Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1467 posts, 412354 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 105
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Trole

Totusi, deocamdata 34A si B au o mica problema... Pasajul peste Splai.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Trole wrote:
Totusi, deocamdata 34A si B au o mica problema... Pasajul peste Splai.


Situatie in care sunt sigur ca 34 va fi dus la Depoul Militari pana la finalizarea lucrarilor pe acolo.

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Trole wrote:
Totusi, deocamdata 34A si B au o mica problema... Pasajul peste Splai.


Situatie in care sunt sigur ca 34 va fi dus la Depoul Militari pana la finalizarea lucrarilor pe acolo.
Si asa ar trebui sa ramana. Parerea mea. Si asta chiar daca face Dr. Oetker sau Crit atac de cord (macar de s-ar intampla asta!) daca vor vedea Tatre pe podul Basarab.

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Lohengrin wrote:
Un 84 Bd. Basarabia - Universitate - Valea Ialomitei nu vom mai vedea chiar daca RATB-ul ar primi cadou 500 de troleibuze in loc de 150.

Eu sustin reinfiintarea liniei 84 pe acest traseu prin unirea liniilor 70,91,92 si mutarea lui 79 la Barajul Dunarii sau Poarta 4 dupa cum am citit pe forum. Prin comasarea celor 3 linii chiar ar ramane si troleibuze pentru a suplimenta alte linii. Propunerea am facut-o si RATB-ului acum vreo 2-3 ani, nu mai stiu exact. Desigur ca mi-au dat raspunsul standard ".... nu avem destule troleibuze ...." :evil: Dar cu toate astea eu continui sa cred ca ar avea succes o astfel de linie. Mentionez ca pe sub geamul cladirii unde lucrez trec liniile 70, 79 si 92 asa ca le-am observat destul. Regulat 70 vine impreuna cu 92 dupa care pauza. Evident ca unul dintre ele este gol asa ca .... stiu ce spun.

 


Re: Propuneri de noi trasee Costin

Dupa reabilitarea Bd. Liviu Rebreanu, 92 va merge la Faur p4. O miscare de bun simt ar fi desfiintarea lui 70 si suplimentarea 79,92 cu cate 4 troleibuze (pe 70 sunt 8), pentru ca din Titan sa ramana 92 spre Universitate si 79 spre Romana si atat. Pentru viitorul indepartat in care eu viesz la legatura retelelor de troleibuz din Piata Garii de Nord, am facut niste propuneri mai sus, dar nu prea are rost sa ne mai gandim la asta, cel putin anul asta  :roll:

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Eu l-am propus pe 79 si nu pe 92 la Faur poarta 4 (Barajul Dunarii in prezent) pentru ca acolo mai este si 311 care merge tot in zona P-ta Rosetti - Universitate. Iar pe partea cealalta ar fi 84 + ca mai e si metroul. Avand in vedere ca 70 si 92 au cam aceleasi intervale de succedare ar trebui ca ambele sa aibe cam 8 troleibuze. Ceva mai bine sta linia 91 dar avand in vedere ca intre ele nu sunt diferente foarte mari aceasta linie (84) nu vad de ce nu poate fi reinfiintata.
Da, am cautat pe forum si am vazut ca:
linia 70 = 8 ture
linia 92 = 7 ture
linia 79 = 8 ture
linia 91 = 10 ture
deci toate sunt apropiate ca si intervale, in cazul asta nu ar fi probleme.

 


Re: Propuneri de noi trasee mastocitu

As avea si eu o propunere de discutat . La pipera merg doua tramvaie 16 si 36. Realitatea este ca de la bucla de la lacul tei tramvaiele merg aproape goale spre pipera si invers de la pipera pana la bucla, cei mai desi calatori fiind cetateni veseli si inchisi la piele de pe partea dreapta a soselei petricani.De aceea eu cred ca ar fi util ca in pipera sa amai mearga doar 16 care poate acoperi lejer cererea pe aceea portiune, iar 36 sa intoarca la bucla astfel acesta la acelasi parc de tramvaie ar putea avea o frecventa de trecere mai buna .Daca nu ma credeti cerifica-ti la orice ora , inclusiv la cele de varf, imensa majoritate a calatorilor urcann si corand la brotacei si domino

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

De fapt, problema tramvaiului in Pipera este ca frecventa de circulatie a tramvaielor nu e prea buna si intervalele de succedare sunt adesea "haotice". Cerere in Pipera sigur exista, dovada marea parcare care este in prezent Bd. Dimitrie Pompei. Pe vremea "ailalta", linia 16 venea la cateva minute, si tramvaiele erau pline, fiind folosite inclusiv vagoane EP cu 2 remorci.

