Topic: V3A-93-CH-PPC
2477 posts, 764480 views
📖 Pagination options
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Cezar210
PS.
@joker, in ultimele 2 imagini atașate de tine este vagonul 4021, boghiurile din penultima poza fiind ale sale iar în ultima poza apare corpul A al vagonului.
PS.
@joker, in ultimele 2 imagini atașate de tine este vagonul 4021, boghiurile din penultima poza fiind ale sale iar în ultima poza apare corpul A al vagonului.
- mirceade
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
mirceade
Ce prostie a fost mereu cu ușa 1 înghesuită doar ca să aibă vatmanul ușa lui.
Ce prostie a fost mereu cu ușa 1 înghesuită doar ca să aibă vatmanul ușa lui.
- joker
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
joker
Da,deoarece cum se zice si in text,la 4021 se lucreaza,boghiurile lui sunt gata iar el in sine este in curs de revopsire,totusi cu toate ca el este la vopsitorie , el are mare parte din componentele tehnice deja finalizate , tramvaiul fiind estimat pentru a reveni pe linia 41 în luna iulie, urmat cel putin de 4020, 4011, 4008 pana la finalul anului, in scurt timp depoul Alexandria urmand sa mai trimita alte vagoane CH PPC la URAC.
Cezy210 wrote here:
PS.
@joker, in ultimele 2 imagini atașate de tine este vagonul 4021, boghiurile din penultima poza fiind ale sale iar în ultima poza apare corpul A al vagonului.
Da,deoarece cum se zice si in text,la 4021 se lucreaza,boghiurile lui sunt gata iar el in sine este in curs de revopsire,totusi cu toate ca el este la vopsitorie , el are mare parte din componentele tehnice deja finalizate , tramvaiul fiind estimat pentru a reveni pe linia 41 în luna iulie, urmat cel putin de 4020, 4011, 4008 pana la finalul anului, in scurt timp depoul Alexandria urmand sa mai trimita alte vagoane CH PPC la URAC.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
ADK
Eu nu știu ce atâta înghesuială vezi tu acolo, mie nici la BLF nu mi se pare o cine știe ce mega-problemă ultima ușă simplă cu toate că sunt de acord că trebuia să fie dublă, dar nah, acolo e porțiune high-floor că e boghiul motor. La ce trafic e-n Bucureștiul ăsta și cum ajunge vatmanul să schimbe macazul manual prin intersecții, să se roage de călători să-i dea voie să coboare și să trebuiască mereu să zăvorască ușa, plus că mai coboară câte unul prin mașini și după îți zice STB că i-ai dat tu drumul să coboare.
mirceade wrote here:
Ce prostie a fost mereu cu ușa 1 înghesuită doar ca să aibă vatmanul ușa lui.
Eu nu știu ce atâta înghesuială vezi tu acolo, mie nici la BLF nu mi se pare o cine știe ce mega-problemă ultima ușă simplă cu toate că sunt de acord că trebuia să fie dublă, dar nah, acolo e porțiune high-floor că e boghiul motor. La ce trafic e-n Bucureștiul ăsta și cum ajunge vatmanul să schimbe macazul manual prin intersecții, să se roage de călători să-i dea voie să coboare și să trebuiască mereu să zăvorască ușa, plus că mai coboară câte unul prin mașini și după îți zice STB că i-ai dat tu drumul să coboare.
- cris_m
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
shoppy
Dar la EP-uri si Tatre cum era posibil sa se dea jos sa schimbe macazul in epoca macazelor manuale si a circularii cu usile deschise si calatorii atarnati ciorchine in ele?
Mai ales ca nu mai exita nicaieri moda aceasta iar calatorii ori fi ei ultimii tampiti dar inteleg ca nu merge tramvaiul pana nu fac loc sa treava vatmanul si chiar daca trebuie sa se dea jos doar nu pleaca dupaia fara ei.
Dai la oameni un mic avantaj, se obisnuiesc cu el si duapaia iti argumenteaza si cu extraterestrii ca este absolut imposibil sa se mai poata suporta daca se elimina.
Bine ca vin Astrele, sunt in garantie si este imposibil sa se mestereasca prima usa sa nu se deschida sau sa se blocheze din spatiul calatorilor ca poate este vreun macaz stricat pe traseu.
Dar la EP-uri si Tatre cum era posibil sa se dea jos sa schimbe macazul in epoca macazelor manuale si a circularii cu usile deschise si calatorii atarnati ciorchine in ele?
