Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 468044 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Grigore, faci confuzii mari. Ca sa-ti spun asa, in treacat, Gradina Zoo Baneasa a fost dintotdeauna in Bucuresti. Si institutul meteo, tot in Bucuresti a fost dintotdeauna. Si scoala de politie, si str Jandarmeriei. Asa ca mai usurel cu placa de intrare in Bucuresti la Aeroportul Baneasa.
Intr-adevar, ca sa respectam adevarul, era o placa de intrare pe care scria Bucuresti la Aeroportul Baneasa ( asta era a III a, prima era la Podul Otopeni - asta e cea adevarata, a II a la Scoala de Politie si a III a la Aero Baneasa ). Placa aceea tinea ( ca nu mai e de mult )de legea circulatiei si nu de impartirea administrativa a Bucurestiului.
Da, Parlamentul Romaniei e mare, si ce este cu asta ?
 Daca vreti sa mai discutati asemenea lucruri va rog frumos sa o faceti de acum in colo in locuri mai adecvate. Rog sa ne intoarcem la Pasajul Pietei Libere, cu voia dumneavoastra.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Grigore

Ce legatura are Gradina Zoologica sau INMH-ul cu limita administrativa pe platforma drumului?
Apropo, Gradina Zoologica


Drumuri aflate in administrarea DRDPB, adica directiei regionale a CNADNR, adica a Ministerului Transporturilor.

DN 1 sector administrat de Municipiul BUCURESTI km 0+000 - 7+050
DN 1 sectoare administrate de C.N.A.D.N.R km 7+050- 138+000
Pe DN1 asta este si limita Municipiului Bucuresti. Si, bineinteles, km 7+050 pe DN1 = Aeroportul Baneasa.

 


Re: CENTURA BUCURESTI cornel001

si cand vrei sa faci dreapta de pe centura spre bucuresti sau dinspre bucuresti pe centura, treci calea ferata. si daca se pune bariera, sa vezi !
solutia dupa mine era ca in zona intersectiilor (inainte si dupa cu cateva sute metri) sa se mai faca o banda pe centura pe partea opusa caii ferate, benzile sa se translateze catre acea banda si apoi sa revina dupa zona intersectiei, lasanad astfel prima banda de langa calea ferata pentru o rampa de urcare inainte de pod si una de coborare pe dupa pod, asemanator cum este la basarab peste grivitei ! dar fac lucrarea cu, curul ! nu e asa ?

 


Re: CENTURA BUCURESTI bogd_an

Nu chiar, sub pilonul podului se poate face giratoriu. Daca vrei sa faci dreapta, intorci sub pod, faci dreapta, ajungi la actualul giratoriu si ai urcat. Nu este o situatie prea fericita, dar este ieftina! Pana la urma, se mai pstreaza trecerea peste calea fereata sau nu? Eu sper sa se desfiinteze.
Dar cand vii dinspre oras si vrei sa faci dreapta, ce faci? Ori o iei pe vechiul drum (si dupa planul de sus o sa cedezi trecerea, deci iar se face coloana pe sina - rezultat zero) ori urci podul, stanga la giratoriu si iar stanga, in mijlocul centurii. Off... centura facuta la standard de autostrada pe  naiba, ca pe 100m o sa ai 2 cedeaza...
Sunt de parere ca acolo trebuia si un pasaj subteran, pe axa centurii, care sa scape traficul de fragmentari inutile!

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

In masura timpului o sa vin cu o schema.
1) Centura asta nu are profil de autostrada. Cine ti-a spus, sau de unde ai dedus ? Centura cu profil de autostrada va fi foarte departe de Bucuresti, cum suntem in zona,  undeva pe langa Lilieci - mergand spre Urziceni.
Actualul drum va fi un drum modernizat unde bucurestenii se vor putea ajuta de el, pe langa faptul ca dealungul lui sunt case / unitati comerciale care trebuie sa-l foloseasca ca si pe o strada. Centura cu profil de autostrada nu va fi folositoare bucurestenilor sub nici o forma..
2) Evident ca trecerea la nivel de la Tunari / Stefanesti se va desfiinta. Acolo se va putea face dreapta / stanga / intra sau nu in Bucuresti aproximativ cum se procedeaza acum la Podul Afumati - cu "micul" amanunt ca este vorba doar de o bretea de legatura si un sensgiratoriu in mijlocul sos Stefanesti / sos Tunari.
Oricum va fi mult mai bine decat acum.
Latimea centurii va fi de minim 4 benzi, asta insemnand ca in preajma pasarelelor latimea centurii poate sa fie de 5 sau chiar 6 - 7 benzi, functie de "specificul locului". In principiu numai cine face stanga / dreapta are una sau doua de "cedeaza trecerea", cine merge "inainte" pe centura sau pe soselele de intersectie / legatura cu Bucuresti va avea "drum cu prioritate".
Nu este exclus ca la intersectiile foarte aglomerate ( cum este cea de la Afumati ) sa se monteze semafor.
Un argument in plus ( semaforul ) ca nu putem vorbi despre actuala centura ca avand profil de autostrada.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

1-merci Bogdan pentru noile fotografii
2-Soseaua de Centura nu poate fi autostrada pentru ca intrarile/iesirile  nu pot fi facute din cauza Centurii cf.Este adevarat,domnul Boc a spus ca va fi o ...auto :oops: strada :o
3-asta e "solutia ieftina"; cand Romania va produce un PIB dublu ca acum, vor face si alte utilitati sa devina autostrada- fiecare guvern vrea sa arate ce poate, sau?
4-bine ca o fac asa cum o fac. Am circulat de cateva ori pe Centura "veche" si stiu ce era...La nivelul acesta de acum, trebuia sa arate in urma cu 30 de ani ;)
...mai ma uit inca o data la pozele lui Bogdan...

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

...m-am uitat din nou la poze si mi-am amintit de A3, care va "survola" Centura.Macar acolo sa rezolve iesirile si intrarile intre o autostrada (cand o vor continua spre Bucuresti :? )si Centura adusa la nivel de bulevrad mai mare ;) Ar fi mai multe variante:
1-muta Centura rutiera mai departe de cf,sa faca loc pt. ceva "bucle","bretele".
2-muta Centura cf  :roll: (stiu cati prieteni am acum)mai la "dreapta" pentru a face loc la ce am spus mai sus.ALTFEL,marele bulevard are nevoie de un nou "giratoriu" si uite asa,din giratoriu in giratoriu,pana la urmatoarea iesire de pe Centura.
Na,drum bun,prieteni!

 


Re: CENTURA BUCURESTI 3mil

mindmasster wrote:
cornel001 wrote:
sa vedem daca giratoriul pe centura va fi mai bun decat intersectiile actuale in eliminarea cozilor.


Sa inteleg ca sub podurile de la Tunari si Stefanesti vor fi sensuri-giratorii?


Nu sub poduri, ci la capatul dinspre Stefanesti, respectiv Tunari. Se si vede in ultima poza a lui bogd_an.
A mai specificat si el acest lucru odata, in primul post de pe aceasta pagina.

 


  • plouis
  • Posted:
  •  

Re: CENTURA BUCURESTI plouis

evident. rolul podurilor e sa nu mai existe blocaje pe centura si sa se poata circula cu o viteza cat de cat decenta.

 


Re: CENTURA BUCURESTI cornel001

Inseamna ca am inteles eu gresit ca va fi. In cazul asta cum se va proceda in situatiile descrise de mine, se va trece tot la nivel cu calea ferata ?

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

Mai am o intrebare(cam multe):
intamplator, daca stie cineva daca se mai construieste ceva la intrarea in  Stefanesti?  Existau niste proiecte fantastice in zona, ca si in Tunari.

 


Re: CENTURA BUCURESTI 3mil

cornel001 wrote:
Inseamna ca am inteles eu gresit ca va fi. In cazul asta cum se va proceda in situatiile descrise de mine, se va trece tot la nivel cu calea ferata ?

Mai mult ca sigur nu se mai pastreaza trecerea la nivel. Indiferent din ce sens vii de pe centura, daca vrei sa mergi spre Bucuresti, faci stanga/dreapta spre Stefanesti, si urci podul pe la giratoriu. Exact...
andrei11 wrote:
cum se procedeaza acum la Podul Afumati
...pentru directia similara, numai ca nu ai giratoriu aici.

 


Re: CENTURA BUCURESTI cornel001

pai asta inseamna sa faci stanga intersectand sensul opus de circulatie (similar si daca vii dinspre bucuresti si vrei sa faci dreapta spre sud), iarasi aceeasi chestie sper sa nu fie afectat traficul sau sursa de accidente. Credeam ca e clar ca o data cu podul trebuie sa rezolve si asta.
Dar asa in solutia descrisa de tine ar aplica "solutia" deja exista deja la podul centura/A2.

 


Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

Eu cred ca as pastra si trecerea la nivel cu calea ferata, dar pe cuvantul meu daca am vazut in tara asta o trecere la nivel facuta asa cum trebuie. Cand bariera e ridicata poti face foarte lejer dreapta (cand iesi din Bucuresti sau cand intri de pe centura spre Bucuresti) fara sa mai traversezi podul, iar atunci cand bariera e coborata traversezi pe pod si faci giratoriul.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2325 forum members have written 424946 posts in 5285 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use