Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2321 posts, 560126 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 144 145 146 147 148 149 150  ... 166
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

@Uranus, daca ne arati o harta de la ANCPI sau de la Directia strazi a primariei, te credem...
Asa, cu Gmaps sa orice alta harta... pot sa scriu ce vreau acolo....
De ex in OSM pot sa editez numele strazii si sa-i zic altfel...
La fel, in Gmaps, pot raporta ca se numeste altfel.... nu stie indianul treaba de la noi... Daca mai primeste 10 rapoarte pe aceiasi tema... schimba denumirea....
Deocamdata, denumirea este incerta....
Nici macar ce este scris nu este corect.... Hateganu nu este tot aia cu Hatieganu.

Cred ca de 15 iunie (maxim 1 iulie) este gata lucrarea... si se poate inaugura...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului URANUS

Da, intr-adevar este cam ciudat. Hofigalul are ca adresa "Intrarea serelor" care conform goagal maps este undeva in partea opusa spre Romstal. Inca nu au trasat marcajele. In partea cealalta spre Vitan-Barzesti au trasat linia continua in bataie de joc, probabil inainte de vreo ploaie ca acum abia se mai distinge.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

URANUS wrote:
De la Splai pana la Vitan-Barzesti este strada I. Hatieganu. N. Grigorescu este intre Basarabia/Chisinau si Splai.


<<Vedeti muzee din apropiere>> :lol:

Stiu eu unul, muzeul pasajului suspendat din strapungerea Grigorescu. :rofl:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Danutzu,
nu este chiar asa...

Uite PUZ-ul agatat in copaci pe Hateganu anul trecut - tu l-ai observat primul.
Scrie destul de clar Hateganu - si este un PUZ, nu Gmaps.



Sursa: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=281&t=4607&view=unread#p304064

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului URANUS

Marcajele sunt gata intre CF si statuie.

 


Re: Mai 2020 Cristi N

TibiV wrote:
Placutele astea nu stiu insa ce inseamna...





Placutele albe cu chenar albastru sunt pentru identificarea retelelor ApaNova. Cele doua din poza se traduc prin: Vp-Vana apa potabila, 12-le de sub sageata insemana 12m masurati perpendicular pe zid iar cele doua 0-uri inseamna 0 metri stanga dreapta. Mai exista, de exemplu, H - hidrant, Gs - Gura de scurgere, etc.
Intr-un timp montau asa ceva si cei de la DistriGaz - Engie dar pare ca au renuntat. La nemti exista un intreg standard pentru treaba asta si la ei toate retelele sunt identificate asa.

LaterEdit: Articol Wiki despre placutele din Germania si Austria: link

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Super pozele cu placutele LEA.
Dublu-circuit nu inseamna ca sunt 2 LEA pe acelasi stalp ci 2 LEA care merg intre aceleasi statii(si posibil sa fie si alte conditii la conectarea in statie), deci cele de 110kV sigur nu sunt dublu-circuit ci doar 4 LEA 110kV separate.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bercenicity

Adrian Rosca wrote:
Solutia cu blocheti si pamant armat cu geogrile este in general sigura si larg raspandita pe plan mondial[...]



 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

In pozele de azi - viewtopic.php?f=281&t=5245&view=unread#p356980 - observ ceva ce ma cam nelinisteste: stalpii de iluminat sunt un model mai scund sub LEA. Oare asta inseamna ca nu mai exista gabarit pentru viitoarea retea de contact a tramvaielor? A caror existenta a fost dintotdeauna prevazuta in proiect...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Cam așa arată un stâlp clasic de iluminat cu fir aerian de contact pentru tramvai / troleibuz.
2020-06-09_17-06-22.jpg (67.71 KB; downloaded 1891 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Cel mai bine va uitati la stalpul de la Ciurel, acolo s-au mutat consolele mai jos(cred) si s-a tuns ce-a mai ramas deasupra din stalp.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Costin,

rampa spre Titan s-a blocat pentru ca nu puteau sa ridice nici macar bena unei basculante (cu asfalt de exemplu) fara riscul de a face arc electric cu LEA de deasupra.
Daca acum au terminat de asfaltat rampa spre Vitan-Barzesti si "trag tare" la rampa spre Titan, atunci inseamna ca nu mai exista problema asta.
Iar o basculanta cu bena ridicata este mult mai inalta decat o linie de contact pentru tramvai / troleibuz.

Ca vechi "cunoscator" al lucrarii, crede-ma ca asta este ultima nostra grija.
Prima ar fi... CAND naiba se apuca Primaria sa contruiasca linia de tramvai pe inelul median?!?!...

Bine, sincer sa fiu, in momentul asta as prefera ca in urmatorii 10 ani sa bage banii in reabilitarea tuturor OR-urile de rahat din retea...
"Ard" mai tare Calarasi/Basarabia, Chisinau, Dudesti - astea sunt doar alea din Sectorul 3...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Pe care inel median  :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Pana se lamureste ... care inel median....
Au trecut la urmatoarea sectiune de bordurile de inchidere ale zidului..

 


Go to page:  1  ... 144 145 146 147 148 149 150  ... 166
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splaiul Unirii - Șos. Vitan-Bârzești (2010 - 2023)  • 
Choose destination

Since our 2310 forum members have written 423263 posts in 5270 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use