Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
814 posts, 188233 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
shoppy
La Mihai Bravu au 3 luni de cand nu merg, cred ca le-au agatat cu ultima groapa a santierului si acum incearca sa stabileasca un nou record de continuitate la dirijat manual o intersectie, mai ales ca de multe ori e dirijata de politia comunitara, deci cu o autoritate discutabila.
La Mihai Bravu au 3 luni de cand nu merg, cred ca le-au agatat cu ultima groapa a santierului si acum incearca sa stabileasca un nou record de continuitate la dirijat manual o intersectie, mai ales ca de multe ori e dirijata de politia comunitara, deci cu o autoritate discutabila.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Chev Celios
Care lucrari ca nu s-au mai miscat utilajele alea de nu stiu cand
Care lucrari ca nu s-au mai miscat utilajele alea de nu stiu cand
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Dominatrix
Ambuteiajele și accidentele, anunțate pe indicatoare dinamice, în Capitală
Administrația Străzilor, instituție subordonată municipalității, vrea să cheltuiască în acest an 10 milioane lei (2,3 milioane euro) pentru achiziționarea unor indicatoare dinamice care să îi informeze pe șoferi în timp real asupra problemelor ce se înregistrează în traficul bucureștean.
Semaforizarea verticală dinamică oferă șoferilor informaţii despre evenimente speciale sau neprevăzute care au loc în trafic. Astfel, indicatoarele dinamice, reprezentate prin panouri electronice, afişează şoferilor date despre zonele aglomerate din trafic, blocaje, accidente rutiere, zone carosabile aflate în lucru, limitele de viteză cu care participanţii la trafic sunt obligaţi să circule în pasajele subtereane sau rutele ocolitoare astfel încât şoferii să ştie din timp la ce să se aştepte în drumul lor spre destinaţia dorită.
Astfel, printre achizițiile Administrației Străzilor pentru acest proiect se vor număra și sisteme de detecție incidente, compus din controlor și cameră de videodetecție, dar și sistem de detecție polei.
Proiectul de semaforizare verticală dinamică a fost aprobat în Consiliul General al Municipiului București (CGMB) încă din 2010. Conform hotărârii CGMB, proiectul are o valoare de 27,7 milioane lei (6,3 milioane euro) și ar urma să fie implementat în decursul a 24 de luni.
În 2012, pentru semaforizarea verticală dinamică s-au alocat 10 milioane lei. “Deocamdată există doar un studiu de fezabilitate, urmând ca în acest an, să fie efectuat si un proiect care să stabilească zonele din Capitala în care vor fi amplasate aceste panouri şi numărul acestora”, a precizat pentru B365.ro, directorul general al Administrației Străzilor, Alina Roman.
http://b365.ro/news/soferii ... ectronice/
Ambuteiajele și accidentele, anunțate pe indicatoare dinamice, în Capitală
Administrația Străzilor, instituție subordonată municipalității, vrea să cheltuiască în acest an 10 milioane lei (2,3 milioane euro) pentru achiziționarea unor indicatoare dinamice care să îi informeze pe șoferi în timp real asupra problemelor ce se înregistrează în traficul bucureștean.
Semaforizarea verticală dinamică oferă șoferilor informaţii despre evenimente speciale sau neprevăzute care au loc în trafic. Astfel, indicatoarele dinamice, reprezentate prin panouri electronice, afişează şoferilor date despre zonele aglomerate din trafic, blocaje, accidente rutiere, zone carosabile aflate în lucru, limitele de viteză cu care participanţii la trafic sunt obligaţi să circule în pasajele subtereane sau rutele ocolitoare astfel încât şoferii să ştie din timp la ce să se aştepte în drumul lor spre destinaţia dorită.
Astfel, printre achizițiile Administrației Străzilor pentru acest proiect se vor număra și sisteme de detecție incidente, compus din controlor și cameră de videodetecție, dar și sistem de detecție polei.
Proiectul de semaforizare verticală dinamică a fost aprobat în Consiliul General al Municipiului București (CGMB) încă din 2010. Conform hotărârii CGMB, proiectul are o valoare de 27,7 milioane lei (6,3 milioane euro) și ar urma să fie implementat în decursul a 24 de luni.