Mai ales ca nu mai exita nicaieri moda aceasta iar calatorii ori fi ei ultimii tampiti dar inteleg ca nu merge tramvaiul pana nu fac loc sa treava vatmanul si chiar daca trebuie sa se dea jos doar nu pleaca dupaia fara ei.
Dai la oameni un mic avantaj, se obisnuiesc cu el si duapaia iti argumenteaza si cu extraterestrii ca este absolut imposibil sa se mai poata suporta daca se elimina.
Bine ca vin Astrele, sunt in garantie si este imposibil sa se mestereasca prima usa sa nu se deschida sau sa se blocheze din spatiul calatorilor ca poate este vreun macaz stricat pe traseu.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
ADK
Compari ce era acum 30-40 ani când nu era traficul de balamuc de mașini ca astăzi și când nu erau nici atâția străini dubioși ca astăzi?
Oricum nu le vor modifica nici după 15-20 ani, cred, spun că la T4R au rămas așa de pe vremea ITB-ului, doar cel de școală find modificat ca să aibă loc instructorul.
Compari ce era acum 30-40 ani când nu era traficul de balamuc de mașini ca astăzi și când nu erau nici atâția străini dubioși ca astăzi?
Oricum nu le vor modifica nici după 15-20 ani, cred, spun că la T4R au rămas așa de pe vremea ITB-ului, doar cel de școală find modificat ca să aibă loc instructorul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
shoppy
Si ce treaba are densitatea traficului auto cu macazul si coboratul vatmanului?, mai ales ca macazuri sunt in statie sau la semafor, nu trebuie sa zboare vatmanul ca sa schimbe macazul.
Acesta este exemplul tipic de gandire pe dos / de-andoaselea / pus caru inaintea boilor, cauzate de vremurile in care traim si dincolo de care nu numai ca nu reusim, dar ne incapatanam sa nu evoluam:
- daca se strica macazurile inseamna ca trebuiesc reparate si facute sa nu se mai strice, nu ca trebuie sa aiba vatmanul usa si culoar special numai pentru el ca sa coboare sa schimbe macazul
- daca vara moare vatmanul de cald inseamna ca trebuie sa i se puna AC, nu ca trebuie sa aiba vatmanul usa si culoar special numai pentru el ca sa mearga cu ea deschisa
- daca se intrerupe alimentarea electrica inseamna ca trebuie facut sa nu se mai intrerupa sau sa se revina cat mai repede, nu sa aiba toate tramvaiele si toate troleibuzele baterii, condensatoare sau baterii + condensatoare ca sa se intoarca la depou
- daca vehiculele sunt neconfomrme inseamna ca trebuiesc facute conforme de cei care au atributii de serviciu sa faca vehiculele conforme, nu sa se faca titulari care in loc sa se concentreze pe condus vehicolul in siguranta isi consuma energia si nervii pe facut curatenie, inlocuit becuri, reparat mici defectiuni, mituit mecanicii sa repare ce nu poate repara el
Daca ar fi dupa mine as cobora 10 calatori in mijocul traficului ca sa schimb macazul, toata lumea ar vedea, s-ar filma cu telefonul, ar aparea pe facebook, ar aparea in presa, ar iesi scandal, si in noaptea urmatoare macazul ar fi reparat(si in plus promisiuni ca se vor urmari mult mai bine toate macazurile de pe retea ca sa nu se mai intample asta in viitor) si nu ar mai fi nevoie ca 30 de vatmani sa-si foloseasca usa si culoarul personal ca sa urce si sa coboare ca sa schimbe macazul de 15 ori pe zi o luna de acum incolo, dar nu, asta inseamna sa se renunte la un avantaj personal, si daca sunt titulari pe acele vagoane cu usa personala, ar putea sa nu mai fie titulari si trecuti pe vagoane la care nu se deschide usa sau sunt Tatre sau mai stiu eu ce pierdere personala.
Sau as opri tramvaiul 10min in mijloc la pasaj Grand ca mi s-a facut rau de la caldura, sau ca este defect ca asa mi l-a dat din depou, si daca ar fi 10 vatmani care ar face asta atunci s-ar rezolva, dar ar trebui sa fie uniti si nu disperati ca pierd titularizarea.
Si ce treaba are densitatea traficului auto cu macazul si coboratul vatmanului?, mai ales ca macazuri sunt in statie sau la semafor, nu trebuie sa zboare vatmanul ca sa schimbe macazul.
Acesta este exemplul tipic de gandire pe dos / de-andoaselea / pus caru inaintea boilor, cauzate de vremurile in care traim si dincolo de care nu numai ca nu reusim, dar ne incapatanam sa nu evoluam:
- daca se strica macazurile inseamna ca trebuiesc reparate si facute sa nu se mai strice, nu ca trebuie sa aiba vatmanul usa si culoar special numai pentru el ca sa coboare sa schimbe macazul
- daca vara moare vatmanul de cald inseamna ca trebuie sa i se puna AC, nu ca trebuie sa aiba vatmanul usa si culoar special numai pentru el ca sa mearga cu ea deschisa
- daca se intrerupe alimentarea electrica inseamna ca trebuie facut sa nu se mai intrerupa sau sa se revina cat mai repede, nu sa aiba toate tramvaiele si toate troleibuzele baterii, condensatoare sau baterii + condensatoare ca sa se intoarca la depou
- daca vehiculele sunt neconfomrme inseamna ca trebuiesc facute conforme de cei care au atributii de serviciu sa faca vehiculele conforme, nu sa se faca titulari care in loc sa se concentreze pe condus vehicolul in siguranta isi consuma energia si nervii pe facut curatenie, inlocuit becuri, reparat mici defectiuni, mituit mecanicii sa repare ce nu poate repara el
Daca ar fi dupa mine as cobora 10 calatori in mijocul traficului ca sa schimb macazul, toata lumea ar vedea, s-ar filma cu telefonul, ar aparea pe facebook, ar aparea in presa, ar iesi scandal, si in noaptea urmatoare macazul ar fi reparat(si in plus promisiuni ca se vor urmari mult mai bine toate macazurile de pe retea ca sa nu se mai intample asta in viitor) si nu ar mai fi nevoie ca 30 de vatmani sa-si foloseasca usa si culoarul personal ca sa urce si sa coboare ca sa schimbe macazul de 15 ori pe zi o luna de acum incolo, dar nu, asta inseamna sa se renunte la un avantaj personal, si daca sunt titulari pe acele vagoane cu usa personala, ar putea sa nu mai fie titulari si trecuti pe vagoane la care nu se deschide usa sau sunt Tatre sau mai stiu eu ce pierdere personala.
Sau as opri tramvaiul 10min in mijloc la pasaj Grand ca mi s-a facut rau de la caldura, sau ca este defect ca asa mi l-a dat din depou, si daca ar fi 10 vatmani care ar face asta atunci s-ar rezolva, dar ar trebui sa fie uniti si nu disperati ca pierd titularizarea.
- mirceade
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
mirceade
În vest ușa 1 e ușa pe unde se urcă persoanele cu dizabilități, în special la autobuze unde ușa 1 are podeaua extra coborâtă și este de obicei cea mai largă în interior (până la prima bară, obstacol, etc.). La tramvaie n-am văzut niciodată culoar de o persoană cu scări (!) stil turnul ceasului unde dacă mai ai și ceva în mână te freci de chedere. Poate la tramvaiele de epocă din Budapesta dar nu la modelele moderne.
În vest ușa 1 e ușa pe unde se urcă persoanele cu dizabilități, în special la autobuze unde ușa 1 are podeaua extra coborâtă și este de obicei cea mai largă în interior (până la prima bară, obstacol, etc.). La tramvaie n-am văzut niciodată culoar de o persoană cu scări (!) stil turnul ceasului unde dacă mai ai și ceva în mână te freci de chedere. Poate la tramvaiele de epocă din Budapesta dar nu la modelele moderne.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
ADK
@shoppy e ușor să spui toate astea de parcă nici nu știi cum merg la noi treburile, cel mai sigur nici nu ești vre-un angajat cu acte în regulă al STB-ului sau nu ai stat zile întregi cu ei să vezi cum decurg cu adevărat treburile, nu știu ce vezi tu cine știe de unde sau ce reușești să deduci ca și alții în cele poate 40 min de mers cu autobuzul/tramvaiul toată ziua. Păcat că mulți d-ăștia veniți din tot felul de domenii care n-au legătură nici în clin nici în mânecă cu ce se ocupă în prezent nu știu sau nu iau în considerare pe ce trebuie să pună accent sau să rezolve, și copiază ca elevul după tablă ce vede la alții considerați ”mai în față”. La noi tot ce face omul face și maimuța, adică ce face neamțul sau mai știu eu care face și românul, indiferent dacă-i bine sau nu sau dacă e de competența respectivului sau dacă suntem de-a dreptul pregătiți pentru o nouă evoluție. ”Noroc” cu neamțul și tătarul că altfel cine știe cât de rău ne era în prezent.