E adevarat ca in prezent nu mai exista industria care exista atunci, dar nici zona nu a stat pe loc, si s-a dezvoltat mai ales in ultimii ani, dovada cladirile de birouri care au aparut si puzderia de masini mici din zona. Deci pararea mea ca si in acest caz avem de-a face cu metoda tipica de descurajare a clientelei: crestem intervalele de succedare pana cand scade suficient numarul de calatori incat sa putem invoca nerentabilitatea.

 


Re: Propuneri de noi trasee mastocitu

Grosul celor care lucreaza in pipera i-au metroul pe verificate te scoate mult mai repede in oras decat tramvaiul ar fi suficient ca cei de la colentina sa dea turele de 46 retrase pe 16 . 36 daca ar intoarce la bucla ar castiga cateva minute bune altcumva ramane ca acum sunt zile in care stai 30 de minute dupa un 36 nu neg numarul de oameni care lucreaza in pipera dar in acest moment metroul este cel mai important mijloc de transport pe platforma pipere si atunci de ce sa nu folosim cu folos bucla de la lacul tei? multa lume din tei foloseste 36 sa ajunga la 21 si 66, plus ca este singurul tramvai care ajunge chiar la piata obor fara sa mai trebuiasca sa te cari nu stiu cat de la 34 eu am mers mult cu 36 si are o mare audienta pentru piata obor de aceea intoarcerea la bucla lacul tei i-ar creste si mai mult utilitatea

 


Re: Propuneri de noi trasee 3mil

Cel putin in jurul orelor 19-20 tramvaiele care merg dinspre Pipera spre oras, aproape se umplu din zona complexelor de birouri. Dimineata nu am mers in ultima vreme spre Pipera, dar banuiesc ca situatia este si aici cum este pe sensul invers seara. Ziua, asa este: bate vantul, fluiera tiganii si mananca seminte prin tramvaie.

 


Re: Propuneri de noi trasee alchimistul

Voi scrie in continuare cateva din propunerile mele de modificari/prelungiri/(re)infiintari de trasee. Precizez ca unele sunt gandite "sentimental", asa ca e posibil sa nu reprezinte neaparat cea mai buna alegere pentru zonele in discutie :

- Prelungirea lui 323 de la Timpuri Noi prin Mircea Voda - Corneliu Coposu pana la Sfanta Vineri. Ar fi prima legatura directa dintre zona Ferentari si centru si prima linie RATB pe Mircea Voda, actualmente zona aceea de blocuri nu e deservita de nimic

- Mutarea capatului lui 223 de la CET Sud la Timpuri Noi. Actualul "carlig" pe care il face pana la CET Sud mi se pare inutil, data fiind existenta lui 123 si 135 cu intervale de succedare cat de cat decente pe calea Vitan. De asemenea, dupa o eventuala construire a unui pod pietonal peste Dambovita in dreptul zonei Confort City, celalalt capat ar trebui sa fie RATB Titan

- Prelungirea lui 303 pana la Facultatea de Fizica din Magurele. Capatul de la Pecinisca este ca nuca in perete. Daca RATB poate face exceptii cu linii urbane care intorc in Ilfov (vezi 302), sa fie consecvent pana la capat, nu ? :)

- Prelungirea lui 173 pana la Piata Resita prin sos. Giurgiului - Drumul Gazarului - str. Resita

- Modificarea traseului lui 136 de la intersectia Panduri - 13 Septembrie prin Tudor Vladimirescu - Viilor - Eroii Revolutiei

- Prelungirea lui 126 de la Ghencea pana la Cimitirul Domnesti - este spatiu pentru amenajarea unui loc de intoarcere a autobuzelor. Deocamdata, pana la cimitir nu ajunge decat duba

- Mutarea capatului lui 330 la Faur Poarta 4 si modificarea traseului prin bd. 1 Decembrie 1918 - bd. Basarabia - Morarilor - sos. Pantelimon si intalnirea cu 335 la Delfinului. Ar fi mai util pe 1 Decembrie 1918 (unde circula doar 40) decat pe Nicolae Grigorescu - Socului, unde le avem si pe 101 si pe 335

- Reinfiintarea liniei 275, care a circulat pana in urma cu 10 (?) ani intre Peco Jilava si Timpuri Noi

- Prelungirea lui 19 pana la Zetarilor, fireste coroborat cu desfiintarea lui 4

- Mutarea capatului lui 102 la Zetarilor - in mod cert ar fi mai util decat la Progresul

- Mutarea capatului lui 27 de la Unirii la Ghencea SAU infiintarea lui 33 pe traseul Ghencea - Unirii

- Limitarea lui 162 si 163 la piata Crangasi, pentru a evita aglomeratia si semafoarele de pe calea Crangasi la orele de varf si pentru o frecventa mai buna pe portiunea de traseu unde sunt cu adevarat solicitate

- Mutarea capatului lui 65 la calea Victoriei, unde a fost in urma cu ceva ani

- Reinfiintarea liniei de autobuze 154 pe traseul Romprim - Oltenitei - Popesti-Leordeni - str. Leordeni - Centura - sat Catelu - RATB Titan. Am spus Romprim deoarece segmentul Piata Sudului - Romprim e de evitat la orele de varf, mult mai aglomerat decat acum 6-7 ani cand a mai existat 154.