În 2012, pentru semaforizarea verticală dinamică s-au alocat 10 milioane lei. “Deocamdată există doar un studiu de fezabilitate, urmând ca în acest an, să fie efectuat si un proiect care să stabilească zonele din Capitala în care vor fi amplasate aceste panouri şi numărul acestora”, a precizat pentru B365.ro, directorul general al Administrației Străzilor, Alina Roman.
http://b365.ro/news/soferii ... ectronice/
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Nightwolf
Hai ma nene in loc sa ia camere si sa le monteze cu tot cu semafoare noi in sect. 6 sau 3 sau 5, ca Iuliu Maniu, Rahova, Alexandriei, Th. Palladz, C. Resuu ETC ETC ETC nu sunt supravegheate neam, ei iau senzori de accidente cand SI ASA exista destui oameni la UTI ca sa apese pe butoane fir-ar mama lor de statii...
Dominatrix wrote:
Ambuteiajele și accidentele, anunțate pe indicatoare dinamice, în Capitală
Administrația Străzilor, instituție subordonată municipalității, vrea să cheltuiască în acest an 10 milioane lei (2,3 milioane euro) pentru achiziționarea unor indicatoare dinamice care să îi informeze pe șoferi în timp real asupra problemelor ce se înregistrează în traficul bucureștean.
Semaforizarea verticală dinamică oferă șoferilor informaţii despre evenimente speciale sau neprevăzute care au loc în trafic. Astfel, indicatoarele dinamice, reprezentate prin panouri electronice, afişează şoferilor date despre zonele aglomerate din trafic, blocaje, accidente rutiere, zone carosabile aflate în lucru, limitele de viteză cu care participanţii la trafic sunt obligaţi să circule în pasajele subtereane sau rutele ocolitoare astfel încât şoferii să ştie din timp la ce să se aştepte în drumul lor spre destinaţia dorită.
Astfel, printre achizițiile Administrației Străzilor pentru acest proiect se vor număra și sisteme de detecție incidente, compus din controlor și cameră de videodetecție, dar și sistem de detecție polei.
Proiectul de semaforizare verticală dinamică a fost aprobat în Consiliul General al Municipiului București (CGMB) încă din 2010. Conform hotărârii CGMB, proiectul are o valoare de 27,7 milioane lei (6,3 milioane euro) și ar urma să fie implementat în decursul a 24 de luni.
În 2012, pentru semaforizarea verticală dinamică s-au alocat 10 milioane lei. “Deocamdată există doar un studiu de fezabilitate, urmând ca în acest an, să fie efectuat si un proiect care să stabilească zonele din Capitala în care vor fi amplasate aceste panouri şi numărul acestora”, a precizat pentru B365.ro, directorul general al Administrației Străzilor, Alina Roman.
http://b365.ro/news/soferii ... ectronice/
Hai ma nene in loc sa ia camere si sa le monteze cu tot cu semafoare noi in sect. 6 sau 3 sau 5, ca Iuliu Maniu, Rahova, Alexandriei, Th. Palladz, C. Resuu ETC ETC ETC nu sunt supravegheate neam, ei iau senzori de accidente cand SI ASA exista destui oameni la UTI ca sa apese pe butoane fir-ar mama lor de statii...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Dr2005
Sunt curios cum funcţionează sistemul de detecţie a poleiului E o cameră acolo conectată la un computer de 50.000 euro, cu un soft de 120.000 eur care detectează viteza roţii, calculează distanţa pe care aceea ar trebui să o parcurgă, apoi compară distanţa calculată cu cea efectivă, constată că roata s-a învârtit de mai puţine ori decât era normal, deci s-a derapat, apoi dă comanda unui panoul electronic de 10.000 euro să afişeze mesajul ,,Atenţie, drum cu polei!"?
Sunt curios cum funcţionează sistemul de detecţie a poleiului E o cameră acolo conectată la un computer de 50.000 euro, cu un soft de 120.000 eur care detectează viteza roţii, calculează distanţa pe care aceea ar trebui să o parcurgă, apoi compară distanţa calculată cu cea efectivă, constată că roata s-a învârtit de mai puţine ori decât era normal, deci s-a derapat, apoi dă comanda unui panoul electronic de 10.000 euro să afişeze mesajul ,,Atenţie, drum cu polei!"?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
shoppy
Ba nu, se pune un senzor de temperatura si se face ca la masini, daca valoarea intra in intervalul -4 , 4 grade C atunci se activeaza avertizarea de polei si se opreste cand iese din interval, totul la acelasi pret.
Ba nu, se pune un senzor de temperatura si se face ca la masini, daca valoarea intra in intervalul -4 , 4 grade C atunci se activeaza avertizarea de polei si se opreste cand iese din interval, totul la acelasi pret.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
andrei11
E prea simplu, nu neaparat e polei la temperaturile acelea.
E prea simplu, nu neaparat e polei la temperaturile acelea.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
shoppy
Da, de aceea e doar o avertizare afisata / clipitoare pe acolo pe langa temperatura.
