Topic: V3A-93M-EPC
349 posts, 160362 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Utilizator anonim
Cosmetizarea de care ziceam cred ca a fost mai mult in urma unei tamponari pe stanga, in rest abia au mai cojit la el, deci va arata mai normal pana la urma...
Cosmetizarea de care ziceam cred ca a fost mai mult in urma unei tamponari pe stanga, in rest abia au mai cojit la el, deci va arata mai normal pana la urma...
LRM_EXPORT_583950808370652_20190307_095553632.jpeg (1.23 MB; downloaded 6034 times)
- bobby
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- drbm
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
drbm
014 huruie pe șina tip CF. Angrenaje defecte? Boghiurile par noi. Sau refăcute.
014 huruie pe șina tip CF. Angrenaje defecte? Boghiurile par noi. Sau refăcute.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
SirVlady
Huruie numai cand se opreste. In rest, m-a mirat ca scartaie si pe linie modernizata. Totusi, e vorba de un tramvai iesit de la RK recent, si in mod normal nu trebuia sa huruie/scartaie..
Huruie numai cand se opreste. In rest, m-a mirat ca scartaie si pe linie modernizata. Totusi, e vorba de un tramvai iesit de la RK recent, si in mod normal nu trebuia sa huruie/scartaie..
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
ByOnu
Cum, un vagon proaspat iesit din URAC huruie, se zdruncina si se retrage depou de cateva ori pe zi? Hai mai, lasati-ne, ca nu credem!
Cum, un vagon proaspat iesit din URAC huruie, se zdruncina si se retrage depou de cateva ori pe zi? Hai mai, lasati-ne, ca nu credem!
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Nenea_titi
Probabil trebuie să se rodeze angrenajele. Dar nu e admisibil. Ce, când iei o mașină nouă, trebuie să huruie când are nici 100 km? Mai trebuie lăsat un pic. Roțile au fost strunjite cum trebuie la cotă? Roțile au porțiuni plate deja? Sunt ovale? Poligonale?
P. S. : Dacă huruie pe linie CF, să îl trimită pe 40 pe Bd. Basarabia sau pe 19. Poate se învață minte, vede cât de rău e acolo apoi se învață minte și tace... Eeee comedie.
De 192, 246,361 ce se mai știe? Nici pe 137, 133,180 nu le-am mai văzut. Nici pe 097, 352 și 267. Doar 293 văd că iese. Și 205 sporadic. Care e problema lor generală? Afară de 192 și 361 care au probleme la echipament.
drbm wrote:
014 huruie pe șina tip CF. Angrenaje defecte? Boghiurile par noi. Sau refăcute.
Probabil trebuie să se rodeze angrenajele. Dar nu e admisibil. Ce, când iei o mașină nouă, trebuie să huruie când are nici 100 km? Mai trebuie lăsat un pic. Roțile au fost strunjite cum trebuie la cotă? Roțile au porțiuni plate deja? Sunt ovale? Poligonale?
P. S. : Dacă huruie pe linie CF, să îl trimită pe 40 pe Bd. Basarabia sau pe 19. Poate se învață minte, vede cât de rău e acolo apoi se învață minte și tace... Eeee comedie.
De 192, 246,361 ce se mai știe? Nici pe 137, 133,180 nu le-am mai văzut. Nici pe 097, 352 și 267. Doar 293 văd că iese. Și 205 sporadic. Care e problema lor generală? Afară de 192 și 361 care au probleme la echipament.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
SirVlady
352 circula.
192 nu mai are mult si face 10 ani de cand sta pe dreapta.
267 sta descompletat in depou, idem si 246.
133 are mai bine de 4 ani de cand sta defect
352 circula.
192 nu mai are mult si face 10 ani de cand sta pe dreapta.
267 sta descompletat in depou, idem si 246.
133 are mai bine de 4 ani de cand sta defect
- punmeister
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Nenea_titi
Pe 192,205 și 361 le știu de când umblau pe 41. Văd că doar 205 supraviețuiește. 192, parcă l-a văzut acum vreo 2 ani la Sf Gheorghe, a plecat tractat de un alt V3A 93 obișnuit, iar pe 361 l-am văzut acum nu foarte mult timp dus spre Alexandria. Totuși nu mi se par fiabile. De moment ce zac atât de mult defecte prin depouri. Și când ies iar au belele. Orice investiție în ele este inutilă în cazurile astea, deoarece poți să bagi în ele toată rezerva monetară a băncii mondiale și tot niște sandramale vor fi. E drept, nu pot să nu recunosc că spre deosebire de V3A 93 ordinar, au o asamblare mult mai bună, mult mai silențioase, design mai frumos, parcă mai insonorizate o idee, dar la ce bun, că stau mai mult căzute. Nu știu cât e de posibilă transformarea lor în PPC... În formatul actual nu ai cum să le faci cu secțiune centrală coborâtă. 205 văd că merge de bine de rău, dar tot nu m-aș baza pe ele. Mai bine că nu au continuat, văd că au probleme destule. Totuși în perioada 2002-2006 le vedeam destul pe 2,8, 11,12, 37, 44. Posibil și alte linii, atunci arătau altfel, altă schemă de vopsire, dar erau și mai tinere. Dar totuși : de ce FAUR se țin mai bine la capitolul fiabilitate decât EPC? Nu îmi spuneți de echipamente, că văd că toate sunt reostatice (cu unele excepții), ce pică așa la ele? Faptul că sunt mai grele, e posibil să solicite mai tare anumite subansambluri, asta e drept (frâne, articulații, motoare, reductoare, contractori de accelerare, etc).
Pe 192,205 și 361 le știu de când umblau pe 41. Văd că doar 205 supraviețuiește. 192, parcă l-a văzut acum vreo 2 ani la Sf Gheorghe, a plecat tractat de un alt V3A 93 obișnuit, iar pe 361 l-am văzut acum nu foarte mult timp dus spre Alexandria. Totuși nu mi se par fiabile. De moment ce zac atât de mult defecte prin depouri. Și când ies iar au belele. Orice investiție în ele este inutilă în cazurile astea, deoarece poți să bagi în ele toată rezerva monetară a băncii mondiale și tot niște sandramale vor fi. E drept, nu pot să nu recunosc că spre deosebire de V3A 93 ordinar, au o asamblare mult mai bună, mult mai silențioase, design mai frumos, parcă mai insonorizate o idee, dar la ce bun, că stau mai mult căzute. Nu știu cât e de posibilă transformarea lor în PPC... În formatul actual nu ai cum să le faci cu secțiune centrală coborâtă. 205 văd că merge de bine de rău, dar tot nu m-aș baza pe ele. Mai bine că nu au continuat, văd că au probleme destule. Totuși în perioada 2002-2006 le vedeam destul pe 2,8, 11,12, 37, 44. Posibil și alte linii, atunci arătau altfel, altă schemă de vopsire, dar erau și mai tinere. Dar totuși : de ce FAUR se țin mai bine la capitolul fiabilitate decât EPC? Nu îmi spuneți de echipamente, că văd că toate sunt reostatice (cu unele excepții), ce pică așa la ele? Faptul că sunt mai grele, e posibil să solicite mai tare anumite subansambluri, asta e drept (frâne, articulații, motoare, reductoare, contractori de accelerare, etc).
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
1689
205 nu mai are (aproape) nimic de-a face cu EPC.
De altfel, este un alt "proiect de succes" (a se citi experiment) al URAC. Cit a fost flagship si s-au bagat bani in el, fara ca cineva sa se-ntrebe de eficienta economica, a mers.
Dupa ce nu s-au mai bagat, a facut cunostinta cu gardul iar acum se tiriie pe linii fara risc.
205 nu mai are (aproape) nimic de-a face cu EPC.
De altfel, este un alt "proiect de succes" (a se citi experiment) al URAC. Cit a fost flagship si s-au bagat bani in el, fara ca cineva sa se-ntrebe de eficienta economica, a mers.
Dupa ce nu s-au mai bagat, a facut cunostinta cu gardul iar acum se tiriie pe linii fara risc.
- bobby
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Nenea_titi
Normal. Tramvai nou trimis la linie bombardată. Ce să mai spun... Poate se învață minte să mai huruie
Normal. Tramvai nou trimis la linie bombardată. Ce să mai spun... Poate se învață minte să mai huruie
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele V3A-93M-EPC
Utilizator anonim
O troncani el, dar pe linia aia nu iti dai seama daca se dezmembreaza orasul sau vagonul...
O troncani el, dar pe linia aia nu iti dai seama daca se dezmembreaza orasul sau vagonul...
LRM_EXPORT_33085137867102_20190330_092450662.jpeg (1.39 MB; downloaded 6112 times)
LRM_EXPORT_32816308846371_20190330_092021833.jpeg (1.33 MB; downloaded 6027 times)
LRM_EXPORT_32918801367106_20190330_092204325.jpeg (1004.78 KB; downloaded 6101 times)
LRM_EXPORT_32951039753198_20190330_092236564.jpeg (1.1 MB; downloaded 6025 times)
LRM_EXPORT_32986177159057_20190330_092311701.jpeg (1.14 MB; downloaded 6103 times)
📖 Pagination options