 


Re: Propuneri de noi trasee Der Hofmeister

alch3mist wrote:
Voi scrie in continuare cateva din propunerile mele de modificari/prelungiri/(re)infiintari de trasee. Precizez ca unele sunt gandite "sentimental", asa ca e posibil sa nu reprezinte neaparat cea mai buna alegere pentru zonele in discutie :

- Prelungirea lui 323 de la Timpuri Noi prin Mircea Voda - Corneliu Coposu pana la Sfanta Vineri. Ar fi prima legatura directa dintre zona Ferentari si centru si prima linie RATB pe Mircea Voda, actualmente zona aceea de blocuri nu e deservita de nimic

- Mutarea capatului lui 223 de la CET Sud la Timpuri Noi. Actualul "carlig" pe care il face pana la CET Sud mi se pare inutil, data fiind existenta lui 123 si 135 cu intervale de succedare cat de cat decente pe calea Vitan. De asemenea, dupa o eventuala construire a unui pod pietonal peste Dambovita in dreptul zonei Confort City, celalalt capat ar trebui sa fie RATB Titan

- Prelungirea lui 303 pana la Facultatea de Fizica din Magurele. Capatul de la Pecinisca este ca nuca in perete. Daca RATB poate face exceptii cu linii urbane care intorc in Ilfov (vezi 302), sa fie consecvent pana la capat, nu ? :)

- Prelungirea lui 173 pana la Piata Resita prin sos. Giurgiului - Drumul Gazarului - str. Resita

- Modificarea traseului lui 136 de la intersectia Panduri - 13 Septembrie prin Tudor Vladimirescu - Viilor - Eroii Revolutiei

- Prelungirea lui 126 de la Ghencea pana la Cimitirul Domnesti - este spatiu pentru amenajarea unui loc de intoarcere a autobuzelor. Deocamdata, pana la cimitir nu ajunge decat duba

- Mutarea capatului lui 330 la Faur Poarta 4 si modificarea traseului prin bd. 1 Decembrie 1918 - bd. Basarabia - Morarilor - sos. Pantelimon si intalnirea cu 335 la Delfinului. Ar fi mai util pe 1 Decembrie 1918 (unde circula doar 40) decat pe Nicolae Grigorescu - Socului, unde le avem si pe 101 si pe 335

- Reinfiintarea liniei 275, care a circulat pana in urma cu 10 (?) ani intre Peco Jilava si Timpuri Noi

- Prelungirea lui 19 pana la Zetarilor, fireste coroborat cu desfiintarea lui 4

- Mutarea capatului lui 102 la Zetarilor - in mod cert ar fi mai util decat la Progresul

- Mutarea capatului lui 27 de la Unirii la Ghencea SAU infiintarea lui 33 pe traseul Ghencea - Unirii

- Limitarea lui 162 si 163 la piata Crangasi, pentru a evita aglomeratia si semafoarele de pe calea Crangasi la orele de varf si pentru o frecventa mai buna pe portiunea de traseu unde sunt cu adevarat solicitate

- Mutarea capatului lui 65 la calea Victoriei, unde a fost in urma cu ceva ani

- Reinfiintarea liniei de autobuze 154 pe traseul Romprim - Oltenitei - Popesti-Leordeni - str. Leordeni - Centura - sat Catelu - RATB Titan. Am spus Romprim deoarece segmentul Piata Sudului - Romprim e de evitat la orele de varf, mult mai aglomerat decat acum 6-7 ani cand a mai existat 154.


