Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
2095 posts, 519932 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Nu trebuie sa intoarca toate liniile la Granitu, mai ai Republica, Basarabia...
Nu trebuie sa intoarca toate liniile la Granitu, mai ai Republica, Basarabia...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Chev Celios
Noul terminal este prea mic si pentru 102 si 104.
Noul terminal este prea mic si pentru 102 si 104.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
alexandru_gr
Cred că terminalul va fi doar ptr 103,246 și cel mai probabil ptr cei cu maxi-taxi.
Cred că terminalul va fi doar ptr 103,246 și cel mai probabil ptr cei cu maxi-taxi.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Dar stati putin, unde scrie ca o linie trebuie sa aiba 8-10 autobuze stationate simultan la un capat de linie? Ceea ce vedem acum e o aberatie.
Dar stati putin, unde scrie ca o linie trebuie sa aiba 8-10 autobuze stationate simultan la un capat de linie? Ceea ce vedem acum e o aberatie.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Chev Celios
Pentru tine poate e o aberatie, pentru altii precum cei de la ITM si ISCTR nu este o aberatie sa ai un minim de 10 minute de pauza la capat de linie.
Pentru tine poate e o aberatie, pentru altii precum cei de la ITM si ISCTR nu este o aberatie sa ai un minim de 10 minute de pauza la capat de linie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Atentie, n-am zis sa nu ai pauza de 10 minute, am zis sa nu isi ia jumatate din soferi pauza in acelasi timp. E o diferenta. In foarte multe cazuri pauzele alea se fac si de 30-40 de minute, 10 minute n-ar fi o problema.
Atentie, n-am zis sa nu ai pauza de 10 minute, am zis sa nu isi ia jumatate din soferi pauza in acelasi timp. E o diferenta. In foarte multe cazuri pauzele alea se fac si de 30-40 de minute, 10 minute n-ar fi o problema.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
ITM si ISCTR cer pauza pentru soferi, nu pentru autobuze.
ITM si ISCTR cer pauza pentru soferi, nu pentru autobuze.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Aron
Și cine să conducă minutele alea autobuzul, și până unde? Ca să nu “stea roata”
Și cine să conducă minutele alea autobuzul, și până unde? Ca să nu “stea roata”
- Costin
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Dă-mi un articol de lege pentru că am unele dubii. Nu că nu ar fi necesară pauza, dar pauzele acestea sunt de mai multe feluri și de perioade diferite. Mă îndoiesc că așa e formulată cerința.
Chev Celios wrote here:
Pentru tine poate e o aberatie, pentru altii precum cei de la ITM si ISCTR nu este o aberatie sa ai un minim de 10 minute de pauza la capat de linie.
Dă-mi un articol de lege pentru că am unele dubii. Nu că nu ar fi necesară pauza, dar pauzele acestea sunt de mai multe feluri și de perioade diferite. Mă îndoiesc că așa e formulată cerința.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Preferabil la club, discutia s-a departat de subiectul principal, terminalul Granitul.
Preferabil la club, discutia s-a departat de subiectul principal, terminalul Granitul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Tot iti trebuie un paznic la bariera, poate el sa deschida bariera cand vine autobuzul.
Nu cred ca frecventa este de 2min ca sa se stranga 5 autobuze din cauza pauzei de 10min, sigur se poate optimiza.
Tot iti trebuie un paznic la bariera, poate el sa deschida bariera cand vine autobuzul.
Nu cred ca frecventa este de 2min ca sa se stranga 5 autobuze din cauza pauzei de 10min, sigur se poate optimiza.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
1. Bagi camera/e video la bariera/e, cu recunoasterea numerelor de inmatriculare, si ”sireaca/sireacele” se ridica singurica/ele, nu mai e nevoie de un mirean s-o manipuleze;
2. Pauza de 10 min? Pai stiti cat are un mecanic de pe M5.1 la orele de varf? 3, max. 4 min., si asta cu tot cu deplasarea de la un post la altul. Avea dreptate ”Daniel”. In raport cu ei, ”soferakii” sunt rasfatati, rau de tot!
Poate se tine cont si de aceste prevederi, in cadrul programului de lucru, ca..., doar, suntem membri ai UE!
1. Bagi camera/e video la bariera/e, cu recunoasterea numerelor de inmatriculare, si ”sireaca/sireacele” se ridica singurica/ele, nu mai e nevoie de un mirean s-o manipuleze;
2. Pauza de 10 min? Pai stiti cat are un mecanic de pe M5.1 la orele de varf? 3, max. 4 min., si asta cu tot cu deplasarea de la un post la altul. Avea dreptate ”Daniel”. In raport cu ei, ”soferakii” sunt rasfatati, rau de tot!
Poate se tine cont si de aceste prevederi, in cadrul programului de lucru, ca..., doar, suntem membri ai UE!
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Nu cred ca e obligatoriu 10 minute la orice capat de linie... de exemplu cand intorc autobuzele la Rosetti... cate ati vazut sa stea 10 minute? Nici pauza de buda nu au soferii. Pauza o pot face soferii in partea cealalta.
Nu cred ca e obligatoriu 10 minute la orice capat de linie... de exemplu cand intorc autobuzele la Rosetti... cate ati vazut sa stea 10 minute? Nici pauza de buda nu au soferii. Pauza o pot face soferii in partea cealalta.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination