revine. Oricum odata cu sosirea tuturor Kent se are in vedere retragerea din circulatie a unei serii de Euro 3, dar cu siguranta 4100 nu va fi printre ele fiind masina cu AC. Oricum 4100 de când a venit a fost naspa.
Revine. Oricum odata cu sosirea tuturor Kent se are in vedere retragerea din circulatie a unei serii de Euro 3, dar cu siguranta 4100 nu va fi printre ele fiind masina cu AC. Oricum 4100 de când a venit a fost naspa.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
punmeister
De ce?
Utilizator anonim wrote:
Oricum odata cu sosirea tuturor Kent se are in vedere retragerea din circulatie a unei serii de Euro 3
De ce?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
Eu nu cred ca se va concretiza...Au nevoie de ele ca de aer pentru liniile regionale...
Eu nu cred ca se va concretiza...Au nevoie de ele ca de aer pentru liniile regionale...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
Nu se are deloc retragerea autobuzelor Mercedes-Benz Citaro Euro 3. Terminati cu zvonurile de la colt pana nu exista ceva scris.
Nu se are deloc retragerea autobuzelor Mercedes-Benz Citaro Euro 3. Terminati cu zvonurile de la colt pana nu exista ceva scris.
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
Mi se pare cam greu sa retraga din ele, deoarece sunt inca bune si mai pot fi folosite 5-7 ani de acum incolo cu minima investitie in reparatii, insa ma astept la orice din partea lor...
Mi se pare cam greu sa retraga din ele, deoarece sunt inca bune si mai pot fi folosite 5-7 ani de acum incolo cu minima investitie in reparatii, insa ma astept la orice din partea lor...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Sunt unele cu probleme la cutiile de viteza, motoare si alte subansamble. Dar nu se are in vedere casarea ci mai mult vânzarea sau donarea acestora altor orase din tara. Actiuni concrete vom vedea peste doua luni când vin toate Kent si se poate organiza parcul intr-o varianta finala. Ba chiar directorul STB a declarat de mai multe ori ca exista variante de buy-back pentru acestea.
Sunt unele cu probleme la cutiile de viteza, motoare si alte subansamble. Dar nu se are in vedere casarea ci mai mult vânzarea sau donarea acestora altor orase din tara. Actiuni concrete vom vedea peste doua luni când vin toate Kent si se poate organiza parcul intr-o varianta finala. Ba chiar directorul STB a declarat de mai multe ori ca exista variante de buy-back pentru acestea.
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
Ar fi bine sa le doneze altora, mi se pare o idee buna. In alta ordine de idei trebuie vazut ce se intampla cu licitatia celor 20 de linii regio, pentru ca e posibil sa nu avem pe nimeni inscris si atunci sa fie nevoie de inca 100 si un pic de masini pt aceste linii
Ar fi bine sa le doneze altora, mi se pare o idee buna. In alta ordine de idei trebuie vazut ce se intampla cu licitatia celor 20 de linii regio, pentru ca e posibil sa nu avem pe nimeni inscris si atunci sa fie nevoie de inca 100 si un pic de masini pt aceste linii
- Daniel2000
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Daniel2000
Ar fi nasol sa le retraga, mai bine le ar folosi pe liniile regionale, inca mai pot fi folosite vreo 5 ani.
punmeister wrote:Utilizator anonim wrote:
Oricum odata cu sosirea tuturor Kent se are in vedere retragerea din circulatie a unei serii de Euro 3
Ar fi nasol sa le retraga, mai bine le ar folosi pe liniile regionale, inca mai pot fi folosite vreo 5 ani.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Vor mai intra minim inca 150 de autobuze STB pe regionale. Privatii au sicrie o mare parte, inca nu s-au dotat si nu au sanse la licitatie, deci tot STBul ramane baza pe majoritatea liniilor regionale.
Vor mai intra minim inca 150 de autobuze STB pe regionale. Privatii au sicrie o mare parte, inca nu s-au dotat si nu au sanse la licitatie, deci tot STBul ramane baza pe majoritatea liniilor regionale.
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
In acest moment avem cam 130 cu inca 150 minim inseamna 280, cam departe de preconizatul de 350 al celor de la CJ Ilfov...
In acest moment avem cam 130 cu inca 150 minim inseamna 280, cam departe de preconizatul de 350 al celor de la CJ Ilfov...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
O intrebare...Cine ia la buy-back autobuze cu probleme la cutie/motor sau fara aer condiționat?
Utilizator anonim wrote:
Sunt unele cu probleme la cutiile de viteza, motoare si alte subansamble. Dar nu se are in vedere casarea ci mai mult vânzarea sau donarea acestora altor orase din tara. Actiuni concrete vom vedea peste doua luni când vin toate Kent si se poate organiza parcul intr-o varianta finala. Ba chiar directorul STB a declarat de mai multe ori ca exista variante de buy-back pentru acestea.
O intrebare...Cine ia la buy-back autobuze cu probleme la cutie/motor sau fara aer condiționat?
📖 Pagination options