Da, de aceea e doar o avertizare afisata / clipitoare pe acolo pe langa temperatura.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Nightwolf
Sub alta forma va fi un indicator cu led-uri tip DRUM ALUNECOS IN COND. DE POLEI care il va inlocui pe cel clasic din tabla ... dc sa nu dam banii pe prostii??
Sub alta forma va fi un indicator cu led-uri tip DRUM ALUNECOS IN COND. DE POLEI care il va inlocui pe cel clasic din tabla ... dc sa nu dam banii pe prostii??
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
cornel001
Mai bine ar ridica masinile parcate inainte de semafor.
Mai bine ar ridica masinile parcate inainte de semafor.
- Rodeo
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Rodeo
Am văzut un astfel de senzor de polei în un sistem automatizat de dezghețare a rampelor și aleilor de acces. Se îngropa în pavaj și rămânea doar fața la nivelul acestuia. Detecta prezența precipitațiilor (probabil prin închiderea unui circuit electric de curent slab între doua suprafețe metalice) și prin corelare cu un senzor de temperatură decidea dacă există sau nu polei în zona respectivă. Nu cred că ar fi componenta cea mai scumpa din acest sistem de avertizare.
Am văzut un astfel de senzor de polei în un sistem automatizat de dezghețare a rampelor și aleilor de acces. Se îngropa în pavaj și rămânea doar fața la nivelul acestuia. Detecta prezența precipitațiilor (probabil prin închiderea unui circuit electric de curent slab între doua suprafețe metalice) și prin corelare cu un senzor de temperatură decidea dacă există sau nu polei în zona respectivă. Nu cred că ar fi componenta cea mai scumpa din acest sistem de avertizare.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
aztec
Nu stiu daca aici trebuia postat, dar este un studiu de trafic...mai spre final
http://www4.pmb.ro/wwwt/L52/docs/01_20120412.pdf
Nu stiu daca aici trebuia postat, dar este un studiu de trafic...mai spre final
http://www4.pmb.ro/wwwt/L52/docs/01_20120412.pdf
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Managamentul traficului si semaforizarea
Gabi23
Semafoarele de la Tricodava, nu functionau (deloc) in urma cu vreo 2 ore. Era un balamuc de nedescris. Mie mi-a luat 8 minute sa parcurg 50 m fiind intr-un troleibuz al liniei 90. Apoi cand am ajuns la Valea Argesului dispercera RATB a sunat la Politiei pentru a trimite echipaje. Apoi stand acolo am auzit prin statie si de la soferi care ajungeau cu greu ca a ramas un 41 in mijlocul intersectiei si o basculata era sa-i faca luneta praf unui 173...
Pe la ora 18 sosisera 2 politisti care mai descongestionasera cat de cat traficul dar... tot erau multe tramvaie si cozi infernale...
Oare cand naiba se schimba semafoarele din intersectia asta? Blocajele sunt dese pentru ca ele "crapa"
Semafoarele de la Tricodava, nu functionau (deloc) in urma cu vreo 2 ore. Era un balamuc de nedescris. Mie mi-a luat 8 minute sa parcurg 50 m fiind intr-un troleibuz al liniei 90. Apoi cand am ajuns la Valea Argesului dispercera RATB a sunat la Politiei pentru a trimite echipaje. Apoi stand acolo am auzit prin statie si de la soferi care ajungeau cu greu ca a ramas un 41 in mijlocul intersectiei si o basculata era sa-i faca luneta praf unui 173...
Pe la ora 18 sosisera 2 politisti care mai descongestionasera cat de cat traficul dar... tot erau multe tramvaie si cozi infernale...
Oare cand naiba se schimba semafoarele din intersectia asta? Blocajele sunt dese pentru ca ele "crapa"
DSCN8670.jpg (158.27 KB; downloaded 3786 times)
DSCN8673.jpg (143.29 KB; downloaded 3787 times)
DSCN8674.jpg (162.67 KB; downloaded 3786 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Managamentul traficului si semaforizarea
Dr2005
Acele semafoare sunt încă întreţinute de Serviciul de Semafoare din PMB, adică o dubă, un Papuc şi 5 oameni. Sunt lăsate intenţionat aşa, pentru a se putea da (pe bani mulţi) firmei UTI. Nu au mers nici ieri.
Acele semafoare sunt încă întreţinute de Serviciul de Semafoare din PMB, adică o dubă, un Papuc şi 5 oameni. Sunt lăsate intenţionat aşa, pentru a se putea da (pe bani mulţi) firmei UTI. Nu au mers nici ieri.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination