Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 471386 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Stefan28
link
Mi se pare complet inutilă M6 dacă nu ajunge la aeroport... Dar mă rog, așteptăm noul terminal și după vorbim de M6.2...
Eternele racorduri...
link
Mi se pare complet inutilă M6 dacă nu ajunge la aeroport... Dar mă rog, așteptăm noul terminal și după vorbim de M6.2...
Eternele racorduri...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Ba chiar e foarte utilă linia de la Tokyo la Basarab ( în prima etapă ) - Bellu ( în etapa a II a ).
Ba chiar e foarte utilă linia de la Tokyo la Basarab ( în prima etapă ) - Bellu ( în etapa a II a ).
- ticker
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ticker
Daca se face si park-and-ride, mutarea capatului liniei 5 acolo si conexiuni fara conflicte de trafic pentru fluidizare, da, ar putea merita M 6.1.
M 6.2 insa e o risipa. Ar merge S bahn dar nu e loc de el in Otopeni
Daca se face si park-and-ride, mutarea capatului liniei 5 acolo si conexiuni fara conflicte de trafic pentru fluidizare, da, ar putea merita M 6.1.
M 6.2 insa e o risipa. Ar merge S bahn dar nu e loc de el in Otopeni
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Costin
Parerea mea e ca intr-un orizont de timp mai indepartat, e nevoie si de M6.2 pentru ca zona continua sa se dezvolte. Iar Otopeni e o localitate cel putin comparabila cu Bucurestii Noi (deservit de M4). Trebuie sa iesim din gandirea ca metroul trebuie sa vina la 5 minute si sa fie plin. Metroul e un serviciu public si nu are ca scop obtinerea profitului. Plus celelalte argumente pe care le-am adus si cu alta ocazie - M6.2 degreveaza DN1 si deserveste viitorul T2 al aeroportului. Insa realist vorbind, altele pot fi prioritizate inaintea lui, in momentul de fata (cum ar fi M5.2 sau M5.3). Insa ar fi o greseala sa ingropam proiectul definitiv - nu este cazul.
Parerea mea e ca intr-un orizont de timp mai indepartat, e nevoie si de M6.2 pentru ca zona continua sa se dezvolte. Iar Otopeni e o localitate cel putin comparabila cu Bucurestii Noi (deservit de M4). Trebuie sa iesim din gandirea ca metroul trebuie sa vina la 5 minute si sa fie plin. Metroul e un serviciu public si nu are ca scop obtinerea profitului. Plus celelalte argumente pe care le-am adus si cu alta ocazie - M6.2 degreveaza DN1 si deserveste viitorul T2 al aeroportului. Insa realist vorbind, altele pot fi prioritizate inaintea lui, in momentul de fata (cum ar fi M5.2 sau M5.3). Insa ar fi o greseala sa ingropam proiectul definitiv - nu este cazul.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Just...M5.2 cel putin!
PS
Sper sa nu fiu nevoit sa folosesc ascensoarele pe acest segment de magistrala!
Just...M5.2 cel putin!
PS
Sper sa nu fiu nevoit sa folosesc ascensoarele pe acest segment de magistrala!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Aici
La ce te-ai fi asteptat din partea ministrului drumeagurilor si potecilor care lauda cu nesimtire transportul diesel???
Sau din partea sponsorizatilor de rable private?
Pasul urmator ar fi promovarea locomativelor cu aburi...
PTMZ wrote:
ANAP a respins documentația pentru M6.2:
Aici
La ce te-ai fi asteptat din partea ministrului drumeagurilor si potecilor care lauda cu nesimtire transportul diesel???
Sau din partea sponsorizatilor de rable private?
Pasul urmator ar fi promovarea locomativelor cu aburi...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Stefan28
Și cu finanțarea japonezilor ce se va întâmpla? Presupun că se va duce pe apa Sâmbetei...
Și cu finanțarea japonezilor ce se va întâmpla? Presupun că se va duce pe apa Sâmbetei...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Evident!
La ce te-ai astepta din partea functionarilor ANAP care habar nu au de conditionarile JICA privind finantarea?
Sa-i doara cumva altundeva decat in dos sau in cot?
Singura miscare desteapta ar fi sa solicitam motivarea refuzului ca sa putem judeca in deplina cunostinta de cauza, cat de motivata real si cat e obedienta politicianista fata de USR si gashca...
Evident!
La ce te-ai astepta din partea functionarilor ANAP care habar nu au de conditionarile JICA privind finantarea?
Sa-i doara cumva altundeva decat in dos sau in cot?
Singura miscare desteapta ar fi sa solicitam motivarea refuzului ca sa putem judeca in deplina cunostinta de cauza, cat de motivata real si cat e obedienta politicianista fata de USR si gashca...
