Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate

2267 posts, 658016 views
 
Go to page:  1  ... 145 146 147 148 149 150 151  ... 162
 
 

📖 Pagination options
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Vasile52

Nu stiu daca este exact subiectul potrivit, daca nu este cineva poate sa mute mesajul.

Vin cu propunerea modernizarii statiei Metro Militari sensul spre Valea Cascadelor.

Probleme actuale
  • Trotuar stramt cu latime de sub 1m, practic ilegal.
  • Trotuarul este prea stramt pe persoanele in carucior astfel nu este posibil pentru acestia sa foloseasca aceasta statie.
  • Trotuarul nu este coborat in nici o parte catre statia de metrou Preciziei sau spre statia liniei 25.
  • Masinile parcate obtureaza vederea conducatorilor auto. Este o problema foarte mare deoarece este un flux mare de calatori catre statia de metrou Preciziei si statia tramvaiului 25. Viteza practicata de soferi este si ea mare. (deobiciei folosesc acesta straduta pentru a evita semaforul sau aglomeratia de la orele de varf)
  • Alevola nu este tocmai usor de folosit de catre autobuze.


Solutie propusa
propunere statia Metro Militari.png (1.85 MB; downloaded 2942 times)

  • O alveola refacuta care sa permita mai usor acessul vehiculelor
  • Trotuar extins adecvat fluxurilor de calatori catre statia de metrou si de tramvai si care permite utilizarea de catre persoanele cu dizabilitati. Vizibilitatea treceri de pietoni este si ea sporita, iar instalarea de mobilier urban devine posibila daca este necesara.
  • Trecere de pietoni inaltata care permite tranversarea facila a persoanelor cu dizabilitati si forteaza conducatori auto sa reduca viteza.


Locurile de parcare afectate nu sunt oficiale si in nici un fel marcat, deci numarul de locuri de parcare pe hartie nu ar fi afectat, iar daca locurile ramase sunt marcate cu albastru numarul de locuri poate chiar creste.

Ce modificari credeti ca sunt necesare pentru propunere? Stie cineva in competenta cui mai exact ar intra modernizarea? PMB, PS6, STB, TPBI?

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Cristi N

Creeare alveolei si toate celelalte modificari trebuie sa fie facute de institutia in administrarea careia se afla artera. In cazul asta cred ca este Administratia Strazilor din cadrul PMB. Solicitarea pentru executarea ei ar trebui sa vina din parte ADTPBI.

Sugestia mea este sa scrii un e-mail si la to sa treci toate institutiile care ar putea lua vreo masura: Administratia Strazilor, PMB - Comunicare, ADTPBI, STB si Primaria Sectorului 6. Dupa ce primesti raspunsuri de la majoritatea lor vedem cum poate fi continuata actiunea.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate mirceade

Putem vă rog să nu mai facem alveole pentru STB, niciodată, în viața noastră? Ca să evoluăm din secolul 20 spre secolul 21?

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Chev Celios

Alvelolele sunt bune acolo unde este doar o banda pe sens.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Media

Astăzi se scotea asfaltul dintre linia de tramvai și peron în stația Ziduri Moși de pe linia 21.
Pe lina 21, între Obor și capătul din Colentina s-au format adevărate Șanțuri în asfalt. Riscul ca autobuzele sa ricoșeze era mare.

Sper sa repare asfaltul pe toata suprafață nu numai între line și peron.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate mirceade

Chev Celios wrote here:
Alvelolele sunt bune acolo unde este doar o banda pe sens.

Singurele alveole bune sunt cele inverse (stația de autobuz iese în afară cu o bandă, oprind șirul de parcări de dinainte și după stație). Indiferent de numărul de benzi, alveolele normale sunt un dezastru pentru accesibilitatea mijloacelor de transport și ieșirea lor din stație. Și ca să ce? Să se mai "fluidizeze" un șofer, doi pe lângă autobuzul cu zeci de oameni care face stație. Nu se mai folosesc în lumea civilizată decât pe DN-uri poate. Maturizați-vă!

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate ByOnu

Pe cine sa cred?
IMG-20231002-WA0004.jpg (374.77 KB; downloaded 1834 times)

 



Re: Stații, case de bilete, microdispecerate WT_fan06

Din păcate astfel de aberații vor tot exista până când semnalistica va fi preluată de TPBI, așa cum se întâmplă în orice țară civilizată...

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate alchimistul

Denumirea statiei este oricum anacronica, Google Maps nu indica prin zona nicio strada cu numele domnului acesta. Trebuie identificate puncte de interes "contemporane" pe baza carora sa fie numita statia - un bun exemplu ar fi DRPCIV. Pe acelasi bulevard mai avem si statiile Pipera si CFR Constanta, nume care nu produc decat confuzie in randul celor nefamiliarizati cu "istoria" zonei. "Pipera" stiu ca a fost odinioara "Pipera S.A.", care este demult "oale si ulcele"; cat despre CFR Constanta...un nume si mai lipsit de inspiratie. Concureaza cu numele statiei "CFR" a lui 323 de pe Toporasi. Indraznesc sa spun ca majoritatea membrilor acestui forum ar fi mai inspirati, dar si mai implicati in "botezarea" corecta a unora dintre statiile STB, decat sunt proprii angajati ai STB

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Chev Celios

Este o parte a Institutului Marin Dracea exact unde se termina rampa Pasajului Pipera.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate rosetti61

Se incapataneaza cu 488, parca li se atrasese atentia sa-l stearga de pe indicatoare. Ce, numai la STB sa fie "mancai" (Uvertuii, Stefn cel Mare, Damaroaie, Romaiero... :mrgreen:  :mrgreen:  ?); trebuie sa stai ca dupa scolarii de clasa I ca sa iasa totul corect.
si nu e singura eroare, la Piata Gheata pe unele indicatoare nu sunt listate corect liniile - unele apar de doua ori atat in statia de la bulevard cat si la cea din spatele pietei (416 si 417 parca). Al STV-ului pare a fi facut prin serigrafie, un "cap limpede" ar trebui sa verifice modelul inainte de a fi dat in lucru.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate reiny2000

Oare așa ceva pe când și pe la noi?



Sursa



Sursa

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Costin

Le-au incercat in Oslo si nu au continuat proiectul, au disparut dupa vreun an. Nu stiu motivul oficial dar eu am constatat ca sunt greu de citit noaptea.

 


Go to page:  1  ... 145 146 147 148 149 150 151  ... 162
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2351 forum members have written 426914 posts in 5304 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use