Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3056 posts, 799651 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
V2A
O situație a tramvaielor defecte:
Colentina (parc total: 63 de tramvaie) -016, 027, 045, 067, 091, 115, 142, 162, 171, 210, 230, 242, 250, 283, 307, 341, 347 (la RK) + 044[/color:1ysfrooz] la CA-izare;
Bucureștii-Noi (parc total: 54 de tramvaie) - 023, 025, 054, 062, 075, 098, 101, 110, 118, 127, 143, 158, 160, 178, 212, 221, 305, 318, 349 (la RK), 362 + 218 și 273[/color:1ysfrooz] la CA-izare*;
Militari (parc total: 44 de tramvaie) - 3003, 3004, 3006, 3425;
Giurgiului (parc total: 39 de tramvaie) - 064, 181, 206, 228, 249, 317;
Alexandria (parc total: 72 de tramvaie) - 109, 139, 147, 176, 198, 223, 224 (la RK), 268 (la RK), 284, 322, 332, 4001, 4002, 4014, 4020;
Titan (parc total: 50 de tramvaie+ 4 tramvaie de școală) - 177, 257 (la RK), 291, 293, 338, 352, 359;
Victoria (parc total: 42 de tramvaie) - 120 (la RK), 157, 165, 170, 174, 225, 260, 330, 353;
Dudești (parc total: 35 de tramvaie) - 402, 406, 412, 4034, 4049.
Parcul total al fiecărui depou nu include și tramvaiele propuse pentru casare. De asemenea, nu exclud să mai fie și altele defecte.
*218 și 273 au fost trecute la dep. Bucureștii-Noi deoarece provin de aici. E foarte probabil ca după finalizarea modernizării să fie transferate la alt depou.
P.S. 146 circulă de câteva zile din partea dep. Giurgiului. Nu știu dacă a fost transferat de la Titan sau e împrumutat.
O situație a tramvaielor defecte:
Colentina (parc total: 63 de tramvaie) -016, 027, 045, 067, 091, 115, 142, 162, 171, 210, 230, 242, 250, 283, 307, 341, 347 (la RK) + 044[/color:1ysfrooz] la CA-izare;
Bucureștii-Noi (parc total: 54 de tramvaie) - 023, 025, 054, 062, 075, 098, 101, 110, 118, 127, 143, 158, 160, 178, 212, 221, 305, 318, 349 (la RK), 362 + 218 și 273[/color:1ysfrooz] la CA-izare*;
Militari (parc total: 44 de tramvaie) - 3003, 3004, 3006, 3425;
Giurgiului (parc total: 39 de tramvaie) - 064, 181, 206, 228, 249, 317;
Alexandria (parc total: 72 de tramvaie) - 109, 139, 147, 176, 198, 223, 224 (la RK), 268 (la RK), 284, 322, 332, 4001, 4002, 4014, 4020;
Titan (parc total: 50 de tramvaie+ 4 tramvaie de școală) - 177, 257 (la RK), 291, 293, 338, 352, 359;
Victoria (parc total: 42 de tramvaie) - 120 (la RK), 157, 165, 170, 174, 225, 260, 330, 353;
Dudești (parc total: 35 de tramvaie) - 402, 406, 412, 4034, 4049.
Parcul total al fiecărui depou nu include și tramvaiele propuse pentru casare. De asemenea, nu exclud să mai fie și altele defecte.
*218 și 273 au fost trecute la dep. Bucureștii-Noi deoarece provin de aici. E foarte probabil ca după finalizarea modernizării să fie transferate la alt depou.
P.S. 146 circulă de câteva zile din partea dep. Giurgiului. Nu știu dacă a fost transferat de la Titan sau e împrumutat.
- vl273
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Gabi23
De la Dep. Giurgiului a revenit vagonul #249 cu bandaje noi la trenul de rulare. Astăzi este pe linia 23. Iar vagonul #146 este revenit pe liniile Dep. Titan.
De la Dep. Giurgiului a revenit vagonul #249 cu bandaje noi la trenul de rulare. Astăzi este pe linia 23. Iar vagonul #146 este revenit pe liniile Dep. Titan.
- SirVlady
-
Posted:
-
- drbm
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
drbm
Rezultă 74 de tramvaie trase pe dreapta! Adică aproximativ o treime din potențialul parc circulant, și asta în condițiile pandemiei care necesită respectarea distanțării sociale.
Nu cumva ar putea fi un argument pentru "zădărnicirea combaterii bolilor" a fostei administrații a Bucureștiului? Au avut un respiro de 5 luni! Ce au păzit?!
Solicit pe această cale Asociației, având în vedere informațiile de care dispune, să ia o poziție oficială, în numele legislației privind avertizorul public, referitor la inacțiune a celor aflați în funcții publice!
Rezultă 74 de tramvaie trase pe dreapta! Adică aproximativ o treime din potențialul parc circulant, și asta în condițiile pandemiei care necesită respectarea distanțării sociale.
Nu cumva ar putea fi un argument pentru "zădărnicirea combaterii bolilor" a fostei administrații a Bucureștiului? Au avut un respiro de 5 luni! Ce au păzit?!
