Topic: Astra Imperio Metropolitan
2172 posts, 646675 views
📖 Pagination options
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
TrainWrecker
Problema pe inelar este ca tot traseul e plin de macazuri si incrucisari facute praf... (ex: Pasaj/Depou Victoria, Piata Muncii, Calea Rahovei/?Progresului, etc...)
Problema pe inelar este ca tot traseul e plin de macazuri si incrucisari facute praf... (ex: Pasaj/Depou Victoria, Piata Muncii, Calea Rahovei/?Progresului, etc...)
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Luca M.
32 nu este si ea plina de incrucisari si macazuri praf? Progresul x Rahova, 11 Iunie. Si totusi nu exista atat de multe plangeri pe forum despre acele vagoane.
32 nu este si ea plina de incrucisari si macazuri praf? Progresul x Rahova, 11 Iunie. Si totusi nu exista atat de multe plangeri pe forum despre acele vagoane.
- Costin
-
Posted:
-
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
TrainWrecker
Nu cred ca tine de depou pentru ca cele de pe 10 din partea dep. Militari au un zgomot zici ca au bogiurile patrate dar cele de pe 25 nu fac asa.
Nu cred ca tine de depou pentru ca cele de pe 10 din partea dep. Militari au un zgomot zici ca au bogiurile patrate dar cele de pe 25 nu fac asa.
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
TudorSt
Nici cele de pe 1 de la Giurgiu nu fac asa, deci nu e nici vina infrastructurii de pe inelar.
Nici cele de pe 1 de la Giurgiu nu fac asa, deci nu e nici vina infrastructurii de pe inelar.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
idk_vlad
TOATE Imperio-urile de pe 1/10, indiferent de depou, sună înfiorător. Problemele principale sunt devierile frecvente pe Șincai/Șerban Vodă, unde gropile sunt la fel de frecvente ca pe Ziduri Moși/Pantelimon (nu neapărat la fel ca cele de pe Basarabia, dar tot pot provoca locuri plane pe roți).
Și în al doilea rând, arată dezolant unele, atât la exterior, cât și la interior. 3840 circulă cu bara din spate îndoită de jumătate de an, plus că multe au zgârieturi pe lateral. La interior nu cred că mai are vreunul măcar UN capac la prizele USB.
Totodată, nu are legătură neapărat cu tramvaiele în sine, dar în ultima perioadă cele de pe inelare sunt pline de homeleși, am văzut și 2-3 într-un singur tramvai. Nu cred că ar strica să revină din nou controlorii permanenți în ele.
TOATE Imperio-urile de pe 1/10, indiferent de depou, sună înfiorător. Problemele principale sunt devierile frecvente pe Șincai/Șerban Vodă, unde gropile sunt la fel de frecvente ca pe Ziduri Moși/Pantelimon (nu neapărat la fel ca cele de pe Basarabia, dar tot pot provoca locuri plane pe roți).
Și în al doilea rând, arată dezolant unele, atât la exterior, cât și la interior. 3840 circulă cu bara din spate îndoită de jumătate de an, plus că multe au zgârieturi pe lateral. La interior nu cred că mai are vreunul măcar UN capac la prizele USB.
Totodată, nu are legătură neapărat cu tramvaiele în sine, dar în ultima perioadă cele de pe inelare sunt pline de homeleși, am văzut și 2-3 într-un singur tramvai. Nu cred că ar strica să revină din nou controlorii permanenți în ele.
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
TudorSt
Sunt 3 locuri critice pe unde inelarul e deviat aproape zilnic: Șincai, Lizeanu și Ferdinand. Măcar dacă l-ar duce pe Mărășești, unde deși e OR, e mult mai ok.
Sunt 3 locuri critice pe unde inelarul e deviat aproape zilnic: Șincai, Lizeanu și Ferdinand. Măcar dacă l-ar duce pe Mărășești, unde deși e OR, e mult mai ok.