Sunt de acord cu anumite puncte, insa am cateva amendamente la restul:

- bine ca nu se mai da in stamba un anumit user de pe site (fiindca i-au redus "ciripitoarea"), ca sigur avea ceva de comentat in legatura cu mutarea lui 223 la Timpuri Noi (asta e doar o observatie rautacioasa  :lol: )

- nu sunt pentru prelungirea lui 173 la Resita, care ar necesita dupa sine si o marire a parcului de autobuze alocat in traseu, ceea ce la ora actuala e greu de facut, iar atunci cand vom ramane in 1000 de stele, va fi imposibil; de acord, nu e cea mai fericita solutie capatul de la Eroii Revolutiei, dar atat se poate momentan

- pe 136 l-as duce direct la Unirii sau chiar si mai bine la Sfanta Vineri, nu la Eroii Revolutiei - cu siguranta, ar avea mai multi adepti in centru (via Bd. Unirii - Bd. Mircea Voda - Bd. Corneliu Coposu si intoarcere prin Piata Unirii-Izvor - idem linia 385)

- nu sunt sigur de mutarea lui 330 la FAUR Poarta 4 concomitent cu schimbarea traseului; oamenii din zona sunt deja educati cu privire la mersul acestei linii care ajuta din plin 335 in anumite intervale orare, cand aceea devine supraaglomerata; da, de acord ca se dubleaza pe o mare parte din traseu, de acord si ca ar fi benefica introducerea unui alt mijloc de transport pe Bd. 1 Decembrie 1918 pe langa tramvaiul 40, dar momentan nu sunt complet sigur de utilitatea unei astfel de schimbari radicale

- desi nu pare, 102 are cerere mare in sud, in zona Progresu, asa ca nu se justifica mutarea lui la Zetarilor; capatul de la Gara Progresu a devenit fantomatic de cand nu mai trece nici un tren de calatori pe acolo, insa de cum se iese pe sosea, exista destui calatori care sa urce ori in 102 ori in 116; pe strada Anghel Alexandru, de la Zetarilor si pana la sos. Giurgiului sunt suficiente tramvaiul 4 (sau un posibil 19 in viitor, in locul acestuia) si autobuzul 220

- complet in favoarea unei alternative de tramvai cu o cadenta rezonabila in Ghencea - cea mai buna varianta: linia 27

- 162 si 163 pierd calatorii la Piata Crangasi, insa nu prea ai cum sa limitezi traseul in zona respectiva pentru ca nu vad cum ai putea intoarce autobuzele venind pe Constructorilor, nefiind prea multe alternative fericite in zona - e cam aiurea sa plimbi autobuzul printre blocuri doar de dragul scurtarii traseului, plus ca ar trebui sa faci stationari la capetele din Giulesti, ceea ce in prezent nu se intampla, pentru ca soferii fac pauza la Pascal Cristian

- pare interesanta varianta cu prelungirea lui 65 la Calea Victoriei, ca si asa sta nefolosita reteaua din zona, insa am unele dubii cu privire la cati isi mai amintesc la ora actuala de vechea configuratie si cati o vor mai folosi

 


Re: Propuneri de noi trasee alchimistul

Pana la urma, am putea sa il ducem pe 136 la Unirii fie prin Tudor Vladimirescu - George Cosbuc - Regina Maria, fie prin 13 Septembrie - Libertatii - Regina Maria (ambele variante capat comun cu 232). Ideea e sa evitam bd. Unirii sau Splaiul Independentei, si asa parcul liniei e mic, iar la orele de varf  ar creste prea mult intervalul de succedare datorita aglomeratiei. Varianta a doua mi se pare acceptabila.

Pe tronsonul Zetarilor - Luica, si 4 si 220 au intervale de succedare proaste, de aceea l-am propus pe 102 pentru ca ar rezolva partial problema.

Mi se pare esentiala necesitatea unei noi licitatii pentru inca cel putin 200 de noi "stele". In conditiile casarilor masive preconizate, nu vad cum s-ar mai putea reinfiinta vreo linie preoraseneasca, chit ca ar fi de acord primaria doritoare din Ilfov sa acopere in intregime costurile de exploatare  :twisted: Se mai preconizeaza o astfel de licitatie in viitorul apropiat ?

 


Re: Propuneri de noi trasee SprinterXP

Hoffmeister wrote:
- nu sunt pentru prelungirea lui 173 la Resita, care ar necesita dupa sine si o marire a parcului de autobuze alocat in traseu, ceea ce la ora actuala e greu de facut, iar atunci cand vom ramane in 1000 de stele, va fi imposibil; de acord, nu e cea mai fericita solutie capatul de la Eroii Revolutiei, dar atat se poate momentan


Ar fi masini pentru 173 daca s-ar desfinta 138 si 236, linii care sunt cam inutile din punctul meu de vedere.

-linia 138 dubleaza 99% linia 137, 138-ul din cate se vede este infintata mai mult pentru a scuti calatorii de 500 m de mers pe jos la complexul Auchan Militari. :lol:

-linia 236 dubleza 137 intre Carrefour Militari si Gorjului si linia 336 intre Gorjului si Piata Operei, si asa acesta linie (236) nu este prea solicitata. :roll:

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 105
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423612 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use