Solicit pe această cale Asociației, având în vedere informațiile de care dispune, să ia o poziție oficială, în numele legislației privind avertizorul public, referitor la inacțiune a celor aflați în funcții publice!
- andrei11
-
Posted:
-
- drbm
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
drbm
Aceasta este o scuză, care nu implică decât vorbe.
Dacă tot locuiești la Piața Iancului, poate te sui în 1 sau în 10, ori poate faci o excursie cu 41, dacă îți face placere să comentezi, la o oră de vârf. Dimineața, pe răcoare...
Aceasta este o scuză, care nu implică decât vorbe.
Dacă tot locuiești la Piața Iancului, poate te sui în 1 sau în 10, ori poate faci o excursie cu 41, dacă îți face placere să comentezi, la o oră de vârf. Dimineața, pe răcoare...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
ByOnu
Cred ca primul pas ar fi sa avem un raspuns oficial din partea STB, prin care sa fie precizat nr de tramvaie defecte pe fiecare tip in parte (V3A, Bucur 1, Bucur LF).
drbm wrote:
Solicit pe această cale Asociației, având în vedere informațiile de care dispune, să ia o poziție oficială, în numele legislației privind avertizorul public, referitor la inacțiune a celor aflați în funcții publice!
Cred ca primul pas ar fi sa avem un raspuns oficial din partea STB, prin care sa fie precizat nr de tramvaie defecte pe fiecare tip in parte (V3A, Bucur 1, Bucur LF).
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Mentenanţa tramvaielor STB
Andrei Andraș
În cazul ăsta să nu vă treziți cu vagoane declarate apte de drum și funcționale pe hârtie, dar care stau retrase prin depouri de ani buni.
În cazul ăsta să nu vă treziți cu vagoane declarate apte de drum și funcționale pe hârtie, dar care stau retrase prin depouri de ani buni.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
cris_m
Cred ca putem combate cu stasticile acelora care urmaresc indeaproape revenirile/disparitiile.
Cred ca putem combate cu stasticile acelora care urmaresc indeaproape revenirile/disparitiile.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
120 a iesit de la RK, tocmai a trecut pasajul Basarab spre AFI.
120 a iesit de la RK, tocmai a trecut pasajul Basarab spre AFI.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
drbm
Un punct de vedere absolut pertinent!
ByOnu wrote:drbm wrote:
Solicit pe această cale Asociației, având în vedere informațiile de care dispune, să ia o poziție oficială, în numele legislației privind avertizorul public, referitor la inacțiune a celor aflați în funcții publice!
Cred ca primul pas ar fi sa avem un raspuns oficial din partea STB, prin care sa fie precizat nr de tramvaie defecte pe fiecare tip in parte (V3A, Bucur 1, Bucur LF).
Un punct de vedere absolut pertinent!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Este finalizata licitatia ce contine si pantografe Schunk pentru toate tramvaiele V3A, lansata si in 2019 dar anulata tot atunci. De cativa ani la STB se incearca echiparea tuturor tramvaielor de pe retea cu pantografe Schunk.
STB SA are în curs de finalizare, în faza deliberării și semnării contractului, un contract pentru achiziția de pantografe noi pentru parcul de tramvaie, totalizând 264 pantografe Schunk. Conform anunțului postat pe SEAP detaliile sunt „Cantitatate totala lot: minim 221 buc, maxim 264 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 112 buc , max. 140 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 438000 RON. Garantia de participare: 4380 RON.”
În prezent singura linie din București unde circulă exclusiv tramvaie echipate cu acest tip de pantograf, cu piesă de contact din grafit, este metroul ușor 41, restul vagoanelor circulând pe mai multe trasee, fiind echipate în general vagoanele din generații noi Bucur și PPC.
O procedură asemăntoare a fost lansată și în anul 2019, prezentată de asemenea pe mobilitate.eu, dar în final aceasta a fost anulată din lipsă de ofertanți.
https://mobilitate.eu/stb-sa-modelul-schunk/
Este finalizata licitatia ce contine si pantografe Schunk pentru toate tramvaiele V3A, lansata si in 2019 dar anulata tot atunci. De cativa ani la STB se incearca echiparea tuturor tramvaielor de pe retea cu pantografe Schunk.
STB SA are în curs de finalizare, în faza deliberării și semnării contractului, un contract pentru achiziția de pantografe noi pentru parcul de tramvaie, totalizând 264 pantografe Schunk. Conform anunțului postat pe SEAP detaliile sunt „Cantitatate totala lot: minim 221 buc, maxim 264 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 112 buc , max. 140 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 438000 RON. Garantia de participare: 4380 RON.”
În prezent singura linie din București unde circulă exclusiv tramvaie echipate cu acest tip de pantograf, cu piesă de contact din grafit, este metroul ușor 41, restul vagoanelor circulând pe mai multe trasee, fiind echipate în general vagoanele din generații noi Bucur și PPC.
O procedură asemăntoare a fost lansată și în anul 2019, prezentată de asemenea pe mobilitate.eu, dar în final aceasta a fost anulată din lipsă de ofertanți.
https://mobilitate.eu/stb-sa-modelul-schunk/
- V2A
-
Posted:
-
📖 Pagination options