- Tiberiu Shaolin
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Tiberiu Shaolin
STB evita devierile vagoanelor Imperio pe Sincai, doar pe Bulevardul Marasesti!
idk_vlad wrote here:
TOATE Imperio-urile de pe 1/10, indiferent de depou, sună înfiorător. Problemele principale sunt devierile frecvente pe Șincai/Șerban Vodă, unde gropile sunt la fel de frecvente ca pe Ziduri Moși/Pantelimon (nu neapărat la fel ca cele de pe Basarabia, dar tot pot provoca locuri plane pe roți).
Și în al doilea rând, arată dezolant unele, atât la exterior, cât și la interior. 3840 circulă cu bara din spate îndoită de jumătate de an, plus că multe au zgârieturi pe lateral. La interior nu cred că mai are vreunul măcar UN capac la prizele USB.
Totodată, nu are legătură neapărat cu tramvaiele în sine, dar în ultima perioadă cele de pe inelare sunt pline de homeleși, am văzut și 2-3 într-un singur tramvai. Nu cred că ar strica să revină din nou controlorii permanenți în ele.
STB evita devierile vagoanelor Imperio pe Sincai, doar pe Bulevardul Marasesti!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Costin
Devierile sunt inevitabile. Dar de ce le lasa sa mearga cu locuri plane pe roti? Aia e ceva ce se rectifica la strung si nu e nici o mare filozofie. Dar le lasa sa mearga cu roti patrate pana cand suna ca o galeata cu suruburi tarata pe caldaram.
Ca boghiurile zdrangane asa e alta discutie. Timoneria boghiului de V3A, proiectata acum 50 de ani, probabil prin furt intelectual si reverse engineering, are o scuza. Dar astea noi?
Devierile sunt inevitabile. Dar de ce le lasa sa mearga cu locuri plane pe roti? Aia e ceva ce se rectifica la strung si nu e nici o mare filozofie. Dar le lasa sa mearga cu roti patrate pana cand suna ca o galeata cu suruburi tarata pe caldaram.
Ca boghiurile zdrangane asa e alta discutie. Timoneria boghiului de V3A, proiectata acum 50 de ani, probabil prin furt intelectual si reverse engineering, are o scuza. Dar astea noi?
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
idk_vlad
Poate mai nou, că până acum erau deviate prin Șincai. Dacă sunt deviate prin Mărășești, atunci e mult mai OK.
Tiberiu Shaolin wrote here:idk_vlad wrote here:
TOATE Imperio-urile de pe 1/10, indiferent de depou, sună înfiorător. Problemele principale sunt devierile frecvente pe Șincai/Șerban Vodă, unde gropile sunt la fel de frecvente ca pe Ziduri Moși/Pantelimon (nu neapărat la fel ca cele de pe Basarabia, dar tot pot provoca locuri plane pe roți).
Și în al doilea rând, arată dezolant unele, atât la exterior, cât și la interior. 3840 circulă cu bara din spate îndoită de jumătate de an, plus că multe au zgârieturi pe lateral. La interior nu cred că mai are vreunul măcar UN capac la prizele USB.
Totodată, nu are legătură neapărat cu tramvaiele în sine, dar în ultima perioadă cele de pe inelare sunt pline de homeleși, am văzut și 2-3 într-un singur tramvai. Nu cred că ar strica să revină din nou controlorii permanenți în ele.
STB evita devierile vagoanelor Imperio pe Sincai, doar pe Bulevardul Marasesti!
Poate mai nou, că până acum erau deviate prin Șincai. Dacă sunt deviate prin Mărășești, atunci e mult mai OK.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Probabil este o cearta intre STB si Astra, STB nu le poate rectifica in regie proprie pentru ca risca pierderea garantiei, asa ca cere sa fie rectificate in garantie, iar Astra refuza pentru ca sunt folosite pe alte trasee decat cele din contract sau alte chichite, om vedea.
Probabil este o cearta intre STB si Astra, STB nu le poate rectifica in regie proprie pentru ca risca pierderea garantiei, asa ca cere sa fie rectificate in garantie, iar Astra refuza pentru ca sunt folosite pe alte trasee decat cele din contract sau alte chichite, om vedea.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
ByOnu
Mai, dar voi sunteti siguri ca nu cumva vatmanii forteaza non-stop antipatinarea?