Dacă de mâine se dă dispoziție ca în ”vest” și ca muncitor la salubritate să te urci cu tomberonul pe la ușa 1, înseamnă că și la noi trebuie să te urci pe la prima ușă cât ai alte 4 mari și late? cât despre podeaua -extra- coborâtă îmi dau seama și cât de joasă e mașina, sincer noi am dat cu Mercedes-urile în toate gropile și ne-am făcut de râs cu mentenanța lor și acum presupun că ne trebuie mașini de-o palmă până la asfalt? să ne facem și mai de râs?
@shoppy e ușor să spui toate astea de parcă nici nu știi cum merg la noi treburile, cel mai sigur nici nu ești vre-un angajat cu acte în regulă al STB-ului sau nu ai stat zile întregi cu ei să vezi cum decurg cu adevărat treburile, nu știu ce vezi tu cine știe de unde sau ce reușești să deduci ca și alții în cele poate 40 min de mers cu autobuzul/tramvaiul toată ziua. Păcat că mulți d-ăștia veniți din tot felul de domenii care n-au legătură nici în clin nici în mânecă cu ce se ocupă în prezent nu știu sau nu iau în considerare pe ce trebuie să pună accent sau să rezolve, și copiază ca elevul după tablă ce vede la alții considerați ”mai în față”. La noi tot ce face omul face și maimuța, adică ce face neamțul sau mai știu eu care face și românul, indiferent dacă-i bine sau nu sau dacă e de competența respectivului sau dacă suntem de-a dreptul pregătiți pentru o nouă evoluție. ”Noroc” cu neamțul și tătarul că altfel cine știe cât de rău ne era în prezent.
mirceade wrote here:
În vest ușa 1 e ușa pe unde se urcă persoanele cu dizabilități, în special la autobuze unde ușa 1 are podeaua extra coborâtă și este de obicei cea mai largă în interior (până la prima bară, obstacol, etc.).
Dacă de mâine se dă dispoziție ca în ”vest” și ca muncitor la salubritate să te urci cu tomberonul pe la ușa 1, înseamnă că și la noi trebuie să te urci pe la prima ușă cât ai alte 4 mari și late? cât despre podeaua -extra- coborâtă îmi dau seama și cât de joasă e mașina, sincer noi am dat cu Mercedes-urile în toate gropile și ne-am făcut de râs cu mentenanța lor și acum presupun că ne trebuie mașini de-o palmă până la asfalt? să ne facem și mai de râs?
- andrei11
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
joker
Si niste poze cu el 🙂
sursa : https://www.facebook.com/1046222815529329/posts/2192655880886011/?sfnsn=mo
CristianMihaiSTB wrote here:
4034 a primit recent reclamă la Dr. Max.
Si niste poze cu el 🙂
FB_IMG_1649419889004.jpg (78.5 KB; downloaded 5642 times)
FB_IMG_1649419894865.jpg (72.04 KB; downloaded 5643 times)
FB_IMG_1649419897942.jpg (71.73 KB; downloaded 5642 times)
FB_IMG_1649419901270.jpg (73.79 KB; downloaded 5643 times)
FB_IMG_1649419902999.jpg (76.25 KB; downloaded 5642 times)
FB_IMG_1649419904901.jpg (71.7 KB; downloaded 5642 times)
FB_IMG_1649419906648.jpg (43.1 KB; downloaded 5642 times)
FB_IMG_1649419908616.jpg (60.94 KB; downloaded 5642 times)
sursa : https://www.facebook.com/1046222815529329/posts/2192655880886011/?sfnsn=mo
- joker
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
joker
136 a primit reclama la Morbius
136 a primit reclama la Morbius
20220409_185710.jpg (1.35 MB; downloaded 5440 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Cezar210
Se pare că 4009 a fost tamponat deja, frontal, in partea dreapta. Nu este foarte grav dar strica aspectul.
Se pare că 4009 a fost tamponat deja, frontal, in partea dreapta. Nu este foarte grav dar strica aspectul.
📖 Pagination options