Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2494 posts, 497356 views
 
Go to page:  1  ... 145 146 147 148 149 150 151  ... 179
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Astfel de fundatii sunt practic prezente pe toate arterele bucurestene construite dupa 1950. Or fi betoane si betoane, adezivi si adezivi, nu stiu, nu ma pricep, nu e domeniul meu de activitate.
Inclusiv la pistele de avion din asfalt mi-e greu sa cred ca sub asfalt se afla pământ bătătorit...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Cred asta e destul de edificator.
Cautati cu Google Imbracaminti rutiere rigide.pdf

Si la poduri ai pasaje discutam despre asfalt asternut peste beton. Dar, inca nu sariti pe mine, aici avem stratul de izolatie cu carton bituminos..
Tibi, la asfaltarea pe beton, se aplica emulsie bituminoasa pentru aderenta intre straturi.
Cauza pentru care asfaltul se distruge mai repede, este ca dalele de beton au acel rost de dilatatie peste care este stratul de asfalt. E clar faptul ca dalele au joc intre ele din cauza traficului, si acest joc face ca stratul de asfalt sa se fisureze.
Ce inseamna o fisura in asfalt...stie toata lumea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului PinkyHog

danutzu_2910 wrote:
dalele de beton au acel rost de dilatatie peste care este stratul de asfalt

Cred ca de aceea se pune grila intre straturile de asfalt.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

danutzu_2910 wrote:
Cred asta e destul de edificator.
E clar faptul ca dalele au joc intre ele din cauza traficului, si acest joc face ca stratul de asfalt sa se fisureze.
Ce inseamna o fisura in asfalt...stie toata lumea.

Asta este la inceput, cand totul este nou - si dalele si asfaltul.
Cand dupa niste ani dalele in sine se fisureaza, apar mult mai multe "jocuri". Deci mult mai multe fisuri in asfalt.

Nu am vrut sa intru in detalii.
In orase, desigur, se poate - primariile pot accepta varianta "fundatie de beton  cu asfalt peste", cu costurile suplimentare de rigoare... Reasfaltare anuala...
Si asta DOAR din ratiuni legate de fixarea altor lucrari (n'shpe mii de canale de toate felurile, de la Apa Nova la RADET...).

danutzu_2910 wrote:
Si la poduri ai pasaje discutam despre asfalt asternut peste beton. Dar, inca nu sariti pe mine, aici avem stratul de izolatie cu carton bituminos..
Tibi, la asfaltarea pe beton, se aplica emulsie bituminoasa pentru aderenta intre straturi.

La poduri si pasaje NU ai alternative...
Inca nu s-au inventat grinzi din asfalt... DOAR din beton.
Emulsie bituminoasa, geogril si alte dandanale sunt doar pentru aderenta... Dar au si alea o limita in timp. Motiv pentru care pe orice DN/DJ refacut relativ recent, primele locuri care se distrug sunt fix podurile/pasajele. Adica acolo unde inevitabil ai asfalt peste beton, caci altfel nu se poate...
Ceea ce confirma ce spuneam eu: in mod natural NU exista aderenta intre cele doua materiale...

Dar un drum in sine nu poate fi facut decat fie asfalt "de sus pana jos", fie beton "de sus pana jos".
Nu avem nici o autostrada "mixta", fundatie de beton si strat de uzura asfaltic.
Avem o singura autostrada din "beton de sus pana jos", Bucuresti-Lehliu, care a devenit o "jena" nationala, si de cativa ani se cauta solutia sa o "demolam" si sa o reconstruim "civilizat", DOAR cu asfalt...

PS
Exista multe drumuri DOAR din beton in alte tari.
De exemplu in SUA.
Dar numai in statele sudice, unde nu ninge, sau daca ninige o data la 5 ani, nu apuca sa inghete in profunzime.
In statele nordice nu vezi asa ceva... Acolo "all asphalt"...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului V2A

A fost curățat canalul şinelor de tramvai spre/dinspre Rebreanu în zona macazului de la Rm. Sărat. Oare (în sfârşit) ni se pregăteşte ceva?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Din ce imi aduc aminte, semaforizare de tramvai nu exista la capatul lui Liviu Rebreanu dinspre Faur.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului AlexMisuRailfan

Surprize surprize azi la Titan   :)  :lol:
20170612_121806.jpg (1.39 MB; downloaded 1948 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului PinkyHog

Poate se ratacisera...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alexandru

Aseara pe la 23, la acelasi stalp cred, ridicasera nacela si au lucrat ceva, dar nu mi-am dat seama ce.
De dimineata era o echipa mixta ADP - RATB care isi facea de lucru la linie in aceeasi zona. Nu taiau vegetatia, doar ciocaneau ceva in lateralul liniilor, pe langa borduri mi s-a parut.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Iar mai devreme, la Titan...
20170613_105506-2656x1494.jpg (622.31 KB; downloaded 1741 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Eu cred ca se pluguieste pentru a semana recolta. :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Victor92

Pana nu vad iarba aia indepartata, tin berea inca la rece ...  :bere:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

cris_m wrote:
Iar mai devreme, la Titan...

Omul din dreapta face toți banii, cred ca se obișnuise fără tramvai...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 1984

Maine , 14.06.2017 , este posibil sa vedem circuland tramvaiul pe Rebreanu .

 


Go to page:  1  ... 145 146 147 148 149 150 151  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2306 forum members have written 422900 posts in 5268 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use