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Asteapta edificarea M6.1 ”1 Mai-Tokyo” ca sa-si produca efectele/intre in vigoare, numai ca, deja, se diminueaza suma neta avand in vedere ca nu exista trageri, ba mai mult platim si penalitati substantiale!. ”Cinste” guvernantilor pentru aceasta ”palma” de 300.000E/an, pierdere!
Asteapta edificarea M6.1 ”1 Mai-Tokyo” ca sa-si produca efectele/intre in vigoare, numai ca, deja, se diminueaza suma neta avand in vedere ca nu exista trageri, ba mai mult platim si penalitati substantiale!. ”Cinste” guvernantilor pentru aceasta ”palma” de 300.000E/an, pierdere!
- motherplayer
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
motherplayer
Tocmai metroul trebuie sa vina des pentru a fi atractiv. Altfel nu mai e metrou, e tren/S-Bahn/tramvai separat de trafic/altceva, lucru mult mai potrivit pentru DN1 decat metrou "greu". Si asa la noi ramele de metrou sunt uriase si au o capacitate mult prea ridicata pentru M4 de exemplu, nici nu vreau sa ma gandesc pentru M6 Otopeni. Iar pentru ca metroul sa vina des, trebuie sa treaca prin zone dens populate/construite/de interes, tot ce nu este padurea ( ) Baneasa.
Costin wrote:
Trebuie sa iesim din gandirea ca metroul trebuie sa vina la 5 minute si sa fie plin.
Tocmai metroul trebuie sa vina des pentru a fi atractiv. Altfel nu mai e metrou, e tren/S-Bahn/tramvai separat de trafic/altceva, lucru mult mai potrivit pentru DN1 decat metrou "greu". Si asa la noi ramele de metrou sunt uriase si au o capacitate mult prea ridicata pentru M4 de exemplu, nici nu vreau sa ma gandesc pentru M6 Otopeni. Iar pentru ca metroul sa vina des, trebuie sa treaca prin zone dens populate/construite/de interes, tot ce nu este padurea ( ) Baneasa.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ANTENA
In condițiile de mai jos, licitația M6.1 merge mai departe? E o întrebare
https://www.g4media.ro/exclusiv-companii ... rse.html
In condițiile de mai jos, licitația M6.1 merge mai departe? E o întrebare
https://www.g4media.ro/exclusiv-companii ... rse.html
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Regula de drept conform căreia trecutul scapă legii noi este statuată şi de Constituţia României, astfel, conform art. 15 alin. (2) din Constituţia revizuită, „legea dispune numai pentru viitor cu excepţia legii penale sau contravenţionale mai favorabile”. Deci iti poti raspunde si singurel la intrebare, nu?!
PS
Daca UE era dibace nu lasa la indemana Chinei sa preia participatia majoritara in portul Pireu (GR) si cote insemnate din Rotterdam(NL), Anvers(BL),etc...
Regula de drept conform căreia trecutul scapă legii noi este statuată şi de Constituţia României, astfel, conform art. 15 alin. (2) din Constituţia revizuită, „legea dispune numai pentru viitor cu excepţia legii penale sau contravenţionale mai favorabile”. Deci iti poti raspunde si singurel la intrebare, nu?!
PS
Daca UE era dibace nu lasa la indemana Chinei sa preia participatia majoritara in portul Pireu (GR) si cote insemnate din Rotterdam(NL), Anvers(BL),etc...
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ANTENA
Eu imi dădusem un răspuns, dar eram curios sa aflu și părerea voastră.
Din punctul meu de vedere ar fi bine sa se găsească o chichiță și să fie eliminați într-un fel sau altul. Fie pierd licitația, la prima strigare sau in instanța, fie vor fi cumva descalificați. Așa cum s-a mai renunțat și la memorandumul pt autostrada Comarnic-Brașov in ultima clipă. Nu este în regula sa vina chinezii, pot fi investiții aparent, mai apoi și infuență. Din partea comuniștilor? Never again ...
Eu imi dădusem un răspuns, dar eram curios sa aflu și părerea voastră.
Din punctul meu de vedere ar fi bine sa se găsească o chichiță și să fie eliminați într-un fel sau altul. Fie pierd licitația, la prima strigare sau in instanța, fie vor fi cumva descalificați. Așa cum s-a mai renunțat și la memorandumul pt autostrada Comarnic-Brașov in ultima clipă. Nu este în regula sa vina chinezii, pot fi investiții aparent, mai apoi și infuență. Din partea comuniștilor? Never again ...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Da, pentru ca doar o oferta din cele 4 e din partea Beijingului.
ANTENA wrote:
In condițiile de mai jos, licitația M6.1 merge mai departe? E o întrebare
Da, pentru ca doar o oferta din cele 4 e din partea Beijingului.
📖 Pagination options