Stiu din barfe, dar si cu dovezi foto ca la V3A-CA vatmanii blocheaza butonul de antipatinare cu o fisa sau alte obiecte, pentru a sta mereu apasat. M-au exasperat CA-urile de pe linia 21, care huruiau inca din timpul PROBELOR(!). Am ajuns sa deplang V3A-93 clasice care de fel sunt silentioase pe liniile modernizate. Asta a fost explicatia pe care am primit-o pentru CA-uri. Concret, o functie gandita pentru a evita patinajul la plecarea din statie, este non-stop activata pentru a porni mai repede de pe loc si a face vagonul mai "fâșneț" in trafic.
Si stiti care este problema? Ca ne luptam prin ONG sa spunem oamenilor ca trebuie tramvai pe inelul median, prin Piata Unirii samd, iar apoi vezi ca pana si Imperio pe care le dadeam drept exemplu "tramvaiul POATE fi diferit față de ceea ce stiti voi ca inseamna tramvai (aka V3A)" ..s-a bucurestizat instant, huruind pe strazi. Multi spun: "sa am huruiala asta sub geam?!".
Mai, dar voi sunteti siguri ca nu cumva vatmanii forteaza non-stop antipatinarea?
Stiu din barfe, dar si cu dovezi foto ca la V3A-CA vatmanii blocheaza butonul de antipatinare cu o fisa sau alte obiecte, pentru a sta mereu apasat. M-au exasperat CA-urile de pe linia 21, care huruiau inca din timpul PROBELOR(!). Am ajuns sa deplang V3A-93 clasice care de fel sunt silentioase pe liniile modernizate. Asta a fost explicatia pe care am primit-o pentru CA-uri. Concret, o functie gandita pentru a evita patinajul la plecarea din statie, este non-stop activata pentru a porni mai repede de pe loc si a face vagonul mai "fâșneț" in trafic.
Si stiti care este problema? Ca ne luptam prin ONG sa spunem oamenilor ca trebuie tramvai pe inelul median, prin Piata Unirii samd, iar apoi vezi ca pana si Imperio pe care le dadeam drept exemplu "tramvaiul POATE fi diferit față de ceea ce stiti voi ca inseamna tramvai (aka V3A)" ..s-a bucurestizat instant, huruind pe strazi. Multi spun: "sa am huruiala asta sub geam?!".
WhatsApp Video 2024-08-31 at 13.16.36.mp4 (1.16 MB; downloaded 1937 times)
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
TudorSt
Antipatinare dezactivată e o practică foarte comună, mai ales la Alexandria. Am văzut stilul de condus al vatmanilor ani la rând. Toamnă, frunze, șină alunecoasă, manșa la maximum (dacă doar îl auzi, ai zice ca are cel puțin 40-50 km/h. Când colo, aproape stă pe loc), nisip 0.
Și totuși, Imperio de la Alexandria sunt cele mai îngrijite din tot parcul și merg cel mai lin. Oare de ce?
Antipatinare dezactivată e o practică foarte comună, mai ales la Alexandria. Am văzut stilul de condus al vatmanilor ani la rând. Toamnă, frunze, șină alunecoasă, manșa la maximum (dacă doar îl auzi, ai zice ca are cel puțin 40-50 km/h. Când colo, aproape stă pe loc), nisip 0.
Și totuși, Imperio de la Alexandria sunt cele mai îngrijite din tot parcul și merg cel mai lin. Oare de ce?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Ce mai plangeau unii pe forum ca ce mari meseriasi, gospodari, pasionati de transport si iubitori de frumos sunt soferii STB, daca ar fi fost asa ar fi facut scandal ca nu exista nisip si alte probleme, i-am fi ajutat si sustinut, dar ei distrug masinile ca ultimul angajat de la stat care face ce vrea ca stie ca nu il da nimeni afara.
Ce mai plangeau unii pe forum ca ce mari meseriasi, gospodari, pasionati de transport si iubitori de frumos sunt soferii STB, daca ar fi fost asa ar fi facut scandal ca nu exista nisip si alte probleme, i-am fi ajutat si sustinut, dar ei distrug masinile ca ultimul angajat de la stat care face ce vrea ca stie ca nu il da nimeni afara.
📖 Pagination options